eitaa logo
جلوه های تاریکی
54 دنبال‌کننده
324 عکس
32 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مدعیان دروغین
مدعیان دروغین معرفی و افشاگری در رابطه با نقشه شوم شیطان و یارانش برای انحراف و فساد با پوشش های دروغین دینی و مذهبی @modaeeyan
🔴 امام زمان مى‌آيد انجام مى‌دهد، يعنى چه؟! امروز تكليف شما چيست؟ ‌ @jelvehayetariki 💠 مقام معظّم رهبری حضرت آیت الله (حفظه الله) : اعتقاد به مهدويّت و به وجود مقدّس مهدى موعود ارواحنافداه، اميد را در دلها زنده مى‌كند. هيچ‌وقت انسانى كه معتقد به اين اصل است، نااميد نمى‌شود. چرا؟ چون مى‌داند يك پايان روشنِ حتمى وجود دارد؛ برو برگرد ندارد. سعى مى‌كند كه خودش را به آن برساند. ⚠ البته وقتى [دشمنان] نتوانستند اين عقيده را از مردم بگيرند، مى‌كوشند آن را در ذهنهاى مردم خراب كنند. خراب كردن چگونه است؟ به اين صورت است كه بگويند امام زمان مى‌آيد و همه كارها را درست مى‌كند! اين، خراب كردن عقيده است. اين، تبديل كردن موتور محرّكى به يك چوب لاى چرخ است؛ تبديل كردن يك داروى مقوّى، به يك داروى مخدّر و خواب‌آور است. ⚡امام زمان مى‌آيد انجام مى‌دهد، يعنى چه؟! امروز تكليف شما چيست؟ شما امروز بايد چه بكنى؟ ✅ شما بايد زمينه را آماده كنى، تا آن بزرگوار بتواند بيايد و در آن زمينه آماده، اقدام فرمايد. از صفر كه نمى‌شود شروع كرد! جامعه‌اى مى‌تواند پذيراى مهدى موعود ارواحنافداه باشد كه در آن آمادگى و قابليت باشد، والّا مثل انبيا و اولياى طول تاريخ مى‌شود. چه علّتى داشت كه بسيارى از انبياى بزرگ اولى‌العزم آمدند و نتوانستند دنيا را از بديها پاك و پيراسته كنند؟ چرا؟ چون زمينه‌ها آماده نبود. چرا اميرالمؤمنين على‌بن‌ابى‌طالب عليه‌الصّلاةوالسّلام در زمان خودش؛ در همان مدّت كوتاه حكومت با آن قدرت الهى، با آن علم متّصل به معدن الهى، با آن نيروى اراده، با آن زيباييها و درخشندگيهايى كه در شخصيت آن بزرگوار وجود داشت و با آن توصيه‌هاى پيامبر اكرم درباره او - نتوانست ريشه بدى را بخشكاند؟ خودِ آن بزرگوار را از سر راه برداشتند! «قتل فى محراب عبادته لشدّة عدله». تاوان عدالت اميرالمؤمنين، جان اميرالمؤمنين بود كه از دست رفت! چرا؟ چون زمينه، زمينه نامساعد بود. زمينه را نامساعد كرده بودند. زمينه را زمينه دنياطلبى كرده بودند! آن كسانى كه در اواخر يا اواسط حكومت علوى مقابل اميرالمؤمنين صف‌آرايى كردند كسانى بودند كه زمينه‌هاى دينيشان زمينه‌هاى مستحكم و مادّه غليظِ متناسبِ دينى نبود. عدم آمادگى، اين‌طور فاجعه به بار مى‌آورد! آن وقت اگر امام زمان عليه‌الصّلاةوالسّلام در يك دنياى بدون آمادگى تشريف بياورند، همان خواهد شد! بايد آمادگى باشد. اين آمادگى چگونه است؟ اين، همانى است كه شما نمونه‌هايى از آن را در جامعه خودتان مشاهده مى‌كنيد. امروز در ايران اسلامى چيزهايى از درخشندگيهاى معنوى وجود دارد كه در هيچ‌جاى دنيا نيست. .... پس مى‌شود زمينه‌ها را فراهم كرد. وقتى چنين زمينه‌هايى ان‌شاءاللَّه گسترش پيدا كند، زمينه ظهور حضرت بقيةاللَّه ارواحنافداه نيز پديد مى‌آيد و مسأله مهدويت - اين آرزوى ديرين بشر و مسلمين - تحقّق مى‌يابد. 📚 بيانات در ديدار اقشار مختلف مردم، 76/9/25 @jelvehayetariki
بزودی مطالب جدید؛ اینفوگرافیک ها؛ کلیپ ها و مستندهای مربوط به موضوع نمایشگاه در این کانال ارائه خواهد شد. @jelvehayetariki
غرب سالهاست با ساخت بازی وفیلمهای زامبی،به کودکان ومردم دنیا القا میکند که مسلمانان همان زامبی های خون آشامند.امابرای اثبات نیازبه مدرک دارد، و #شیعه_انگلیسی مامور تهیه این مدارک است. @jelvehayetariki
آدرس کانال جلوه های تاریکی در پیام رسان سروش https://sapp.ir/jelvehayetariki آدرس کانال جلوه های تاریکی در پیام رسان گپ https://gap.im/jelvehayetariki آدرس کانال جلوه های تاریکی در پیام رسان ایتا Https://Eitaa.com/jelvehayetariki
روشنگری آگاه سازی اطلاع رسانی پیشگیری دوستان خود را دعوت کنید 👇👇👇 @jelvehayetariki
هدایت شده از مدعیان دروغین
امام بیسواد و اعتراف صریح به کپی از کتب فقهای شیعه!!! 👽 @modaeeyan
📛معرفی فرقه های افراطی وعوام فریب تاریخی: ✅ قسمت اول: @jelvehayetariki الف)خوارج: اولین گروه وجریان افراط گرایی است که بعد از جنگ صفین، برداشت شخص ازدین کرده وبه علت عدم رعایت وانضباط لازم دینی،ازچارچوب خط قرمزعدول نموده و ازدین خارج شدند این جریان ازافراط گرایان مذهبی محسوب نمی شود چون نه شیعه هستند نه سنی،بلکه به افراطیون دینی مشهورند. @jelvehayetariki ب)غلات: جریان دیگری از افراط گرایان مذهبی که خود را نزدیک به شیعه‌ می دانند به فرقه"غلات"مشهورندکه برخلاف تصریح ائمه معصومین، دربالا بردن درجات و مقام اهل بیت"غلو"کرده اند. این گروه بطور آشکاردر روایات متعددی از طرف ائمه اطهار بویژه امام صادق ع مورد انکار قرار گرفته ودرتاریخ کسی آن هارا بعنوان شیعه قبول ندارد. ادامه دارد... @jelvehayetariki
📛معرفی فرقه های افراطی و عوام فریب تاریخی: ✅قسمت دوم: @jelvehayetariki ج)ناصبی ها سومین وعمده ترین جریانی که قرائت شخص از دین داشته وازلحاظ پیشینه تاریخی دنباله روان وادامه دهندگان افکار بنی امیه هستند "ناصبی ها"نام دارد این گروه ازمذهبیون افراطی وقبیله ای بوده وشاخصه اصلی آنان عداوت ودشمنی صریح وآشکار با اهل بیت علیهم السلام می باشد. د)وهابیت بنیانگذار و نظریه پرداز آن ،ابن تیمیه درقرن هشتم(قمری) است. ادامه دهنده افکار ابن تیمیه،محمدبن عبدالوهاب درقرن دوازدهم( قمری) است. ابن تیمیه معاصر با علامه حلی بود. علامه توانست با بحث ونگارش کتاب مقابله باافکار تکفیری ابن تیمیه بپردازد . زمانی افکار ابن تیمیه رواج پیدا کرد که قرن ها بعد عبدالوهاب با سعودی ها عقد اخوت بستند و قدرت شمشیر سعودیها سکوی پرتابی شد برای ترویج افکار ضاله تکفیری درجهان،وفرزندان نامشروعی از وهابیت چون سلفی ها ی القاعده،بوکوحرام،داعش ،النصره و.... زاده شدند. @jelvehayetariki ح) بعضی از شاخه های رادیکال اخوان المسلمین : این گروهها ازلحاظ نظریه پردازی و برداشت از دین نزدیک به وهابیت و سلفیه با اندک تفاوتی هستند. این گروهها دربحث ومذاکره نسبت به وهابیت مسامحه ومتعادلترند. و تحت تاثیر نظریات سید قطب از مصرهستند. @jelvehayetariki
🔰مهمترین اختلاف وهابیت با اهل سنت در چه مسائلی است؟ ✅قسمت اول @jelvehayetariki وهابیت در بسیاری از مسائل دین با اهل سنت و دیگر مسلمانان اختلاف دارند که به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود. 🔻 وهابیون به دلیل داشتن نظریات، عقائد و باورهای شخصی، به دشمنی با همه فرق اسلامی پرداختند. آن ها نه تنها علیه عقاید و باورهای اهل سنت، بلکه علیه فرقه های آن ها، دست به قلم شدند و با فتاوای خود و نگارش کتاب های متعددی دشمنی خود را نشان دادند. در ذیل به اختصار، به بعضی از موارد اختلافی بین اهل سنت و وهابیت اشاره می کنیم: ⛔️تنقیص پیامبر هدف و تفكر وهابیون، عادى جلوه دادن مقامات پيامبران و اولياى الهى است و اينكه آنان پس از مرگ كوچكترين تفاوتى با افراد عادى ندارند، آن ها در اين راستا، مسائلى را مطرح ميكند كه همگى يك هدف را تعقيب ميكنند، و آن عادى جلوه دادن پيامبران، مخصوصا پيامبر اسلام و اولياء بزرگ دين با افراد عادی است. در این جا به دو نمونه اشاره می شود: @jelvehayetariki الف)زیارت: مسئله زیارت و سفر به قصد زیارت قبور پیامبران، ائمه اطهار(علیهم السلام)، صالحان و مؤمنان، از جمله موضوعاتی است که همواره مورد قبول مذاهب و فرق اسلامی، بوده است، و مشروعیت آن طبق آیات قرآن، روایات، سیره پیامبر و اصحاب ایشان، مسلّم می باشد. ولی در این میان فرقه وهابیت قصد سفر برای زیارت را بدعت، ضلالت و شرک می دانند. علمای اهل سنت، از همان ابتدا در برابر حرمت زیارت قبور موضع گرفته و با آن مخالفت کرده و به مقابله پرداخته‌اند و کتابهایی چون شفاء السقام في زیارة خیرالأنام تألیف سبکی شافعی، دفع الشبه عن الرسول نوشته حصنی دمشقی و رفع المنارة في تخریج أحادیث التوسل و الزیارة اثر محمود سعید ممدوح و ... را تألیف کردند. صالحی شامی از علمای برجسته مذهب شافعی و مؤلف کتاب سبل الهدی و الرّشاد درباره فتوای ابنتیمیّه و نظر علما درباره این فتوا می‌نویسد: «شيخ تقي‌الدين سبكي شيخ جمال‌الدين بن‌زملكاني، شيخ داود ابوسليمان مالكي، ابن‌جمله و علمای دیگر، درباره شرعی بودن سفر به قصد زیارت پیامبر، کتاب‌هایی در ردّ ابنتيميّه که معاصر آنها بوده، نگاشتهاند؛ زیرا ابن تیمیّه در این مورد نظر زشتی داده است که آب دریاها آن را پاک نمیکند» ❇️مقاله  ردّ نظر وهابیت از سوی اهل‌سنت در حرمت زیارت قبور ،حبیب عباسی،مجله سراج منیر ،شماره ۷ و ۸ @jelvehayetariki
🔰مهمترین اختلاف وهابیت با اهل سنت در چه مسائلی است؟ @jelvehayetariki ✅قسمت دوم ب) توسل: مسلمانان به دلیل آیات و روایات متعدد و سیره پیامبر و صحابه ایشان، توسل را امری مشروع می دانند، و تنها ابن تیمیه و پیروان او، توسل را بدعت دانسته و به حرمت آن فتوا داده اند. @jelvehayetariki عالمان اهل سنت از زمان سربرآوردن ابن تیمیه تاکنون، همواره در صدد دفاع از این مسئله بوده اند، که می توان به آثاری همچون «شفاء السقام فی زیاره خیر الانام» اثر تقی الدین سبکی شافعی(متوفای 756 هـ)، «الجوهر المنظم فی زیاره قبر الشریف النبوی المکرم» اثر ابن حجر هیتمی (متوفای 974 هـ )، «ارغام المبتدع الغبی بجواز التوسل بالنبی» اثر عبدالله غماری، «رفع المناره لتخریج احادیث التوسل و الزیاره» اثر محمود سعید ممدوح، به عنوان مشتی از خروار اشاره کرد. ❇️ مقاله«بررسی دیدگاه وهابیان درباره توسل سلف به پیامبر پس از حیات» محسن عبدالملکی،مجله سراج منیر،شماره۹. @jelvehayetariki
🔰مهمترین اختلاف وهابیت با اهل سنت در چه مسائلی است؟ @jelvehayetariki ✅قسمت سوم ج)اهل بیت آیات و روایات متعددی در منابع معتبر شیعه و اهل سنت نسبت به فضائل اهل بیت پیامبر وجود دارد، و همه مسلمانان آن را قبول دارند، ولی وهابیت با بهانه های واهی و سخنان بی اساس آن را رد کرده و یا به گونه ای بیان می کنند که فضیلتی محسوب نشود. به عنوان نمونه: سوره هل اتی در شأن اهل بیت (علیهم السلام) نازل شده است،و سبب نزول سوره، طبق روایات صحیح و معتبر فریقین همان ایثار و عمل خالصانه «علی و فاطمه و حسنین علیهم السلام» می باشد، چنان که علامه امینی در الغدیر نام 34 نفر از ناقلان این حدیث را نام می برد، از جمله: ابوجعفر اسکافی (متوفای 240 ه.ق.)، ابو عبداللّه محمّد بن علی ترمذی (متوفای 285 ه.ق.)، محمّد بن جریر طبری (متوفای 310 ه.ق.)، شهاب الدین ابن عبد ربّه قرطبی مالکی (متوفای 328 ه.ق.) و ... . ولی ابن تیمیه به دلیل معیار و سلیقه شخصی و نگاه خودش، از پذیرش آن ممانعت می کند. ❇️مقاله«وهابیت و اهل بیت پیامبر (صلّی الله علیه وآله وسلّم)» @jelvehayetariki
🔰مهمترین اختلاف وهابیت با اهل سنت در چه مسائلی است؟ ✅قسمت چهارم @jelvehayetariki 🔻ردّ مذاهب اربعه اهل سنت توسط وهابیت اهل سنت، پیروی یکی از مذاهب اربعه (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی) را واجب می دانند، ولی وهابیت تقلید کردن از مذاهب اربعه را، حرام و مخالف قرآن می دانند. ابن تیمیه به عنوان نظریه پرداز تفکر وهابیت، تصریح می کند: تقلید کردن از مذاهب چهارگانه اهل سنّت، حرام و مخالف قرآن است.وی، علاوه بر تنقیص مذاهب، سعی در از اعتبار انداختن کتب صحیح روایی اهل سنت، مانند صحیح بخاری و صحیح مسلم را دارد و با صراحت بیان می دارد که در بخاري و مسلم اغلاطي وجود دارد. ابن تیمیه به تنقیص فرقه های اهل سنّت نیز پرداخته و گفته است: اشاعره و ماتریدیه (که جزء مهمترین فرقه های کلامی و عقیدتی اهل سنّت اند) از اهل سنّت نیستند. @jelvehayetariki وهابیون ضمن اسلامی ندانستن مذاهب اربعه، التزام به آن‌ها را «کفر»دانسته اند. آن ها می‌گویند‌ مذاهب اربعه در اوایل اسلام نبوده است. و حاکمان در قرون بعدی آن‌ها را ساخته‌اند. مقبل الوادعی، نیز ضمن بیان این که مذاهب اربعه ساخته‌شده سلاطین هستند، می‌نویسد: در کتاب خدا و سنت رسول‌الله (ص) اثری به نام مذهب وجود ندارد که دلالت کند فرد مسلمان باید به مذهب معینی از مذاهب ملتزم باشند» از این رو عالمان اهل سنت از همان ابتدا در برابر تفکرات وهابیت، ایستادگی کرده و با آن ها به مقابله پرداختند، چنان که برخی ازآن ها، ابن تیمیه را فردى بدعت گو، گمراه، گمراه كننده وافراط گر مـى دانند؛ تقی الدین علی بن عبد الکافی سبکی اشعری شافعی در مقدمه کتابش می نویسد: «ابن تيميه بدعتهایی در اصول عقايد ايجاد كرد و اركان و پايه هاى اسلام را خراب كرد اینها همه بعد از آن بود که او خود را زير پـوشـش تبعیت از كتاب و سنت پنهان کرد و اظهار کرد كه به سوى حق دعوت و به بهشت هـدايـت مـى كند. ولى از تبعیت سرباز زد و به بدعت گويى پرداخت. او با مخالفت با اجـمـاع از جماعت مسلمين جـدا شـدند @jelvehayetariki ❇️ مقاله «شیوه‌های وهابیت در مخالفت با اهل سنت»، مقاله «ابن تیمیه و نگرش آن به مذاهب» 📛📛موارد فوق تنها نمونه ای از مسائل اختلافی بین اهل سنت و وهابیت بود، و این مسئله نشان دهنده جدا بودن فرقه وهابیت از اهل سنت است. @jelvehayetariki
📛📛📛انجمن حجتیه 🔴 احسان طبری: مبارزه علیه حجتیه از طرف روحانیون و یاران امام انجام می‌گرفت @jelvehayetariki یڪی از موضوعاتی ڪه انجمن حجتیه سعی دارد تا آن را برجسته نماید، نقش حزب توده در اختلاف افڪنی میان انجمن و انقلاب است. آنان با استناد به خاطرات احسان طبری و ڪیانوری بر این مسئله پافشاری می نمایند. ✅ این در حالی است ڪه سران حزب توده بر سابقه اختلاف میان انجمن و انقلابیون تصریح داشته و فقط به تلاش برای افزایش اختلافات معترفند. احسان طبری، ایدئولوگ ارشد و عضو ڪمیته مرڪزی و هیئت سیاسی حزب توده ایران بود، در ڪتاب "ڪژراهه" در دو جای مختلف به موضوع انجمن اشاره ڪرده و می نویسد: ✍️ « نڪته جالب در گزارش سیاسی دبیر اول حزب تقسیم جنبش اسلامی به سه بخش، یعنی بخش قشری، بخش واقع بین و بخش روشن بین است ڪه می بایست محور تبلیغ افتراق آمیز حزب توده در میان مسلمانان پیرو امام شود، ولی در عمل مسلمانان انقلابی به این تقسیم بندی بی اعتنا ماندند و بهانه هایی مانند"اجرای بند ج" اصلاح ارضی و قانون ڪار مصوب وزارت ڪار و تبلیغات تفرقه آمیز دیگر در بنیان مرصوص"وحدت ڪلمه" اسلامی رخنه ای نیافت. ولی حزب این مسئله را تا پایان دنبال ڪرد و در تحلیل های داخلی و تبلیغ راجع به گروه "حجتیه" نمونه هایی بدست می داد. حقایق نشان داد ڪه جمهوری اسلامی نسبت به ڪار و وظایف خود بمراتب آگاهتر و مسلط تر از تحلیل‌های بی رنگ و رمق حزب توده است، ڪه با قصد رخنه‌گری و تفرق اندازی انجام می‌گیرد.... حزب توده می‌ڪوشید، در میان مسلمانان انقلابی تفرقه بیندازد. جنبش اسلامی را به سه گرایش تقسیم ڪرد و هرڪدام از روحانیون مبارز و رجال انقلابی اسلامی را در چارچوب تنگ معینی جای داد: یڪی "روشن بین" است، یڪی "واقع بین" است، یڪی "قشری" است. مقصد و معنای این نامگذاری‌ها معلوم بود. ⚡️حزب توده مسئله "حجتیه" را بزرگ ڪرد. با استفاده از چند نطق در افشاء حجتیه ناگهان این مسئله به شدت مطرح شد."وزراء" حجتیه معرفی شدند. 🔸مبارزه علیه حجتیه از همان اوائل پیروزی انقلاب از طرف روحانیون و یاران امام انجام می‌گرفت، ولی مقصد حزب در واقع مغلطه در مسائل و آلوده ڪردن افراد بعنوان حجتیه بود. جنبش اسلامی علاوه بر تقسیم بندی‌های دیگر به عناصر "چپ" و "راست" تقسیم می‌گردید. معلوم نیست چه ڪسی چپ و با چه ملاڪی چپ است و چه ڪسی راست است و مناط و ملاڪ آن چیست؟ امام در مقابل این تحریڪات مسئله وحدت مسلمانان را ڪه با تڪبیر در انقلاب اسلامی پیروز شدند، برجسته ڪرد و از رخنه و دسیسه ڪاری جلوگیری بعمل آورد. ایشان در عین حال ماهیت واقعی و ابعاد "انجمن حجتیه" را می دانستند.» 📚 منبع: ڪژراهه(خاطراتی از تاریخ حزب توده)،احسان طبری، انتشارات امیرڪبیر، چاپ سوم 1367،صفحات 304 و 311 @jelvehayetariki
⛔️فتنه تامل برانگیز جریان افراطی شیعه⛔️ 🔰بدعت نامگذاری و تبلیغ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز نصرت عسکریین به جای روز جهانی قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط بنیان گذار جمهموری اسلامی امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس و روز حمایت از مردم فلسطین، نام گذاری شده است  اهمیت راهبردی نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس مورد اتفاق همه جریان‌های سیاسی داخل نظام جمهوری اسلامی است و مسئله روز قدس برای اکثریت مسلمانان و شیعیان منطقه و جهان، به منزله راهبردی‌ استراتژیک‌ در جغرافیای سیاسی جهان اسلام تلقی می‌شود اما آیا نام‌گذاری جمعه آخر رمضان در سامرا و کربلا به نام روز "نصرت عسکریین" در تقابل با استراتژی است یا آنکه این نام‌گذاری ناسازگار با اهداف و برنامه‌های روز جهانی قدس نیست و هدفی ناسازگار ندارد؟ این حرکت و نام‌گذاری مشکوک می‌تواند احساس تقابل با روز قدس را به وجود آورد و تنش‌ها را میان طرفداران و منتقدان جریان افراطی شیعه افزون‌تر نموده و شکاف و مرزبندی ها را‌ میان شیعیان  بیشتر کند. 👇 @jelvehayetariki
📛توطئه جدید جریان تشیع انگلیسی برای تضعیف و مقابله با روز جهانی قدس بعد از اینکه جریان افراط گرای شیعه، جمعه پایانی ماه مبارک را در تقابل با روز جهانی قدس، یوم النصرة العسکریین نامید، سال گذشته نمایندگان و عوامل این جریان در شهرهای مختلف جنوب عراق مثل بصره، همزمان با روز و ساعت برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جهانی قدس ، به بهانه ایجاد الفت و رفع اختلافات، همایش هایی را برگزار نموده و سران قبایل و اقوام مختلف را دور هم جمع کردند و بدین وسیله مانع شرکت این قبایل در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس شدند. 👇 @jelvehayetariki
هدایت شده از مدعیان دروغین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رقابت دو مدعی دروغین در حجت دانستن خواب، علی اکبر تهرانی و احمد الحسن بصری 👽 @modaeeyan
هدایت شده از مدعیان دروغین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادعاهای عجیب زهرا تهرانی و پدربزرگش علی اکبر تهرانی 👽 @modaeeyan