eitaa logo
جرس
361 دنبال‌کننده
13.1هزار عکس
10.5هزار ویدیو
89 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حمید رسایی
. ♻️ مردم باغملک قیام کردند تشییع باشکوه چند کیلومتری شهید مظلوم سرگرد محمد قنبری در زادگاهش باغملک زیر آفتاب گرم خوزستان یک .یام مهم دارد: دشمنان این کشور، این مردم و این انقلاب بدانند که مردم پای نظامشان هستند و قدر نیروهای خدوم را می‌دانند. 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/rasaee eitaa.com/rasaee
هدایت شده از علیرضا پناهیان
🔸 ثواب افطاری یک میلیون پیامبر! 🔹امیرالمومنین علی(ع) می‌فرماید: هر كس مؤمنى را در غروب روز غدیر افطار دهد، مثل این است که یک میلیون پيامبر و صدّيق و شهيد را افطار داده است. حالا اگر یک نفر، چند نفر از مومنین و مومنات را افطاری دهد دیگر چند میلیون میشود؟ و من از سوى خداى متعال، ضامنم كه از كفر و فقر، در امان باشد. مصباح المتهجد، ج۲، ص۷۵۸ ⏳ ۲۴ روز تا عید غدیر؛ از امروز برای شرکت در این ثواب عظیم برنامه‌ریزی کنیم ... @Panahian_ir
✅ بیانات مهم امام خامنه‌ای در خصوص سیاست آندلسی کردن ایران! 🅾️ !هشدارهای 21 سال پیش ولی امر مسلمین که جدی گرفته نشد!! #️⃣ مشاهدۀ کلیپ در لینک زیر 🆔 http://eitaa.com/joinchat/979632309Cbeb5921b2f👈
✳️ همایش بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه محمدتقی مصباح یزدی(ره) 🗓 زمان برگزاری: 25 و 26 خردادماه 1402 ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی(ره) 🌐 https://mesbahyazdi.ir ✅ کانال اطلاع‌رسانی آثار علامه مصباح(ره) 🔰 @mesbahyazdi_ir ✅ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و انتشار آثار حضرت علامه مصباح(ره) 🌐 https://eshop.iki.ac.ir/shop/7 🔷 سایت همایش بین‌المللی علوم انسانی در اندیشه علامه مصباح(ره) 🌐 www.ihsam.iki.ac.ir 🔷 کانال همایش در ایتا، سروش و بله 🔰 @ihsam_ir 🔷 شماره دبیرخانه همایش ☎️ 02532113456 🕌 مکان برگزاری: قم، بلوار جمهوری، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) @ENOEnsani
هدایت شده از پونز
8.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ حضور دی‌جِی زن، خوردن مشروب، رقص دسته جمعی و کشف حجاب در همایش اتومبیل‌های کلاسیک در پیست ورزشگاه آزادی زیر نظر فدراسیون اتومبیل‌رانی..! 📍 به نام سیصد هزار شهید، به یاد هزاران جانباز و آزاده و مفقود الاثر، به نام مادر شهیدی که هنوز چشم به راه فرزندش است و متولی فرهنگی هنوز درگیر لایحه بازی است و حزب اللهی ها منتظر دستور از بالاست که خون در رگ‌ها متورم مانده برای پاسخ به حقیقتی که جنون دروازه‌هایش را ندیده 📌 @ponezs
هدایت شده از پونز
🔴 مسخره کردن و بد دهنی نسبت به مخالفین در شان نماینده مجلس جمهوری اسلامی نیست 🔹 آقای پیرهادی که ادعای انقلابی گری داری، ممکن است هزار انتقاد به میرسلیم وارد باشد ولی اگر ذره ای تقوا داری بدون میرسلیم این حرف را نزده و تقطیع شده بوده و در مورد تعطیلی شنبه هم حرفش درست است، به جای بددهنی زننده و تمسخر بفرمایید اگر حرفش اشتباه است نقد درست انجام بده 📌 @ponezs
هدایت شده از پونز
🔰 روایت تصویر: وقتی در روایت شبکه‌های فارسی زبان معاند، نیروی پلیس در برخورد با خودروی مهاجم کشته می‌شود، تنزل و سطحی سازی صحبت حقیر در تیتر آنها که مثل آب خوردن است!! 💢 روایت فیلم‌ها: ماجرای هر سه فیلم توجه دشمن به جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها است که متاسفانه بسیاری از خودی‌ها آن را جدی نگرفته و یا نمی‌شناسند. 🧐 در کلیپ اول خانم روانشناس تمام ماجراهایی را به زبان کودکان و به داستان تبدیل می‌کند که دشمن از آن می‌تواند علیه انقلاب اسلامی استفاده کند. 🚫 در کلیپ دوم شاهد شتاب در تولید روایتی در مقابل مستند «فراخوان خونین» هستیم تا اثر آن را خنثی یا کمرنگ کند. 🧨 و در کلیپ سوم شاهد روایت سازی از اعدامی‌های دهه شصت و تطهیر چهره منافقین تروریست و داعشی‌های دهه شصت هستیم. ⛔️ همه اینها نشان از آن دارد که دشمن ضرورت روایت سازی بویژه برای کودکان را به خوبی فهمیده و لحظه‌ای درنگ از آن را خطایی جبران ناپذیر برای تخریب ایران انقلابی می‌داند. 🖇 علی قهرمانی 📌 @ponezs
https://virasty.com/Mahdijamshidi ،،،،،،،،، ۱. چقدر «بی‌غیرت» هستند پدران، شوهران و برادران زنان مکشفه. مرتبه‌ای از «دیاثت» است. آن نامردی که بدن ناموسش را در خیابان به نمایش می‌گذارد، «بی‌رگ» است؛ «بی‌ناموس» است. چشم‌های دیگران، هر لحظه با بدن این زنان، «زنای چشم» می‌کنند. تن زنان‌شان، زیر چشم‌ها پهن شده و لذت جنسی می‌دهد. معنی دیگری دارد؟! ۲. واقعیت کشف حجاب، دو‌ لایه دارد: «کم‌عفتی زن» و «کم‌غیرتی مرد». به‌گمانم بی‌تفاوتی مرد نسبت به برهنگی زنش، بسیار تلخ‌تر و مصیبت‌بار و مشمئزکننده‌تر است. چنین مردی، «مرد» نیست. در حال «عادی‌سازی» و‌ «هنجاسازی» بی‌غیرتی هستند. می‌خواهند بی‌غیرتی، دیگر «دشنام» نباشد. ۳. دشمن می‌خواهد «معنای رفتارها» را تغییر بدهد؛ بگوید «زندگی» یعنی «هرزگی»، و «آزادی» یعنی «برهنگی». ما باید در مقابل، «معانی فرهنگی خودمان» را تثبیت کنیم. باید تکرار کنیم که «بی‌تفاوتی مرد نسبت به برهنگی سر و تن زن»، نشانه‌ی بی‌غیرتی و بی‌رگی و بی‌ناموسی اوست. باید «زشت‌بودن زشتی‌ها» را تثبیت کنیم. ۴. ادب سخن، «مقام» دارد و مطلق و عام نیست. من در رسانه‌ی رسمی این‌چنین سخن نمی‌گویم. در تخاطب با شخص واحد نیز. اما در رسانه‌ی «غیرسمی» و «به‌طور کلی»، دست‌کم گاهی باید از موضع «استعلاء» و «تهاجم» سخن گفت و اجازه نداد که فسق و فجور - از جمله بی‌غیرتی - معنای شرعی خود را از دست بدهد و سکه‌ی رایج شود. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi