سلام امیدوارم که روز خوبی رو شروع کرده باشین😊🌻
امروز میخوایم بریم سراغ ادامه مبحث جذاب و کاربردی ترکیب بندی👌
👉🏻 @javaher_media
#بخش_دوم
⚜ترکیب بندی قرینه یا متقارن
ترکیب بندی قرینه یکی از نخستین ترکیب بندیها است. معرف زمان، محیط و ذهنیتی آرام، متعادل و موزون است. ترکیب بندی قرینه در هنرهای سنتی از جمله فرش، تذهیب، کاشیکاری و... نیز در آثار هنرمندان معاصر که به نوعی با این موضوعات در ارتباط هستند دیده میشود.
#ترکیب_بندی
👉🏻 @javaher_media
#فونت #font
🖋 فونت: Afsaneh
در ۱ درجه ضخامت
🖊فونت افسانه بر اساس استایل دست نوشته و با قلمو و مرکب برای حروف فارسی توسط حسین تقی زاده، گرافیست جوان طراحی و اجرا شد.
سبک فونت قلم مو – فانتزی هست.
و مناسب برای استفاده در عناوین استیکرها، صفحه آرایی، عناوین سینما و تلویزیون,نشر رومیزی، طراحی کارت ویزیت و پوستر، طراحی موشن گرافیک و…. است👌
🖍 به دلیل داشتن فرمهای نرم و فانتزی، این فونت مناسب موضوعات صمیمی و دوستانه هست.
مثل تایپوگرافی شعر، کارهای هنری و خلاقانه که پر از حس و حرکت هست.😍
🖌 جز فونتهای نمایشی محسوب میشه 😊
دانلود فایل👇
👉🏻 @javaher_media
قوی باش...
کسی قرار نیست کمکی کنه خودت باید خودتو بسازی ✨
#انگیزشی
👉🏻 @javaher_media
26.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آموزش کالیگرافی(چیدمان حروف و سایه زدن به صورت نقاشی خط)
#ویدیو
بخش اول
👉🏻 @javaher_media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آموزش کالیگرافی(چیدمان حروف و سایه زدن به صورت نقاشی خط)
#ویدیو
بخش دوم
👉🏻 @javaher_media
عمرے نگران، خیره بہ خورشید ظهور
اے ڪاش بہ زودے برسد عید ظهور
.
هر هفتہ سہ شنبہها دلم پَر زد و رفٺ
تا مسجد جمڪران بہ امید ظهور
.
❤️اللهم عجل لولیک الفرج
.
👉🏻 @javaher_media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷ادب بالاتر از صداقت!
هر سخن صادقانهای روا نیست...
#علیرضا_پناهیان
👉🏻 @javaher_media
🎞 #معرفی_فیلم
فیلم بسیار اثرگذار و زیبای «پدر» رو حتما ببینید.👌
توهم در پیری وقتی نتوانی به روایت پیش چشمت هم اعتماد کنی بحران بزرگی است که The Father سراغش رفته است. برگ برندهی پدر بیشک آقای آنتونی هاپکینزِ شگفتانگیز است.
👉🏻 @javaher_media
🔅 تحلیل تبلیغ جاروبرقی Rowente
نیروی بی صدا با ۲۱۰۰ وات قدرت
🔸معمولا تبلیغی که نتواند توجه شما را برای مدتی به خود جلب کند، تبلیغ موفقی نیست.
🔹طراحان حرفه ای سعی دارند از بیان صریح و مستقیم موضوع بپرهیزند و به جای آن، موضوع را در هالهای از ابهام به تصویر بکشند و به گونهای طرح معما کنند تا مخاطب برای یافتن پاسخ، بیشتر و بیشتر بر روی اثر تامل کرده و درگیر مفهوم آن شود.
🔸در این پوستر کالای مورد نظر در پس ایدهای طنزگونه پنهان مانده و پس از کشف، مخاطب را میخنداند و به هدف تبلیغی خود میرسد.
🔹در نگاه اول تیرانداز سمت چپ به چشم می آید که درحال تیراندازی به نقطه ای نامعلوم است... سپس متوجه تیرانداز بعدی میشویم که باز هم مشخص نیست چه یا کجا را هدف گرفته است... خیلی زود به تیرانداز سوم میرسیم و برخلاف دو تیرانداز قبلی، نگاهمان روی این یکی باقی میماند!!!
چهرهای مملو از اعتماد به نفس، ژسی متفاوت، پرندهای که به لوله اسلحه چسبیده!!!
چرا شکار به شکارچی چسبیده؟؟؟
چشم مخاطب با برسی تفاوت این اسلحه خیلی زود متوجه جاروبرقی میشود... و به راز نهفته در تبلیغ (که قدرت بالای جاروبرقی است) پی میبرد.
#تحلیل_تبلیغ
#خلاقانه
👉🏻 @javaher_media
دعا، مقدرات حتمی الهی را تغییر میدهد.
«امام باقر علیهالسلام»
#حدیث_روز
👉🏻 @javaher_media