eitaa logo
اطلاع رسانی حوزه کارگری
1.5هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
6.4هزار ویدیو
129 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
تحرکات مشکوک علیه وزیر کار پس از اخراج مدیران رانت خوار در مطلب کیهان آمده است: از هفت ماه پیش یعنی شهریور پارسال که عبدالملکی کارش را در وزارت کار آغاز کرد تخریب وی بدون کمترین استدلال منطقی کلید خورد؛ جوان بودن و یا اینکه در فضای مجازی فعالیت می‌کند و... بهانه‌ای برای حمله به او شد.این هجمه پس از اینکه عبدالملکی در ۹شهریور ۱۴۰۰ تاکید کرد اجازه کار به مدیران ناسالم را نخواهیم داد و تا الان ۲ نفر به علت فساد در شستا برکنار شدند تشدید شد. مخالفان وزیرکار که ظاهرا از اقداماتش آشفته شده بودند در فضای مجازی و حقیقی سیل اتهاماتی همچون انتصابات فامیلی در وزارت کار، برکناری مدیران متخصص و... را مطرح کردند اما برای هیچ یک از این موارد سند و مدرکی ارائه نکردند. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم عبدالملکی بهمن ماه سال گذشته در واکنش به این اتهامات به ایرنا گفت: زمانی که با انتصاب‌های گذشته و جریان‌ها برخورد کردیم افرادی که دسترسی به رسانه داشتند اطلاعات درست و غلط را به مخاطبان ارائه کردند و نقاط قوت این دولت را به عنوان نقاط ضعف مطرح کردند.وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. وی با بیان اینکه وزارت کار در دولت سیزدهم ۳۵۰ انتصاب انجام داده گفت: این افراد بر اساس پنج معیار انقلابی، کارآمدی، فسادستیزی، دست‌پاکی و مردمی بودن مدنظر رئیس‌جمهوری انتصاب شدند. ارسال ۱۲۰ پرونده فساد مدیران دولت قبل به مراجع قضایی عبدالملکی درباره برکناری‌ها هم اظهار داشت: بعضی از این افراد کارهای فساد انگیزشان را به صورت تمیز انجام داده‌اند، این افراد آشنا به مسائل حقوقی و قانوندان بوده‌اند، در این میان افرادی بودند که ناشیانه کار انجام دادند.چندین کمیته بازرسی، حقوقی و حراستی به صورت نظام واره در این زمینه تشکیل شده است که منجر به تشکیل ۱۲۰ پرونده شده که برخی از آنها تکمیل شده و آماده ارسال به دستگاه قضایی است. یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند وی با اشاره به اینکه یک هزار مدیر در مجموعه وزارت کار برکنار می‌شوند، گفت: ۲ هزار مدیر در این مجموعه داریم که پیش‌بینی ما این است که یک هزار مدیر دست‌پاک و کارآمد همچنان به کار خود ادامه خواهند داد و یک هزار دیگر باید برکنار شوند که از این تعداد ۳۵۰ نفر برکنار شده و مابقی در حال انجام است.تمام افرادی که ما عذر آنها را خواستیم یا بازنشسته شدند یا از سازمان‌های دیگر به وزارت کار مأمور شده بودند و یا یکی از معیارها پنجگانه انتصاب رئیس‌جمهور را نداشتند. عبدالملکی درخصوص انتصاب‌های گذشته در وزارت کار گفت: در گذشته نوع نگاه به صندوق‌های زیرمجموعه این وزارتخانه متفاوت بوده و به نفع اعضای بازنشستگان و بیمه‌شدگان نبوده است متاسفانه انتصاب‌های سیاسی، سفارشی و جریان ‌سازی رسانه‌ای را شاهد بوده‌ایم.از همان روزهای اول انتصابم، فهرست‌هایی از سوی نهادهای امنیتی رسید که در آن اسامی افرادی که در چارچوب زد و بندهای سیاسی و سفارشی، پست‌های مدیریتی را اشغال کرده بودند، مطرح شد تا نسبت به وضعیت آنها رسیدگی شود به عنوان مثال فردی که یک سابقه خبری را داشت با رشته علوم سیاسی عضو هیئت‌مدیره یک شرکت بزرگ صنعتی شده بود. به گفته وی، تنها در یک لیست از سوی نهاد امنیتی، حدود ۱۰۰ نفرکه جزو فعالان رسانه‌ای و توئیتری بودند در واحدهای اقتصادی و صنایع در سطح عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل مشغول به کار بودند؛ همچنین انتصاب‌های مسئله‌دار حقوقی و فامیلی را داشتیم به عنوان مثال محکومان دستگاه قضایی و یا کارمند سازمان‌های خارجی و یا افرادی که وابسته به رجال سیاسی بودند را داشتیم. گفتنی است وزارت کار دارای شرکتهای بزرگی است که فقط ارزش بازاری یکی از آنها با عنوان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی موسوم به شستا شهریور سال گذشته ۱۳۷هزار میلیارد تومان بود. این شرکت در گذشته معروف بود که به حیاط خلوت برخی جریان‌های سیاسی تبدیل شده است. سوءاستفاده تخریب‌گران از گلایه برخی کارکنان جریان مخالف وزیر کار طی روزهای اخیر هم با سوءاستفاده از گلایه برخی کارکنان ستادی وزارت کار که از گذشته نسبت به حقوقشان منتقد بودند نسبت به بزرگنمایی اجتماع آنها اقدام کرد و کوشید از این حربه هم برای تخریب وزیرکار بهره گیرد. این درحالی است که عبدالملکی در واکنش به این اقدام گفت: توفیق شد ساعاتی را با کارکنان ستاد وزارت کار گفت‌وگو کنم؛ گلایه‌های به‌ حقی داشتند و البته قدیمی، از بی‌عدالتی در نظام پرداخت حقوق و دستمزد در کشور؛ ماه‌هاست به پشتوانه حمایت رئیس‌جمهور، پیگیر پایان یافتن این بی‌عدالتی هستم. @jonbeshsaybery
اطلاع رسانی حوزه کارگری
‌ اینجا فلسطینه ولی باور کنید اونی که میگه ایولا ایرانیه😐 ثانیه ۱ یکی میگه برید بچه‌ها ثانیه ۳ یکی
🔰 از اکانت اسرائیل به فارسی کتمان از برعنداز ها اصرار! 🔹 اکانت اسرائیل به فارسی می داند پذیرش حضور فیزیکی ایرانی ها در سرزمین های اشغالی چه پیامدهای سنگینی در حوزه امنیت روانی برای رژیم دارد 🔹 برعنداز ها هم نگران که مبادا رژیم نحس صهیونیستی سقوط کند! ✍ علی اکبر رائفی پور @jonbeshsaybery
47.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر میبینید فرزندان مسئولین مملکت از دختر لاریجانی و رفسنجانی و برادر روحانی گرفته تا پسر قالیباف مشغول اظهارات و اقدامات خارج از عرف و شرع شده اند باید ریشه این اقدامات را در جنگ اطلاعاتی موساد و سیا با ایران دانست که در جبهه جنگ سخت نتوانستند با بازوهای منطقه ای ایران در یمن و لبنان و سوریه علیه کنند لذا کار به جنگ سرد و اطلاعاتی کشیده شده است.و ما نیاز به وزارت اطلاعات ۸۵ ملیونی همانند بسیج در جنگ گرم داریم. @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حیدر کرار نی ام خانه نشینم ولی جان بفدای جگر سوخته ات یا علی وقت نماز صبح است و علی طبق معمول مشغول عبادت با خداست که شمشیری از نیام بیرون آمد ، آری ابن ملجم هم میدانست که نباید قلب و جگر سوخته و مجروح حضرت را هدف بگیرد زیرا اینکار سالها بود که توسط نامردمان کوفه انجام شده بود و ضربتی به سر مبارک زد و چند قطره خون جاری شد و فزت برب الکعبه که روح بزرگ مرد تاریخ از جسم خسته اش به پرواز در آمد و رفت تا بالای دور دور دور در جایی که به مقام عند ربهم یرزقون رسید که و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون صدق الله العلی الظیم 😭😭 @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥📽چقدر شبیه فیلم منصور است ببینید 📺 درد دل پرسنل هواپیمایی از عدم توجه دولت روحانی به توانایی های این مرکز در تجهیز و ساخت انواع هواپیماهای مسافربری و واردات بی رویه که این مرکز را در آستانه تعطیلی برده بود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید از آشیانه شرکت هواپیمایی آسمان: 🔹 کلکسیونی از سوءمدیریت گذشته مشهود بود. 🔹 طی دوره مدیریت دولت مردمی، ۴ فروند از هواپیماهای زمین‌گیر به اضافه شدند و با بازگشت ۴ فروند دیگر، امسال جابجایی مسافر طی ۴۲سال اخیر خواهد شد. @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حل مشکلات ۱۰۶۷ بنگاه اقتصادی🧐 جلوگیری از بیکاری ۲۵۹۵۷ کارگر شاغل در بنگاه ها🚫🤜 @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدامات وزیر مردمی برای حقوق و دستمزد ها😱 ٪۳۳افرادیکه بیمه بیکاری دریافت می‌کردند مشغول به کار شدند🔧🔨⚙ @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦مشاهده پیکر بدون سر امام حسین(ع)😱 عجب برنامه ای بود دیشب😭 دیدن این برنامه،سراسر اشک ریختم ■حال دل من عوض شد ■برای بقیه هم بفرستید، حال بقیه هم تغییر کنه توبه واقعی کنیم ان‌شاالله به برکت امام حسین و آقا امیرالومنین @jonbeshsaybery
‌ 🔴حذف شرط گواهی سوء پیشینه از مجوزهای کسب و کار وزیر امور اقتصادی و دارایی: 🔹شرط گواهی سوء پیشینه از بیش از ۹۰ درصد مجوزهای کسب و کار حذف شد و بسیاری از افرادی که مرتکب جرمی شده و پس از طی دوره زندان به آغوش جامعه بازمی گردند، می‎توانند از این فرصت برای کسب مجوز و اشتغال استفاده کنند. ‌ 📌به ما بپیوندید: @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پناهیان: تا علیه باندهای مافیایی حرف می‌زنم، می‌گویند فلانی برج و کارخانه دارد ‌ 📌به ما بپیوندید: @jonbeshsaybery
29.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 توسعه، پیشرفت، رشد و تعالی 💬 استاد حسن عباسی 🌐 اخبار استراتژیک @jonbeshsaybery
مبارزه با رانت و فساد هزینه دارد... @jonbeshsaybery
از تویوپت تا لکسوس! سال ۱۹۳۹ میلادی، ژاپن دو شرکت خودروساز آمریکایی جنرال موتورز و فورد را از خاک خود بیرون کرد تا صنعت خودروی ملی ایجاد کند. ژاپنی‌ها می دانستند که هیچ کشوری از نظر صنعتی به هیچ جایی نمی‌رسد مگر اینکه یک صنعت خودروی پیشرفته داشته باشد. و می‌دانستند که تا خودروساز خارجی در کشورشان حضور دارد، خبری از صنعت خودروی ملی نخواهد بود. پس از شانزده سال حمایت تمام قد دولتی و صرف هزینه‌های سنگین، شرکت تویودا (تویوتای فعلی) سال ۱۹۵۵ خودروی تویوپت را تولید کرد. این خودرو اما تبدیل به نماد سرخوردگی صنعتی مردم ژاپن شد. به آمریکا صادر شد اما آمریکایی ها آن را عودت دادند. ۲۵ سال گذشت و صنعت خودروی ژاپن به جایی نرسید. کار به جایی رسید که منتقدان صنعت خودروی ملی، خواهان بازگشت خودروسازان خارجی شدند. اما این گفتمان نتوانست غالب شود و گفتمان تولید ملی همچنان به مسیر طاقت فرسای خود ادامه داد.  اگر امروز می بینیم که شرکت تویوتا برند نخست خودروسازی جهان است، باید بدانیم این موفقیت نه از طریق مشارکت با فورد و جنرال موتورز به دست آمده و نه یک شبه حاصل شده است. تویوتا مسیری طولانی برای رسیدن به این نقطه پیموده است. خودروسازی در کشور ما به همان مرضی دچار است که زمانی خودروسازی ژاپن گرفتار بود. آنها فورد زده بودند، ما پژو زده‌ایم! آنها از شر بیگانه خلاص شدند و ۶۰ سال بعد لکسوس را تاسیس کردند. یک تصور غلط درباره صنعت خودروی ایران وجود دارد و آن اینکه "خودروسازان ما تحت حمایت شدید دولت هستند". این گزاره از اساس اشتباه است و آن را باید به این شکل اصلاح کرد: "خودروسازان فرانسوی و مشخصا پژو-سیتروئن و رنو تحت حمایت شدید دولت ایران هستند". امتیازات متعددی چون انحصار و... که تصور می‌شود برای خودروسازان ایرانی وجود داشته، در واقع برای خودروسازان فرانسوی بوده است. خودروسازان ما خودرو نساخته‌اند. خودروی فرانسوی را برای فرانسوی‌ها سر هم کرده و به ایرانی‌ها فروخته‌اند. یکی دو سال پیش برای بازدید از خط تولید یک شرکت خودروسازی رفته بودم. مسئول یکی از خطوط مونتاژ می‌گفت قطعات ما در گمرک گیر کرده است. گفتم چرا؟ گفت چون روی تمام قطعات وارداتی، آرم یک قطعه‌ساز داخلی حک شده و گمرک می‌گوید این چجور کالای داخلی است که دارد وارد می‌شود؟! مشکل دیگر صنعت خودروی ما، همین مافیای قطعه‌سازی است که در واقع واردکننده قطعات و مونتاژ کار است، اما خود را تولیدکننده جا زده است. در یک کلام، ما خودروسازی نداریم، در یک سطح مونتاژ قطعات داریم، در سطحی دیگر، مونتاژ خودرو.# این مسئله نه در سطح ایران خودرو و سایپا قابل حل است، نه حتی در سطح وزارت صمت. مسئله، یک مسئله ملی است و بسیج همه ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی، صنعت دفاعی(سرریز فناوری‌های تحصیل شده در صنایع دفاع) و... را می‌طلبد و این اقدام فرابخشی، صرفا با فرماندهی شخص رئیس‌جمهور ممکن است. ما اگر از شر مونتاژکاری خلاص شویم و عزم تولید کنیم، یقین بدانیم در مدتی بسیار کوتاه‌تر مسیر پیشرفت این صنعت را خواهیم پیمود. جایی که ما امروز قرار داریم، به قله بسیار نزدیک تر از جایی است که ژاپن در آن روزها قرار داشت. پیشرفت، صبر و تلاش و هزینه و مجاهدت می‌خواهد. با مصرف کردن خودروی خارجی از محل صادرات نفت یا با مونتاژ پژو و رنو ما هرگز طعم شیرین پیشرفت را نخواهیم چشید. لیبرال‌های ایرانی که مخالف تولید داخلی‌اند، از پیشرفت فقط خوشگذرانی با پول نفت و تولید بیگانه را می‌فهمند. ما همچون ژاپن که فورد و جنرال موتورز را بیرون کرد، پژو و رنو را بیرون نکردیم. به ما وعده خودروساز شدن با مشارکت خارجی را دادند، اما وابسته و عقب‌مانده نگه‌مان داشتند. الحمدلله که با تحریم‌ها فرانسوی‌ها از ایران رفتند. کاش صبر و اراده‌ای که در مسئولان و مردم ژاپن بود... برای پیمودن مسیر پیشرفت در مردم و مسئولان ما هم به وجود آید. آیا روزی می‌رسد که امثال مهندس آرین به مدیریت خودروسازی ما منصوب شوند و ظرفیت‌های مالی، دانش بنیان و دانشگاهی کشور موظف شوند در خدمت این صنعت راهبردی قرار گیرند تا خودروی پیشرفته ایرانی تولید شود؟ مردم ما هم دلسوزند، هم صبور، هم فهیم. اگر این عزم را در مسئولان کشور ببینند، اگر بسیج ظرفیت‌ها و اراده‌ها را ببینند، اگر پیش روی آنها چشم‌انداز دقیقی ترسیم شده و زمان‌بندی مشخصی پیش چشم‌شان باشد، شک نکنیم برای پیشرفت خودروسازی ایران از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. دکتر سید یاسر جبرائیلی @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢فیلمی قدیمی از سخنان عجیب فائزه هاشمی: اگر آقای امیرانتظام (از یاران مهدی بازرگان ) را نماد مظلومیت بدانیم اصلا امام حسین را نمیتوانیم در چارچوب مظلومیت مطرح کنیم! ✍️ اگه چنین شخصی مجازات نشه از این به بعد هر کس هر چی دلش خواست میگه بعدشم یه عذرخواهی ساده😐 ‌ 📌به ما بپیوندید: @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺راز پیشرفت دفاعی و درجا زدن صنعت خودرو در مدل حکمرانی علوی 🔹 حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه: در حوزه امنیتی و دفاعی، چون طبق حکمرانی علوی عمل کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم (دو حوزه‌ای که زیر نظر رهبری هستند) اما در حوزه خودرو و دارو، تنظیم‌گری حکمرانی مناسبی نداریم و سیاست‌گذاری با مصرف هماهنگ نیست و همین می‌شود که مردم ضرر می‌کنند. ✍دیده بان انقلاب @didebane_enghelab
🔴 شهادت می‌دهم: بواسطه تحقیق ومطالعاتی که این روزها، روی برخی از ‎ ها دارم وپیگیر چندپرونده تخلف وفساد هستم، متوجه شدم که دردولت قبل، اعضا وجوانان حزب کارگزاران وجریان اصلاحات و فعالان مجازی این جریان، به صورت گله‌ای در هیئت مدیره‌ها و مناصب مهم پتروشیمی‌ها منصوب شده‌اند! 🔹دلیل اصلی حملات پایگاه رسمی حزب کارگزاران سازندگی به آقای ‎ و دولت جدید همین است که با سروصدا و پروپاگاندای رسانه‌ای می‌خواهند جلوی تغییر هیئت مدیره‌های سیاسی و کارنابلد و افرادی که با لابی و رانت به مناصب مهم رسیده‌اند را بگیرند! روزنامه اعتماد هم اینگونه تیتر زده! 🔸برخلاف اکثر وزرا که به نمایندگان حسابی حال داده‌اند اما ‎ هم مقابل نمایندگان ایستادگی داشته هم مقابل برخی جریانات سیاسی! داود مدرسیان @jonbeshsaybery
. ایشون آقای هستند مخترع و مدیرعامل شرکت «جپتک ژاپن» و برند خوروسازی «ترایک فکتوری ژاپن» که برای افزایش کیفیت صنعت خودروسازی به ایران بازگشتند. اینم از جذب نخبگان رئیسی تابناک @jonbeshsaybery
‌ ‌ برای شادی روح همه اموات و نیز روح من یک صلوات بفرستید ‌ 📌به ما بپیوندید: @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بالاخره تیر خلاص جانشین رئیس پلیس راهور کل کشور بر پیکر ایرانخودرو و سایپا که تاکنون سابقه نداشته است! ایرانخودرو و سایپا اگر تعطیل شوند، ما با واردات خودرو حقوق تمام کارکنان آن را می دهیم و تعطیلی این دو شرکت به نفع کشور است @jonbeshsaybery
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر در بجا اوردن اعمال شب قدر که یکی از راههای رسیدن به خداست موفق نبودید بروید خودروی ایرانی بخرید که بدون نیاز به احیا و بیداری قابلیت موت و خواب ابدی را دارا میباشد. 🔺افشاگری تازه پلیس: کارشناسان استاندارد از خودروسازها هستند❗ 👤 سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا: 🔷 خودروسازها در تصادف لرستان که ۸ نفر جان باختند، ۳۳ درصد مقصر شناخته شدند. 🔶 اگر ایمنی خودروها افزایش پیدا نکند، نیروی انتظامی به غیر از کارخانه‌های خودروساز، برای نهادهای نظارت بر ایمنی هم سهم تقصیر مشخص می‌کند. @jonbeshsaybery
💢️ سپاه خودرو ساخت، وزیر اعتراض کرد اسماعیل کوثری از فرماندهان ارشد دوران دفاع‌مقدس و نماینده فعلی مجلس: 🔹سپاه در سال۷۱یا۷۲ به صنعت خودروسازی ورود کرد و در این سال خودرویی را ساخت که در نمایشگاه بین‌المللی در آن سال به نمایش درآمد. مقام معظم رهبری سوار بر آن خودرو شدند اما، بهزاد نبوی وزیر وقت صنایع آن زمان از ورود سپاه به صنعت خودروسازی انتقاد کرد و از مقام معظم رهبری خواست سپاه به این صنعت ورود نکند و کار ساخت خودرو را خودروسازان انجام دهند. 🔹رهبر انقلاب نیز تأکید کردند که براساس قانون سپاه، کار ساخت خودرو به‌ خودروسازان واگذار شود. اگر گذاشته بودند مسئله تولید خودروی ملی، باکیفیت و ارزان اکنون در کشور برطرف شده بود و مشکلاتی که امروز گریبان مردم را گرفته است، نداشتیم. 🔹درست است که دولت، دولت جمهوری اسلامی است اما تفکر و عملکردها آنطور که باید و شاید خالصانه و صادقانه نیست. حداقل در این سال‌ها ما چنین چیزی را ندیدیم. هنوز تفکری در کشور وجود دارد که دنبال منافع شخصی خود است و این منافع را بر منافع ملی ارجح می‌داند. امیدواریم با تغییر شیوه‌ها و عملکردها شاهد پایان دادن به این تفکر در عرصه‌های مختلف کشور باشیم. ➕با توجه به مافیای شکل گرفته در صنعت خودروسازی که هر روز مردم زیادی را قربانی این سودجویی و منفعت طلبی میکند لازم است نیروهای نظامی که توان خوبی در ساخت موشک، پهباد،هلی کوپتر و ... دارند در زمینه خودروسازی ورود کنند. در اکثر کشورهای بزرگ منجمله چین نیروهای نظامی که موشک سازی می کنند اکنون خودرو و حتی گوشی موبایل هم تولید می کنند. باید این مافیای خودروسازی که در دولت شکل گرفته گردنش خورد شود و این تنها با حضور نیروهای مسلح به این قضیه اتفاق خواهد افتاد. وزیر بی کفایت صعنت نیز نتوانست جلوی افزایش قیمت بی رویه خودرو را بگیرد و قیمت خودرو در سال جاری بین سی تا دویست میلیون تومان برای خودروهای داخلی و مونتاژی افزایش یافت. مجلس می بایست در این مسئله ورود کند و نسبت به استیضاح وزیر بی کفایت صنعت اقدام نماید. @jonbeshsaybery