9.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛زن، زندگی، آزادی در انگلیس و اروپا به روایت سعودی اینترنشنال!!!
‼️ ۹۷ درصد زنان مورد آزار جنسی قرار میگیرند و شکایت نمیکنند..!
⁉️ میخواهید #ایران را با شعار زن ، زندگی آزادی به این وضعیت برسانید؟؟کور خواندهاید..😏
#زن_عفت_افتخار
پیام ارسالی از طرف یکی از اعضای کانال
امروز توی مدرسه جوری دبیر زمین شناسیمون با علم زمین شناسی وجود خداوند و کامل بودن قرآن رو تأیید کرد که همه هنگ کرده بودن
اینجاش قشنگ بود که دانش آموزانی که اسلام و قرآن رو میکوبیدن سکوت کرده بودن و فقط تخته رو نگاه میکردن😂
خدا رو شکر این جور معلمایی هم داریم ، خدا حفظشون کنه...
هُوَ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ یَعْلَمُ مَا یَلِجُ فِی الْأَرْضِ وَمَا یَخْرُجُ مِنْهَا وَمَا یَنزِلُ مِنَ السَّمَاء وَمَا یَعْرُجُ فِیهَا وَهُوَ مَعَکُمْ أَیْنَ مَا کُنتُمْ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ: او کسى است که آسمانها و زمین را در شش روز [= شش دوران] آفرید. سپس بر تخت قدرت قرار گرفت (و به تدبیر جهان پرداخت). آنچه را در زمین فرو مىرود، مىداند و آنچه را از آن خارج مىشود و آنچه از آسمان نازل مىگردد و آنچه به آسمان بالا مىرود، و هر جا باشید او با شماست، و خداوند نسبت به آنچه انجام مىدهید، بیناست﴾ (الحدید/ 4).
پیدایش و انقراض موجودات، تغییرات جغرافیای گذشته(Paleogeography)، کوهزاییها (Orogenese) و... صورت گرفته که با توجّه به این موارد تقسیمبندی دورانهای زمینشناسی به نامهای پرکامبرین (Precambrian)، پالئوزوئیک (Paleozoic)، مزوزوئیک (Mesozoic) و سنوزوئیک (Cenozoic) صورت گرفته است (Berberian, 1981: p.251.) و مرز هر کدام از این دورانها با رویدادی عظیم از جمله تغییرات زیستمحیطی، کوهزاییها، انقراضها، پیشروی و پسروی دریاها، گرم و سرد شدن زمین و ... مشخّص میگردد (Emery, 1966: p. 296).
این دو آیه با هم منافاتی ندارند، بلکه آیة 4 از سورة حدید به آفرینش کلّی آسمان و زمین و آیة 10 از سورة فصّلت به خلق ملزومات در کُرة زمین برای فراهم آوردن شرایط زندگی میپردازد. در آیة 11 از سورة فصّلت بیان میکند که آسمان ابتدا به صورت دود بوده است و این مطلب چیزی است که علوم امروزی نیز به آن اشاره دارند. جالب اینکه بدانیم هماکنون ثابت شده که بسیاری از ستارگان آسمان به صورت تودهای فشرده از گاز هستند: ﴿وَجَعَلَ فِیهَا رَوَاسِیَ مِن فَوْقِهَا وَبَارَکَ فِیهَا وَقَدَّرَ فِیهَا أَقْوَاتَهَا فِی أَرْبَعَةِ أَیَّامٍ سَوَاء لِّلسَّائِلِینَ * ثُمَّ اسْتَوَى إِلَى السَّمَاء وَهِیَ دُخَانٌ فَقَالَ لَهَا وَلِلْأَرْضِ اِئْتِیَا طَوْعًا أَوْ کَرْهًا قَالَتَا أَتَیْنَا طَائِعِینَ: او در زمین کوههاى استوارى قرار داد و برکتهایی در آن آفرید و موادّ غذایى آن را مقدّر فرمود، ـ اینها همه در چهار روز بود ـ درست به اندازة نیاز تقاضاکنندگان. * سپس به آفرینش آسمان پرداخت، در حالىکه به صورت دود بود. به آن و به زمین دستور داد: به وجود آیید (و شکل گیرید)، خواه از روى اطاعت و خواه اکراه! آنها گفتند: ما از روى طاعت مىآییم (و شکل مىگیریم)!﴾ (فصّلت/ 11ـ 10).
بِأَعْمَالِ خَلْقِهِ، حُزُونَةَ معراجها، وَنَادَاهَا بَعْدَ إِذْ هِیَ دُخَانٌ مُبِینٌ، فَالْتَحَمَتْ عُرَی أَشْرَاجِهَا، وَفَتَقَ بَعْدَ الاِرْتِتَاقِ صَوَامِتَ أَبْوَابِهَا، وَأَقَامَ رَصَداً مِنَ الشُّهُبِ الثَّوَاقِبِ عَلَی نقابها وَأَمْسَکَهَا مِنْ أَنْ تَمُورَ فِی خَرْقِ الْهَوَاءِ بِأَیْدِهِ وَأَمَرَهَا أَنْ تَقِفَ مُسْتَسْلِمَةً لِأمْرِهِ...: و در حالی که به صورت دود و بخار بود، به آن فرمان داد. پس رابطههای آنها را برقرار ساخت (و با نیروی جاذبه هر کدام یکدیگر را جذب کردند). سپس (آسمانها) را از هم جدا نمود (و با نیروی گریز از مرکز) بین آنها فاصله انداخت و بر هر راهی از آنها نگهبانی از شهابها گماشت و با دست قدرت خود آنها را از حرکات ناموزون در میان فضا نگاه داشت. به آنها دستور داد که در برابر فرمانش تسلیم باشند...» (همان/ خ 91
نهجالبلاغه
فَمَضَتْ رُؤُسُهَا فِی الْهَوَاءِ، وَ رَسَتْ أُصُولُهَا فِی الْمَاءِ، فَأَنْهَدَ جِبَالَهَا عَنْ سُهُولِهَا، وَ أَسَاخَ قَوَاعِدَهَا فِی متُونِ أَقْطَارِهَا، وَمَوَاضِعِ أَنْصَابِهَا فَأشْهَقَ قِلاَلَهَا، وَأَطَالَ أَنْشَازَهَا وَجَعَلَهَا لِلاََْرْضِ عِمَاداً، وَأَرَّزَهَا فِیهَا أَوْتَاداً، فَسَکَنَتْ عَلَی حَرَکَتِهَا مِن أَنْ تَمِیدَ بِأَهْلِهَا، أَوْ تَسِیخَ بِحِمْلِهَا، أَوْ تَزُولَ عَنْ مَوَاضِعِهَا. فَسُبْحَانَ مَنْ أَمْسَکَهَا بعَْدَ مَوَجَانِ مِیَاهِهَا، وَأَجْمَدَهَا بَعْدَ رُوطُوبَةِ أَکْنَافِهَا، فَجَعَلَهَا لِخَلْقِهِ مِهَاداً، وَ بَسَطَهَا لَهُمْ فِرَاشاً فَوْقَ بَحْرٍ لُجِّیٍّ رَاکِدٍ لاَ یَجْرِی وَ قَائِمٍ لاَ یَسْرِی، تُکَرْکِرُهُ الرِّیَاحُ الْعَوَاصِفُ، وَتَمْخُصُهُ الْغَمَامُ الذَّوَارِفُ...: ... قلّههای کوهها در هوا پیش میرفت و ریشة آنها در آب رسوخ مینمود. کوهها از جاهای پست و صاف برآمدگی پیدا مینمودند و کمکم ارتفاع یافتند و بُن آنها در درون و اعماق زمین ریشه دوانید. قلّههای آنها را به سوی آسمان کشید و نوک آنها را طولانی ساخت. خداوند این کوهها را تکیهگاه زمین و میخهای نگهدارندة آن گردانید. پس آنگاه در عین متحرّک بودن آرام گرفت، نکند اهل خویش را در سقوط و اضطراب قرار دهد و یا آنچه را که حمل کرده فرو اندازد و یا آن را از جای خویش زایل سازد. منزّه است آن کس که زمین را در میان آن همه امواج ناآرام ثابت نگهداشت...» (همان/ خ 211).
نهجالبلاغه
🔴هدف از آمدن دانش آموز به مدرسه این نباشد که بخواهد فقط درس یادبگیرد ،خب بله درس هم باید یاد بگیرند و علم هم باید بیاموزند اما مهم تر از علم آموزی یا حد اقل در حد علم آموزی این است که او احساس هویت بکند ،یک انسان با هویت ساخته شود در اینجا که هویت ملی و احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند ... با افتخار کشورش آشنا بشود. 🇮🇷رهبر معظم انقلاب اسلامی🇮🇷
جبهه اسلامی شهرستان زرند
@jebhe_islamic
May 11