🔴 شطرنج پیچیده فتنه شام
🔸درگیری ها در مرز سوریه و لبنان نمی تواند بدون ارتباط با منافع اسرائیل باشد. نیروهای اسرائیلی آسفالت جاده ها را برای استفاده نظامی در منطقه کوه هرمون آغاز کرده اند.
🔸هرچه جنگ وناامنی به مرزهای اسرائیل نزدیک تر باشد،رژیم صهیونیستی بهتر می تواند حضور خود در مناطق اشغالی سوریه،با هدف دفع خطر وبی ثباتی را توجیه نماید.
🔸هم زمان با تقویت فعالیت های اسرائیل برای ساخت پایگاه درمناطق اشغالی سوریه،جنگ در مناطق دیگر با هدف کاهش تمرکزرسانه ها براقدامات اسرائیل در مناطق اشغالی سوریه، شدت خواهد گرفت.
🔸درواقع راه اندازی جنگ های متعدد در مناطق مختلف سوریه توسط تحریرالشام درراستای همکاری با اسرائیل برای تسهیل شرایط اشغال بخش های استراتژیک سوریه توسط اسرائیل می باشد.
🔸نماینده پارلمان لبنان، گفته است:
عملیات سوریه در مرز لبنان تلاشی برای محاصره لبنان از شرق و در امتداد محاصره اسرائیل از جنوب است.
به نظر میرسد موضوع جنگ چریکی، قاچاق یا خونخواهیهای قدیمی نیست. بلکه به نظر میرسد عملیاتی برای محاصره و محاصره مرز لبنان با سوریه، از راشایا تا مسنعه تا القاع و هرمل، در ادامه محاصره اسرائیل در جنوب است.
🔸حمله تحریرالشام به مرزلبنان درراستای همکاری با اسرائیل با هدف درگیرکردن حزب الله می باشد.
🔸درگیری تحریرالشام با لبنان فرصت مناسب به کردهای شمال شرق سوریه برای اعلام خودمختاری را خواهد داد که با اهداف اسرائیل همسویی دارد.
🔸استقلال کردهای سوریه منجر به واکنش نظامی ترکیه خواهد شد.
🔸اعلام خودمختاری کردها در سوریه منجر به تشکیل ائتلافی با منطقه خودمختار کردستان عراق خواهد شد،که پتانسیل تحریک وگسترش تجزیه طلبی به ایران به ویژه منطقه کردستان را خواهد داشت، که با هدف طرح خاورمیانه جدید غرب همسویی دارد.
🔸طرح خاورمیانه جدید با هدف درگیری کشورهای غرب آسیا ونابودی زیرساخت های امنیتی ونظامی این کشورها به دست یکدیگر می باشد،تا درنهایت موانع موجود در مسیر تشکیل اسراییل بزرگ ازبین برود.
3.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران برای خاورمیانه تهدید است یا اسرائیل؟
اندیشمند غربی جواب میدهد
3.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بغض رئیسجمهور اسبق افغانستان بهخاطر اعتمادش به آمریکائی هایی که میخواستند به آنها کمک کنند
⭕️ طرحی مقدمه تجزیهطلبی؛ پزشکیان: هر استان باید یک رئیسجمهور داشته باشد/ پزشکیان از عواقب ایده خطرناک خود باخبر است؟
🔹️پزشکیان روز گذشته و در جمع فعالان اقتصادی بوشهر گفت: قرار است از مقام معظم رهبری اجازه بگیریم و بنشینیم و در سران صحبت کنیم که هر استان برای خودش یک رئیسجمهور داشته باشد؛ کی گفته من از این استانداران کارشناستر هستم؟
🔹️البته که کسی نمیگوید پزشکیان از دیگران کارشناستر است اما این که او قبل از استجازه از مقام معظم رهبری این ایده خطرناک، ضد ملی و تجزیهطلبانه را مطرح میکند جای تامل دارد.
🔹️کارشناسان در نقد این ایده پزشکیان میگویند که این ایده منتهی به نظام خانی میشود، هر استان منابعش را محصور میکند و در نهایت میتواند موجب تجزیه شدن ایران شود.
🔹️پزشکیان که خودش کارشناس نیست؛ احتمالا باید منشا این ایده را کسانی با تمایلات تجزیهطلبانه دانست که او در ماههای گذشته یا برایشان حکم مسئولیت زده یا با آنها دیدار داشته است.
عضو شوید 👇
https://t.me/Boltan
http://sapp.ir/Boltan
ble.ir/join/ZGYzODdhND
https://eitaa.com/Booltan
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خوی اشرافیگری همتی وزیر اقتصاد نشأت گرفته از مکتب رفسنجانیسم و ابرقدرت طلبهای آخوندیسم ایران است ... او را به جای استیضاح محاکمه کنید ... 😡
⭕️ جنگ جهانی، قبل از ظهور/ عقیده مسیحیت و یهود صهیونیست و «کشتار مردم»
🔹 گزاره حدیثی قتل و کشتار «نیمی از مردم جهان» در آخرالزمان
▪️در حوادث قبل ظهور، از «هرجالروم»[1] و نیز اختلاف بین «بلوک شرق و غرب»[2]، سخن به میان آمده است؛ حال اگر اختلاف و قتل در بلاد روم جنگ بین غربیها[3] که در احادیث متعدد به طرق مختلف و موثق[4] با «سه سند معتبر»[5] گزارش شده است[6]، را به احادیث دیگر مبنی بر کشته شدن «دوسوم مردم دنیا»[7] قبل از ظهور امام عصر، ضمیمه کنیم؛ از اینرو، بسیاری از مردم جهان در اثر «مرگ سرخ» جنگ جهانی و «مرگ سفید» بیماریهای فراگیر، به قتل میرسند[8]
▪️از امام صادق در کتاب کمالالدین صدوق و کتاب الغیبۀ طوسی، به سند معتبر، نقل شده است:
▪️«لا يَكونُ هذَا الأَمرُ حَتّى يَذهَبَ ثُلُثَا النّاسِ، فَقيلَ لَهُ: إذا ذَهَبَ ثُلُثَا النّاسِ فَما يَبقى؟ فَقالَ: أما تَرضَونَ أن تَكونُوا الثُّلُثَ الباقِی»[9]
▪️قيام امام مهدی، روى نمىدهد، تا آنكه دو سومِ مردم از ميان بروند؛ گفتيم: اگر دو سومِ مردم بروند، چه كسى باقى مىماند؟ فرمود: آيا راضى نمىشويد كه جزو يك سومِ باقىمانده باشيد؟
▪️البته هرچند برخی تلاش کردهاند «یذهب» را به قرینه احادیث «تمحیص و غربله»، به معنای مردود شدن در فتنهها و خروج از دین و... قلمداد کنند و چنین استناد میکنند که در احادیث تعبیر «یذهب» آمده است و نه قتل و موت.
▪️حال اگر فرض بر این باشد کلام آنان صحیح و موجه جلوه میکند؛ لکن احادیث معتبری که تصریح در «قتل» دوسوم مردم دنیا قبل از ظهور دارد و «موت» و «یذهب» را در کنار هم قرار داده است را چگونه پاسخ میدهند؟ از امام صادق در کتاب کمالالدین صدوق، چنین نقل شده است:
▪️«قُدّامَ القائِمِ مَوتَتانِ: مَوتٌ أحمَرُ و مَوتٌ أبيَضُ، حَتّى يَذهَبَ مِن كُلِّ سَبعَةٍ خَمسَةٌ، المَوتُ الأَحمَرُ السَّيفُ، وَ المَوتُ الأَبيَضُ الطّاعونُ»[10]
▪️پيش از قائم، دو مرگ است: مرگ سرخ و مرگ سفيد، تا آن جا كه از هر هفت نفر، پنج نفر مىميرند. مرگ سرخ، كشته شدن با سلاح (خونریزی و جنگ) و مرگ سفيد، طاعون (کنایه از بيمارىهای واگیردار و سلاحهای بیولوژیک).
▪️سند حدیث، معتبر است[11] و همه راویان، امامی و ثقه هستند[12]
✅ نشانه جنگ جهانی سوم و هرج الروم چیست؟
▪️زندگی در کشورهای غربی، تا قبل از وقوع خسف دمشق از جهت امنیت، شاید اشکالی نداشته باشد.
▪️اما به محض وقوع «خسف در سوریه» در منطقه جابیه و حرستا در نزدیک دمشق، نشانهای است برای هرج الروم.
▪️و بهتر است بلکه برای حفظ جان شیعه و مومنین بلکه واجب است که برای مدتی کشورهای غربی را ترک کنیم.
▪️زیرا، کشورهای غربی که تجربه دو جنگ جهانی را دارند، هیچ بعید نیست که جنگ جهانی سوم اتمی را نیز آغاز کنند.
✅ عقیده مسیحیت انجیلی و «کشتار مردم»، قبل بازگشت مسیح
▪️امیدوارم، این احادیث جعلی باشد (البته سندشان هم معتبر است) یا بداء شود که البته خود نوشتار مستقلی میطلبد.
▪️البته «خواب آشفته» یهود و صهیونیسم مسیحی با پشتوانه عقیدتی جنگ آرماگدون (جنگ اتمی بین خیر و شر)، ممکن است موجب قتل و کشتار وسیعی در جهان شود که بنا بر ادعای خودشان باید حداقل «نیمی از مردم جهان»، به قتل برسند[13] تا مسیح، ظهور کند[14].
▪️الهیات آرماگدون، دستپروده کتاب تحریف شده تورات و انجیل است و از دیدگاه مسلمانان، معتبر نیست. اما اگر مسیحیان صهیونست، درصدد تعبیر این خواب آشفته جنگ آرماگدون برآیند، آنگاه این مساله از «نگاه علمی» و نوشتههای روی کاغذ، فراتر خواهد رفت و «رنگ و بوی اقدام عملی» به خود خواهد گرفت.
▪️اسلام صرفا از این نقشه شوم قتل و کشتار مردم، خبر داده است اما صهیونیسم مسیحی معتقد است باید مقدمات کشتار وسیعی جهانی را فراهم کنند.
✅ به تمام «مومنین و موحدان» در سراسر عالم، فوروارد بفرمایید.
✅ پینوشت:👇
1. نعمانی، الغیبة، ص۳۰۵. طوسی، الغیبة، ص۴۶۱.مجلسی،بحارالأنوار، ج۵۲، ص۲۱۶ و ۲۵۳.نعمانی، الغیبة،ص۲۷۹. مفید، الإختصاص، ص۲۵۵.طوسی، الغیبة، ص۴۴۲.عیاشی،التفسیر، ج۱، ص۶۴. مجلسی،بحارالأنوار، ج۵۲،ص۲۳۷.
2. «اخْتَلَفَ أَهْلُ الْمَشْرِقِ وَ أَهْلُ الْمَغْرِبِ...وَ یَلْقَی النَّاسَ جُهْدٌ شَدِیدٌ مِمَّا یَمُرُّ بِهِمْ مِنَ الْخَوْفِ فَلَا یَزَالُونَ بِتِلْکَ الْحَالِ حَتَّی یُنَادِیَ مُنَادٍ مِنَ السَّمَاء»(نعمانی، الغیبة،ص۲۶۲.مجلسی، بحارالانوار، ج۵۲، ص۲۳۵)
3. «الهرج: الفتنة»(جوهری، الصحاح،ج۱، ص۳۵۰) و «القتال» (فراهیدی، العین، ج۳، ص۳۸۸)؛«الهَرْجُ: شدَّة القتل و کثرته» (ابنمنظور، لسان العرب، ج۲، ص۳۸۹)؛ «فی الحدیث: قُدَّام الساعة هَرْج أی قِتال شدید» (ازهری، تهذیب اللغة، ج۶، ص۳۲). در منابع حدیثی فریقین نیز واژه «هرج» بیشتر بهمعنای قتل و جنگ، بهکار رفته است: «الهرج: القتل» (صدوق، معانی الأخبار، ص۳۵۷)
4. سند احادیث «هرج الروم»، موثق و صحیح است (رستمی، بررسی توصیفی و تحلیلی کتاب الغیبة طوسی، ص۶۱-۶۵. آیتی، تاملی در نشانههای حتمی ظهور، ص۸۱ و ۸۴. علی الصغیر، علامات الظهور بحث فی فقة الدلالة و السلوک، ج۲، ص۱۶۱-۱۶۴).
5. ریشهری، دانشنامه امام مهدی، ج۷، ص۱۲۵.
6. از جمله، سند موثق و معتبر در کتاب الغیبه شیخ طوسی: أخبرنا أبو عبدالله: شیخ مفید ثقه (نجاشی، الرجال، ص۳۹۹) عن محمد بن علی بن الحسین: شیخ صدوق ثقه (نجاشی، الرجال، ص۳۹۰) عن محمد بن الحسن:ابن ولید ثقه (نجاشی، الرجال، ص۳۸۳) عن أحمد بن إدریس: ثقه (نجاشی، الرجال، ص۹۲) عن علی بن محمد بن قتیبة: ممدوح (نجاشی، الرجال، ص۲۵۹) عن الفضل بن شاذان: ثقه (نجاشی، الرجال، ص۳۰۷) عن الحسن بن محبوب: اصحاب اجماع ثقه (کشیّ، الرجال، ص۵۵۶) عن عمرو بن أبی المقدام: ممدوح ثقه (کشیّ، الرجال، ص۳۹۲. ابن داود، الرجال، ص۴۸۸) عن جابر الجعفی: ثقه (کشیّ، الرجال، ص۱۹۶) عن أبی جعفر: (امام معصوم).
7. ریشهری، دانشنامه امام مهدی، ج۷، ص۲۸۹-۲۹۲. میرباقری، موسوعۀ الامام المنتظر، ج۲، ص۴۶-۴۸. کورانی، المعجم الموضوعی لإحادیث الإمام المهدی، ص۷۷۱-۷۷۷.
8. «قُدّامَ القائِمِ مَوتَتانِ: مَوتٌ أحمَرُ و مَوتٌ أبیضُ حَتّی یَذهَبَ مِن کُلِّ سَبعَةٍ خَمسَةٌ المَوتُ الأَحمَرُ السَّیفُ، وَالمَوتُ الأَبیضُ الطّاعونُ» (صدوق، کمالالدین و تمامالنعمة، ج۲، ص۶۵۵)؛ سند حدیث نیز معتبر است (ریشهری، دانشنامه امام مهدی، ج۷، ص۲۸۹).
9. صدوق، کمالالدین، ج۲، ص۶۵۶. طوسی، الغیبة، ص۳۳۹. سند معتبر است (ریشهری، دانشنامه امام مهدی، ج۷، ص۲۹۱).
10. صدوق، کمال الدین، ج۲، ص۶۵۵. سند حدیث نیز معتبر است (ریشهری، دانشنامه امام مهدی، ج۷، ص۲۸۹).
11. ریشهری، دانشنامه امام مهدی، ج۷، ص۲۸۹.
12. سند حدیث: بِهذَا الإِسنادِ (محمّد بن الحسن، عن الحسین بن الحسن بن أبان)، عَنِ الحُسَینِ بنِ سَعیدٍ، عَن صَفوانَ بنِ یَحیی، عَن عَبدِ الرَّحمنِ بنِ الحَجّاجِ، عَن سُلَیمانَ بنِ خالِدٍ، قالَ: سَمِعتُ أبا عَبدِاللَّهِ. سند معتبر است و همه راویان، امامی و ثقه هستند (ر.ک: نرمافزار درایة النور و سایت جامع الاحادیث).
13. امیر خواص، «بررسی پیشگوییهای عهدین درباره کشتارهای جمعی پیش از ظهور مسیح»، فصلنامه مشرق موعود، ش۴۱، ص۳۲۹ و ص۳۳۲ و ص۳۴۰ و ص۳۲۳-۳۴۷. حسین متقی، «بررسی تطبیقی پیشگوییهای آخرالزمان از دیدگاه یهودیت مسیحیت و اسلام»، فصلنامه پژوهشهای مهدوی، ش۱۸، ص۱۷-۲۱.