eitaa logo
پایگاه خبری جانبازان انقلاب اسلامی
1.2هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
4.8هزار ویدیو
68 فایل
🔸آشنایی باجمعیت جانبازان👇 janbaz.net/fa/allcategories-fa-ir/2-static/1-about" rel="nofollow" target="_blank">janbaz.net/fa/allcategories-fa-ir/2-static/1-about 🔸 پایگاه اطلاع رسانی👇 janbaz.net 🔸 ایتا👇 eitaa.com/janbaz_net 🔸 بانک صوتی تبیین👇 eitaa.com/janbaz_voice ارتباط با ادمین 👇 @janbaznet
مشاهده در ایتا
دانلود
‏یمن دیروز یک پهپاد MQ9 آمریکایی به ارزش ۳۲ میلیون دلار را ساقط کرد 🇮🇷به جمع بپیوندید: 🆔 👉 eitaa.com/joinchat/684196045C479c340905
7.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وقتی که مجری ضد ایرانی اینترنشنال، دستانش را به نشانه تسلیم در برابر داریوش سجادی بالا می‌بَرَد؛ شما حتما کاخ سفید را حسینیه خواهید کرد! داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا: 🔸امام خمینی برلیانی بود که از هر سو می‌درخشید و از هر سو می‌بُرید؛ همین تعبیر هم برای سپاه پاسداران صدق می‌کند؛ سپاه در تمام حوزه‌ها و دفاع از تمامیت ارضی ایران خوش درخشیده است. دستاورد سپاه، امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین نقطه دنیا است. 🇮🇷به جمع بپیوندید: 🆔 👉 eitaa.com/joinchat/684196045C479c340905
🔺️تاثیر ۹۰ درصدی تذکر لسانی 🔹سردار رادان: «طبق گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکرگیرندگان بی در طرح نور، رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند 🔹️...پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ‌گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با موادمخدر، سرقت و مقابله با اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.» 🇮🇷به جمع بپیوندید: 🆔 👉 eitaa.com/joinchat/684196045C479c340905
17.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران‌ ♦️اعضاي فرقه ضاله بهائيت در راستاي عملياتي كردن برنامه‌هاي اسلام ستيزانه كانون‌هاي صهيونيستي به ترويج بي‌حجابي در جامعه اسلامي ايران و مردم مسلمان روي آوردند. ♦️آنها در دوران قاجار از طريق انجمن‌ها و كانون‌هاي وابسته سعي در زمينه سازي‌هاي ذهني بخصوص از راه القاي سبك زندگي و شيوه‌هاي رفتاري غربي‌ها داشته‌اند و با روي كار آمدن رضاخان و حضور بهائيان و فراماسونرها در دستگاه‌هاي مختلف و اصطلاح فرهنگي سياسي پهلوي اول اسلام‌زدايي و به خصوص ترويج بي‌حجابي روندي علني‌تر و رسمي طرح يافت وسايل ارتباط جمعي نظير مطبوعات كتاب تئاتر و سينما مهم‌ترين نقش را در اين ميان ايفا كرد و پيش از هر اقدام رسمي و علني زمينه‌هاي ذهني آن را در جامعه بوجود آورد. 🇮🇷به جمع بپیوندید: 🆔 👉 eitaa.com/joinchat/684196045C479c340905
کنار دیوار ندبه کیپا (کلاه یهودی) می‌پوشن و مثل یهودیا دعا می‌کنن تو آتشکده زرتشتیان هم روسری و کلاه موبدی سر می‌کنن و مثل اونا دعا می‌کنن اما همینا و طرفدارانشون وقتی می‌خوان وارد مساجد تاریخی بشن اگه بهشون بگی حرمت مسجد رو نگه‌دار و لباس مناسب بپوش، افسار پاره می‌کنن برات! 🇮🇷به جمع بپیوندید: 🆔 👉 eitaa.com/joinchat/684196045C479c340905
‏رحمت خدا بر حضرت امام که فرمود: «ملت آمریکا اگر بفهمد مطلب را حسب ‎ انسانی اش، با ما موافق است». ‎ 🇮🇷به جمع بپیوندید: 🆔 👉 eitaa.com/joinchat/684196045C479c340905
اینکه تولیدکننده اتوبوس را تأمین نکرده مشکل ما نیست زاکانی با بیان اینکه امروز دو هزار و ۸۰ دستگاه اتوبوس دائما فعال هستند، گفت: بنده از سوال ناراحت نمی شوم و یک عمر سوال کردم و پاسخ شنیدم و امروز هم پاسخ می دهم. آنچه شورا برای ما مصوب کرد پنج هزار میلیارد تومان نقد و دو هزار میلیارد تومان غیرنقد بود که هزینه تأمین دو هزار دستگاه اتوبوس است و ما قرارداد پنج هزار دستگاه اتوبوس را منعقد کردیم. اینکه تولیدکننده تأمین نکرده مشکل ما نیست. ما تسهیلات و منابع نقد و غیرنقد شرکت عقاب را تأمین کرده ایم و عمده منابع شرکت اسنا نیز تأمین شده است. شهردار تهران با بیان اینکه شرکت شتاب اعلام کرده تا پایان سال می تواند ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تحویل دهد، اظهار کرد: بنده بارها اعلام کرده ام که مردم را اسیر دست این و آن قرار نمی دهم. مدیریت شهری دوره ششم همت کرد که مسیری را پیش ببرد که در کشور بی سابقه است. ما نوع منابع را به گونه ای تجهیز کردیم که رشد فزاینده داشته باشد. وی همچنین تصریح کرد: تحقق منابع ما تحقق بی نظیری است و در ۱۰۰ سال اخیر کسی نمی تواند بگوید شهرداری و شورا این میزان بودجه محقق کرده است. منشأ این منابع انضباط مالی، مولدسازی و پیگیری و مشارکت است و این منشأ شرایطی را فراهم کرد تا به جای هزار دستگاه اتوبوس دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خریداری شود. پرداخت ۲ همت بیش از سرفصل ها به حمل و نقل شهردار تهران با بیان اینکه رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است، یادآور شد: در سرفصل ها ۳۲ همت پیش بینی شده بود اما ما ۳۴ همت پرداخت کردیم. ما تلاش کردیم با تکیه بر شرایط تولید داخلی، توسعه حمل و نقل را انجام دهیم. وی با بیان اینکه پرسش تعدادی از اعضا در مورد سفر به چین بود، گفت: این اقدام جزء افتخارات جمهوری اسلامی است. برخی دوستان علاقه ندارند بشنوند. برای اولین بار است که قراردادی برای انتقال تکنولوژی به این معنا انجام می شود. ما طرف ماجرا نیستیم و طرف بانک شهر است. بزرگترین شرکت ها توسط بانک شهر در چین گردهم آمدند. بانک شهر زیر بار ریسک برای ما نمی رود و قوی ترین شرکت وارد عمل شد. کارفرمای ۶۳۰ دستگاه واگن وزارت کشور است زاکانی با اعلام اینکه کارفرمای ۶۳۰ دستگاه واگن ما نیستیم، گفت: وزارت کشور در سال ۱۳۹۶ کارفرمای دو هزار دستگاه واگن شد. دولت ناتوان قبل نتوانست این قرارداد را عملیاتی کند و دولت انقلابی به میدان آمد و همه دست به دست هم دادند. این کار نشدنی بود و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل نیز در صحن شورا گفت که اگر همین یک موضوع را به نتیجه برسانید، دیگر نیاز نیست کاری کنید. شهردار تهران همچنین تصریح کرد: ۵۵ درصد داخلی سازی تجهیزات شامل لوازم داخلی و بدنه و برخی سیستم ها بود. ما در چین چند کار انجام دادیم و اولین کار این بود که از ۲۳ تا ۲۷ ماه زمان قرارداد را به ۱۲ تا ۱۴ ماه کاهش دادیم. دومین خاصیت سفر این بود که توافق کردیم که بوژی داخلی سازی شود.
در قرارداد با چینی‌ها ۲۵ میلیون یورو به نفع کشور عمل شد وی افزود: در داخل کشور هیچ گاه بوژی به این شکل ساخته نشده و مپنا به تازگی وارد ساخت بوژی شده است. ما با چینی ها قرارداد بستیم که اعتبار در نظر گرفته شده را انتقال تکنولوژی هزینه کند. ۲۵ میلیون یورو به نفع کشور عمل شد و ایران به عنوان بوژی ساز مطرح شد. زاکانی با بیان اینکه ماحصل این اقدام برد بزرگی حاصل شد، خاطرنشان کرد: بررسی ها صورت گرفت و چینی ها در خردادماه نمونه یک در یک را تحویل خواهند داد. بنده اعلام کردم که دهه فجر، اولین واگن وارد خواهد شد و هیچ گاه نامی از نیمه اول سال نبردم. لذا در تأمین ۷۹۱ واگن و ۲۸۰ واگن در قرارداد جدید و ۱۱۳ واگن داخلی پیگیری ها انجام شد. وی با بیان اینکه هشت رام قطار هفت واگنه به طور کامل، ۱۰ رام تجهیزات و مابقی به صورت انتقال تکنولوژی وارد می شود، خاطرنشان کرد: این اقدام یک افتخار ملی است. از این پس هرکسی سیاه نمایی کند بنده با عدد و رقم صحبت خواهم کرد و مردم می توانند قضاوت کنند. شهردار تهران با اعلام اینکه دو روز در سفر به چین، ابعاد مختلف حقوقی بررسی شد، گفت: طرف چینی مجاب شد که رویه جدیدی برای ما در نظر بگیرد و بنا شد تکنولوژی و پول چین مبتنی بر نیاز ما مسیری جدیدی را باز کند. ابتدا یک میلیارد و ۴۰ میلیون یورو قرارداد تأمین مالی منعقد شد. در ۱۱ روز ۱۰ شهر را بازدید کردیم و صبح تا شب مشغول به کار بودیم و بعد از این سفر تفاهم در حوزه واگن ها و یک تفاهم تأمین مالی نیز منعقد شد. وی همچنین تصریح کرد: از اتوبوسرانی و تاکسیرانی افرادی به چین سفر و نمونه ها را بررسی کردند و بعد از آن بنده برای نهایی کردن قراردادها به چین سفر کردم. چرا برخی ناراحتند که ما می خواهیم خودروی با کیفیت ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهیم. پس از بازگشت ما از چین ارقام کاهش یافت. ما ۲۲۰ هزار یورو قرارداد بستیم و تضامین لازم آن وجود دارد. زاکانی با بیان اینکه طرف حساب ما بانک شهر با تمام امکانات خود است، یادآور شد: دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی پیگیری شد. عیب ما این است که پا در کفش کسانی می کنیم که می خواهند کل معادلات را به هم بریزند. قرارداد ما در چین کاملا مشخص است و کسی که احتمالا کلاه بر سرش رفته است باید در دادگاه پاسخ دهد. مواردی که مطرح شده ۱۰۰ درصد غلط بود. شهردار تهران گفت: مدتی است که آن فرد اعلام کرده که می گوید اما چه چیزی گفت. وزارت صمت، وزارت کشور و بانک مرکزی همه صفر تا صد موضوع را می دانند. موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهارماه زمان تحویل تعهد چینی هاست که پس از دریافت پیش پرداخت، تحویل می دهند. وی با بیان اینکه نمی دانیم چرا برخی ناراحتند، گفت: هیچ کس جز ضد انقلاب، آمریکا و اسرائیل از موفقیت‌ها رنج نمی برد زیرا مردم به دنبال گشایش هستند. زاکانی با بیان اینکه قراردادهای دیگر را دستگاه های دیگر دنبال می کنند، یادآور شد: عده ای می خواهند کار در شهر انجام نشود اما انجام شد. وزرا از منطقه ۱۷ و ۱۸ بازدید کردند و باور نداشتند که تا این اندازه کار انجام شده است. شهردار تهران تأکید کرد: فرمایشات برخی اعضا هزار و یک نکته داشت و عدم انعکاس درست واقعیت ها بود. تقاضای ما از معاون حمل و نقل این است که موارد را در جلسه هم اندیشی مطرح کند اما برخی اعضا به جلسه هم اندیشی نمی آیند و صحن علنی را نیز ترک می کنند و نمی خواهند چیزی بشنوند. وی خطاب به مردم گفت: عده ای نمی خواهند کار انجام شود اما ما گزارش ۳۱ ماه کار را به تدریج ارائه خواهیم داد و مردم به عینه این گزارشات را خواهند دید. 🇮🇷به جمع بپیوندید: 🆔 👉 eitaa.com/joinchat/684196045C479c340905
عده ای نمی‌خواهند کار انجام شود؛ گزارش ۳۱ ماه کارمان را ارائه می‌دهیم زاکانی در صحن شورا: شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد. هیئت امنای محلات پایتخت، صبح امروز- یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲- همزمان با دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران آغاز به کار کرد. زاکانی شهردار تهران در این جلسه با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی در قانون اساسی، پیشبرد امور مبتنی بر نگاه مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: منشأ اقدامات و تحرکاتی که در جهان شکل می گیرد، انقلاب اسلامی است. مقاومت مردم فلسطین و منطقه فصل جدیدی را برای جامعه جهانی در راستای تحقق عدالت آغاز کرده و امیدواریم با آزادی ملت ها و استقلال آنها همراه باشد. شهردار تهران با تأکید بر اینکه اقدام شورا و مدیریت شهری برگرفته از آن منجر به تشکیل هیئت امنای محلات شده است، خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه های اجرایی و معتمدین شوراها بر ایجاد ظرفیت جدید است. مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد. به طوری که تلاش شده با افق ۱۰ ساله شایستگی های متعدد این شهر را بازبینی کند و به دنبال ایجاد هویت جدید در شأن پایتخت انقلاب اسلامی در کلانشهر و تک تک محلات آن است. وی با بیان اینکه نگاه به ظرفیت های بی نظیر و بی انتهای مردم نگاهی است که دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: این نگاه می تواند ظرفیت های جدیدی را برای شهر ایجاد کند. امسال سال تولید است و یک ویژگی در کنار آن است که به مشارکت مردم تأکید دارد و این مشارکت در ابعاد مختلف می تواند راهگشا باشد. زاکانی با تأکید بر اینکه در طرح من شهردارم از دو هزار و ۸۰ طرح با مشارکت ۳۵۴ هزار نفر، هزار و ۴۶۲ طرح انتخاب و نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان هزینه شد، گفت: حاصل این اقدام این شد که در سال گذشته عدد مشارکت مردم به یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر رسید و مردم سه هزار و ۳۰۰ طرح انتخاب کردند که هشت همت اعتبار برای آن در نظر گرفته شد. اگر مسیر درست اتکا به مردم نبود و وعده ای صادق برای انجام کارهایی که مردم انتخاب کردند، نبود، اینگونه نمی شد که به جای ۳۵۴ هزار نفر یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر مشارکت کنند. شهردار تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ مردم از بین طرح های اولویت دار، طرح هایی را انتخاب و بر آن نظارت کردند که عمده این طرح ها به اتمام رسیده است. سال قبل مردم پروژه هایی را نیز پیشنهاد دادند و ما پاسخگوی مردم بودیم. صدها طرح در محلات به ما معرفی شد و طرح هایی که منطق کارشناسی داشت، برای اجرا انتخاب شدند.