@pdfavalihaتشخیص واو با او.pdf
193.4K
💟 کاربرگ های آموزشی 🌸
🥝 فارسی - تشخیص او - واو 🍋
طراحی آقای زینالوند
#اول_دبستان🍃🌻🍃
@k_avaliha
فلش-کارت-درس-9-نشانه-و-فارسی-(سری1)-اول-دبستان_Biamoz.com.pdf
463.7K
فلش کارت و رنگ آمیزی نشانه و
#اول_دبستان🍃🌻🍃
@k_avaliha
18.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فارسی
#درس9
#لک_لک
#نشانه_ک
#ایجاد_انگیزه
#کلیپ_داستانی
داستان روباه و لک لک (قصه ما مثل شد
#اول_دبستان🍃🌻🍃
@k_avaliha
🍇لینک گروه های تبادل تجربه اول تا نهم
با همکاران میتونید اینجا راحت تجربیاتتون رو اشتراک گذاری کنید 👇👇👇👇👇👇👇👇
لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس اولی ها
👇👇عضویت 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1724776670C792c062aab
لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس دومی ها
👇👇عضویت 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1719140574C9c44bf0980
لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس سومی ها
👇👇عضویت 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1718943966Cd65308ba3c
لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس چهارمی ها
👇👇عضویت 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1730019550Ce322dc3cf0
لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس پنجمی ها
👇👇عضویت 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1737228510Cf3b56a1af2
لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس ششمی ها
👇👇عضویت 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1802436830C6c5b863e6b
لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس هفتمی ها
👇👇عضویت 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1313079700Ce7ef12d82d
گروه کلاس هفتمی ها
https://eitaa.com/joinchat/1313079700Ce7ef12d82d
گروه تجربه ی کلاس هشتمی ها
https://eitaa.com/joinchat/1772421525Ce7ed4653d3
گروه تبادل تجربه ی کلاس نهمی ها
https://eitaa.com/joinchat/1774387605C246b4b5f78
کانال طرح درس
https://eitaa.com/joinchat/806486342C707723d52c
15.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فارسی
#درس9
#لک_لک
#نشانه_ک
#ایجاد_انگیزه
#کلیپ_داستانی
داستان روباه و لک لک (قند و شكر)
#اول_دبستان🍃🌻🍃
@k_avaliha
⁉️علل #جاانداختن حروف یا کلمات در املا
اگر دانش آموزی جا می ماند و یا حروف را جا می اندازد حتما اول او را از نظر #دقت شنیداری تست کنید.(سپس به سراغ #حافظه شنیداری بروید)
🌱 برای #تست دقت شنیداری , یک قوطی کبریت بردارید داخل آن چند تا نخود بریزید , چشم دانش آموز را ببندید و #پشت سر او بایستید, حالا با #تکان دادن قوطی صدا تولید کنید و بگویید او با اشاره دست بگوید صدا از کدام #طرف می آید. جای قوطی را #عوض کنید و بخواهید باز مشخص کند صدا از کدام طرف می آید.
🌱یک #نوار (ویس)از صداهای مختلف پر کنید بعد برای او بگذارید و بخواهید بگوید که صدایی که می شنود #صدای چیست.
حالا اگر او قادر به تشخیص درست نبود , ابتدا اورا نزد #پزشک برده تا از نظر فیزیولوژیکی گوش او را #بررسی کند. اگر موردی نبود باید به او کمک کنیم تا #دقت شنیداری خورا #تقویت کند.
🌱اورا به محیط های مختلف مثل باغ , پارک ببرید و بخواهید خوب گوش کند و صداهای #مختلف را که میشنود نام ببرد.
🌱با ضربه #دست ریتمی روی میز ایجاد کنید و بخواهید او با دست زدن ریتم را برای شما #تکرار کند .
🌱نوار بخوانیم درس هنر را بگذارید و بخواهید #سرودهای کتاب را با #ریتم تکرار کند.
🌱وقتی وارد کلاس می شوید به در ریتمیک بزنید و بخواهید آنها با دست زدن ریتم را برای شما #اجرا کنند.
🌱با لیوان هایی که به اندازه های مختلف آب شده اند بخواهید یک سرود را بخواند و آهنگ آن را با #ضربه به لیوانها تولید کند . بایک #مداد به لیوانها ضربه بزند
#اول_دبستان🍃🌻🍃
@k_avaliha