eitaa logo
جبهه عدالتخواه مردمی مشهد مقدس
1.1هزار دنبال‌کننده
771 عکس
41 ویدیو
57 فایل
ارتباط با مدیر کانال: @seyyednezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد خوش‌زبان ⭕️ ولی می‌گوید جوانان کنار با تجربه‌ها، چرا تبعیت نمی‌کنید؟/ با همین "اولی به رای است" پدر همه را درآوردید/ حمایت از لیست جبهه عدالتخواهان مشهد ☑️ دکتر سعید شعرباف، علی‌رضا خدابخشی، حجت‌الاسلام پژمان‌فر، حجت‌الاسلام بحرینی و حجت‌الاسلام شاملو ۵ منتخب عدالتخواهان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات مشهد مقدس ✅ @jebhe_mashhad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرهنگ یا اقتصاد، کدام مقدم است؟ حجت‌الاسلام 🔹 فوری ترین مسئله اقتصاد است اما مهمترین مسئله فرهنگ و سبک زندگی است / بدون داشتن فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد / مسئله مهم در اشتغال اصلاح فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی است ☑️ دکتر سعید شعرباف، علی‌رضا خدابخشی، حجت‌الاسلام پژمان‌فر، حجت‌الاسلام بحرینی و حجت‌الاسلام شاملو ۵ منتخب عدالتخواهان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات مشهد مقدس ✅ @jebhe_mashhad
⭕ همراهان عدالتخواه منتظرتان هستیم ❗زمان: یکشنبه ۴اسفند، بعد از نماز مغرب و عشا ❗مکان: عبدالمطلب ۷ ، بین هنرور ۷ و ۹، حسینیه امام رضا علیه‌السلام مشهد مقدس ✅ @jebhe_mashhad
⭕ هزینه‌های انتخاباتی نامزدها و ستاد جبهه عدالتخواه مردمی مشهد مقدس اعلام شد. ❗این هزینه‌ها که شامل خرج‌کرد آقایان و هزینه‌های ستاد مشهد مقدس می‌باشد در مجموع برابر است با: ۵۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان ۹۸ @jebhe_mashhad
⭕️ تاملی در مدلهای انتخاباتی و نسبتشان با مبانی شیعی (پژوهشگر و فعال فرهنگی) پيروان مكتب اهل‌بيت، بعد از تجربه كوتاه حكومت علوي، در طول تاريخ محروم از قدرت بوده‌اند. در دوره‌هایی مانند و و حتي امكان ظهور و نظام‌سازي ایده‌های بنيادين مكتب اهل بيت وجود نداشته است. حتی در حکومت که یک مجتهد شیعه در رأس قدرت بود عملاً فرصت نظام سازی و تفصیل ایده‌های ایشان فراهم نشد. حکومت‌های مقابل از خلافت گرفته به بعد، جز چند استثنا اغلب درونمايه هاي يا داشته‌اند. دقیقاً نقطه مقابل تفكرات شيعي كه بر و تاكيد دارد. عقلانيت شيعه موضوعي معرفت شناختي است ولي وقتي حكومت و قدرت و امكانات به دست عالمان شيعه مي‌افتد طبيعي است كه در سطوح مختلف نظام سازي دلالت‌هایی پيدا كند. در سطح كلان، تدوين قانون اساسي در مجلس خبرگان قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ يكي از جلوه‌های ظهور اين عقلانيت بود. نکته اینجاست که در سطوح مياني و پاييني هم نخبگان انقلابی بايد ملزم به همان عقلانیت باشند. انتخابات يكي از ساحت‌های نمايان شده اين عقلانيت است. تصويري كه از انتخابات ساخته می‌شود هم در دنيا نشان از ميزان آزادی و انتخاب است و هم در تاريخ به عنوان امتحان عملی پيروان مكتب اهل بيت(ع) به ثبت می‌رسد. مدل‌هایی مانند نه تنها تقويت كننده انتخابگری و عقلانيت نيستند بلكه بر جبری مسلكی و فروكاستن تعقل بنا شده‌اند. رهبر انقلاب بر حق انتخاب به‌عنوان يكی از حقوق مدني مردم تاكيد می‌کنند. در نقطه مقابل، كسانی كه انتخاب مردم را با محدود می‌کنند و با حذف تكثر و تنوع گزینه‌ها، مردم را مجبور به انتخاب بين دو گزينه می‌کنند بخشی از حقوق مدنی مردم را سلب کرده‌اند. در نهی آقای در سال ۱۳۹۶ از كانديداتوری جمله‌ای داشتند كه مبنای تكثر را در نگاه ايشان نشان می‌دهد: «دوقطبی در كشور مضر است به حال كشور.» انتخابگری واقعی بين گزینه‌های متنوع و متكثری روی می‌دهد كه هركدام نقاط قوت خود را عرضه کرده‌اند نه اينکه دو قطب هر كدام بر اساس دافعه‌های قطب مخالف كاسبی به راه بيندازند و مردم را جذب كنند. حزب‌الله و بسيجيان در جمهوری اسلامی بايد به سان اهل فتوت از حقوق مردم دفاع كنند نه اين كه بر خلاف مبنای رهبری، باشند و آنها را مجبور به انتخاب بين دو گزينه حداقلی كند. تلاش برای دوقطبی‌سازی انتخابات‌ها يك رفتار انقلابی نيست. چون مبنای انقلاب، اختیار و عقلانيت شيعی بوده و تئوری‌های جمهوری اسلامی هم (آنگونه كه در آثار امام و شهيد مطهری و آيت الله خامنه‌ای و شهید بهشتی پيدا است) گسترش و تفصيل عقل و عدل و اصولی از اين دست می‌باشد نه جبری مسلكی و اشعری‌گری كه نقطه مقابل است. پذیرفتنی نیست که خود را در میدان نظر پیرو و میراث دار و و بدانیم ولی آنگاه که قدرت و امکان پیدا کردیم ضد مبانی آنها را پیاده و نهادینه کنیم. مشهد مقدس ✅ @jebhe_mashhad
⭕ طرح تسهیل تسویه بدهکاران بانکی، حمایت از تولید یا تشویق بدحسابی ⁦✍️⁩ دکتر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس قوه قضاییه از تاخیر در اجرای قانون تسهیل تسویه یا آن چه ایشان آن را حذف نامیده است، انتقاد کرده است. ✅ این قانون که در به واسطه مخالفت همزمان با شرع و قانون اساسی رد شده و مجلس نیز در گزارشی ضمن ایراد نقدهای مختلف آن را خلاف مصلحت کشور دانسته است در نهایت با تعدیل هایی در دایره شمول آن در به تصویب رسیده است. ✅ به طور خلاصه مهمترین دلالت عملی اجرای این قانون این است که بخشی از بدهکاران بانکی که در موعد مقرر اقساط تسهیلات خود را نپرداخته اند، بر اساس آن از پرداخت بخشی از معاف خواهند شد. ✅ یکی از آسیب های این طرح و موارد مشابهی که با نگاه تک بعدی تصویب می شود بی توجهی به آسیب های اجتماعی اجرای آن در مقام عمل است. در واقع این طرح در مقام عمل مشوق بانک ها و مشتریان است که چه بسا علی رغم مشکلات فراوان بدهی خود را در موعد مقرر تسویه نموده اند و در نتیجه اثر چنین شکلی از تقنین در میان مدت می تواند افزایش قابل توجه میزان بدهی های بانکی باشد. ✅ گزارش مرکز پژوهش های مجلس در مورد این طرح نشان می دهد اگر چه ممکن است این طرح برای برخی افراد و گشایش ایجاد کند ولی در نهایت به دلیل تشویق بدحسابی و افزایش انگیزه عدم بازپرداخت تسهیلات (به امید تصویب طرحی مشابه) موجب آسیب قابل توجه به و کشور خواهد شد. نکته قابل تامل و انتقاد دیگر این است که بر اساس این طرح هزینه این بد حسابی که تحت عنوان حمایت از تولیدکنندگان انجام می شود از دو منبع (جیب مردم) و منابع نظام بانکی پرداخت خواهد شد. ✅ مهمترین استدلال مدافعین طرح ذکر شده بودن است. این در حالی است که اساسا اگر چنین فرضی را بپذیریم اولا قانون ذکر شده این مسئله را حل نکرده است و فقط بخشی از آن را آن هم برای تعدادی از مشتریان خاص نظام بانکی کاهش داده است و در عمل ادعای حامیان طرح مبنی بر منع واقعیت بیرونی ندارد؛ ثانیا پیش نیاز حذف جرایم بانکی مرتبط با دیرکرد تسویه تسهیلات ارائه راهکار و حل مسئله کاهش در طول زمان با توجه به اعتباری بودن ماهیت پول در اقتصاد است که نگاه های متاثر از فقه فردی به این مسئله بی توجه بوده است؛ ثالثا برخی نگاه های جدید فقهی از جمله حکم اخیر شرط کردن جبران کاهش ارزش پول ناشی از تورم در استقراض را جایز دانسته است. ✅ دیگر استدلال حامیان طرح نیز حمایت از است. در مورد این دلیل نیز باید گفت اولا در طرح اولیه مصوب مجلس شورای اسلامی اساسا این امتیاز تخصیصی به تولیدکنندگان نداشته است و مشمول همه بدهکاران بانکی بوده است و تخصیص خوردن این امتیاز در مرحله تصویب در مجمع تشخیص مصلحت اتفاق افتاده است و لذا نیت حمایت از تولید در مصوبه مجلس اساسا زیر سوال است و ثانیا اگر بنا بر منابعی به عنوان در کشور باشد به جای این که این منابع صرفا اختصاص به مشتریان بد حساب و بدهکاران بانکی (که با توجه به ساختار نظام بانکی ما اغلب جز سرمایه داران کلان هستند) پیدا کند، شایسته تر است که بر اساس شاخص های مرتبط با حوزه تولید (مانند میزان ، بودن، و ...) تخصیص یابد. مشهد مقدس ✅ @jebhe_mashhad
eitaa_5.0(1716).apk
24.64M
🆕 به‌روزرسانی نسخه اندروید پیام‌رسان ایتا منتشر شد. ✳️ نسخه v5.0 (1716) Beta 🔹قابلیت‌های جدید و بهبودهای این نسخه: 🔅 ‏‏‏‏امکان ایجاد پخش زنده در گفتگوی شخصی، کانال و گروه 🔅 ‏‏نمایش میزان حجم دانلود/آپلود شده حین بارگیری/بارگذاری 🔅 ‏‏امکان تبدیل گروه عادی به سوپرگروه توسط سازنده 🔅‏‏امکان درج لینک ایتافلای در هایپرلینک 🔅 ‏‏افزوده شدن تب جستجو در وب به صفحه جستجو 🔅 ‏ا‏بهبود فرایند اشتراک گذاری ویدئو با کپشن از واتس‌اپ به ایتا 🔅 ‏‏رفع باگ‌ها و اصلاح ایرادات گزارش شده 🔸از همه دوستان دعوت می‌کنم نسخه جدید ایتا را دریافت نموده و از تمامی امکانات آن استفاده کنند. •┈••✾••┈• ضمنا برای یاد گرفتن قابلیت‌های ایتا، مطالب این کانال را مطالعه بفرمایید: https://eitaa.com/Eitaa_FAQ ❤️ التماس دعا 💥 بصیر 💥 ♻️ @basire_basir ♻️
پاتوق عدالتخواهان مشهد یادبود استاد حاج حیدررحیم پور ازغدی با موضوع جریان عدالتخواه و مجلس یازدهم سخنران:دکتر روح الله ایزدخواه، نماینده عدالتخواه مردم در مجلس یازدهم همراه با گزارش مردمی پرونده های عدالت خواهی زمین های فیانی و تعاونی مرزبانی شاندیز مکان: مسجد حجت المهدی بلوار شهید کامیاب، بین شهید کامیاب 36 و 38 زمان: سه شنبه ۴آبان ساعت۱۹ پخش زنده در اینستا و ایتا: @jebhe_mashhad ⬅️جبهه عدالتخواه مردمی مشهد مقدس
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این لایو هنگام مراسم پخش شده اما متاسفانه ذخیره نشده و قابل پخش مجدد نیست. برای مشاهده پخش زنده، ایتا را به روز رسانی کنید.