eitaa logo
آرشیو کلاس اولی ها
6.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
1.8هزار فایل
به کانال های آرشیو خیلی خوش آمدین لینک پایین ، جهت معرفی کسب کار خودتون در ۱۸ کانال آموزشی ♦️ ادمین تبلیغات و مشاوره 👇 @Adminarshiv
مشاهده در ایتا
دانلود
ارتباط با صفحات اين بخش: • دانش آموزان در هر صف را بشماريد و آن ها را به دسته های ده تايی و باقيمانده تقسيم کنيد. چند دانش آموز در تصوير می بينيد؟ • با کمک رديف و ستون در کتاب خانه مسجد به کتاب خاصی آدرس دهيد. • به الگو های روی فرش توجّه کنيد و اشکال ساده هندسی که روی آن قرار دارند را بگوييد. • با خط کشيدن داخل شيشه های مربعی در ها، شيشه های يک در را به دسته های پنج تايی، يک در را به دسته های شش تايی و يک در را به دسته های ۸ تايی تقسيم کنيد. • به الگوی گلدان های واقع در پايين تصوير اشاره کنيد. • اگر دانش آموزان را به دسته¬های پنج تايی تقسيم کنيم، در چند صف يک نفر باقی مانده خواهيم داشت؟ 🍃🌻🍃 @k_avaliha ࿐჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐ 🦄کانال آموزش مجازی 🐳 @beybimay🌟 آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇 @k_avaliha آرشیو کلاس دومی ها🦄👇 @k_dovomiha آرشیو کلاس سومی ها🍁👇 @k_sevomiha آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂 @k_chaharomiha آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇 @k_panjomihaa آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇 @k_sheshomiha
اهداف صفحه 100: توانايی دسته بندی کردن اشياء کمتر از ۲۰ تا به دسته¬های مساوی. کسب آمادگی برای درک مفهوم ارزش مکانی. 🍃🌻🍃 @k_avaliha ࿐჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐ 🦄کانال آموزش مجازی 🐳 @beybimay🌟 آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇 @k_avaliha آرشیو کلاس دومی ها🦄👇 @k_dovomiha آرشیو کلاس سومی ها🍁👇 @k_sevomiha آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂 @k_chaharomiha آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇 @k_panjomihaa آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇 @k_sheshomiha
اهداف صفحه 101: ساختن دسته های ده تايی با توجه به اشياء داده شده. آشنايی با مفهوم دسته های ده تايی و بيان تعداد اشياء به صورت ده تايی و يکی. آمادگی برای درک مفهوم ارزش مکانی. 🍃🌻🍃 @k_avaliha ࿐჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐ 🦄کانال آموزش مجازی 🐳 @beybimay🌟 آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇 @k_avaliha آرشیو کلاس دومی ها🦄👇 @k_dovomiha آرشیو کلاس سومی ها🍁👇 @k_sevomiha آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂 @k_chaharomiha آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇 @k_panjomihaa آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇 @k_sheshomiha
💚 راز خلقت همه پنهان شده در عین علی است کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی است روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید «ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید. (ع)✨🌺 ✨🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اهداف صفحه 102: توانايی نمايش عدد در جدول يکی، ده تايی پس از دسته بندی آموزش عدد ده با استفاده از مفهوم ارزش مکانی. ارائه نمايش های مختلف عدد ۱۰. 🍃🌻🍃 @k_avaliha
اهداف صفحه 104: استفاده از ابزار شابلون برای رسم شکل متقارن. تشخيص الگو ها در محيط پيرامونی. توانايی تخمين طول با يک واحد غير استاندارد 🍃🌻🍃 @k_avaliha
توصیه های آموزشی : 📕 در طراحی فرش، دانش آموزان بايد با استفاده از ابزار شابلون، قرينه اشکال هندسی را رسم کنند. در صورتی که اندازه ی شکل های شابلون با اندازه های رسم شده تطبيق ندارند، تنها درست بودن محل شکل ها و رعايت قرينه کردن به خصوص در مورد مثلث ها کفايت می کند. 📕 در شکل سمت راست دانش آموزان با نحوه ی تخمين زدن طول ها با در نظر گرفتن يک واحد غيراستاندارد آشنا می شوند. 📕 توجّه دانش آموزان را به الگوی شکل های رسم شده در حاشيه ی فرش و ترتيب قرار گرفتن شکل ها جلب کنيد. 🍃🌻🍃 @k_avaliha