"بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم."
قربان پیام تان بروم رهبر عزیز.
خوب شد که آمد.
دیگر داشت نفس مان بند می آمد از این همه حرفی که شنیدیم و برچسبی که خوردیم.
"البته که ما هم نظر دیگری داشتیم."
ولی هرچه فریاد زدیم،
هرچه تقلا کردیم،
صدای مان به هیچ کجا نرسید.
هرچه گفتیم ما عضو هیچ فرقه و گروه "چی چی" ای نیستیم.
تندرو و افراطی و جنگ طلب نیستیم.
ما فقط خونخواهیم؛
خونخواه بزرگ قوم و قبیله مان، رهبر شهیدمان.
خونخواه بچه های میناب و لامرد.
خونخواه مدافعان حرم و شهدای امنیت.
خونخواه تک تک خون های پاک این چهل و هفت سال.
از دختر گوشواره قلبی، تا آرمان و روح الله و آدرینا و ماکان...
و نگران آینده ای که زیر سایه دائمی جنگ و فضای مبهم صلح دروغین با اهالی جزیره اپستین، به باد رود.
اما صدای مان به هیچ کجا نرسید.
خوب شد پیام تان آمد.
فهمیدیم که اشتباهی نبودیم.
که اشتباه فهم نکرده بودیم.
که ما و شما پرورده یک مکتب واحد بودیم.
مکتب آقای شهید کشوردوست.
مکتب ارباب شهید بی کفن.
مکتب "مثلی لا یبایع مثله".
مکتب "هیهات من الذله".
نه! ما اشتباه نکرده بودیم.
ما از این فاصله،
صدای قلب شما را می شنیدیم.
و همین؛ از همه دنیا ما را بس!
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
دستنوشته دختری روی تابوت شهید....
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
پلاکارد....
#بعثت_مردم
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
مشکل ما با آمریکا چجوری حل میشه؟👀🤍
_
💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن،
"جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇
🆔 @Javaherane |👈