💠اموزش ایجاد فضا برای متن
💠اموزش نرم افزار حذف لوگو
💠اموزش استوری
💠اموزش نرم افزار ویوا کات
💠اموزش نرم افزار Background Eraser
💠اموزش نرم افزار remove.bg
💠اموزش نرم افزار snapseed
💠اموزش نرم افزار اینشات
💠اموزش نرم افزار لاوی
💠اموزش متن نگار تصویری عکس نوشته
💠اموزش پیدا کردن عکس مناسب و با کیفیت
💠اموزش اینشات و ویوا کات
💢آموزش مهارتهای تولید محتوا با تلفن همراه...
@jz_resane
7.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اهل بیت قدرت داشتند چرا خودشان را شفا ندادند؟
#سوال_مخاطب
🆔@jz_resane
7.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹پست ویژه!
💥این یک دقیقه جذاب و دیدنی رو از دست ندید!
👌بهترین مکان برای تفریح کودکان و اطمینان خاطر والدین!
✅ابتکار جدید #مسجدی_ها !
شما هم از مسجد محلتون بخواهید که این فضاها رو بوجود بیارن😊
~~~~~~~~
مثل همیشه در نشر این محتوا مسجدی ها را یاری کنید و به گوش و چشم همه برسونید🙏
@masajed313
#مسجد_برای_همه
#مراکز_کودک_مسجد_محور
#اپلیکیشن_مسجدی_ها
دانلود اپ:
http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sayberwar.masjediha&ref=share
~~~~~~~~~~~~
💥سرزمین بالن ها💥
اینستگرام:
Instagram.com/Land_of_Balloons
ایتا:
Eitaa.com/Land_of_Balloons
🚦چه کسانی بیشتر به شبکه های اجتماعی پناه می آوردند?!
🔸کسانی که #اعتماد_به_نفس پایینی دارند و احساس میکنند اگر در دنیای واقعی بخواهند ارتباط برقرار کنند احتمالاً مورد قبول قرار نخواهند گرفت و این باعث میشود به دنیای مجازی رو بیاورند.
🔸افرادی که به شدت احساس #تنهایی می کنند و افرادی که دلایلی برای #شاد_زیستن در دنیای حقیقی ندارند. شماری از آنها با استفاده مکرر از سیستم دنیای مجازی اصطلاحاً دچار اعتیاد به اینترنت میشوند بهطوری که واژه ای تحت عنوان «#سایبر_فوبیا» برای آنها در نظر میگیریم که نشانههایی شبیه نشانههای #اعتیاد و نشانههای ترک آن مانند سندروم خماری، سندروم نرسیدن مواد مخدر که فرد را بیقرار میکند و التهاب و اضطراب را به همراه دارد.
▫️سواد سایبری
@jz_resane
حسرتِ حضور در «آن روزها»!!
[الف]. ای کاش، ما نیز بودیم!
[1]. شهید حاجقاسم سلیمانی در سالهای اخیر گفته بود: «من به شما اطمینان میدهم که روزهایی خواهد رسید که حتّی شهدا هم حسرتِ حضور در آن روزها را خواهند خورد و خواهند گفت ای کاش، ما نیز بودیم!»
[2]. این عبارت را باید چگونه معنا کرد؟! او از کدام واقعه، خبر میدهد؟! چه رخ خواهد داد که ایناندازه فضیلت خواهد داشت؟!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
[ب]. غرض چه بود؟!
[1]. «خداوندا! اگر هیچکس نداند، تو خود میدانی که ما برای برپاییِ پرچمِ دینِ تو، قیام کردهایم و برای برپاییِ عدل و داد در پیروی از رسولِ تو، در مقابلِ شرق و غرب، ایستادهایم.»(سیّدروحالله خمینی، صحیفۀ امام، ج ۲۰، ص 346).
[2]. یک نزاعِ بنیادین در میان است که در معرکۀ خونینِ آن، ما تنهاییم. این، حقیقتِ تاریخِ ماست و ما دانسته و آگاهانه، پا در پهنۀ پریشان و ملتهبِ آن نهادیم. این کاروان، بوی خون میدهد.
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
[ج]. چه باید بشود؟!
[1]. «خداوندا! [...] انقلابِ اسلامیِ ما را، به انقلابِ مصلحِ کلّ، متّصل فرما.»(سیّدروحالله خمینی، صحیفۀ امام، ج ۲۰، ص 347).
[2]. «امیدوارم که [...] متّصل بشود این نهضت به [...] نهضتِ ولیّعصر سلاماللهعلیه»(سیّدروحالله خمینی، صحیفۀ امام، ج ۱۲، ص 430).
[3]. گویا انقلاب در متنِ خویش، دو گام است و آنگاه باید صبحِ نورانیِ فردای تاریخ، از راه برسد.
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
[د]. زنجیرۀ رخدادها چه میگویند؟!
[1]. انقلاب در عرصۀ «جهانی»، منحصربهفرد است.
[2]. تراکمِ اتّفاقاتِ انقلاب، از خصوصیّتِ «منحصربهفرد»یِ انقلاب، حکایت میکنند.
[3]. «پیچِ تاریخی»، شکل گرفته است.
[4]. انقلاب به «گرانیگاه» و «مرکزِ ثقلِ» تاریخِ آینده، تبدیل خواهد شد.
[5]. گامِ دوّمِ انقلاب، یک «پویشِ حیاتی» است.
[6]. گامِ دوّمِ انقلاب، مرحلۀ «کمالِ نهایی و غاییِ انقلاب» است.
[7]. اقلیّتی از جوانان، «برگزیدگانِ تاریخساز» هستند.
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
[هـ]. مشکلِ ما، «معرفهالرجال» است، نه «قحطالرجال»!
[1]. حبیبالله عسگراولادی میگوید در روزهای آغازینِ انقلاب که امام خمینی در مدرسۀ علوی بهسرمیبرند، ایشان در پاسخ به یکی از نمایندگانِ دانشگاهیان که اشکال کرده بود که ما رجالِ کافی برای مدیریّتِ انقلاب نداریم، در ابتدای سخنرانیِ خویش گفت: در اسلام، «قحطالرجال» نیست، بلکه آنچهکه ما نداریم، «معرفهالرجال» است!(امام خمینی و هیأتهای دینیِ مبارز: مجموعه خاطرات، تهران: عروج، 1387، ص 208).
[2]. تاریخ، فرودآمده و بیرونی نیست، بلکه حاصلِ ارادههاست؛ و اینک ارادههای قُدسی، آن را در مسیر و مدارِ دیگری خواهند افکند! و اینان، اسطورههای موهوم و خیالی نیستند، بلکه اینجایی و اکنونی هستند!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
[و]. «تفکّر» دربارۀ آینده، گرهگشاست!
[1]. حضرتِ آیتالله بهاءالدینی - رحمهاللهعلیه- میگوید: «بعد از خودسازی، زیاد فکر کنید، و در تمامِ امور بیندیشید و از روی تفکّر و اندیشه، چیزی را بپذیرند؛ زیرا تعبّدیّات، زیاد کارساز نیست و دوامی ندارد! امّا تفکّر، منشأ اثر است و این اثر، حتّی در تتّبع هم نیست، چراکه با حفظِ تمامِ کتب، رفعِ شک و شبهه نمیشود، امّا با تفکّر، اینکار میشود.»(سیّدرضا بهاءالدینی، سلوکِ معنوی، قم: قدسیان، 1389، ص 169).
[2]. اندیشه کنیم که در چه موقفی از تاریخ ایستادهایم و چه باید کرد و چه راهی پیشِ رو داریم ...
@jz_resane