💠 نکتهٔ اول
عموم مردم به اتفاقی که خیلی زیاد رسانهای بشه واکنش نشون میدن یا اصطلاحا تحریک میشن؛ نه بخاطر خود کیفیت و موضوع حادثه.
عموم موضوعاتی که در مقابل حکومت ایران قرار میگیره، چون به شدت بهش پرداخته میشه و هیاهو میشه باعث هیجانات برخی آدمها میشه.
مثلا اگر این خانم حجاب داشت و به دلیل حالا هر خطایی دستگیر شده بود و از دنیا میرفت. ولو واقعا از ترس و دلهره هم بود. چون برای رسانههای ضد، اهمیت نداشت و افکار را جهت نمیداد و هدایت نمیکرد، هرگز به این شکل رسانهای نمیشد و اصلا به این شکل خونی به جوش نمیآمد و دغدغهای فوران نمیکرد.
این لازم است بر هر انسان سلیم النفسی که در تنهایی به آن فکر کند. مهم است بداند دغدغه انسانی دارد یا جانبدارانه. لازم است به خود بگوید از محبت به جنس زن و حمایت از اوست یا از بغض و کینهای دیگر منشأ میگیرد. مهم است با خود وجدان کند که درد حمایت از حقوق زنان دارد یا تحت تأثیر هیاهو و جو قرار گرفته است.
✍ نرگس مهاجر جامعه شناس
🏴🚩 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💠 گارتناش و حجاریان زوجهای ناکام براندازی (6)
✡️ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت 32 / آخر)
🌐 سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایهداری (8)
1️⃣ صرفاً در یک جا میتوان با #سعید_حجاریان توافق داشت و اینکه شکلگیری انتخابات سال 1376 را باید واکنشی انتقادی به علمکرد #دولت_سازندگی دانست، ولی او پایگاه اجتماعی بانیان و حاملان هر دو پویش «مشروطیت» و «جمهوریت» را در طبقاتی میجوید که تولدشان نتیجهی اجرای سیاستهای «تعدیل اقتصادی» #هاشمی_رفسنجانی بود!
2️⃣ به تعبیر سعید حجاریان، این «طبقه متوسط» در انتخابات #دوم_خرداد 1376 برای تعقیب و تحقق «مطالبات سکولار» خود به حرکت درآمد:
👈 «پویش جمهوریت» هنگامی آغاز میشود که تودههای مردم برای طرح «مطالبات این جهانی» (سکولار/ عرفی) به صحنه بیایند… «جمهوریخواهی» بر این اصل مبتنی است که تودهها «باروت» هستند. تنها باید با کبریت زدن به انبار باروت تور اختناق را پاره کرده تا انرژی تودهها آزاد شود و سیاست، تودهای شده و مردم به صحنه بریزند. حاملین این پویش «روشنفکران» متعلق به «طبقات متوسط شهری» هستند… دو پویش «مشروطهخواهی» و «جمهوریخواهی» در آستانهی دوم خرداد همدیگر را پیدا میکنند و با همکاری یکدیگر «حماسه دوم خرداد» را خلق میکنند.
3️⃣ برخلاف این پندارها، روند بهگونهای دیگر بود. از درون خاستگاههای طبقات «محروم» و «مستضعف» (که هاشمی رفسنجانی با تغییر نام انقلابیشان همواره آنان را #اقشار_آسیبپذیر خطاب میکرد و حقوقشان برخلافِ آموزهها و توصیههای مؤکد امام خمینی (ره) و رهبری نادیده گرفته میشد) یک حرکت انتقادی علیه آن #سیاستهای_لیبرالی در انتخابات با هدف «بازگشت به اصول انقلاب اسلامی» شکل گرفت.
4️⃣ هاشمی رفسنجانی میپنداشت زیر چرخ توسعه اقتصادی، طبقهای «له» میشوند و البته این از «هزینههای ناگزیر سازندگی» کشور است! ولی آن «طبقه فراموش شده» در دوم خرداد 1376 برای استیفای حقوق خود به حرکت درآمد و دوباره در سوم تیر 1384 به پا خاست؛ همان «طبقهی محروم» که به فرمودهی امام خمینی (ره) تنها «گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلابها هستند.»
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💠 فرضیهٔ کالبدشکافانه در مورد راز شهادت امام حسن علیهالسلام (١)
💥 مسمومیّت با کلراید جیوه
✍ نویسندگان: نیکول برک، میچل گولاس، سایروس رافت، علیار موسوی
1⃣ راز یک مرگ مشکوک در قرون وسطی با استفاده از روشهای علمی و حقوقی کالبدشکافانهٔ معاصر بررسی شده است.
2⃣ بهصورت کالبدشکافانه و با کمکگرفتن از منابع مکتوب مستند به اطلاعات شاهدان عینی در مورد حوادث تاریخی، شهادت امام حسن (ع) در ۴۵سالگی که در سال ۶۶۹میلادی رخ داد بررسی شده است.
3⃣ در پرتو اسناد باستانی (قرون وسطی) و با استفاده از واقعیات کانیشناختی، پزشکی و شیمیایی، این فرضیه مطرح شده که #کالومل_معدنی یا همان #جیوه_کلراید با فرمول Hg۲Cl۲ متعلق به یک ناحیهٔ خاص در #امپراتوری_بیزانس (غرب ترکیهٔ کنونی) عامل اصلی قتل امام حسن (ع) بوده است.
4⃣ مستندات مربوط به سبز شدن رنگ پوست که میتوانسته در اثر نارسایی حاد کلیوی باشد و همزمان استفراغ خون و ظاهراً لختهٔ خونی، مسلّماً با مسمومیّت در اثر کالومل همخوانی دارند.
5⃣ کالومل معدنی میتواند بهصورت پوستهٔ طلایی زردرنگ ظاهر شود که در حالت جامد پودری، با بُرادههای طلا (که در برخی متون در مورد سم استفادهشده به آن اشاره شده است) اشتباه گرفته میشود.
6⃣ آثار سم بر روی کنیز آزادشدهٔ امام حسن (ع) نشان میدهند که در زمان شهادت وی، هردو نفر که مقیم یک خانه بودهاند از یک بیماری رنج میبردهاند. این امر در کنار چند سند تاریخی، انگشت اتهام را بهسوی #جعده همسر امام حسن (ع) بهعنوان متهم ردیف اول نشانه میرود.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💠 فرضیهٔ کالبدشکافانه در مورد راز شهادت امام حسن علیهالسلام (٢)
💥 مسمومیّت با کلراید جیوه
✍ نویسندگان: نیکول برک، میچل گولاس، سایروس رافت، علیار موسوی
1⃣ تعداد قابل توجهی از معادن #جیوه حاوی #کالومل در غرب ترکیهٔ امروزی وجود دارند. در زمان شهادت امام حسن (ع)، این منطقه در قلب #امپراتوری_بیزانس قرار داشته است.
2⃣ #خلیفه بهدنبال آن بود که پسرش را جانشین خود کند. امام حسن (ع) مزاحم چنین هدفی بود، چرا که با خلیفه شرط کرده بود که حق ندارد جانشینی برای خود تعیین نماید. همانطور که اغلب در خاندانهای سیاسی رخ میدهد، مصلحت در اقدام به #ترور بوده است.
3⃣ گزارشهای مربوط به درخواست خلیفه از امپراتور بیزانس برای یک #نوشیدنی_سمی که در قالب یک نامه صورت پذیرفت، بهوضوح نشان از قصد وی برای اجرای چنین توطئهای دارد. این گزارشها نشان میدهند که امپراتور نیز با این خواسته موافقت کرده است.
4⃣ این واقعیت که نه کالبدشکافی و نه تحقیق قانونی بهوسیلهٔ مقامات آن زمان صورت نپذیرفته است، مانع از بررسی اسناد بهجامانده از شاهدان عینی نمیشود.
5⃣ حقایق کانیشناختی، پزشکی و شیمیایی از این فرضیه حمایت میکنند که شهادت امام حسن (ع) در اثر مسمومیت با #کلراید_جیوه کالومل صورت گرفته است.
6⃣ این فرضیهٔ کالبدشناسانه با این انگارهٔ تاریخی ذکرشده در مستندات تاریخی انطباق دارد که میگوید: امام حسن (ع) بهوسیلهٔ #جعده، به تحریک #خلیفه و با مشارکت #امپراتور_بیزانس مسموم شده است.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
جلسه واحد اشتغال کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز با ریاست محترم امور مساجد جناب حجت السلام والمسلمین کمالی دهقان
مورخ ۲۹شهریور ۱۴۰۱
با موضوع :
همکاری مساجد در راستای اهداف واحد اشتغال
.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💢برای کسانی که فتنه 88 را از نزدیک دیدند، اتفاقات چند روز گذشته «شوخی» است.
در آن سال چند رییس جمهور و مقام عالیرتبه سابق با پشتوانه اجتماعی قابل توجه میخواستند نظام عقب نشینی کند اما خودشان حذف شدند، متوهمان امروز که رهبرانشان چهار تا دلقک و رپر و فوتبالیست هستند، مفرح ذات هستند.
✍ثابتی
.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💢اوکراین امروز به یک کشور جنگ زده و درجه چندم تبدیل شده چون سالها قبل عرصه سیاست ورزی را به یک سلبریتی دلقک به نام زلنسکی واگذار کرد.
همین نسخه را امروز میخواهند برای ایران بپیچند و با میدان دار کردن دلقک هایی مثل مهران مدیری، علی کریمی و... ایران را به سقوط بکشانند.
✍ثابتی
.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
🔴 #اطلاعیه_مهم با توجه به "فیلترینگ" پیام رسان های خارجی لینک #گروه ایتا جوانان البرزی رو مجددادر اختیار شما عزیزان قرار میدیم.
✍️کلام رهبری:
جوانهای ما جوانهائی هستند که به معنای حقیقی کلمه از عمق جانشان برای سعادت تلاش میکنند؛ سعادتی که در اسلام هست.۱۳۸۸/۰۹/۲۲
✌️ اجتماع مجازی جوانان البرزی 🇮🇷
ایران_کوچک
گروه ایتا 👇👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/600834220C8686328093
💠 بیانیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در محکومیت شورشهای خیابانی اخیر
🔸حادثه تلخ فوت سرکار خانم مهسا امینی در هفته گذشته امری بود که بی شک موجب تاثر همه ایرانیان شد. آنچه واضح است این است که عوامل دخیل در این حادثه میبایست پس از بررسیهای دستگاه قضایی معرفی شده و مجازات شوند؛ جنبش عدالتخواه دانشجویی این پرونده را تا رسیدن به سرانجام و تعیین تکلیف نهایی مقصران ماجرا دنبال خواهد کرد. لکن در رابطه با تجمعات صورت گرفته به بهانه فوت خانم مهسا امینی، آنچه مشخص است آن است که پس از گذشت لحظات ابتدایی، اعتراض اولیه تبدیل به اغتشاشاتی شد که خیابانهای کشور را به آتش کشید.
♦️ اغتشاش گران در طی این چند روز با توهین به مقدسات، آتش زدن پرچم ایران، کشتار نیروهای حافظ امنیت، آسیب زدن به اموال عمومی و خصوصی و ... مشخص کردند که عزادارِ جانِ عزیزِ از دست رفته، خانم مهسا امینی، نیستند و هدفی جز بر هم ریختن نظم عمومی و برپا کردن آشوب خیابانی ندارند.
🔸 جنبش عدالتخواه دانشجویی این آشوب طلبی وحشیانه را که با هدایت اپوزوسیون خارج نشین و دشمنان دیرینه ملت ایران از جمله گروهک تروریستی مجاهدین خلق و کومله در جریان است محکوم میکند.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
🇮🇷 جوانان البرزی 🇮🇷
💠 نکتهٔ اول عموم مردم به اتفاقی که خیلی زیاد رسانهای بشه واکنش نشون میدن یا اصطلاحا تحریک میشن؛ نه
💠 نکته دوم
حالا به هر ترتیب حادثه رخ داده. از طریق رسانه ها هم تحریک صورت می گیره. و افرادی هم خیلی ناراحت می شن و خونشون به جوش میاد و میان توی خیابون.
خب بعدش چی میشه؟ یک فرایند تکراری. در کمترین زمان، اعتراضات شکل اغتشاش به خودش می گیره. یعنی نمیشه صرفا اعتراض کرد در ایران واقعا. چرا؟ چون دشمن خارجی داره. بلافاصله از فرصت ایجاد شده استفاده می کنند و از آب گل آلود ماهی می گیرند. چندسال پیش در یکی از دانشگاهها دانشجویان بخاطر کیفیت بد غذای دانشگاه تحصن کردن. کار کشید به آخرین درجه شعارهای سیاسی و بعد هم اغتشاش... آخر هم بعد از کلی ضرب و جرح کسانی دستگیر شدند که اصلا دانشجوی اون دانشگاه نبودند.
نکته سوم
شاید حواسمون به این نکته نباشه اما در رسانه های فارسی زبان خارجی یا برخی آدمهای داخلی، مثلا صحنه های ضرب و جرح توسط پلیس یا نیروی انتظامی یا مثلا افرادی با عنوان بسیجی پخش میشه. این باعث بیشتر عصبی شدن مخالفان و تحریک بیشتر و به جوش اومدن خونشون و ادامه شرکت در اعتراضات با خشم بیشتر میشه. که چرا این مردمی که صرفا اعتراض دارند باید اینطور باهاشون برخورد بشه.
من در گروههای متعددی عضو هستم. در این طیف طرفداران پوشش و حفظ نظام اسلامی و مخالفان پوشش و بعضا حذف نظام اسلامی.
نکته ای که توجه من رو جلب کرد این بود که محتوای مشخصی در دل این گروهها می چرخه. مثلا بچه های مذهبی بیشتر ویدئوهای اغتشاشات رو می بینن. آسیب اموال عمومی رو می بینن و خشونت های ناراحت کننده برخی آدمهای معترض رو. ویدئوهای صحبت های رسانه های خارجی رو می بینن که رسما آموزش کارهای تخریب کننده رو در ایران می دن. یا خیلی رسمی از تجزیه ایران صحبت می کنند. اینها خونشون به جوش میاد که کشور امن و آرام ما بخاطر چی باید الان انقدر به لبه خطر نزدیک بشه و خونشون به جوش میاد که باید با این معترضین که حالا بستر ساز اغتشاش شده ان برخورد جدی بشه.
اما در جمع ها و گروههای مقابل فقط فیلمهایی که توسط برخی آدمها مثلا از لحظه کتک خوردن یک دختر یا یک پسر توسط پلیس هست دست به دست میشه با صدای دلخراش جیع و آه و نفرین و ناله. این مدام باعث خشم و عصبانیت بیشتر این آدمها می شه و به قول خودشون نفرتشون رو بیشتر می کنه. اما شاید لحظه ای با خود فکر نکنن خب چی شد که اینها در شرایط کتک خوردن قرار گرفتن؟
دوستی به من می گفت مردم معترض بی گناه دارن به بدترین شکل کتک میخورن. بعد گفت من اصلا کاری به اونها که پول می گیرن یا تخریب می کنن یا پلیس و آمبولانس آتیش می زنن ندارم. من دلم برای این مردم معترض معمولی میسوزه.
و من می پرسم: وقتی اون مردم معمولی می بینند از تجمعات اونها سوء استفاده میشه و این اتفاقات می افته نباید متفرق بشن؟ یا وقتی نیروی انتظامی برای متفرق کردن این شلوغی وارد عمل میشه و قبلا هشدار ترک فضا میده، چرا صحنه رو ترک نمی کنند و مقاومت می کنند و در معرض آسیب خودشون رو قرار میدن و بعد هم فیلم می گیرن؟
آیا در اون بحران و نگرانی ایجاد خرابی بیشتر که باعث میشه سریعتر پلیس اقدام کنه، امکان تفکیک معترض عادی با تخریب کننده ای که از او سلاح گرم و سرد کشف میشه هست؟
خلاصه که نکته دوم و سوم این هست که خیلی آدمها حواسشون به این مهندسی ذهن نیست. رسانه در این خصوص تاریخچه بلندی داره. چیز جدیدی نیست. چون همه انسانها فطرتا از ضرب و جرح و آسیب قلبشون به درد میاد. با نشر این صحنه ها خشم کاذبی میسازند که بهش می گن تحریک روانی. این باعث میشه اونی که می تونه بیاد تو میدون، بیاد. اونی که نمی تونه کینه و خشمی رو در قلبش پرورش بده. و در نشر این مطالب بیشتر تلاش کنه و بیشتر غصه بخوره. اما تقریبا یک اتفاق برای عموم این افراد نمی افته و اون اینکه لحظاتی فضای مجازی را رها کنن و تفکر کنن که در کل جهان اگر مجموعه معترضی به جان اموال عمومی و بانکها و سطل زباله ها بیفتند آیا پلیس آن کشور می گوید گناه دارند مردم معمولی هستند که در حال اعتراض هستند و نباید کاری به کارشان داشت.
دوستی گفت چرا نام مردم معترض معمولی رو صدا و سیما می گذاره اغتشاش گر و من با خودم فکر می کنم آیا واقعا مشخص نیست چرا؟ یا در اون گروهها و کانالها و صفحاتی که عضو هست و دنبال کننده اونها هست نشون نمیدن چی کار می کنن که از معترض به اغتشاش گر تبدیل می شن...
پیشنهاد: اگر دوستان و فامیل مخالف دارید فیلمهایی که می بینید رو ارسال کنید. اگر عبارات تند داره صرفا فیلم رو ارسال کنید و ازش بخواهید فکر کنه. اگر خصوصی بفرستید بهتر از گروهی ارسال کردن هست. هرکس حداقل با چند دوست و آشنا به این شکل مرتبط بشه و بدون بحث و جدل و عصبانیت ازش بخواد فکر کنه و بگه کار درست چی می تونه باشه در این وضعیت؟
✍نرگس مهاجر جامعه شناس
ادامه دارد...
🏴🚩 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
@Javanane_Alborzi
🇮🇷 جوانان البرزی 🇮🇷
💠 گارتناش و حجاریان زوجهای ناکام براندازی (6) ✡️ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت 32 / آخر) 🌐 سیاستمدارا
💠گارتناش و حجاریان زوجهای ناکام براندازی (7)
✡️ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت 32 / آخر)
🌐 سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایهداری (8)
1️⃣ #سعید_حجاریان برای دستیابی به اهداف #اصلاحات مدل «مشروطهخواهی اسلامی» را پیشنهاد کرد که در آن یک قدرت در مقابل قدرت مطلقهی دیگری ظهور کرده و سعی میکند که آن قدرت مطلق را «قانونمند» کند!! البته طرح گزارهی «قانونمندی قدرت مطلق» صرفاً یک تاکتیک #جنگ_روانی و #شعار_تبلیغاتی بود، نه یک التزام دموکراتیک.
2️⃣ وانگهی حجاریان در جلسات خصوصی خود با #مصطفی_تاجزاده، عباس عبدی، علیرضا علویتبار، حمیدرضا جلاییپور و… صریحاً میگفت:
👈 در «مشروطهطلبی» ممکن است #قانونگرایی (لگالیسم) بهعنوان یک #تاکتیک مطرح شود که به نظر من چندان مؤثر نیست. در کشور ما که مشروعیت «لَنگ» میزند، لگالیسم معنا ندارد. ما مشکلِ مشروعیت داریم و در مشروعیتِ دوگانه اصلاً «قانونگرایی» معنایی ندارد و تکیه به «قانون اساسی» فایدهای ندارد. ابتدا باید قانونیتِ قانون محرز شود.
3️⃣ حجاریان اعتقاد داشت «دوم خرداد، سرآغاز حاکمیت دوگانه» است پس باید به هر قیمتی این دوگانگی را بهعنوان محصول استراتژی «فشار از پایین، چانهزنی از بالا» حفظ کرد؛ زیرا سبب «شکاف در رأس هرم حاکمیت» میشود و به «سازماندهی تودهها در پایین» میانجامد. این چنین، مردم میتوانند «در شکاف حاکمیت سنگربندی اجتماعی کنند» تا امکان ظهور «آلترناتیوهای دموکراتیک» به جای نظام فعلی پیدا شود!
4️⃣ این درس «فروپاشی اروپای شرقی» است و به قول حجاریان در ایران نیز قابل بازتولید است:
👈 از ملزومات تاکتیکی «مشروطهطلبی» در این مرحله حضور #اصلاحطلبان در «بالا» و «پایین» است. باید «فشار» و «چانهزنی» را هم محور کرد. «فشار از پایین» باید هممحور با «چانهزنی در بالا» باشد؛ لذا اصلاحطلبان باید هم در NGO ها، شوراها و میان مردم باشند و هم در دولت. جنبش نیز هم در بالا ستاد میخواهد، هم در پایین. «فشار» و «چانهزنی» هر دو ستاد میخواهد و باید تقسیم کار شود.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💠آدیداس در هلند
دیروز این عکس را گرفتم.
دنیا به سمت پوشش داره میره. انقدر تعداد محجبهها در اینجا هم ( مثل فرانسه) در حال افزایش هست که برندهای ورزشی هم لباس های مورد پذیرش بانوان مسلمان را، طراحی، تبلیغ و روانه بازار میکنند. نکته مهم گرایش زنان فرانسوی و هلندی الاصل به سمت اسلام و پوشش هست. این یعنی عوارض و پیامدهای بیپوششی رو خوب تجربه کردند که فعالانه و با اراده به سمت پوشش در حال گرایش هستند.
بانوانی که پوشش کامل ندارند و دارای سلامت فکر و رفتار و وفادار به خانواده خود هستند نباید همه را شبیه خود تصور کنند. دختران و زنانی که در ایران در حد افراط مخالف پوشش هستند، از عواقب جامعهای که پوشش برای زنانش آزاد شود بیخبرند. در کتاب «بازگشت به پاکدامنی» وندی شلیت نویسنده زن آمریکایی، کامل از راه رفته دختران و زنان در این خصوص در آمریکا گفته است که به یاری خدا از آن بیشتر خواهم نوشت. به دور از هیاهوی رسانه باید همه را دعوت به تفکر سالم کنیم.
✍نرگس مهاجر جامعه شناس
🏴🚩 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
@Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠ابتکار جالب دکتر پیروز برای افشای منطق غلط "حجاب اختیاری"
حتی اگر حداقل حجاب برای ستر عورت را به این برگ انجیر بزرگ تقلیل دهیم، عده ای مقابل آن از برگ انجیر کوچکتر استفاده میکنند!
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💠گارتناش و حجاریان زوجهای ناکام براندازی (8)
✡️ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت 32 / آخر)
🌐 سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایهداری (8)
1️⃣ قبضه کردن #منابع_قدرت توسط #اصلاحطلبان هم در عرصه عمومی جامعه و هم در حیطهی اقتدار دولتی به نتیجهای جز ظهور یک #استبداد_سکولار نمیرسید و شعارهای انتخاباتی #سیدمحمد_خاتمی نیز مبنی بر #حکومت_قانون و #جامعه_مدنی تنها بازیای فریبنده بود؛ کارکرد آن شعارها برای اصلاحطلبان صرفاً مانند رو کردن برگ برندهای با هدف بردنِ بازی باخته «پُکر انگلیسی» بود.
2️⃣ وانگهی آراء #سعید_حجاریان پرده از طرح «فروپاشی از درون» جمهوری اسلامی برداشت، زیرا استراتژی «فشار از پایین، چانه زنی از بالا» را سرویسهای جاسوسی CIA و MI6 در دهه 1980.م برای «فروپاشی اروپای شرقی» به محک آزمون گذاشتند. گرچه در ایران واضع این استراتژی حجاریان معرفی شد، اما او صرفاً از یک مدل کلاسیکِ انگلیسی و سپس از یک نسخهی مکمل آمریکایی برای «گذار به دموکراسی» (دموکراتیزاسیون) تغذیه میکرد که یک رونویسی ترکیبی از نظریههای #تیموتی_گارتناش و #ساموئل_هانتینگتون محسوب میگشت.
3️⃣ این استراتژی انگلیسی – آمریکایی تنها راه به #براندازی_نرم و #فروپاشی_از_درون میبرد و برای نمونه، 2 حادثه سهمگین از دل آن درآمد: یکی حادثهی #کوی_دانشگاه تهران در 18 تیر 1378 که سعید حجاریان و #مصطفی_تاجزاده جرقهاش را زدند و دیگری حادثه دفتر تحکیم وحدت در «خرمآباد» در 3 شهریور 1379. دومینبار عبدالکریم سروش و محسن کدیور جای حجاریان را (پس از ترور) گرفتند و تاجزاده نیز همچنان آنان را برای بحرانسازی جدید همراهی میکرد.
4️⃣ البته حجاریان اعتراف جالبی هم دارد. او میگوید نخستینبار استراتژی «فشار از پایین، چانه زنی از بالا» در جریان محاکمه #غلامحسین_کرباسچی، شهردار تهران به اتهام فساد مالی، به کار گرفته شد؛ یعنی این تکنیک سیاسی خرجِ فشار برای منعِ پیگرد شخصیتی شد که سمبلِ طبقهی #سرمایهداری دولتیای است که آن را نسلِ #مدیران_تکنوکرات مینامند و همیشه به دنبال قبضهی مطلق قدرتهای سهگانهی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور بودند.
.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
🇮🇷 جوانان البرزی 🇮🇷
💠 نکته دوم حالا به هر ترتیب حادثه رخ داده. از طریق رسانه ها هم تحریک صورت می گیره. و افرادی هم خیلی
💠یه کم بحث عمیقتر
چند وقت پیش حدیثی قدسی خواندم در کتاب علامه حُرّ عاملی که: خداوند دو جا به تعبیری خنده اش میگیرد... یکی، جایی که بخواهد یکی را عزیز کند و همهٔ دنیا جمع شوند که ذلیلش کنند. و یکی وقتی بخواهد کسی را ذلیل کند و همهٔ دنیا جمع شوند که عزیزش کنند...
در جریان اخیر ایران، رسما ناجوانمردانه، برخی از ایرانیهای ساکن داخل و خارج به هر دری میزنند که به تصور خودشان ضربه اساسی بزنند. در حال رو زدن به هرکس و ناکسی هستند... به دشمنان ایران!. به کسانی که تا دیروز روحشان از وجود کشوری بنام ایران خبردار نبوده. و یا به کسانی که رسما اعلام کردهاند که بودجه سالانه دارند برای فروپاشی ایران. به کسانی که ذره ای هم ایران و ایرانی برایشان مهم نیست و هیچ دغدغه ای نسبت به ایران و مردمش ندارند. اصلا نمی دانند ایران کجاست. اصلا برایشان بی معنی ست رفتار این دست از ایرانی ها. خیلی از کارهایشان را دنبال کردم. واقعا رفتاری ضایع و دور از کلاس اجتماعی دارند. خیلی عجولانه و پرشتاب پیام می دهند. هشتک گذاری می کنند. به راحتی دروغ میسازند، بزرگ می کنند. خودشان باور می کنند. اینطور رو زدن به غریبه تازه نه با بیان اصل و حقیقت ماجرا که با دروغهای عجیب و غریبی ست که واقعا انسان احساس خجالت می کند...
بعد من فکر می کنم این حوادث چیز عجیب و جدید و متفاوتی نیست. در طول تاریخ هزاران بار حق و باطل به مصاف هم رفتند و مقابل هم قرار گرفتند. در ظاهر هم سپاه باطل بیش از سپاه حق بوده است. پر سرو صدا تر. پرجنجال تر. همان کف روی آب که قرآن می گوید باطل مانند کف روی آب است. و حق خود آب. به هیاهو و سر و صدایش توجه نکن. طبیعتا کف از بین می رود و آنچه می ماند خود آب است.
حضرت علی که به شهادت رسید تا زمان ششمین امام بعد ایشان مزار ایشان پنهان بود. چرا؟ چون توهین و تخریب می کردند. امام حسین که شهید شد، به حضرت زینب گفتند دیدی خدا با شما چه کرد و چه کسی شکست خورد و چه کسی پیروز شد؟ بعد هم در تاریخ هست که بارها مزار امام حسین را آب بستند و کامل زمین را شخم زدند و کشاورزی کردند که قبرها گم شوند... اما امروز را می بینیم... در این دنیایی که به سمت تمامی سبکهای گناه و آلودگی و بی دینی می رود گرایش انسانها به این والامقام ها هر سال گسترده تر می شود. و مراسماتی که در دایره یک گروه از شیعیان بود به گستردگی تمام مسلمانان شده و حتی با دین و خارج از دین، جهانی شده است. یعنی تا جایی که از سراسر جهان میلیونی به سمت او برای اربعینش حرکت می کنند... اربعین حسینی هنوز بایکوت خبری است در دنیا ولی هرکه آمار گرفته و محاسبه کرده اعلام کرده است که چنین تجمع و گردهمایی در جهان با این سبک خاص اصلا سابقه و شبیه ندارد.
تاریخ خوانی و آینده پژوهی به ما می گوید: «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد». زمانی در جهان قرآن ها به آتش کشیده شد با هدف تظاهر به تنفر مردم از اسلام. اما ناگهان خبر رسید سرعت گرایش به اسلام در جهان بیشتر شده است. از خیلی از کسانی که مسلمان شدند پرسیدند: علت مسلمان شدن شما چه بود؟ گفتند: ما اصلا نمی دانستیم قرآن چی هست! وقتی این همه هیاهو در دنیا دیدیم گفتیم برویم این کتاب را بخوانیم ببینیم آخر چه گفته که انقدر مورد نفرت است و بعد با معارف عمیقی آشنا شدیم که هیچ جا سراغ نداشتیم و این باعث هدایت ما شد...
حالا من فکر می کنم احتمالا وقایعی در پیش است که باید اول ایران در جهان شناخته شود... بی شک خیلی ها تازه می پرسند ایران کجاست؟ ایرانیها چه کسانی هستند؟ رهبر ایران چه کسی است؟ داستان چیست؟ یعنی با این دروغ ها اول ایران را می شناسند ولی کم کم... با ایران واقعی آشنا می شوند.
پس به نظر لازم هست دنیا ما را بشناسد... چون اتفاقاتی جهانی در راه هست که ظاهرا محورش ایران خواهد بود... اتفاقی نجات بخش، مانند همان انفجار نور و البته با مقیاس جهانی. بخاطر همین باید بدانیم در این میان دنیا به کام کسانی که این توطئه را تئوریزه کردند پیش نخواهد رفت. قرن هاست سنت های الهی کاملا مشخص محقق و تکرار می شود. دود آتش این ناجوانمردی که به پا کردند در چشم تک تک این افراد خواهد رفت. در زندگی فردی و اجتماعی آن ها. اما خب آینده جهان در این خصوص در ادامه، هم دیدنی، هم شنیدنی و هم تجربه کردنی است... فقط چون در حصار زمان و مکانیم نیاز به صبر هست.
✍نرگس مهاجر جامعه شناس
🏴🚩 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
@Javanane_Alborzi
🔥
این یک طرح کلاسیک ایجاد جنگ داخلی است.
.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لیک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
🇮🇷 جوانان البرزی 🇮🇷
💠یه کم بحث عمیقتر چند وقت پیش حدیثی قدسی خواندم در کتاب علامه حُرّ عاملی که: خداوند دو جا به تعب
💠شرایط اعتراض ایرانیها در هلند ☺️
فردا برخی ایرانیها قرار گذاشتهاند که در هلند تجمع داشته باشند.
حالا فهرستی از قوانین تجمع که توسط دولت هلند تاکید شده است را در گروههایشان پخش میکنند:
بندهایش را که خواندم نمیدانستم بخندم، تعجب کنم، نظر بدم، آخه چی بگم...
«««نکاتی در مورد تجمع فردا:
• تجمع در محیطی عمومی برگزار
خواهد شد و تابع قوانین تجمعات در اماکن عمومی می باشد
• پلیس ممانعتی در راستای برگزاری این تجمع نداشته، منوط به اجرای قوانین.
• حق وضع مقرراتی دربرابر سلامتی ، شرایط حمل و نقل (ترافیک) و جلوگیری از زد و خورد برای شهرداری آیندهوون محفوظ است.
• رفت و آمد عابرین بطور معمول انجام خواهد شد و تجمع در این میان قرار خواهد گرفت.
• ورودی و خروجی ساختمان ها نباید مسدود گردد و برای همگان آزاد باشد.
• فعالیت تجمع کنندگان نباید موجب اخلال بی مورد در حمل و نقل یا خطر برای مردم باشد.
• مسیر عبور نیروهای امدادی همیشه باید باز و در دسترس باشد.
• تجمع کنندگان نباید موجب ارعاب، تهاجم و رفتارهای ناشایست به دیگران شوند.
• برگزارکنندگان توجه داشته باشن که مکان تجمع بعد از ترک محل باید تمیز و مرتب ترک شود.
• صدای تجمع کنندگان نباید از حد معقولی بیشتر باشد که موجب آزار واضحی برای افراد شود. حد صدای بلندگو با نظارت پلیس تنظیم می شود.
• درصورت اخلال شدید عموم باید سریعا به پلیس با شماره 112 تماس گرفته شود.»»»
خب اگر با این همهههه شرایط، در ایران هم هر جمع معترضی تجمع کند، کسی کاری با آنها ندارد. اگر انقدر که معتقد و متعهد به رعایت قوانین در اینجا هستند در ایران هم بودند مشکلی از ریشه پیش نمیآمد که بگویند در ایران نمیشود اعتراض کرد...
لطفا این قوانین را به معترضان در ایران هم برسانید.
✍نرگس مهاجر جامعه شناس
🏴🚩 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
@Javanane_Alborzi
💠نمایشی بهنام دادگاه نورنبرگ (١)
1⃣ نخستین دیدگاه متفاوتی که من در مورد دادگاه نظامی بینالمللی نورنبرگ یافتم متعلق به شخصی بود که از نظر من دشمن اهالی جنوب آمریکا به شمار میرفت. او رئیسجمهور #جان_اف_کندی بود.
2⃣ کندی در کتاب «نمایی از دلاوری» که برندهٔ جایزه شد، از رشادت سیاسی سناتور #رابرت_تافت نمایندهٔ ایالت اوهایو سخن میگوید، زیرا تافت بر اساس ساختار اخلاقی و منش خاص خود حاضر شد با محکوم کردن محاکمات نورنبرگ، تلاش طولانیمدت خود برای رسیدن به ریاستجمهوری را به خطر بیندازد.
3⃣ کندی در کتاب خود سخنان سناتور تافت در دانشکده کنیان در اوهایو را نقل میکند. کندی در صفحهٔ ٢٣٨ مینویسد:
👈 «او (تافت) خطاب به حضار که با دقّت و البته تا حدودی شگفتی گوش فرا داده بودند گفت: محاکمهٔ نیروهای مغلوب توسط نیروهای پیروز حتی در صورت اتخاذ اقدامات احتیاطیِ عدالتگرایانه، بیطرفانه نخواهد بود».
4⃣ کندی مینویسد:
👈 «سناتورِ اوهایو تأکید کرد که نورنبرگ لکهٔ ننگی در تاریخ قانونمدارانهٔ آمریکا [!] و پسرفتی بزرگ از میراث انگلوساکسونِ ما [!] مبتنی بر برخورد عادلانه و مساواتگرایانه است؛ میراثی که بهراستی این کشور را در سرتاسر جهان دارای احترام ساخته بود، اما حتّی به مردم خود نمیتوانیم اصول آزادی و عدالت را یاد دهیم! ما با سرکوب عدالت و آزادی نمیتوانیم حکومت در آلمان را به آنها بیاموزیم.»
✍ نویسنده: دیوید دیوک
.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
✡️ خیلی خیلی مهم.. بعضی مسولین یهودیان مخفی هستند⏬خلاصهٔ سخنرانی مرحوم آیةالله فاکر دربارهٔ #یهودیان_جدیدالاسلام (١)
1⃣ در شهر مقدس مشهد، در فاصلهٔ بین محله عیدگاه و پائین خیابان، محلهای است که در قدیم به آن میگفتند محلهٔ «جدیدیها». من در دوران طفولیتم بارها از آن مسیر رفت و آمد داشتهام.
2⃣ منظور از «جدیدیها» #یهودیان تازهمسلمان شده بودند که #جدیدالاسلام شمرده میشدند. این یهودیان حدود ١۵٠ سال قبل اعلام مسلمانی کردند، یک مدتی در آن منطقهای که بودند بهعنوان مسلمان جا افتادند، بعد از آنجا هجرت کردند، رفتند به شهرهای دیگر و در آنجا با مسلمانان دیگر مخلوط شدند! و کم کم رد آنها گم شد.
3⃣ در همین محله چند سال قبل از آنکه #علیمحمد_باب اعلام #بابیت کند شاید چند هزار #یهودی اعلام کردند که مسلمان شدهاند!! مردم مشهد جشن بسیار مفصلی گرفتند. مایهٔ عزت و افتخار بود! هرکدام از این یهودیها اسمشان را عوض کردند و اسم مسلمانی برای خودشان انتخاب کردند و شروع کردند به یک زندگی جدید.
4⃣ چند سال بعد از این حادثه علیمحمد باب اعلام بابیت کرد، و اکثر همین یهودیان #بابی و #بهایی شدند!! البته یک تعدادشان هم مسلمانهای خوبی ماندند، و هنوز هم بچههایشان هستند.
5⃣ این حادثه دلسوزان تیزبین کشورمان را متوجه کرد که به هر جدیدالاسلامی نمیشود اعتماد نمود. ولی آن کسانی که در آن زمان این مسئله را میفهمیدند و توجه داشتند کم بودند.
6⃣ احتمالاً بعضی از قدرتهای خارجی برای اینکه زمینه کار را برای آن نقشهای که در طی پیدایش #بهائیت داشتند آماده کنند، از قبل اقدامات لازم را در داخل مملکت انجام داده بودند، که یکی از آنها هم اظهار مسلمانی دروغی این یهودیان بود.
7⃣ دشمن میخواست در بین مسلمانها نفوذ کند. یک راهش نفوذی کردن این #یهودیان معاند بود! و چون اینها یهودی بودند و مسلمانها یهودیها را نجس میدانستند لازم بود راهی پیدا کند برای اینکه این اجتناب و گریزی را که مردم از این یهودیان داشتند از بین ببرد و آنها را نفوذی کند. آمدند شکل ظاهر اسلامی به اینها دادند. مسلمانشان کردند، برای اینکه وقتی هم مسئله #بهائیت پیش آمد به توسط آنها بهائیت را تقویت کنند!! از قبل برای همین مقصد تمهید مقدمه کردند.
8⃣ خوب اینها پراکنده شدند و در میان مردم گم شدند! تا زمان انقلاب مشکل محسوسی نبود، چون ، نظام شاهنشاهی وابسته به آنها بود، وابسته به انگلیس و آمریکا بود. ولی بعد از انقلاب حوادثی پیش آمد که مشکلات را آشکار کرد. الان زنگ خطر به صدا درآمده است!
ادامه دارد...
منبع حیات طیبه
#جوانان
#جوانان_البرزی
#انقلاب_اسلامی_ایران
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
_
اینستا ، ایتا و تلگرام👇
🆔️ @Javanane_Alborzi
✡️ خلاصهٔ سخنرانی مرحوم آیةالله فاکر (٢)
1⃣ اولین جاسوسی که در نظام اسلامی ما دستگیر شد، امیرانتظام است. این آقا سخنگوی نهضت آزادی بود. سخنگوی دولت موقت بود. با قدرتهای خارجی از طرف جمهوری اسلامی صحبت میکرد و در پوشش سخنگو جاسوسی میکرد و اسناد نظام را به آنها میداد.
2⃣ حسب آنچه نوشتهاند ایشان پسر میرزا یعقوب رفوگر بازار تهران است که در اصل #یهودی بوده، از آن یهودیهای جدیدالاسلام! سپس #بهایی شده! بعد از ١۵ خرداد اعلام مسلمانی کرده، و بعد از آن ٢٢ بهمن رسماً به اداره ثبت مراجعه کرده و نام خودش را بهعنوان یک مسلمان ثبت کرده است. این میرزا یعقوب بهایی رفوگر بازار تهران اسم پسرش را عباس گذاشت. او هم فامیلیش را تغییر داد به امیرانتظام. بعد سخنگوی دولت موقت شد! و طبعاً شد از پرچمداران انقلاب تا وقتی که دستگیر شد.
3⃣ از اول انقلاب تا حالا ٣٠ سال است. امیرانتظام مربوط به سالهای اول انقلاب است. اواخر سالهای وسط هم در داخل کشور ما یک مسئلهای پیش آمد بسیار بسیار مهم، مسئلهای که معروف شد بهعنوان قتلهای زنجیرهای، یک عدهای رفتند یک عدهای را کشتند و انداختند به گردن نظام، پرونده سنگینی شد که امنیتیترین و محرمانهترین پرونده کشور است.
4⃣ در این پرونده هم وقتی به انساب دو سه نفر مهرههای اصلی آن رسیدگی شد معلوم شد که اجداد آنها #یهودی بوده، پدرانشان #بهایی بوده و خودشان اظهار مسلمانی میکردند. یعنی #یهودیان یا #بهائیان جدیدالاسلام!! در این پرونده هم بهطور تقریبی وقوف دارم، اشراف دارم، ابعادش را میدانم مقدار زیادی از این پرونده را مطالعه کردهام، بعضی از افرادش را میشناسم، باقیماندههاشان را هم گاهی میشناسم، با گذشتههاشان آشنایم.
5⃣ از این پرونده هم بگذریم، برویم به حدود سال سیام انقلاب. یک کسی را پیشنهاد کردند برای اشغال یک مقام دولتی در مملکت ما، مقام بسیار عالی! این آدم هروقت در مجلس به ما میرسید، خم میشد دستمان را ببوسد! احترام میکرد، حاج آقا من نوکر شمایم! اصلاً هرچه بفرمائید عمل میکنم!
6⃣ وقتی صحبت اشغال آن مقام شد لازم شد برویم ببینیم این شخص چه کاره است؟ رفتیم به سراغ سوابقش! دیدیم این آقا از آن مسلمانهای محترمی هستند که اگر به بقیهی اصول و فروع اسلام کمتر توجه دارند لااقل به جواز #تعدد_زوجات توجه کامل دارند!! دائم، موقت، مشروع و غیرمشروع، یکی از زوجات دائم ایشان خانوادهاش #یهودی بوده است، بعد #بهایی شده است، و شاید تازه مسلمان شده است! و البته همه اینها به یک کشور وصل میشوند، انگلستان!!
ادامه دارد ...
منبع حیات طیبه
#جوانان
#جوانان_البرزی
#انقلاب_اسلامی_ایران
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
_
اینستا ، ایتا و تلگرام👇
🆔️ @Javanane_Alborzi
🆔️ https://t.me/Javavane_Alborzi
✡ خلاصهٔ سخنرانی مرحوم آیةالله فاکر دربارهٔ #یهودیان_جدیدالاسلام (٣)
1⃣ من به این نتیجه رسیدهام که هماکنون لااقل در حدود صد هزار نفر از این افراد در جامعه پخشند، که صد سال پیش #یهودی بودهاند. بعداً #بهایی شدهاند، و اینک متظاهر به اسلامند! و بهعنوان مسلمان در جامعه ما پراکندهاند. اما کجاها؟ نمیدانیم!
2⃣ بعد از انقلاب چون نظام ما شد نظام اسلامی طبعاً باید این تشکیلات ظاهراً پراکنده، از نظر امنیتی هم توسط قدرتهای خارجی منسجم شده و مورد بهرهبرداری قرار گرفته باشد. الان هم در گوشه و کنار کشور افرادی هستند بهظاهر مسلمان و در عین حال #بهائیان سابق و #یهودیان اسبق!! و کارشان این است که از هر طریقی که ممکن است ضربه بزنند. پستها را اشغال کنند، اسناد را به دشمن برسانند، پشت انقلاب را خالی کنند، افراد متدین را ملکوک کنند، افراد هرزه را معروف کنند و...
3⃣ مهمترین کاری که اینها انجام میدهند سوءاستفاده کردن از فقر و بیچارگی طبقات محروم و ساماندهی آنها در جهت منافع امپریالیسم خارجی و قدرتهای بینالملل است. اجازه دهید که یک نمونه از این روزهای اخیر هم برایتان عرض کنم:
4⃣ تقریباً حدود شش ماه قبل یگ گروهی را در شیراز دستگیر کردند. راه افتاده بودند در محلات فقیر شیراز، بچههای فقرا را جمع کرده بودند که بیائید ما برای شما کلاس مجانی بگذاریم، کیف و کتاب و قلم مجانی بدهیم. توی مسجد هم به آنها درس میدادند! در کلاسهای خودشان، به اینها درس مهر و محبت و عشق و دوستی و فداکاری و نمیدانم از این حرفهای قشنگ میدادند! ولی ته قضیه درآمد که گردانندگان این کار مسلماننماهای فعلی، بهاییهای سابق و احتمالاً یهودیهای اسبقند!
5⃣ معلوم میشود این خطر هم خطر بزرگی است، ما دائماً هدف قرار میگیریم و نمیدانیم از کجا! به ما دائماً تیراندازی میشود، ولی نمیدانیم از کدام سو! ملت ما، افراد انقلابی ما در معرض آماج ترورهای فکری و فرهنگی و غیره قرار میگیرند! و ما نمیدانیم این تیرها از کجا میآیند! زیرا آنها که ما را میزنند در میان جمعیت ما پنهانند! و ما اینک (بعد از صدوپنجاه سال) هیچ گزارشی نداریم که آنها در اصل چند نفر بودهاند؟ الان چند نفرند؟ زیادتر شدهاند یا کمتر شدهاند؟ کجاها رفتهاند؟ اسمهایشان را چهطوری عوض کردهاند؟ و شناسنامههای جدیدشان را چهجور گرفتهاند؟ الان کجا هستند؟ چه میکنند؟ چهجور با هم متحد و منسجم شدهاند؟
#جوانان
#جوانان_البرزی
#انقلاب_اسلامی_ایران
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
_
اینستا ، ایتا و تلگرام👇
🆔️ @Javanane_Alborzi
🆔️ https://t.me/Javavane_Alborzi
✡️ خیلی خیلی مهم.. بعضی مسولین یهودیان مخفی هستند⏬خلاصهٔ سخنرانی مرحوم آیةالله فاکر دربارهٔ #یهودیان_جدیدالاسلام
مطالعه کامل مقاله در کانال جوانان البرزی 👇👇
منبع حیات طیبه
#جوانان
#جوانان_البرزی
#انقلاب_اسلامی_ایران
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
_
اینستا ، ایتا و تلگرام👇
🆔️ @Javanane_Alborzi
💠 یهود و رویای تجزیهٔ ایران
1⃣ طرح یهودی صهیونیستی #خاورمیانه_بزرگ که اساس آن بر تجزیهٔ کشورهای منطقه تأکید دارد، مهمترین کار #برنارد_لوئیس است.
2⃣ فلسفهٔ این طرح نیز این است که: «کشورهای اسلامی تهدیدی برای جهان غرب هستند و باید تجزیه شوند».
3⃣ طرح شوم برنارد لوئیس، نقشهای معروف هم دارد و البته به شکلگیری نقشههای مختلفی برای #تجزیه کشورهای خاورمیانه و خاور نزدیک منجر شده است.
4⃣ #تجزیه_ایران، کانون مرکزی و بخش اصلی طرح برنارد لوئیس است: «طبق این طرح، ایران به ۶ قسمت تقسیم میشود و بخشهایی از آن به کشورهای همسایه میپیوندد و اقوام بلوچ و عرب و ترک و کرد از ایران جدا میشوند».
5⃣ با اینکه برنارد لوئیس #یهودی خیلی منتظر ماند و ۱۰۲ سال هم عمر کرد، ولی در سال ۲۰۱۸ میلادی مُرد و آرزوی تجزیهٔ ایران را به گور بُرد.
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من از هلند می آیم؛ کشور کوچکی در اروپا...
با ایشان در هلند آشنا شدم. هلندی الاصل. ایمان عمیق و عمل به دستورات دین از سوی ایشان خیلی مرا متحیر کرد.
این ویدئو ایشان است که از هلند به پیاده روی اربعین رفته است.
می گفت: «من واقعا باور نمی کردم که یک غیر مسلمان می تواند مسلمان شود!»
فرایند مسلمان شدنش را توضیح می دهد که خودتان ببینید. اما برایم قابل توجه بود که می گفت:
« مردم فکر می کنند اگر موهایتان را درست کنید و آرایش کنید یعنی خوشحالید و حالتان خوش است. اما آن موقع من اصلا احساس خوشی نداشتم. چون دائم نگران این بودم که ظاهرم چه طور است؟ مردم چه فکر می کنند؟
ولی الان که دارم حجاب می پوشم دیگر برایم اهمیت ندارد که مردم درباره ام چه فکری می کنند و فقط نظر خدای تعالی برایم مهم است. و اینگونه اعتماد به نفس من برگشت...»
✍نرگس مهاجر جامعه شناس
💡 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند و ایران
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi
💠 ادوارد فان رودن و گوردون سیمپسون
.
.
.
#جوانان_البرزی🇮🇷
#نخبگان_البرزی🇮🇷
#فداییان_ولایت🇮🇷
#جمعیت_جانبازان_انقلاب_اسلامی_استان_البرز🇮🇷
💠کارگروه جوانان جمعيت جانبازان استان البرز
💠لینک گروه تلگرام
@Javanane_Alborzi