🔴🖊 👆حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی 👇
توافقی که با پخت وپز بانیان توافق ننگین برجام باشد، حتما خسارت محض است
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👉
امام شهید ۱۱روز پیش از شهادت:"ملت ایران درسهای اسلامی و شیعی خودش را خوب بلد است میداند که چه کار کند...
ملت ایران با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند بیعت نخواهد کرد.✊🇮🇷
"#باید_برخاست
#مولا_با_ماست
https://virasty.com/Hasanvaziri/1781258298329925942
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👉
هدایت شده از صعود | دکتر سید محمود نبویان
5367062490315824897_222381495439433.oga
زمان:
حجم:
5.3M
🔴خطای محاسباتی مسؤولان...👆👆
🔴 👆👆👆صوت بسیار مهم حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد جزییات متن ضعیف وخسارت بار توافق با رژیم تروریسم و شرور آمریکا 👇
🔴حرف از پیروزی با این متن مبهم و خسارت بار!! کاملا غلط است
🔴 ایران درتنگه هرمز حق عوارض ومدیریت ندارد.باید تردد همه کشتی های تجاری تمام کشورهای دنیا بدون محدودیت باشد.
الان مدیریت تنگه بدست سپاه است اما بلافاصله بعد ازتوافق مدیریت ایران ازبین میرود.
🔴تحریم های امریکا بااین متن لغو نمیشود.تحریم های شورای امنیت لغو نمیشود .اصلی ترین تحریم ها،تحریم کنگره آمریکاست که نیاز به مصوبه دارد .
🔴درمتن فقط وعده لغو تحریم های کنونی( آن هم مبهم و معلوم نیست تحقق یابد) . سرنوشت تحریم های جدید بعد از توافق چه میشود؟!!! ایا قرار است مانند برجام بعد از توافق هزاران بار تحریم جدید بشویم؟
🔴 در نسخه جدید متن ،ازاد سازی پول با پیشرفت مذاکرات است!! باید پیش شرط توافق میبود
🔴ایران حق تولید بمب اتم ندارد، سرنوشت مواد غنی شده با رضایت آمریکا..باید تمام موارد مرتبط با هسته ای مذاکره شود!
🔴زمان توافق نهایی مبهم است...و وصول منافع موکول به توافق نهایی
🔴تحریم های امریکا، حفظ نیروهای دشمن درمنطقه،حفظ شرایط کنونی هسته ای ایران تا توافق نهایی حفظ میشود!!
🔴صندوق ۳۰۰میلیارد دلاری...منابع ومصارف آن مبهم است و باید با توافق آمریکا صورت بگیرد!
🔴تضمین توافق به قطعنامه شورای امنیت گره خورده!!
🔴این توافق مانند برجام خسارت محض است و بخاطر تغییر محاسبات مسوولین است
# خسارت محض
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
🇮🇷 جواهرانه 🇵🇸
متن نامه حجت الاسلام نبویان (نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی) به دکتر قالیباف درباره #م
اسامی نمایندگان محترم موافق نامه به دکتر قالیباف و دکتر ذوالقدر👇👇👇
۱. حجتالاسلام سید محمود نبویان(تهران)
۲. حجت الاسلام حمید رسایی(تهران)
۳. نادرقلی ابراهیمی(اراک)
۴. ابوالفضل ابوترابی(نجفآباد)
۵. عباس بیگدلی(تاکستان)
۶. حجتالاسلام قاسم روانبخش(قم)
۷. محمد سبزی(ساوه)
۸. مالک شریعتی(تهران)
۹. علیرضا عباسی(کرج)
۱۰. مصطفی طاهری(زنجان)
۱۱. میثم ظهوریان(مشهد)
۱۲. سید مرتضی محمودی(تهران)
۱۳. روحالله نجابت(شیراز)
۱۴. هوشنگ هادیانپور(شازند)
۱۵. امیرحسین ثابتی(تهران)
۱۶. ابوالقاسم جراره(تهران)
۱۷. فاطمه جراره(بندرعباس)
۱۸. عباس قدرتی(شیروان)
۱۹. روحالله ایزدخواه(تهران)
۲۰. احمد راستینه(شهرکرد)
۲۱. بیژن نوباوه(تهران)
۲۲. جمشید قائم مقام(رامیان، آزادشهر)
۲۳. حسینعلی شهریاری(زاهدان)
۲۴. روحالله متفکر آزاد(تبریز)
۲۵. مجید دوستعلی(کرمان)
۲۶. غلامرضا میرزایی(بروجن)
۲۷. زارعی(لاهیجان)
۲۸. احمد آریایینژاد(ملایر)
۲۹. مهدی کوچکزاده(تهران)
۳۰. عباس گودرزی(بروجرد)
۳۱. حامد یزدیان(اصفهان)
۳۲. کامران غضنفری(تهران)
۳۳. زهره سادات لاجوردی(تهران)
۳۴. فاطمه محمدبیگی(قزوین)
۳۵. رسول بخشی دستجردی(اصفهان)
۳۶. بهروز محبی(سبزوار)
۳۷. علیاصغر نخعیراد(مشهد)
۳۸. محمدمنّان رییسی(قم)
۳۹. مجتبی ذوالنوری(قم)
۴۰. عباس گودرزی(بروجرد)
۴۱. محمدحسین محمدی(دلفان)
۴۲. محمد سراج(تهران)
۴۳. حسن حسننتاج(بابل)
۴۴. رضا تقیپور(تهران)
۴۵. مصطفی پوردهقان(اردکان)
۴۶. علی خضریان(تهران)
۴۷. حسین حقوردی(شهریار)
۴۸. حجتالاسلام اسماعیل سیاوشی(فریدن)
۴۹. احسان عظیمی راد(مشهد)
۵۰. حجتالاسلام محمدتقی نقدعلی(خمینیشهر)
۵۱. پیمان فلسفی(تهران)
۵۲. امیرحسین بانکیپور(اصفهان)
۵۳. مجتبی رحماندوست(تهران)
۵۴. محمدرضا احمدی سنگر(رشت)
۵۵. علی خزایی(ورامین)
۵۶. محمد رستمی(نیشابور)
۵۷. حسین صمصامی(تهران)
۵۸. علی شیرینزاد(کرج)
۵۹. سید احسان قاضیزاده(فریمان)
.۶.احمد فاطمی( بابل)
۶۱.امیر حیات مقدم نماینده مردم شریف بندر ماهشهر - امیدیه - هندیجان - بندر امام(ره) و بخش جولکی
به دلیل مسدود بودن سامانه امضای بیانیه توسط نمایندگان، اسامی جدید بروزرسانی میشود.
🖊🔴👆 حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:👇
با مشاهده ی متن توافق باید اعلام کنم ،نسبت به دونسخه قبلی،خسارت بار تر وعقب نشینی ها بیشتر شده است.
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👉
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 این👆صدای مردم ایران است در #اعتراض_به_ولنگاری_تحمیلی
گزارش بیست و یکم
دغدغههای این بانوی شیرازی را بشنوید: « بعضی از دخترها خصوصاً تو پاساژهای شیراز جوری نیمه عریان میان که...
من از این طرف دارم به پسرم یاد میدم که تو سرباز امام زمان(عج) هستی، باید چشم هات رو بپوشونی و این اصول رو رعایت کنی، از اون طرف نمیشه تو این پاساژها و... پاگذاشت، من نمیذارم بچههام این جاها بروند، خودم هم واقعا معذبم... خواهش میکنم مسئولین رسیدکی کنند.»
همراهان عزیز جواهرانه!
فیلم یا صوت مطالبه اقشار مختلف در #اعتراض_به_ولنگاری_تحمیلی را به @f_mohammadi69 ارسال کنید تا از طریق بازنشر آن در فضای مجازی، این مطالبات مردمی زودتر و بیشتر به گوش متولیان امر رسانده شود.✊🇮🇷
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👉
اسم زیبایش آویناست. فقط 2 سال و 20 روز داشت. درحیاطشان درحال بازی بودکه ارتش آمریکاجدیدترین موشک خود را برای اولینبار در جهان بر سر مردم لامِرد تست کرد و ناگهان 720,000 ترکش بر سر این شهر کوچک فرود آمد.با همان پستونکی که موقع بازی دهنش بود بیمارستان رفت و شهید شد💔 #شهید_پستونک_صورتی
#لامرد
https://virasty.com/najmeh72/1781289859986397041
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👈
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺 .| شبکه کشوری مجاهدان فاطمی |. 🌺
(#جهاد_تبیین بانوان دانشآموختهی Efafcollege.ir در حوزه "زن و حجاب)
📍گزارش عملیات اجرایی برپایی ایستگاه فرهنگی مجاهدان فاطمی
فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ _استان البرز
🚨 عملیات اجرا شده:
📍 شهر کرج : برپایی ایستگاه های فرهنگی _برپایی نمایشگاه های تخصصی ،
اجرای مسابقه ، میز گفتگو ، روایتگری
📍شهرک وحدت : برگزاری جشن و اجرای چالش و مسابقه و روایتگری توسط دختران هیات
📍 اشتهارد : برپایی ایستگاه فرهنگی در تجمعات شبانه (اجرای مسابقه و روایتگری )
📍 مشکین دشت : برپایی ایستگاه فرهنگی در تجمعات شبانه (دیوار آزاد ، روایتگری و مسابقه )
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
📣 کانال #جواهرانه،
زیر نظر دانشگاه تخصصی عفاف، پاسخگوی
دغدغه های به روز جوانان. 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1130102787C66c4502167
🔵یکسال پیش، در چنین لحظاتی با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به کشورمان، جنگ تحمیلی ۱۲ روزه با ترور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و دانشمندان هسته ای، آغاز شد
🔸یاد و نام شهدای اقتدار ایران گرامی و راهشان پر رهرو باد.
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👈
یعنی اگه خون پاک رهبر و کودکان میناب و جوانان دنا و... ریخته نشده بود شما کشور رو نمی ساختید؟
#الفبای_غیرت
ما را در ویراستی دنبال کنید👇
https://virasty.com/neslamlou/1781332965324425632
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👈
🎯 اشکال فرامتن تفاهم نامه با آمریکا
وقتی به هر دلیل( مجاز یا نامجاز) از «متن یادداشت تفاهم» سخن گفته نمی شود و متن های موجود تکذیب می شود، رد و ابرام ها فقط شکاف و اختلاف داخلی می سازد که بی خطر نیست.
پس بنای خود را روی مفاد منتشره نمی نهم؛ اما
❓آیا نقایص فقط در صورت اطلاع از مفاد، قابل کشف و طرح است؟!
❗️تفاهم نامه یک فرامتن عیان و علنی دارد که از قضا بزرگترین اشکال، به همان است:
⬅️ تفاهم (حتی با بُرد) درون نظم آمریکایی منطقه انجام می شود که آمریکا هم «طرف مذاکره» است هم «ناظم نظم منطقه»!
اِشکال به «مفاد نادیده» نیست!
به «مطلق مذاکره با آمریکا» نیست!
به «امتیازهای داده شده» نیست!
به مشروعیت بخشی به تعارض دو نقش آمریکاست: نقش طرف مذاکره/ نقش ناظم منطقه!
اقلا از جنگ با افغانستان و عراق به این سو برای همه ثابت شده آمریکا، ناظم بلامنازع این منطقه است. در اموری که ذاتا به او مربوط نیست «به خاطر منافع اش» دخالت می کند و برای تحمیل خواست خود،«جنگ»(جنگ کویت)، «اشغال»(افغانستان و عراق)، «تحریم» و «تجاوز» و «آشوب داخلی»( ایران) راه می اندازد.
این یک «تعارض جدی» است!
آمریکا بعنوان «طرف مذاکره» باید چیزهایی را بپذیرد که به عنوان «ناظم منطقه»، اقل آنها را هم نباید بپذیرد!
به بیان دیگر، ما پس از پیروزی در «جنگ بقا» و شکست دادن آمریکا در اهداف براندازی و فروپاشی و تجزیه و... دنبال «عدم تکرار تجاوز» و شکستن سیکلِ جنگ_مذاکره_جنگ بودیم.
این «کف» بدون یک «سقف» محقق شدنی نیست. آن سقف، اخراج آمریکا اقلا از پایگاه های نظامی منطقه است.
طرح اداره تنگه هرمز هم اهرمی برای تحقق این بود.
✓ ماه های اخیر بنده کوچکترین هم به تکرار گفته ام:
• همه «پایان بندی جنگ»، الزاماً دیپلماتیک نیست!
• «دیپلماسی» هم فقط مذاکره نیست!
• «مذاکره» هم فقط با آمریکا نیست!
✓ برای آن «نظمِ کمتر آمریکایی» می شد این «امکان های تازه» را بنا نهاد:
• بی اثر یا کم اثر کردن مانع اصلی( محاصره دریایی) با «عملیات نظامی» یا «دیپلماسی اقتصادی زمینی» با همسایگان!
• مذاکره «با کشورهای منطقه» برای بستن پایگاه های آمریکا در قبال بهرمندی از تنگه هرمز و تضمین امنیت (مذاکراتی با میانجی اسلامی یا چین و روسیه).
• و...
✓ این امکان های تازه:
• اولاً درون نظم آمریکایی نبود و شروع رفتن به سمت نظم غیر آمریکایی می شد.
• ثانیاً سهم آمریکا بعنوان طرف مذاکره را در حد تحریم های آمریکایی و مانند آن می کاست که ستاندنی تر از ده شرط بود!
اما تفاهم نامه جدید _مفادش هرچه باشد_ درون نظم آمریکایی جلو رفت و صورت بندی شد!
همه پایان بندی را به مذاکره آن هم با آمریکا ( ناظم/ طرف) گره زد!
حتی مذاکره با قطر و... درباره آزاد سازی دارایی ها،«سناریویی موازی» درون همان نظم است؛ نه از سنخی که شمرده شد و برای به هم زدن نظم آمریکایی.
این گونه تعهدات عربی درون آن نظم آمریکایی نه فقط «ضمانت کافی» ندارد و تا «سطح اخراج نظامی آمریکا» بُرد ندارد؛ بلکه فقط لیست اهداف نظامی ما علیه آمریکا در تجاوز محتمل بعد را می کاهد!
☆ از نخبگان و گویندگان می خواهم اگر اصل این توجه را درست می دانند جای نقد و ابرام مفاد تفاهم که مورد تکذیب مسئولین است در این موقف بیشتر تبیین کنند.
✍ محسن قنبریان ۱۴۰۵/۳/۲۳
#تفاهمنامه
#نظم_آمریکایی
☑️ @m_ghanbarian
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅اگر #نوجوان در خانه دارید این کانال رو از دست ندید:👇
🆔 @Javaherane | 👈
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺 .| شبکه کشوری مجاهدان فاطمی |. 🌺
(#جهاد_تبیین بانوان دانشآموختهی Efafcollege.ir در حوزه "زن و حجاب)
📍اینجا مرکزِ دنیاست؛ موکبِ دخترانِ حاج قاسم✨
🗓 ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ | شب سوم
📍 میدان امام خمینی (ره)
توی موکب چه خبر بود؟ 👇
🌯 بوی خوشِ خدمت: آمادهسازی و توزیع کلی ساندویچ الویه.
📖 رزقِ علوی: سهممون یه جرعه حکمت از نهجالبلاغه بود.
🎡 گردونهی شانس: بازی و جایزه و کلی لبخندِ صورتی.
✉️ ایستگاه پوستر: نمایش زن در دو اندیشه...
ما هنوز پایِ بیعتمون ایستادیم... ✌️🌸
🌀 استان خراسان جنوبی
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
📣 کانال #جواهرانه،
زیر نظر دانشگاه تخصصی عفاف، پاسخگوی
دغدغه های به روز جوانان. 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1130102787C66c4502167