eitaa logo
جرس
385 دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
8.8هزار ویدیو
77 فایل
📌 کانال جرس گلچینی از اخبار و مطالب...! ✍️ تفاوت محتوا به خاطر تعدد ادمین است
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ کــدام هیئت؟ 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 هیئتی که در مورد جنایات اسرائیل و صهیونیسم و قتلگاه غـزه بی تفاوت باشد بداند یا نداند در امتداد تاریخی تقویت جریان ظلم یزیدیان قرار دارد. 🔸 در کرب‌و‌بلا، بی‌طرفان، بی‌شرفانند!/تاریخ همان است، حسینی و یزیدی. هیئتی که عدالتخواه و ظلم‌ستیز تربیت نکند هیئت نیست، کافه است... 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴 ای کاش ایران ما ذره ای از یمن یاد می‌گرفت... خیلی غم انگیز هست که بگوییم یمن این دنیای وحشی را بسیار بهتر از ما میشناسد و میداند با مذاکره چیزی حل نخواهد شد. بجای اینکه خلیج فارس را اتوبان کشتی های تجاری اسراییلی و آمریکایی نگه داریم کمی از یمن یاد بگیریم. 🔥 @Moohem
10.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وضعیت هولناک اورژانس خمینی‌شهر اصفهان در روز عاشورا 🔹اون‌قدر قمه‌ زدن و سرهاشون شکافته که اومدن بخیه بزتن. 🔸این همه امام حسین (علیه‌السلام) زیبایی داره، اون همه روز عاشورا نصیحت کرده که شما برید این کارها رو کنید؟ 🔹جالبه وقتی داعش گفت می‌خواد به حرم حضرت زینب (سلام‌الله علیها) جسارت کنه یه نفر از این قمه‌زن‌ها پا نشد بره مدافع حرم بشه! 🔸این جریان چطوری می‌خواد جواب بده شیعه‌نشدن اونایی رو که با سرچ دربارهٔ شیعه به این تصاویر خونی و خودزنی احمقانه رسیدن؟! خوراک شبکه های معاند فراهم کنید 😔😔‼️ 🌴اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌴 🇮🇷 🇵🇸 @yalesaraat
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴بچه ها اینا رو دیدید نه ازشون نذری بگیرید نه باهاشون حرف بزنید و خیلی جدی هم بهشون تذکر بدید. ما با پلیس و چماق مخالفیم ولی دیگه با بی حرمتی به عزای سیدالشهدا که موافق نیستیم. مجلس امام حسین جای گناهکار هست ولی جای گناه نیست. جوانمرد 🔥 @Moohem
🔻منطق سرخ حسین و منطق بی‌رنگ ما: ارادت دینی، اراده‌ی انقلابی 🖊مهدی جمشیدی ۱. روزگار عجیبی‌ست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصت‌ویک هجری متوقف کرده‌اند و برای امام شهید، حسین -علیه‌السلام- ناله سر می‌دهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهی‌شان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمی‌رود؛ چنان‌که اشک‌های کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشسته‌اند و به گذشته می‌نگرند و اکنون‌شان، شبیه میلیون‌ها نظاره‌گر سال شصت‌ویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامه‌ی کربلا، خاموش و بی‌طرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمی‌دانند. دلداده‌ی عزای حسین هستند و نه خط حسین. می‌گریند، اما فریاد برنمی‌آورند. تشنه‌ی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنه‌ی خون‌شان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبسته‌اند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین می‌شمارند. از کربلا، یک داستان غم‌انگیز ساخته‌اند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنون‌شان و انتخاب‌های اکنون‌شان را به آن عرضه نمی‌کنند. در این روایت، کربلا نمی‌تواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود می‌ماند و از درس و عبرت تاریخی، تهی‌ست. براین‌اساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمی‌خیزد که هزینه‌دادن برای آن، معنا پیدا کند. ۲. و کاش فقط نظاره‌گر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومی‌رفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، هم‌دردی می‌کنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابی‌گری می‌نشانند و جبهه‌ی سازش و تسلیم و انقیاد را برمی‌گزینند. از راه‌ رفته، بازمی‌گردند و تجربه‌ی گره‌گشای مقاومت را کنار می‌نهند. مقاومت را باطل و بی‌فرجام می‌شمارند و بی‌اعتنا به خط حسین، به سوی قبله‌ی مذاکره و التماس و ذلت، سجده‌ می‌کنند. وعده‌ی همراهی می‌دهند اما اندکی بیش، دوام نمی‌آورند و به جبهه‌ی مقابل می‌گریزند. برای غربت حسین، بر سینه می‌کوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمی‌دارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطره‌‌ی محزون فروکاهیده‌اند که بازخوانی سالیانه‌اش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را می‌بینند و می‌یابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را می‌گیرند. هم‌اشک و هم‌درد حسین هستند، نه هم‌راه و هم‌منطق او. حقیقت را تنها نهاده‌اند و سر در لاک زندگی شخصی فروبرده‌اند. جز به خود نمی‌اندیشند و نصیبی از بی‌تعلقی نبرده‌اند. حسین را برای محرم و هیأت می‌خواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح می‌دهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را می‌ستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمی‌گزینند و حتی از احتمال جنگ می‌هراسند. آداب تقیه می‌دانند و با مبارزه بیگانه‌اند. برای حسین، قیام را می‌پسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوسته‌ها و ظواهر، متوقف مانده‌اند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکنده‌اند. هم‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت. ۳. چه کنیم با این تعارض‌ها و تهافت‌ها؟! چه کنیم با این تذبذب‌ها و تلاطم‌ها؟! چه کنیم با این فهم تاریخی‌شده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادت‌های منهای اراده‌ی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معامله‌گری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان می‌دهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دین‌فروشی می‌کنند. از دین خویش می‌فرسایند برای طلب دنیا. دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که هزینه ندارد. دین‌داری‌شان، بی‌هزینه و عافیت‌طلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشوده‌اند و کیسه دوخته‌اند، اما حسین نیزه‌نشین را می‌ستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را افراطی و‌ تندرو می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌‌ی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه. و حسین، چه زیبا و‌ موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بنده‌ی دنيايند و دين، لقلقه‌ی زبان آنهاست، و هر جا منافع‌شان به‌وسيله‌ی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مى‌چرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دين‌داران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزنده‌ی او به جامعه‌ای است که دین را در سایه‌ی دنیا می‌طلبد و هر آن‌گاه که زمینه‌ی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری می‌افکند و دنیا را بر صدر می‌نشاند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ پذیرایی از عزاداران در میشیگان آمریکا شبیه پیاده روی اربعین 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
9.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌓 آقای پزشکیان مبادا در حلقه فسیل های همیشه مدیر گرفتار بشید. ⛔️ اخطارهای جسورانه و طوفانی علی پورحسین لو از مسئولین ستادهای دکتر پزشکیان به ایشان درباره آسیب های دولتمردان از زبان نهج‌البلاغه ⛔️ آقای پزشکیان حرفی که تا دیروز مخالفین شما می زدند؛ الان ما می‌زنیم: نکنه دولت سوم روحانی را تشکیل بدی! ⛔️ آقای رئیس جمهور نکنه تو هم به بلای همون دولت های قبلی که بهشون دل بسته بودیم گرفتار بشید! ✍ پی نوشت: نکات بسیار ضروری؛ مشفقانه و مهمی را مطرح می کند؛ 👈ای کاش همه مدیران و مسئولان کشور یک واعظ بیر‌ونی و صادق و صریحی چون ایشون می داشتند و آن ها نیز گوش شنوا نقد و نصیحت ها بودند.👈 حتما ببینید. 🌍 پايگاه نقد و تبیین🔻 https://eitaa.com/jtabiin •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
6.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️آقای عباس موزون در مورد واژه تَنَقَّبت در زیارت عاشورا تفسیری بسیار دردناک بیان کردن... 🖤 🤲 🌷@fatemiyoon110
نگارش کتاب «روایت رهبری: مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه»، تقریبا چهار سال زمان برد. دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای(روحی فداه) اسنادی قابل توجه از جمله خاطرات منتشر نشده‌ای از معظم له مربوط به رخدادهای مهم دهه 60 را در اختیار حقیر گذاشت و در این کتاب استفاده شد. ایده اولیه کتاب این بود که سیر دقیق و مستند انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری روایت شده و به شبهات پاسخ داده شود. اما طرح نهایی فراتر از این ایده رفت و با بررسی سه رویداد مرتبط با تعیین رهبر در تاریخ انقلاب اسلامی (تعیین امام خمینی(ره) به رهبری نظام، تعیین آقای منتظری به رهبری آینده و سپس عزل وی، و نهایتا تعیین آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری)، یک الگو برای تعیین رهبر در نظام جمهوری اسلامی ارائه شد که شامل بایدها و نبایدها در این زمینه است: چه کسی باید و چه کسی نباید؟ چگونه باید و چگونه نباید؟ این کتاب بحمدلله تاکنون به 6 چاپ رسیده و مورد استقبال نخبگان قرار گرفته است. به همت انتشارات انقلاب اسلامی، این کتاب در قالب‌های مختلف منتشر شده است. از آنجائیکه این کتاب هم بخش مهم و ناگفته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی است و هم ناظر به حیاتی‌ترین مسئله در نظام جمهوری اسلامی یعنی تعیین ولی فقیه است، به جوانان توصیه میکنم تابستان امسال وقت بگذارند و کتاب را مطالعه کنند. کتاب «روایت رهبری» را می‌توانید در قالب‌های زیر تهیه و مطالعه کنید(روی بخش دلخواه کلیک کنید)؛ 1- تهیه نسخه فیزیکی کتاب 2- تهیه نسخه الکترونیک کتاب 3- تهیه کتاب صوتی با صدای استاد داوود نماینده (رایگان) 4- صفحه اختصاصی کتاب در پایگاه Khamenei.ir @syjebraily
8.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌪 چرا پزشکیان رئیس جمهور عزیز فساق بی حجاب شده است؟/ رئیس جمهور عزیزم! گفته آزادی پوشش!! ⛈ آقای پزشکیان چه گفته و چه کرده که این قوم فاسق بی حجاب هوس ورشان داشته که میتوانند هر غلطی بکنند؟!! ⛈ آیا نظام عوض شده؟ قانون اساسی تغییر کرده؟ قوانین موجود به هم ریخته؟ خیر رئیس جمهوری سر کار آمده که به خاطر چهار تا رأی حرام وعده شل کردن حکم خدا را داده! ⛈ بدون شک این مدت هر چه بی حجابی و برهنگی و به تبع آن فساد و فحشا زیاد شده پای آقای پزشکیان و تیم رسانه ای او نوشته میشود! ⛈ یکی نیست بگه آخه پیرمرد هفتاد ساله، ارزش داشت به خاطر ۴ تا رأی حروم این همه گناه و فحشا تو این مملکت اونم ماه محرم رواج بدی و بار این همه گناهو به دوش بکشی؟! 💡بوی تعفن گناهی که به گردن پزشکیانه حال آدمو به هم میزنه 🇮🇷 به ایران اسلامی بپیوندید👇 🇮🇷 @iran_islamic 🇮🇷 @iran_islamic
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴این بی همه چیزها که یکباره برای ما از حفظ حرمت دختر شهید سلیمانی می گویند! ⬅️خانم نرجس سلیمانی چه کردید که این افراد که تا دیروز به پدرتان بی حرمتی می‌کردند حال برایتان دست و سوت می‌زنند و به وسیله شما به همرزم پدرتان داعش می گویند! 🔥 @Moohem