فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@jannatolmahdi313
🔴 امضای ۱۵ سند همکاری بین ایران و سوریه با حضور روسای جمهور دو کشور
@jannatolmahdi313
🚨 کتایون ریاحی، پانتهآ بهرام، افسانه بایگان، فاطمه معتمد آریا و رضا کیانیان به دادسرا احضار شدند.
@jannatolmahdi313
⭕️ برخی از چهرههای احضار شده تاکنون به مقام قضایی مراجعه نکردهاند.
این افراد در صورتی که در مهلت قانونی در دادسرا حاضر نشوند جلب خواهند شد.
@jannatolmahdi313
✅ نتیجه دو نگاه لیبرالی و انقلابی
@jannatolmahdi313
در تصویر ۱ شاهد نتیجه مدیریت لیبرالی و اصلاح طلبی هستیم که با نگاه به دست کدخدا، با هواپیمای اجاره ای عکس یادگاری میگیرن و در پوست خود نمیگنجن ! اینا از بس ذوب در آمریکا و غرب هستند که کثافت و فضله غربی ها را بهتر از جواهرات ایرانی میدانند، وابستگی و سرسپردگی محض به آمریکا مهم ترین شاخصه آنان است.
@jannatolmahdi313
در تصویر شماره ۲ شاهد مدیریت انقلابی هستیم که بجای نگاه به کدخدا روی توان داخلی سرمایه گذاری کرده و حالا با اولین موتور کاملا ایرانی هواپیما عکس میگرن. اینا به هر کجا ورود پیدا کردند، ایران را در ردیف ۵ کشور اول جهان بالا بردند؛ جهش در هوا فضا و نانوفناوری و موشکی و پزشکی و ... مدیون این عزیزان است.
✍ محمد باقر پزنده
@jannatolmahdi313
8.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
@jannatolmahdi313
🎥 #گزارش_خبری | معلم ایرانی
👆 #روایت_یک_خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب.
@jannatolmahdi313
🔰 #سرخط_دیدار | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
@jannatolmahdi313
💠گرامیداشت یاد شهید آیتالله مطهری
✨یاد شهید عزیزمان مرحوم آیتالله مطهّری را گرامی میدارم که به معنای واقعی کلمه یک معلّم بود.
❇️همهی آن خصوصیّاتی که ما در معلّمین مدارسمان یا مدرّسین دانشگاههایمان انتظار داریم، در این مرد وجود داشت.
⭕️من توصیه میکنم نوشتههای ایشان و تنظیمشدههای سخنرانیهای ایشان را، بخصوص معلّمین، حتماً نگاه کنند و بخوانند.
💠درباره جایگاه و مسئولیت معلمین
🏷تکریم جامعهی معلمین کشور
🙏اوّلین مطلب سپاس از جامعهی معلّمان است؛ این سربازان گمنام نظام اسلامی و اسلام و مسلمین که در دورترین نقاط کشور، مشغول مجاهدتند و با مشکلات فراوان، دارند کار میکنند.
💎کاری که معلّم بر عهده گرفته ــ معلّم متعهّد ــ به نظر من مهمترین کار در کشور است.
📌معلّم در واقع معمار آیندهی کشور است.
🌟قضیّهی تربیت نوجوانان ما، با توجّه به هوش نوجوان ایرانی، اهمّیّت مضاعف پیدا میکند.
🏷انتظارات از معلمین:
♦️شاگرد را مثل فرزند خود دانستن
♦️تشویق دانشآموزان به حضور در مراکز برکتآفرین مثل مساجد و هیئتها
♦️اهتمام به حضور دانشآموز در مدرسه
♦️زنده کردن احساس هویّت ایرانی و اسلامی در دانشآموزان
👈وقتی نظام از جامعهی معلّمی توقّعی دارد، باید در قبال این جامعه احساس مسئولیّت هم بکند.
🔻این احساس مسئولیّت [هم] در همهی ابعاد است؛ فقط مسئلهی معیشت نیست.
🔹مسئلهی تجربهآموزی است، مسئلهی مهارتآموزی است؛
🔹[مثل] آموزشهای ضمن خدمت و رسیدگی به دانشگاه فرهنگیان.
💠درباره اصل مسئله آموزشوپرورش
🏷جایگاه آموزش و پرورش در نظام مدیریّت کشور
❌یک خطای راهبردی در بین برخی از مسئولین در گذشته وجود داشته که خسارتهایی هم وارد آورده، و آن کوچکانگاریِ این دستگاه حیاتی است.
👈عبور از گردنههای دشوار پیشرفت، بدون کمک آموزشوپرورش ممکن نیست.
🏷مسئله ثبات مدیریت در دستگاه آموزش و پرورش
‼️از سال ۹۲ تاکنون که ده سال است، ما پنج وزیر و چهار سرپرست در آموزشوپرورش دیدهایم! این چیز خیلی عجیبوغریبی است.
✔️همهی فعّالیّتهای دیربازده به ثبات مدیریّت احتیاج دارد، از جمله آموزشوپرورش که خب فعّالیّتش خیلی دیربازده است.
🏷مسئله انطباق یا عدم انطباق نظام آموزشی با نیازهای کشور
☝️مسئولان عالی فرهنگی کشور، بخصوص در خود آموزشوپرورش، باید روی این فکر کنند.
♻️همان قدر که به نیروی مغزافزار نیاز است، به بازوی کارافزار هم نیاز است.
❇️سیاست اصلی در آموزشوپرورش باید سودمند بودن آموزشها برای آیندهی کشور باشد.
🏷مسئله سند تحوّل آموزش و پرورش
1️⃣بایستی دائماً بهروزرسانی بشود.
2️⃣برای اجرای آن، یک نقشهی راه لازم است.
3️⃣نقشهی راه باید از سوی دولت و مجلس حمایت بشود.
4️⃣برای سند تحوّل، یک بدیلی و رقیبی درست نکنند.
5️⃣در نقشهی راه، شاخصهای قابل اندازهگیری وجود داشته باشد.
🏷مسئله جذب معلم
⚠️ما امروز با کمبودِ معلّمِ کارآمد و متعهّد روبهرو هستیم.
↙️این سرمایهگذاری لازم دارد، تلاش لازم دارد.
📌دستگاههای مراکز تربیت معلّم، از جمله مهمترینش دانشگاه فرهنگیان، باید تقویت بشوند که بتوانند کار را پیش ببرند؛
❇️هم زیرساختهایشان تقویت بشود،
❇️هم ظرفیّتهایشان افزایش پیدا کند.
➕علاوهی بر این، شایستگیهای حرفهای معلّم و شایستگیهای عمومی معلّم هم در طول خدمت بایستی رصد بشود.
📌از معلّمین مجرّب مؤمن قدیمی هم باید استفاده بشود.
@jannatolmahdi313
🏷مسئله کتابهای درسی
📍کتاب درسی باید سرشار باشد از مشوّقهای نسل جوان.
📚مفاهیم اسلامی در کتابها بیاید؛
🔍هم مفاهیم اسلامی، هم مفاخر اسلامی و ایرانی.
✍️شیوهی کتابنویسی هم بایستی جذّاب باشد، بهروز باشد، مبتکرانه باشد.
🏷مسئله برونسپاری
❎شأن تعلیم و تربیت شأن دولتی است.
📌دو نکته فرعی:
👈وقتی ما به مدرسهی دولتی کماعتنائی بکنیم... معنایش این است که کسی که بنیهی مالی ندارد، بنیهی علمی هم نداشته باشد.
🔺این بیعدالتیِ محض است.
✔️مدرسهی دولتی بایستی از آموزش خوب، از معلّم خوب، از فضای آموزشی خوب بهرهمند بشود.
👈بعضی از مدارس غیر دولتی انصافاً ابتکارات جالبی دارند،
🔺باید از آن ابتکارات استفاده کرد،
✔️لکن به مجموعهی مدارس غیر دولتی هم باید نظارت داشت.
@jannatolmahdi313
🏷مسئله امور پرورشی
👏در ستاد آموزشوپرورش توجّهات خوبی به مسئلهی امور پرورشی میشود
👈لکن... باید امور پرورشی تا داخل مدارس امتداد داشته باشد.
🎯باید کار پرورشی جذّاب باشد، بچّهها را فراری نباید بدهد.
🔹تقویت هویّت ملّی،
🔸تقویت عشق به میهن،
🔹تقویت پرچم ملّی،
🔸تعلیم سبک زندگی اسلامی و ایرانی،
♦️در شمار اصلیترین کارهایی است که بایستی انجام بگیرد.
@jannatolmahdi313
علامه حسن زاده آملی(ره)
♦️سینه ی خود را شکافتم، به هر جای آسمان رفتم این سید (خامنه ای) را دیدم. باید قنبر حضرت خامنه ای کبیر بود.
@jannatolmahdi313
❇️علامه عظیمالشأن حضرت آیتالله حسنزاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب میکنند. حضرت آقا ناراحت شده و به علامه میفرمایند این کار را نکنید. علامه حسنزاده میفرمایند: اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمیکردم. ایشان در جای دیگر فرمودهاند:
✅گوشتان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجتبنالحسن(عج) است.
@jannatolmahdi313
✅این جملات وقتی بیشتر معنا پیدا میکند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیتالله طباطبایی درباره شاگردش علامه حسنزاده فرمودهاند: حسنزاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج). راهی که حسنزاده در پیش دارد، خاک آن توتیای چشم طباطبایی.
@jannatolmahdi313
✅آیت الله مصباح یزدی: اگر امثال بنده شبانهروز تسبیح به دست بگیریم و فقط خدا را شکر کنیم که خدا چنین رهبری را به ما داده، والله معتقدم که از عهده شکر این نعمت برنمیآییم. رهبر عزیز ما تالی تلو معصوم(علیه السلام) است.
@jannatolmahdi313
✅آیت الله جوادی آملی: رهبری نه پست است نه مقام ، بلکه امام جامعه است.چگونه است که در نماز با اقتدای چند نفر می گوییم امام جماعت ، اما به رهبر جهان اسلام نگوییم امام؟.هر لفظی غیر از امام خامنه ای جفاست به ایشان.
@jannatolmahdi313
🔻مبلغ وام فرزندآوری ابلاغ شد
@jannatolmahdi313
بانک مرکزی در راستای قانون بودجه، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرضالحسنه فرزندآوری را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
🔹فرزند نخست ۳۰ میلیون با بازپرداخت ۳ سال
🔹فرزند دوم ۶۰ میلیون با بازپرداخت ۴ سال
🔹فرزند سوم ۹۰ میلیون با باز پرداخت ۵ سال
🔹فرزند چهارم ۱۲۰ میلیون با بازپرداخت ۶ سال
🔹فرزند پنجم بهبعد ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۷ سال
@jannatolmahdi313
@jannatolmahdi313
💠ما به دنیا نیامده ایم که صاحب کرامت
شویم؛ بلکه ما بایدبنده ی خدا شویم.‼️
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
@jannatolmahdi313
💠اگرخدا از ما راضی شد،به بزرگترین سعادت رسیده ایم.داشتن کرامت در همه ی موارد دلیل کمال ونداشتن آن دلیل نقض نیست‼️
💠استاد فاطمی نیا
@jannatolmahdi313
🌷استاد علی #صفایی_حائری:
@jannatolmahdi313
من كه براى خودم به ذنبى معتقد نيستم؛ چون مى بينم هم #نماز خوانده ام و هم روزه گرفته ام و هم و هم، ديگر خدا چه چيزى را به من ببخشد و چه غفرانى را براى من داشته باشد؟! من از خدا طلبكار هم هستم ديگر چه جاى عذر خواهى است؟!
@jannatolmahdi313
اما اگر بدانم هر چه جز او مرا حركت داده و هر چه جز او مرا خوشحال كرده و يا رنج داده خسارت من و زيان من و ذنب من و گناه من است، آن موقع ديگر تمام گناهها را، #غيبت و تهمت و زنا و لواط، حساب نمى كنم، كه اين ذنب ها و جرم ها و اين جورها و خيانت ها و بى وفايى ها را هم در نظر مى آورم.
@jannatolmahdi313
📚بشنو از نی، ص ۲۲
#بسم_الله_الرحمن_الرحیم
@jannatolmahdi313
خــدایا شروع سـخن نامِ توست
وجودم به هر لحظه آرامِ توست
دل از نام و یادت بگـیـــرد قـرار
خوشمچون که باشی مرادر کنار
سلاااام
الهی به امیدتو
@jannatolmahdi313