eitaa logo
آرشیو کلاس اولی ها
6.3هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
1.8هزار فایل
به کانال های آرشیو خیلی خوش آمدین لینک پایین ، جهت معرفی کسب کار خودتون در ۱۸ کانال آموزشی ♦️ ادمین تبلیغات و مشاوره 👇 @Adminarshiv
مشاهده در ایتا
دانلود
سودوکو واو.pdf
141.1K
💟کاربرگ سودوکو 😍 روانخوانی و شعر 🍃🌻🍃 @k_avaliha
@pdfavalihaتشخیص واو با او.pdf
193.4K
💟 کاربرگ های آموزشی 🌸 🥝 فارسی - تشخیص او - واو 🍋 طراحی آقای زینالوند 🍃🌻🍃 @k_avaliha
🍇لینک گروه های تبادل تجربه اول تا نهم با همکاران میتونید اینجا راحت تجربیاتتون رو اشتراک گذاری کنید 👇👇👇👇👇👇👇👇 لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس اولی ها 👇👇عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1724776670C792c062aab لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس دومی ها 👇👇عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1719140574C9c44bf0980 لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس سومی ها 👇👇عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1718943966Cd65308ba3c لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس چهارمی ها 👇👇عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1730019550Ce322dc3cf0 لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس پنجمی ها 👇👇عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1737228510Cf3b56a1af2 لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس ششمی ها 👇👇عضویت 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1802436830C6c5b863e6b لینک گروه تبادل تجربه ی کلاس هفتمی ها 👇👇عضویت 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1313079700Ce7ef12d82d گروه کلاس هفتمی ها https://eitaa.com/joinchat/1313079700Ce7ef12d82d گروه تجربه ی کلاس هشتمی ها https://eitaa.com/joinchat/1772421525Ce7ed4653d3 گروه تبادل تجربه ی کلاس نهمی ها https://eitaa.com/joinchat/1774387605C246b4b5f78 کانال طرح درس https://eitaa.com/joinchat/806486342C707723d52c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️علل حروف یا کلمات در املا اگر دانش آموزی جا می ماند و یا حروف را جا می اندازد حتما اول او را از نظر  شنیداری تست کنید.(سپس به سراغ شنیداری بروید) 🌱 برای دقت شنیداری  , یک قوطی کبریت بردارید داخل آن چند تا نخود بریزید , چشم دانش آموز را ببندید و سر او بایستید, حالا با دادن قوطی صدا تولید کنید و بگویید او با اشاره دست بگوید صدا از کدام می آید. جای قوطی را کنید و بخواهید باز مشخص کند صدا از کدام طرف می آید.  🌱یک (ویس)از صداهای مختلف پر کنید بعد برای او بگذارید و بخواهید بگوید که صدایی که می شنود چیست. حالا اگر او قادر به تشخیص درست نبود , ابتدا اورا نزد برده تا از نظر فیزیولوژیکی گوش او را کند. اگر موردی نبود باید به او کمک کنیم تا شنیداری خورا کند. 🌱اورا به محیط های مختلف مثل باغ , پارک ببرید و بخواهید خوب گوش کند و صداهای را که میشنود نام ببرد.  🌱با ضربه ریتمی روی میز ایجاد کنید و بخواهید او با دست زدن ریتم را برای شما کند . 🌱نوار بخوانیم درس هنر را بگذارید و بخواهید کتاب را با تکرار کند. 🌱وقتی وارد کلاس می شوید به در ریتمیک بزنید و بخواهید آنها با دست زدن ریتم را برای شما کنند. 🌱با لیوان هایی که به اندازه های مختلف آب شده اند بخواهید یک سرود را بخواند و آهنگ آن را با به لیوانها تولید کند . بایک به لیوانها ضربه بزند 🍃🌻🍃 @k_avaliha