eitaa logo
جامعه آگاه
4.2هزار دنبال‌کننده
22.7هزار عکس
5.1هزار ویدیو
20 فایل
هفته نامه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی🗞
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال اتحاد
🔰کانال رسانه فتح | رسانه ای برای جبهه مقاومت ☄ ☑️کانالی در زمینه ارائه تحلیل های اختصاصی . آشنایی با وانتشار به روز دنیا‼️ ⚠️ پهپاد مدرن Heron_TP[ایتان] ارتش اسرائیل 🔰موشک بالستیک مدرن قدر ۱۱۰ نیروی هوافضای سپاه پاسداران 🇮🇷☄ ⭕️ هلیکوپتر AH_64 آپاچی ارتش آمریکا🗽🇺🇸 🔷جنگنده مدرن نسل پنجم پنهانکار f_35 ارتش آمریکا 🗽🇺🇸 💯 خودروی زرهی مدرن ترمیناتور ارتش فدراسیون روسیه☄🇷🇺 ⭕️جهت آشنایی بیشتر با تسلیحات مدرن دنیا و آگاه شدن از اخبار لینک زیر را کلیک کنید https://eitaa.com/joinchat/3583508608C47d2ec9d6b
🔺️ هواپیماهای ترابری میان برد EMBRAER KC-390🇧🇷🔥 🔹️ این یک هواپیمای تاکتیکی است که در حال حاضر در برزیل در حال توسعه است. این هواپیما از نظر شکل و عملکرد شبیه به کاوازاکی C-1 و C-2 ژاپن است و بزرگترین هواپیمای توسعه یافته توسط EMBRAER است.⚠️💯 🔸️ توسعه در سال 2006، بر اساس نیاز نیروی هوایی برزیل برای یک هواپیما برای جایگزینی C-130 Hercules آغاز شد. EMBRAER که در ابتدا به عنوان C-390 معرفی شد.♻️❗❗ 🔹️ طراحی و فناوری خود را بر اساس سری هواپیماهای E-Jet خود بنا کرد. پس از تصمیم گیری برای گنجاندن یک نوع نفتکش در برنامه C-390، نام آن به "KC-390" تغییر کرد تا بر این قابلیت جدید تاکید شود.☄🚀 ☑️@nezamianvelayat_ir🎖
 🔺️ تا سال 2013، برنامه KC-390 برای توسعه 2.25 میلیارد دلار هزینه داشته است و پیش بینی می شود که هزینه واحد در زمان شروع تولید 50 میلیون دلار باشد. این هواپیما برای اولین بار در سال 2014 به صورت عمومی معرفی شد.🔥🇧🇷 🔹️ در مجموع 68 فروند KC-390 تا سال 2014 توسط هفت کشور مختلف سفارش داده شده است. آرژانتین (6)، برزیل (28)، شیلی (6)، کلمبیا (12)، جمهوری چک (2)، و پرتغال (5-6). علاوه بر هواپیماهایی که قبلاً توسط ارتش برزیل سفارش داده شده بود، آنها در حال حاضر قصد دارند 100 فروند دیگر را خریداری کنند. فرانسه همچنین قصد داشت 12 فروند KC-390 را خریداری کند، اگرچه سفارشی داده نشده است.♻️❗❗ 🔸️ اسرائیل، آفریقای جنوبی و سوئد نیز در حال ارزیابی KC-390 برای خرید احتمالی هستند. چندین شرکت غیرنظامی نیز برای خرید آنها ابراز علاقه کرده اند.⚠️💯 ☑️@nezamianvelayat_ir🎖
🔺️ کی 390 اولین پرواز خود را در سال 2015 انجام داد. اولین تحویل به نیروی هوایی برزیل در ابتدا قرار بود در سال 2016 آغاز شود. اگرچه این برنامه ها تا سال 2018 به تعویق افتاد.🇧🇷🔥 🔹️ کی ۳۹۰ برای رقابت با لاکهید مارتین C-130J Super Hercules در بازار‌ هواپیماهای تاکتیکی نظامی طراحی شده است و رقابت شدیدی را برای رقیب آمریکایی خود ارائه می دهد. در مقایسه با C-130J، انتظار می‌رود KC-390 15 درصد سریع‌تر باشد، 18 درصد بار سنگین‌تر را حمل کند و هزینه خرید آن 41 درصد کمتر باشد. و اگرچه برد آن 15 درصد کمتر از C-130J است، اما KC-390 دارای قابلیت سوخت گیری هوایی به عنوان یک ویژگی استاندارد است (تنها چند نمونه فرعی تخصصی C-130 دارای قابلیت سوخت گیری هوایی هستند).⚠️💯 ☑️@nezamianvelayat_ir🎖
🔺️ کی 390 که معمولی یک هواپیمای تاکتیکی با اندازه متوسط ​​و برد متوسط ​​است، دارای یک محفظه باری مستطیلی و بزرگ است که بیشتر طول بدنه را می‌پوشاند، و یک رمپ عقب که امکان RO/RO (Roll-On، Roll-Off) را فراهم می‌کند. )🇧🇷🔥 🔸️ قابلیت ارابه فرود مستحکم به KC-390 اجازه می دهد تا از هر سطح سخت و صاف، از جمله خطوط هوایی خاکی معمولی در پایگاه های خط مقدم، برخاسته یا روی آن فرود بیاید. دماغه بسیار کوتاه است و به سمت پایین کشیده شده است تا دید خدمه به جلو را به حداکثر برساند، و مانند بسیاری از هواپیماهای باری نظامی، تثبیت کننده افقی در بالای تثبیت کننده عمودی در یک "دم تمام پرواز" (که گاهی اوقات "T- نامیده می شود" نصب می شود. دم") پیکربندی. انبار بار می تواند حداکثر سه وسیله نقلیه با وزن جمعی تا 23 تن را در خود جای دهد (به عنوان مثال، سه HMMVW  اویونیک KC-390 برای هواپیماهای هم کلاس خود استثنایی است.♻️❗❗ 🔹️  آنها شامل نمایشگرهای HUD برای خلبان و کمک خلبان، یک سیستم دید در شب، یک سیستم GPS و یک سیستم CARP ("نقطه رهاسازی هوای محاسبه شده") هستند که امکان باز کردن خودکار درهای محموله و رهاسازی محموله را در یک مکان فراهم می کند. نقطه خاص در هوا هر دو خلبان و کمک خلبان دارای کنترل ها و ابزارهای یکسان در ایستگاه های خود هستند و تمام عملکردهای KC-390 از طریق یک سیستم دیجیتال fly-by-wire کنترل و مدیریت می شوند.☄🚀 ☑️@nezamianvelayat_ir🎖