💛 زرد به چه معناست ؟!
زرد برای شادی، امید و انگیزش است.
زرد رنگ خورشید، صورتهای خندان و گلهای آفتابگردان است. رنگی شاد، جوان، پر از امید و مثبت است. زرد رنگ دیگری است که توجه شما را جلب میکند و به همین دلیل مانند قرمز و نارنجی میتواند برای علائم هشداری استفاده شود.
قوس های طلایی مک دونالد (خب، آن ها در اصل زرد هستند) علائم شناخته شده ای در جهان هستند که از دوردست قابل مشاهده بوده و بلافاصله به غذاهای آماده ربط داده میشوند.
چگونه از آن استفاده کنیم ؟
نحوه استفاده از رنگ زرد در طراحی:
اگر سرعت، سرگرمی و هزینه کم، مواردی هستند که میخواهید به برند خود نسبت دهید، زرد انتخابی عالی است. حواستان به سایههای مختلف این رنگ باشد، بدین ترتیب زرد روشن توجه مردم را جلب خواهد کرد و برای برجسته کردن یا غالب بودن طراحی کاربردی است. یک زرد رنگ پریده یا پررنگ میتواند طبیعی یا سالم به نظر برسد، درحالی که زرد نئونی میتواند در عوض بسیار مصنوعی باشد.
#رنگ_شناسی
👉🏻 @javaher_media
✨ امام علی علیه السلام:
اندوه خوردن، نیمی از پیری است.
📚 تحفالعقول، صفحه ۲۱۴
#حدیث_روز
@javaher_media
✨ امام علی علیه السلام:
از غیرت ورزیدن بیجا بپرهیز که این کار، زن سالم را بهبیماری میکشاند و پاک دامن را به گناه
📚 از نامه ۳۱ نهجالبلاغه
#حدیث_روز
👉🏻 @javaher_media
✅ مجموعه پوستر در خانه بمانیم.
🔷 گسترش ویروس کرونا و خطرهای ناشی از آن در تمام جهان باعث مشکلات فراوانی شده که بدترین آن مرگ و میرهای ناگوار در اثر ابتلا به این ویروس است. مجموعه پوستر حاضر به منظور مبارزه با این بیماری همهگیر طراحی شده است.
🔷 بهترین روش کنترل شیوع کرونا دوری از اجتماعات و ماندن در خانه است که همین موضوع به عنوان ایده اصلی پوستر در نظر گرفته شده... ایدهای ساده، گویا و در عین حال کارآمد...
طراح فضای خانه را در یک المان کپسول نمایش داده (که خود نشانهای از درمان است) و ویروسهایی که اطراف آن را گرفته اند و نمیتوانند به افرادی که در منزل هستند نزدیک شوند. همچنین حلقهای درخشان که دورتادور خانه را پوشانده و اجازه ورود نمیدهد. ویروسها در زمینهای خاکستری و خنثا دیده میشوند و افراد در محفظهای شیشهای و رنگارنگ که با آرامش به کار خود مشغول اند.
🔷 ترکیببندی این پوستر قرینه است. و توجه به خطوط یک سوم در آنها رعایت شده است... همه این نکات به همراه طراحی ساده و حرفهای، مجموعهای چشمگیر و دوست داشتنی پدید آورده که به سرعت با مخاطب ارتباط بر قرار میکند.
🔷 این مجموعه در آژانس تبلیغاتی Velocita Brand در ۸ آپریل ۲۰۲۰ طراحی شده است.
شعار این مجموعه پوستر "یک قرص خانگی هر روز کرونا را دور نگه میدارد" است که همراهی آن با خلاقیت، باعث دوچندان شدن تاثیرش در نظر مخاطب شده است.
#تحلیل_پوستر
#خلاقانه
👉🏻 @javaher_media
بهترین سایتها برای انتخاب پالت رنگ در ترکیب بندی مناسب🍭
colorhunt.co
Paletton.com
Color.adobe.com
Colors.co
#رنگ_شناسی
👉🏻 @javaher_media