eitaa logo
اطلاع رسانی حوزه کارگری
1.7هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
8.4هزار ویدیو
162 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5902055882484616302.mp3
زمان: حجم: 45.8M
🎙 فصل دوازدهم (پایانی) کتاب صوتی سقیفه ویژه 👌 @jonbeshsaybery
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴جا داره به مناسبت ۹ دی یادی کنیم از این صوت محرمانه مهدی هاشمی مهدی هاشمی: استراتژی ما همیشه از روز اول همین بود که جلوی خامنه‌ای وایسیم - پس کی میخواید شروع کنید؟! - شروع کردیم، وقتی مامانم میگه بریزید تو خیابون … ✍️ @jonbeshsaybery
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏳ 9 دی 1385- روزی که دیکتاتور اعدام شد ▫️▫️▫️▫️ 📽 لحظه صدور حکم اعدام صدام حسین 🎞 لحظه ای که می توانست طی این سال هایی که گذشت تبدیل به یکی از صحنه های فیلم یا سریال های ما شود.اما متاسفانه در نبود نگرش راهبردی آنچه از دست می رود ظرفبت های تاریخی و روایی 🌴 @jonbeshsaybery
*نکته اثبات دشمنی حسن روحانی با رهبر معظم* 👇 1️⃣ در دوره روحانی هر مشکلی که بود می گفتند رهبر مقصر است 2️⃣روحانی و همدستانش هر خیانتی را که مرتکب میشدند با جریان رسانه ای ضد انقلاب داخل و خارج ، همه حملات را متوجه رهبری میکردند و روحانی را بی گناه نشان می دادند 3️⃣در این دوره به دلیل صداقت و پاکدستی و اخلاص رییسی .... جریان های همدست روحانی ، تمام حملات و اعتراضات را متوجه دولت رییسی نشانه می روند 4️⃣حسن روحانی را بی اختیار می دانستند و حالا مقصر تمام مشکلات و کم کاری های دولت روحانی را رییسی می دانند 5️⃣ این جماعت منحرف و اهل نفاق هدفشان، هم در زمان روحانی هم در دوره ربیسی کوبیدن نظام است 🔴دلیل👇 1️⃣در دوره روحانی با کوبیدن رهبر به دنبال این بودند که به حسن روحانی قداست داده و او را به جایگاه رهبری برسانند 2️⃣ در دوره رییسی میدانند اگر علنی با رهبری مخالفت کنند نابودیشان قطعی است لذا تاکتیکشان این است کوییدن رییسی = کوبیدن رهبری 3️⃣ حسن روحانی به رهبر جفا کرد ، حتی یک مورد از رهبر معظم اطاعت نمی کرد ، حالا خبر دیدار رهبری را اونقدر بزرگ کرده اند که رهبر روحانی را قبول دارد و در تلاش برای روی کار اوردن روحانی منافق و خائن هستند ✅قطعا رسواتر خواهند شد ✅رهبر معظم تحت هیچ شرایطی روحانی را قبول ندارد ✅روحانی یک عنصر منافق و ضد جمهوری اسلامی و مطرود است وباید محاکمه شود 🔴اللهم اخذل الکفار والمنافقین @jonbeshsaybery
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🎥 وقتی مرد میدان، اشرار را سربه‌راه کرد 📌به ما بپیوندید @jonbeshsaybery
🔰 نام: اقتصاد، نام خانوادگی: لیبرال سرمایه‌داری ⬅️ بخش یکم ⬅️ بخش دوم ◀️ بخش سوم 🔹 برای همه روشنه که در بانک، اگر فرد نیازمندی وام بگیره، نه تنها باید اصل پول رو برگردونه و به هیچ وجه متصور نیست که مبلغ وام از فرد دارا به فرد نیازمند منتقل بشه، بلکه فرد نیازمند باید به بانک سود هم بده، که بخش عمده‌ی این سود به فرد دارای سرمایه منتقل می‌شه؛ اما در بیمه اگر مثلاً در بیمه‌ی شخص ثالث افراد بیمه‌گذار که پول اون‌ها در اختیار شرکت‌های بیمه قرار گرفته رعایت کنند و کمتر تصادف کنند و پولی مازاد بر جمع هزینه‌های حوادث و کارمزد شرکت بیمه، در اختیار بیمه بمونه؛ اون خودش رو موظف به برگردوندن پول باقی‌ مونده به بیمه‌گذاران نمی‌کنه چه برسه که سود این منابع رو هم بخواد محاسبه کنه و به بیمه‌گذاران بده! 🔹 ببینید بین یک اتفاق مشابه در بانک و بیمه چقدر تفاوت عمل‌کرد وجود داره! در بانک پول تجمیع شده اگر به شما برسد به شما قرض داده شده و شما موظفید اون رو با سودش برگردونید اما در بیمه پولی که شما به بیمه می‌دید اگر صرف پوشش هزینه‌ی افراد حادثه‌دیده بشه، هزینه شده و از کف شما می‌ره، اگر هم مبلغی مازاد بر این هزینه‌ها و کارمزد فعالیت‌های شرکت بیمه بمونه، اون‌هم مال بیمه‌ست، لذا اینجاست که روشن می‌شه چرا بیمه هفتمین صنعت مالی پر سود دنیا و نهادی در خدمت سرمایه‌داران و سرمایه‌گراییه. 🔹 اگر بعد از همه‌ی بررسی‌ها در زمان حال و شفاف شدن قیافه و خوی سرمایه‌گرای اقتصاد حاکم در جامعه‌ی ایران و جهان، سری هم به تاریخ بزنیم، می‌تونیم متوجه بشیم چرا قیافه‌ و خوی این اقتصاد کپیتالیستیه. در کتاب «نقش بنیادها در سیاست خارجی آمریکا»، که با عنوان «کنترل فرهنگ» در ایران ترجمه شده به نقش بنیاد کارنگی در نگارش اولین کتاب‌ تاریخ اقتصادی در آمریکا اشاره شده.در واقع یکی از نخستین طرح‌هایی که بعد از تاسیس بنیاد کارنگی در سال 1902 از سوی هیئت امنای اون به مرحله‌ی اجرا دراومد نوشتن تاریخ اقتصادی ایالات متحده بود. نتایج این پروژه از پیش تعیین شده بود، چرا که مورخان و اقتصاددانانی که برای این منظور انتخاب شده بودند، با ایی. آر.ای سلیگمن E.R.A. Seligman مشاور این طرح، که فرزند یکی از خانواده‌های سرشناس بانکدار نیویورک بود اتفاق نظر داشتند: «هدف علم اقتصاد نشان دادن اینه که ثروت خصوصی و رفاه عمومی مانعه‌الجمع نیستند.» 🔹 هدفی که بنیاد کارنگی و سیلیگمن برای این پروژه در نظر گرفته بودند، دفاع از وضعیت افراد و خانواده‌های بسیار ثروتمند آمریکا، مانند خود آقای سیلیگمن که جزء طبقه‌ی اشراف محسوب می‌شد، در مقابل رفاه نسبی قشر عمومی جامعه بود. یعنی اگر در جامعه‌ی آمریکا افرادی ثروت‌های گسترده‌ی خصوصی دارند و عده‌ایی با فعالیت‌های خودشون به سرمایه‌‌های هنگفت رسیدن و بعضا حاضر به پرداخت مالیات نیستند، این موضوع با رفاه عمومی و عدالت اجتماعی منافاتی نداره و به اون صدمه نمی‌زنه. 🔹 این نتیجه دقیقاً همون نکته‌اییه که آقای اسمیت بعد از مطالعه‌ی گسترده‌‌ی کتاب‌هاي اقتصادی بهش رسید؛ این‌که هدف علم اقتصاد اینه که ثروت‌های گسترده‌ی خصوصی و رفاه نسبی می‌تونن با هم در یک جامعه وجود داشته باشند و این از نگاه آقای اسمیت دفاع از وضعیت موجود ثروت و قدرت بود. 🔹 امروز با وجود اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در آمریکا افتاد، مثل شکل‌گیری جنبش وال‌استریت؛ که مردم آمریکا در اعتراض به نابرابری گسترده در آمریکا تظاهرات می‌کردند و می‌گفتند ما 99 درصد هستیم و معناش تجمیع ثروت و قدرت در اختیار 1 درصد در جامعه‌ی آمریکاست، دیگه برای کسی جای شکی باقی نمی‌مونه که آرمان‌شهر یا اگر بخوایم دقیق‌تر بگیم ضد‌آرمان‌شهر لیبرال کپیتالیسم، در آمریکا شکل گرفته. ضدآرمان‌شهری که ابتدا امثال سلیگمن‌ها با خرج بنیادهایی مثل کارنگی اون‌رو تئوریزه و توجیه کردند و امروز امثال جانسون‌ها اصول و قواعد حاکم در اون‌رو برجسته می‌کنند و مردمِ به ستوه اومده از این ضدآرمان‌شهر علیه اون جنبش اعتراضی راه می‌اندازند. 🔹 علم یا شبهه علمی که امروز در دانشکده‌های اقتصاد جهان تدریس می‌شه ممکنه اسمش اقتصاد باشه اما فامیلی اون قطعا لیبرال سرمایه‌داریه. امروز ایدئولوژی در اقتصاد اون‌قدر مهم و برجسته‌ است که گفته می‌شه «رقابت شرکت‌ها و کشورها در سطح جهان تجسد رقابت ایدئولوژی‌هاست»؛ این رقابت اگر هم در دنیای واقعی مطرح باشه و در طی دوره‌هایی مثل جنگ سرد به اوج هم رسیده باشه، اما دست‌کم در دانشکده‌های اقتصاد خیلی مطرح نیست، حتی در دانشکده‌های اقتصاد کشوری مثل ایران که همه انتظار دارند اقتصاد اسلامی یکی از رقبای مهم باشه! در ایران وقتی از اقتصاد اسلامی و راه‌حل‌های عملی برای حل مشکلات کشور بپرسید، در نهایت به شما خواهند گفت «به اقتصاد صبغه‌ی ایدئولوژیک ندهید!» ✊ جنبش مردمی کدآمایی؛ الگوی معیشت ایرانی 📡 @jonbeshsaybery
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ فتنهٔ ٨٨ ؛ توصیهٔ یهود 🎬 سخنرانی استاد حسن عباسی 💥 در گزارش ، چطور روی جناح اصلاح‌طلب برای حساب باز شده بود! 👈 «..استفاده از جریان اصلاح‌طلب در داخل ایران بهترین راه است. شاخهٔ دانشجویی اصلاح‌طلب‌ها و روشنفکران اصلاح‌طلب که زیربنای نظری جمهوری اسلامی را سست کرده‌اند، بهترین موقعیت را برای جمهوری اسلامی و انقلاب مخملی دارند..» ✅ @jonbeshsaybery
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
## اعتراف برانداز سابق به قدرت امام خمینی امید دانا : بی شعور بودم که به خمینی فحش میدادم آقای خمینی رهبر بزرگی بود. ۵۷ @jonbeshsaybery
آقای وزیر کار، لطفاً کلاهت را چند وجب بالاتر بگذار... آقای حراست وزارت کار، حراست تامین اجتماعی و شستا، بازرسی کل کشور، کمی کلاهتان را بالاتر بگذارید... باورتان می‌شود که در پلیمر پادجم آقای مدیرعامل برای شکایت از دو رسانه 500 میلیون ریال ناقابل از جیب بازنشسته‌های مفلوک برداشته است؟ می‌دانید که برای اینکه صدای رسانه‌ها را که می‌خواهند حقوق‌های نجومی و عدم النفع ناشی از بی‌مدیریتی آقایان و خانم‌ها را اطلاع رسانی کنند، خفه کنند چگونه از جیب بازنشسته بدبخت حاتم‌بخشی می‌کند؟ آیا می‌دانید معاون حقوقی پلیمر پادجم که قرارداد شکایت از رسانه‌ها را امضا کرده به صورت غیرقانونی در این مجموعه حضور دارد و طرف وکیل و عضو کانون وکلا است که بر اساس قانون نمی‌تواند سمتی در اینجا داشته باشد؟ چه کسی می‌خواهد پاسخ این همه ولخرجی از جیب مردم را بدهد؟ چند فقره از این قراردادها با دوستان وکیل بسته شده است؟ چقدر اضافه‌کار و تشویقی به جیب نامبارک حضرات رفته است؟ باید همه اضافه‌کارها و پول‌های اضافی که این جماعت در این چند سال به جیب زده‌اند حسابرسی شده و به بیت‌المال برگردد، در غیر این صورت آقای وزیر استعفا بدهد... @jonbeshsaybery
www.iranseda.irPart01_فتنه تغلب.mp3
زمان: حجم: 5.8M
📗کتاب صوتی ⃣ نوشته مصطفی غفاری انتشارات انقلاب اسلامی "روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه ۸۸" @jonbeshsaybery ✅ادامه دارد...
www.iranseda.irPart02_فتنه تغلب.mp3
زمان: حجم: 8.5M
📗کتاب صوتی ⃣ نوشته مصطفی غفاری انتشارات انقلاب اسلامی "روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه ۸۸" @jonbeshsaybery ✅ادامه دارد...
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت امشب صداوسیما از خالی‌بندی‌های مرحوم هاشمی در نماز جمعه بعد از فتنه ۸۸ در مستند خارج از دید @jonbeshsaybery