روشنگری اسلامی
⚠️قاره ها و کشورهای مجازی واقعی تر از واقعیت و خطرات آن / نابودی خانواده 🔷استراتژی(راهبرد ) کودک چ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ عبدالملک حوثی آینده کشف شد 😀
🔸 ماشاءالله عجب بصیرت شرعی ویژه ای 🌹🤲🔥
کانال استاد حسن عباسی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
#روشنگریِ_اسلامی
روشنگری اسلامی
✅ عبدالملک حوثی آینده کشف شد 😀 🔸 ماشاءالله عجب بصیرت شرعی ویژه ای 🌹🤲🔥 کانال استاد حسن عباسی ➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ این یکی رو ! این یکی رو 😆
این سید حسن نصرالله آینده است که از یمن خروشیده...
ماشاءالله ، ماشاءالله ، الله اکبر 🌹
رحمت خدا بر آن پدر و مادری که تو را پرورده اند 🤲
کانال استاد حسن عباسی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
❓چگونه کودکان خود را تصمیم ساز و تصمیم گیر ، ژرف اندیش و راهبرد اندیشِ اندیشه ورز ،برطبقِ قاعدةالقواعدِ ذاتیِ حاکمِ بر خلقت ، طبیعت و قواعد ذاتی حاکم بر اعمال موجودات، به ویژه بشر، (براساسِ فطرت بشر) تربیت کنیم..
#ببینیم_اینگونه_تربیت_چه_می_پروراند⁉️
✅وقتی بر این اساس تربیت شد، توسط خود خدای قادر متعال، یعنی الله ، ان شاء الله اصطناعت خواهد شد...........
#روشنگریِ_اسلامی
📛 زنازادگی، تصویب و قانونی کردنِ گناه همجنسبازی در کشورهای جهان که به هرج و مرج جنسی و نابودی حرث و نسل بشر میانجامد، زنای ذهنی و سکس فانتزی و...، نتیجهی دانش فلسفه، سبک زندگی فلاسفه و علوم انسانیِ غیرتوحیدی غرب است.
🗓 هجدهم نوامبر #روز_جهانی فلسفه
#تمدن_نکبت
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#روشنگریِ_اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲میگم و عواقبشم پای خودم:
رژیم صهیونیستی حرومزادهست!
#رژیم_حرام_زاده
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#روشنگریِ_اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 #ببینید | حاج قاسم سلیمانی: اگر کسی دشمن را خوب نشناسد و بعضی وقتها دشمن را به جای دوست بگیرد و دوست را به جای دشمن بگیرد، این خطای استراتژیکی است که در مسیر این ملت انحراف ایجاد خواهد کرد.
#سردار_دلها
#غیرت_اجتماعی
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#روشنگریِ_اسلامی
کشف حجاب کلید ورود جامعه به ولایت شیطان است.🔥
#بی_غیرتیِ_اجتماعی 🔥
#بی_بندوباریِ_اجتماعی🔥
#پروراندنِ_حرام_زاده🔥
#فرهنگِ_همه_چیزکالا_است_وقابلِ_خریدن_حتی_شرف_عفت🔥
#فرهنگیِ_اصالتِ_فرد🔥
#فرهنگِ_اصالتِ_لذت_ازهرنوع_حتی_خبیثه🔥
#پذیرشِ_سلطه_حتی_دشمنانِ_الله🔥
#پذیرشِ_ذلّت🔥
#تمدنِ_نکبت🔥
#روشنگریِِ_اسلامی
روشنگری اسلامی
✅ این یکی رو ! این یکی رو 😆 این سید حسن نصرالله آینده است که از یمن خروشیده... ماشاءالله ، ماشاءالل
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان چیست؟
✅هر اقدامی بر تصمیمی استوار است.
انسان در زندگی خود تصمیمات بیشماری اتخاذ میکند.
اما هر تصمیمی، فرایندی برای ساخت طی میکند که به آن تصمیمسازی گفته میشود.
در دنیای پیچیده با متغیرهای مختلف، تصمیمگیری حرفهای نیاز به تصمیمسازی حرفهای و آگاهانه دارد.
بهترین زمان برای آموزش و تمرین فرایند اتخاذ تصمیم، در دوران کودکی و نوجوانی است که هنوز مسئولیت خاصی متوجه انسان نیست.
چه بسیار افرادی که این دوره را به طور مناسب طی نکرده و در بزرگسالی ضمن مسئولیت اجتماعی که دارند همچنان در حال تجربهی تصمیم هستند، غافل از آنکه دیگر دیر شده است و مشکلات و تبعات متعددی را متوجه خود و جامعه میکنند.
«دکترین و استراتژی برای کودکان و نوجوانان» پاسخ به این نیاز تربیتی است.
فلسفه برای کودکان و نوجوانان❓
استاد حسن عباسی
#روشنگریِ_اسلامی
👇
روشنگری اسلامی
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟ دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان چیست
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان چیست؟
فلسفه برای کودکان و نوجوانان
اکنون در جهان «فلسفه برای کودکان» پدیدهی شناختهشدهای است.
کشورهای متعددی مانند فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا، فنلاند، آلمان، برزیل و ... روی آن کار کردهاند.
در ایران هم چند سالی است این موضوع مطرح شده است، البته با تذکرات چند بارهی رهبر معظم انقلاب.
هدف فلسفه برای کودکان، پرورش بعد تفکر در روند رشد کودکان است؛
مبتنی بر چهارچوب ذهن پروار، ظرفیت کودکان امروز به گونهای شده است که امکان طرح مباحث استدلالی برای پرورش تفکر وجود دارد.
در این راستا، ✅در ایران اسلامی با توجه به بنمایههای قرآنی و حکمی، فراتر از فلسفه برای کودکان، حکمت برای کودکان موضوعیت دارد.
دورهی «استراتژی برای کودکان و نوجوانان» بر اساس فلسفه و حکمت برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است.
استاد حسن عباسی
#روشنگریِ_اسلامی
روشنگری اسلامی
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟ دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان چیست
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
❇️دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان
دورۀ یکم ، جلسۀ یکم
رویکرد آیتمدار1
من هم پروانه میشوم!
داستان این جلسه:
آرزو، یه کرم ابریشم تپل و زیبا، سرگرم غذا خوردن بود.
راستش او خیلی شکمو بود؛
انگار این همه غذا میخورد، سیر نمیشد.
هربار که به او نگاه میکردی، اونو میدیدی که تند و تند داره غذا میخوره!
هر که به او نگاه میکرد، تصور میکرد این کرم زیبا، حتماً چند روز گرسنه مونده، که حالا که به غذا رسیده، این طور با ولع این برگها رو میخوره!
آخه غذای کرم ابریشم، برگ سبز درختهاست.
او با دستها و پاهای زیادش، روی یک برگ راه میره و از لبههای اون شروع به خوردن میکنه تا اون برگ تموم بشه.
بعد میره سراغ یه برگ دیگه.
آرزو، فقط به برگ بزرگی میچسبید و به خوردن مشغول میشد:
انگار دیگه هیچ کاری نداره!
ادامه دارد،حتماً دنبال بفرمائید..👇
#روشنگریِ_اسلامی
روشنگری اسلامی
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟ ❇️دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان دو
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
❇️دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان
دورۀ یکم ، جلسۀ یکم
رویکرد آیتمدار1
من هم پروانه میشوم!
ادامۀ داستان👇
اما بالاخره یه روز به این نتیجه رسید که تا کی میخواد فقط یه کار انجام بده!؟
اون هم خوردن و خوردن و خوردن!
حالا این کرم زیبا، میخواست یه کار مهم انجام بده، کاری که خیلی مهم باشه!
کاری که اونو مهم کنه!
یه کرم، چه کنه که کار مهمی باشه؟!
برای انجام کار مهم، او باید خودش مهم میشد!
خب!
برای مهم شدن خودش، چه کار باید میکرد؟
تصمیم خودش رو گرفت:
اون باید تارهایی میتنید و برای خودش یه پیله میساخت.
وقتی دور خودش یه پیله ببافه، دیگه دیده نمیشه.
اونوقت همه از بیرون که نگاه میکنن، هی میپرسن توی این پیله چیه؟
کیه؟
اون موقع مرموز میشه.
دیگه هرکسی نمیتونه اونو ببینه.
از همه جدا میشه.
توی پیلهی خودش جا خوش میکنه و دور از چشم همه میخوره و میخوابه.
همه میگن او قویه.
قدرت داره که تونسته دور خودش پیله ببافه.
ببینید ببینید!
چه پیلهی خوب و زیبایی بافته.
مثل اون کرمهایی نیست که همچنان روی برگها آویزونند.
اون برای خودش پیله داره.
آره دیگه!
همه به او احترام میگذارن، چون او تونسته این کار رو بکنه.
ادامه دارد،حتماً دنبال بفرمائید..👇
#روشنگریِ_اسلامی
روشنگری اسلامی
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟ ❇️دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان دو
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
❇️دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان
دورۀ یکم ، جلسۀ یکم
رویکرد آیتمدار1
من هم پروانه میشوم!
ادامۀ داستان👇
اما یه اتفاق افتاد: چون مهم شده بود، خیلی خودشو میگرفت.
خیلی مغرور شده بود.
به هیچ کس احترام نمیگذاشت، اما توقع داشت همه به او احترام بگذارن!
آخه او خودشو مهم میدونست.
اتفاقی که افتاد این بود که بقیهی دوستاش یکییکی از او دور شدن.
دیگه کسی به او نزدیک نمیشد.
او دور خودش یه پیله درست کرده بود.
او زیبا، قوی، معروف و مهم بود، پس دیگه به کسی نیاز نداشت.
به این دلیل بود که همه رو از خودش دور کرد.
او تنها شده بود، چون مغرور بود:
غرور داشت.
پیلهی «خود دوستی» و «خود خواهی» دور خودش کشیده بود.
حالا زندانی این خود دوستی و خود خواهی بود.
او خیلی از خودش راضی بود و هیچ گله و شکایتی از خودش نداشت.
بالاخره از این وضعیت «زندان خود دوستی»، خسته شد.
گریه کرد.
غصه خورد.
این طوری شد که یه تصمیم مهمی گرفت.
✅تصمیم گرفت از این زندان فرار کنه.
حالا باید این زندان رو پاره کنه.
این زندان که اسمش «پیلهی خودخواهی» بود رو باید میشکافت:
خودش اونو ایجاد کرده بود، خودش هم باید اونو پاره میکرد.
خب!
این کار رو کرد.
پیله رو شکافت:
اومد بیرون. خیلی زور زد تا خودش را بکشه بیرون.
از تاریکی پیله اومد بیرون، اومد توی فضای روشن.
آخیش!
راحت شد، آزاد شد، رها شد.
پرید!
چی؟
او که داشت زور میزد که از پیله بیاد بیرون، اصلاً متوجه نشد که حالا میتونه بپره؟!
ادامه دارد،حتماً دنبال بفرمائید..👇
#روشنگریِ_اسلامی
روشنگری اسلامی
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟ ❇️دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان دو
❓چگونه کودکان خود را تربیت کنیم؟
❇️دکترین (قاعدةالقواعد)و استراتژی(راهبرد) برای کودکان و نوجوانان
دورۀ یکم ، جلسۀ یکم
رویکرد آیتمدار1
من هم پروانه میشوم!
ادامۀ داستان👇
او که داشت زور میزد که از پیله بیاد بیرون، اصلاً متوجه نشد که حالا میتونه بپره؟!
چه جالب!
پرید، پرواز کرد.
چه بالهای قشنگی!
کی بال درآورد؟
نمیدونست.
اما میدونست که حالا دیگه آزاد شده و میتونه پرواز کنه.
او از خودخواهی خودش فرار کرده بود.
او دیگه خودش رو نمیدید.
حالا پرواز میکرد.
پرید و رفت روی گلزار.
از روی همهی گلها پرواز کرد.
از بالا نگاه کرد؛
همه چیز هم زیبا بود و هم کوچیک.
به همه کس و همه چیز نگاه کرد.
فریاد زد:
خداجون، ممنونم!
میتونم پرواز کنم، رها بشم.
دیگه فقط خودم رو دوست ندارم، همه رو دوست دارم.
عصر شد.
غروب شد.
بعد آسمون تاریک شد.
بال زد و رفت تا یه نور دید:
نور یه شمع بود.
رفت دور نور شمع، چرخید و پرید.
خیلی خوشحال بود که توی این تاریکی میتونه دور یه نور پرواز کنه.
یادش اومد وقتی کرم بود، و روی برگ بود، آسمون که تاریک میشد، او توی تاریکی میموند.
یادش اومد وقتی که توی پیله بود، همه جای پیله تاریک بود.
اما حالا که پروانه شده، روزا که روشنه روی گلزار زیبا پرواز میکنه و شبهای تاریک میتونه دور شمع روشن پرواز کنه.
او دیگه خوشبخت بود، سبک بود، راحت بود، میپرید.
آزاد بود، آزاد از خودخواهی.
خدا رو شکر.
#روشنگریِ_اسلامی
✅ علامه حسن زاده آملی:
به جای اینکه "عاﺑﺪ"ﺑﺎﺷﯽ،
"ﻋَﺒﺪ"ﺑﺎش!
🔸 ﺷﯿﻄﺎن هم قریب به ۶۰۰۰ ﺳـﺎل عبادت ﮐﺮد،
ﻋﺎﺑﺪ ﺷﺪ،
ﺍﻣﺎ "ﻋـَﺒﺪ"ﻧﺸﺪ!
تاﻋـَﺒﺪ ﻧﺸﻮی،
ﻋﺒﺎدﺗﺖ ﺳﻮدی ﻧﺪارد؛
ﻋﺒﺪ ﺑﻮدن ﯾﻌﻨﯽ:
ﺑﺒﯿﻦ ﺧﺪایت ﭼﻪ ﻣﯽﺧﻮاﻫﺪ، ﻧﻪ دﻟﺖ..
کانال استاد حسن عباسی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#روشنگریِ_اسلامی
✍️ #لوئیس_مارشالکو در کتاب «فاتحین جهانی؛ جنایتکاران واقعی جنگ» مینویسد:
✡️ «فرمول ساخت #بمب_اتمی از همان اوائل کار و در همان مراحل تحقیقات اولیه بهدست جامعه یهودیان جهان افتاده بوده
آلبرت اینشتین از همان زمان ورود به آمریکا، اطلاعات کامل تئوری اتمی پروفسور روتوهان و نتایج جدید حاصل از تحقیقات انستیتو قیصر ویلهلم را در اختیار داشت.
وی به پرزیدنت روزولت ربیس جمهور آمریکا توصیه کرد که این تحقیقات و تجربیات، با هدف نهایی تولید #بمب_اتم برای آمریکا ادامه پیدا کند… از آن زمان به بعد بزرگترین راز عصر ما توسط یک تیم مرموز و غریب از تحتالحمایههای انیشتین احاطه شده
ناگهان یک یهودی آلمانی به نام #رابرت_اوپنهایمر فارغالتحصیل دانشگاه گوتینگن به این تیم یهودی ملحق شد. اساساً به نظر میرسد که #تحقیقات_اتمی با روحیه و ذهنیات یهودیان بسیار سازگار است. #انفجار_اتمی یک دانش نوعاً یهودی است…»
مبدا ایده ها :
📌نظریه نسبیت آلبرت انیشتین که یهودی اشکنازی بود راه را برای تحقیق در مورد شکافت هسته ای هموار کرد.
📌لئو زیلارد (۱۸۹۸-۱۹۶۴) یهودی متولد بوداپست، به انریکو فرمی (همسرش یهودی بود) کمک کرد تا اولین واکنش زنجیره ای هسته ای کنترل شده را انجام دهد. ا
📌نیلز بور (۱۸۸۵-۱۹۶۲) اولین کسی بود که نظریه کوانتومی را برای توضیح ساختار هسته ای به کار برد. بور از مادری یهودی متولد شد، با ارنست رادرفورد در بریتانیا کار کرد. او در سال ۱۹۲۲ برنده جایزه نوبل شد و در سال ۱۹۴۳ به سختی از دانمارک فرار کرد که توسط نازی ها تعقیب شد. او روی پروژه منهتن کار میکرد.
📌مایتنر (۱۸۷۸-۱۹۶۸) یک یهودی در وین متولد شد و پیشگام تحقیقات در زمینه شکافت هسته ای شد. او نتایج را با برادرزاده اش اتو فریش تجزیه و تحلیل کرد.
📌رابرت اوپنهایمر (۱۹٠۴-۱۹۶۷)، فیزیکدان یهودی متولد ایالات متحده، در سال ۱۹۴۲ برای کارگردانی پروژه منهتن در لوس آلاموس انتخاب شد. در ۱۶ ژوئیه ۱۹۴۵، تیم او اولین بمب اتمی جهان را منفجر کرد.
📌اهميت پناهندگان یهودی در ساخت بمب اتم قبل از نازی ها
فراموش نکنیم که در علم قبل از جنگ جهانی دوم، آلمان خیلی جلوتر از آمریکا بود. در ۳۲ سال اول جوایز نوبل (۳۲-۱۹٠۱)، قبل از اخراج یهودیان از کلاسها و آزمایشگاهها و دانشگاه ها آلمان ۳۳ جایزه نوبل گرفت. بريتانيا ۱۸ تا برده بود
نکته: باورش شاید سخت باشه که دو سوم دانشمندانی که توی #پروژه_منهتن که برای ساخت بمب اتم کار میکردند یهودی بودند!!شایان ذکر است که شش نفر از هشت رهبر پروژه منهتن یهودی بودند و رتبه های این پروژه شامل صدها دانشمند، سرباز و تکنسین دیگر بود.
تعداد قابل توجهی از دانشمندان کلیدی پروژه منهتن پناهندگان یهودی از اروپا بودند، از جمله رابرت اوپنهایمر، فرانک اوپنهایمر ،هانس بته ، اتو فریش ، جان فون نویمان ، جیمز فرانک ، ادوارد تلر ، کلاوس فوکس ، و رودولف پیرلز ،ایزودور اسحاق رابی ، جولیان شوینگر، ریچارد فینمان، انریکو فرمی (همسر یهودی) ، زیلارد و...
همچنین رئیس انرژی اتمی وقت آمریکا لوئیس استراوس یک یهودی بود!
تیم دانشمندان و نابغه های یهودیان بدلیل دشمنی با نازی ها و رصد کردن پیشرفت آلمان نازی در ساخت بمب اتم توسط دانشمند مشهور هایزنبرگ همه ی تلاششان را کردند که زودتر از نازی ها برای آمریکا بمب اتم را بسازند.آنها علناً اعلام کردند که از پی بردن به اسرار بمب ساخت اتم و تولید آن توسط «هیتلر» وحشت دارند و حتی پیش بینی می کردند که در این صورت هیتلر فاتح جنگ آلمان قدرتمندترین دولت جهان خواهد شد.
سپس این دانشمندان به ساخت بمب اتم دست یافتن و در زمان ترومن رئیس جمهور وقت آمریکا دستور بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی داده شد و عملا جنگ را به سمت پیروزی خود به اتمام رساندند.
نام «ترومن» به عنوان بنیانگزار دولت یهودی در تاریخ ثبت شد. او طیّ سه سال بعد سازمان ملل را به سمت تأسیس دولت اسرائیل در سرزمین های اشغالی فلسطین سوق داد و به دنبال آن بزرگترین کمک اقتصادی را در اختیار دولت غاصب قرار داد. خاخام بزرگ اسرائیل در دیدار خود از کاخ سفید در سال ۱۹۴۹م.خطاب به ترومن گفت:
خداوند شما را برای حمایت و پشتیبانی از تأسیس اسرائیل در هزاره ی دوم در رحم مادرتان قرار داد.»
این سیاست «ترومن» سیل کمک های لابی یهودیان را به سوی او سرازیر کرد. او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۹۴۸م(سال تأسیس حکومت غاصب اسرائیل)بیشترین تعداد رأی یهودیان را به دست آورد.و به این ترتیب بیش از گذشته به صهیونیستها نزدیک گردید. در واقع لابی یهودیان و اسرائیل همواره با روسای جمهور مهم و اوّلیه ی آمریکا مانند «ویلسون» «روزولت» و «ترومن» روابطی دوستانه و صمیمانه داشته است، آنها را تحت نظارت داشتند و وزرا و اعضای کنگره ی آمریکا نیز تحت فشار بودند و بایستی بی قید و شرط در این میان از لابی اطاعت می کردند.
@Hasanabbasi_students
روشنگری اسلامی
✅الوعده وفا: 💠 هوالحکیم کلبه کرامت - جلسه ۱۰۴۱ سرفصل : نقشهی ابلیس و هندسهی شیطانی به اختیار سقو
27.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 هوالحکیم
❇️کلبه کرامت - جلسه 1042
سرفصل :
🔷نقشۀ خدا و هندسۀ الهی75-
✅جبر و اختیار در بازی توحید
📅 برگزارشده ، 1402.06.16
🟦اندیشکدۀ یقین
❇️مرکز برسی های دکترینال (دانش قاعدةالقواعد)
🎥فیلم جلسۀ درس به 8 قسمتِ حدود 12 دقیقه ای قابل نشر در ایتا تقسیم و نشر داده می شود.
#قسمتِ_یکم_را_ببینیم.
#روشنگریِ_اسلامی