eitaa logo
خبرهای تازه
116 دنبال‌کننده
39.8هزار عکس
25.1هزار ویدیو
346 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💭‏شاخه رسانه‌ای تروریست‌ها و شاخه عملیاتی تروریست‌ها چطور باهم هماهنگن؟ دقت کنید که عملیات تروریستی رو زمانی انجام میدن که هم دست نیروهای عملیاتیشون باز باشه بخاطر درگیری نیروی امنیتی و هم نیروهای رسانه‌ایشون روی روایتِ کار خودشونه کار کنن و بگن دیدین تا ما فراخوان دادیم حمله کردن! روایت‌چی 👇 https://eitaa.com/joinchat/2820473072Cf254f53fc3
📸 آه از غمی که تازه شود با غمی دگر
سلام روز شما بخیر و عافیت و منور به نور جمال الهی حضرت مهدی (عج) 💖🌸🌷💖 تفسیر آیات نورانی ۳۷ و ۳۸ از سوره مبارکه رعد ❤️🌸🌹❤️ التماس دعا 💕🍁🌹💕
تصاویری از کیان، کودک ۹ ساله‎ای که دیشب به ضرب گلوله اغتشاشگران تروریست‎ همراه یکی از والدینش در ایذه به شهادت رسید
9.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 | بررسی پرونده دروغی جنجالی توسط دختری کویتی بنام نیره که زمینه جنگ اول خلیج فارس و حمله آمریکا به عراق را رقم زد؛ جنگی با ۱۵۰هزار کشته مستقیم و تلف شدن نیم میلیون کودک عراق متعاقب آن؛ دروغی که بازخوانی تاریخ آن در زمان بلند شدن سر و صدای نیره‌های ایرانی، مهم به‌نظر می‌رسد.
۸ عنوان کتاب تفسیر رهبر معظم انقلاب با ۲۰ درصد تخفیف + به سراسر کشور - تفسیر سوره مجادله: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-مجادله - تفسیر سوره برائت: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-برائت - تفسیر سوره تغابن: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-تغابن - تفسیر سوره ممتحنه: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-ممتحنه - تفسیر سوره بقره: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-بقره - تفسیر سوره حشر: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-حشر - تفسیر سوره حمد: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-حمد - تفسیر سوره جمعه: https://shop.khameneibook.ir/تفسیر-سوره-جمعه بله: @KhameneiBook
...: بسیار مهم👇👇 🔻آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! 🖋 مهدی جمشیدی ۱. بسیار اندک‌ بودند، امّا می‌خواستند «وانمود» کنند که فراونند می‌خواستند «گروهک‌های مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند بااین‌حال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند تصوّر می‌کردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعله‌ور شود نه‌فقط «جرقه»، بلکه «آتش‌ها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها هم‌صدا و هم‌داستان نشد این اقلیّت محض و مطلق، نعره‌های بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی ‌رفت و اینان به راهی دیگر «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند هرچه که دست‌وپا زدند و هوچی‌گری و روایت‌سازی و بازی‌پردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابان‌های ایران و تلخ‌تر و سوزاننده‌تر از همه، روایت‌های دروغین بود و از این جمله👇👇 متهم‌ساختن آیت‌الله خامنه‌ای به «دیکتاتوری» ۲. آیت‌الله خامنه‌ای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظاره‌گر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است او رأی مردم را «محترم» دانسته است و آن را در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است حتّی آنگاه که «گزینه‌های زاویه‌دار با او» به قدرت رسیده‌اند، منطق مردم‌سالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است او در برابر این گزینه‌ها، «کارشکنی» و «سنگ‌اندازی» نکرده و جهت‌گیری‌های شخصی‌اش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۳. آیت‌الله خامنه‌ای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بی‌عمل» و «عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی» نساخته است او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، به‌صورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش می‌رود نه خواسته‌های شخصِ او حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایه‌ای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۴. آیت‌الله خامنه‌ای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار می‌ورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است با این‌که «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانی‌های فرهنگی‌اش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامه‌های فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمان‌سازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکری‌اش. «آیت‌الله خامنه‌ایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجت‌الاسلام خامنه‌ایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حال‌وهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۵. عدّه‌ای از یک «اعتراض جزئی» شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردید، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد نه‌فقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجان‌زدگانِ بازی‌خورده» را از «غرض‌ورزانِ بازی‌ساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! ۶. نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است و مگر حاج‌قاسم سلیمانی در وصیّت‌نامه‌اش، آیت‌الله خامنه‌ای را «مظلوم» نخواند؟! چه خون‌دل‌ها که نخورده است در این سال‌ها، و چه دردها و رنج‌ها که پنهان نساخته است در عمق سینه‌اش ... از چشمانِ قلمم، اشک می‌چکد و از حنجره‌اش، فریاد برمی‌آید... انتشاردهید