هدایت شده از صعود | دکتر سید محمود نبویان
🔺بررسی و ملاحظات متن ۱۴بندی تفاهم نامه ایران وآمریکا. ( بند سیزدهم)
🖊سید محمود نبویان
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
هدایت شده از صعود | دکتر سید محمود نبویان
🔺بررسی و ملاحظات متن ۱۴بندی تفاهم نامه ایران وآمریکا. ( بند چهاردم)
🖊سید محمود نبویان
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید سید حسن نصرالله:
امر و نهی امام که جای خود،
استشمام رضایت و عدم آن کفایت میکند.
همینکه احتمال بدهیم و بفهمیم نظر ولی و امام چیست، کار تمام است.
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
🔴 حاج میثم مطیعی:
مطلع می گویم که دشمن برنامه جدی برای پس گرفتن خیابان از نیرویهای مومن و مردمی دارد!!!
👌تنگه احد جمهوری اسلامی ایران خیابان هاست!
مردم عزیز اگر خسته شدیم، مثل شیفت کاری در محل کار، حضور خودمان را شیفت بندی کنیم.
مثلاً پدر و مادر خانواده در یک ساعت و فرزندان استراحت ، بعد پدر و مادر استراحت، فرزندان در خیابان و مشابه این عمل.
👈خودمان را همزمان و در یک ساعت خسته نکنیم. استراحت کافی داشته باشیم. حتی المقدور خوراکی ببریم و به نیروهای مردمی بدهیم.
👈در جنگ احد، اندکی غفلت شد، جنگ تا شکست کامل مسلمانان پیش رفت، که با رشادت تعداد کمی و علی الخصوص امام علی علیه السلام موقعیت مسلمانان حفظ شد. اما در این جنگ، تعداد زیادی شهید و جانباز شدند و مسلمانان خسارت های سنگینی را متحمل شدند.
👈سعی کنیم، هرکداممان درهمان محلهای که زندگی میکنیم، حضور داشته باشیم. اگر محله ای حضور مردم، ضعیفتر بود، به آن محل، برای تشکیل همین تجمعات کمک کنیم.
👈پس دوستان و رفقای عزیز، باید تلاش کنیم که تنگه احد جمهوری اسلامی را با چنگ و دندان حفظ و نگهداریم. لحظهای غفلت، لطمات جبران ناپذیری را به همه وارد خواهد کرد، چه موافق جمهوری اسلامی چه مخالف جمهوری اسلامی، همه آسیب خواهند دید!
👌حضورمان را دست کم و شوخی نگیریم. قدرت حضورمان در خیابان، از قدرت موشکهای شلیک شده بیشتر نباشد، کمتر نیست.
روزهای آینده حساس، حیاتی و مهم است.
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
"بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم."
قربان پیام تان بروم رهبر عزیز.
خوب شد که آمد.
دیگر داشت نفس مان بند می آمد از این همه حرفی که شنیدیم و برچسبی که خوردیم.
"البته که ما هم نظر دیگری داشتیم."
ولی هرچه فریاد زدیم،
هرچه تقلا کردیم،
صدای مان به هیچ کجا نرسید.
هرچه گفتیم ما عضو هیچ فرقه و گروه "چی چی" ای نیستیم.
تندرو و افراطی و جنگ طلب نیستیم.
ما فقط خونخواهیم؛
خونخواه بزرگ قوم و قبیله مان، رهبر شهیدمان.
خونخواه بچه های میناب و لامرد.
خونخواه مدافعان حرم و شهدای امنیت.
خونخواه تک تک خون های پاک این چهل و هفت سال.
از دختر گوشواره قلبی، تا آرمان و روح الله و آدرینا و ماکان...
و نگران آینده ای که زیر سایه دائمی جنگ و فضای مبهم صلح دروغین با اهالی جزیره اپستین، به باد رود.
اما صدای مان به هیچ کجا نرسید.
خوب شد پیام تان آمد.
فهمیدیم که اشتباهی نبودیم.
که اشتباه فهم نکرده بودیم.
که ما و شما پرورده یک مکتب واحد بودیم.
مکتب آقای شهید کشوردوست.
مکتب ارباب شهید بی کفن.
مکتب "مثلی لا یبایع مثله".
مکتب "هیهات من الذله".
نه! ما اشتباه نکرده بودیم.
ما از این فاصله،
صدای قلب شما را می شنیدیم.
و همین؛ از همه دنیا ما را بس!
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
دستنوشته دختری روی تابوت شهید....
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
پلاکارد....
#بعثت_مردم
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
مشکل ما با آمریکا چجوری حل میشه؟👀🤍
_
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈