eitaa logo
🇮🇷 جواهرانه 🇵🇸
25.3هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
7.5هزار ویدیو
47 فایل
📢از کار کردن برای حجاب خسته نشوید.📢 (فرمان رهبرحکیم انقلاب به همسنگران موسسه خیبر) کانال تخصصی معرفی کارشناسان، برنامه ها و محصولات مناسب(#انبار_مهمات) برای تبلیغ عفاف و حجاب ادمین @f_mohammadi69
مشاهده در ایتا
دانلود
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
بفرمایید این هم پشت بلندگو.... مقام معظم رهبری: بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم... https://virasty.com/Hasanvaziri/1781804463913486983 💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن، "جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇 🆔 @Javaherane |👈
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا « علی‌الاصول»؟ ما را در ویراستی دنبال کنید 👇 https://virasty.com/neslamlou/1781815167537717125 💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن، "جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇 🆔 @Javaherane |👈
هدایت شده از حجاب نوشت ها
«علی الاصول...» خطبه ي ۱۲۱: فَإِنَّكُمْ عَصَيْتُمُونِي فِي أَوَّلِ الْأَمْرِ، فَلَا رَأْيَ لِمَنْ لَا يُطَاعُ. «شما در آغاز کار از فرمان من سرپیچی کردید، و کسی که فرمانش را نبرند رأی و تدبیرش اثر ندارد.» و در ادامه می‌فرماید: وَ قَدْ كُنْتُ أَمَرْتُكُمْ فِي هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ أَمْرِي، وَ نَخَلْتُ لَكُمْ مَخْزُونَ رَأْيِي، لَوْ كَانَ يُطَاعُ لِقَصِيرٍ أَمْرٌ. «من درباره این قوم (سپاه معاویه) نظر و فرمان خود را به شما گفتم و حاصل رأی و اندیشه خویش را در اختیارتان نهادم؛ اگر از انسان دوراندیش فرمان برده می‌شد، کار به سامان می‌رسید.» سپس وقتی از امام سوال می شود: نَهَيْتَنَا عَنِ الْحُكُومَةِ ثُمَّ أَمَرْتَنَا بِهَا «تو ما را از حکمیت نهی کردی، سپس به آن فرمان دادی.» امام پاسخ می‌دهد: هَذَا جَزَاءُ مَنْ تَرَكَ الْعُقْدَةَ وَ أَخَذَ بِالشُّبْهَه این نتیجه کسی است که راه استوار را رها کند و به امور مشتبه بچسبد. نکته ی مهم این است که در این خطبه امام تصریح می‌کند که ابتدا نظرش ادامه ی جنگ و نپذیرفتن حکمیت بود و آن را به سپاه خود اعلام کرده بود، اما چون بخش بزرگی از سپاه او را وادار کردند، حکمیت پذیرفته شد. بعد همان گروه، پذیرش حکمیت را به خود امام نسبت دادند و امام این تناقض را در این خطبه به آنان یادآوری می‌کند! پ.ن سیاق فرمایش حضرت را دقت بفرمایید... 🔸🔹✅ Www.Eitaa.com/hasanvaziri_official
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! «مهدی مولایی» @m_molaie110 💎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اینجا با "جواهرانه" اندیشیدن، "جواهرانه" زیستن را می آموزید.👇 🆔 @Javaherane |👈