🥓چلوکباب مخصوص: ۹٠/٠٠٠
🍗جلو جوجه مخصوص ۱٠٠/٠٠٠
🍗چلوغ مرغ سرخ شده: ۹٠/٠٠٠
🍁🍁
غذاهای مخصوص مجالس به صورت عمده
🍁چلوکباب مخلوط (یک سیخ مرغ یک سیخ گوشت) ۸٠/٠٠٠
🍁چلو جوجه ۲٠٠گرمی ۹٠/٠٠٠
🍁چلو مرغ
🍁چلو کباب (دوسیخ گوشت) ۱٠٠/٠٠٠
🍁چلو کباب مرغی ۷٠/٠٠٠
در رستوران محمد قاسم
⬇️⬇️⬇️
09138231013
09138137461
هدایت شده از سفیرفارفان
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ من احياها فكانما احيا الناس جميعاً
و هر کس انسانی را حیات بخشد مثل این است که همه مردم را حیات بخشیده است
سوره مائده آیه ۳۲
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضو ها را نماند قرار
وقتی آینه روح انسانهای بزرگ تجلی گاه عشق خداوندی است و قتل چشمه ساز حیات را برای دیگران به جوشش می نشیند دریای دل و خورشید چشمشان اوج حیات بخشی به دیگران می شود و بخشش هر عضوی از وجود مبارکشان شکوفایی اوج انسانیت است.
خانواده گرانقدر بزرگوار مرحوم
امیر عباس توسلی
شما که با ایثار اهدای اعضای هستی بخش عزیزتان بدون هیچ گونه چشم داشتی مایه استمرار حیات زندگی دیگران شدید چه زیبا
نمونه راستین صفات خدائی هستید.
لذا با الهام از مضمون حدیث گهربار
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق این فداکاری حیات بخش شما را پاس میداریم .
دکتر شاهین شیرانی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
✨ سفیر فارفان ✨
✨ @safirfarfan ✨
#نهج_الیلاغه
▫️مَنْ یُعْطِ بِالْیَدِ الْقَصِیرَةِ یُعْطَ بِالْیَدِ الطَّوِیلَةِ
🟤کسى که با دست کوتاه ببخشد با دست بلند به او بخشیده مى شود
✍ «معناى این کلام این است که آنچه انسان از اموال خود در راه خیر و نیکى انفاق مى کند هرچند کم باشد خدا پاداش او را بسیار مى دهد و منظور از دو دست (دست کوتاه و بلند) در اینجا دو نعمت است که امام(علیه السلام) میان نعمت پروردگار و نعمت انسان را با کوتاهى و بلندى فرق گذاشته است; نعمت و بخشش از سوى بنده را کوتاه و آنچه را از ناحیه خداوند است بلند شمرده است و این بدان جهت است که نعمت خدا همواره چندین برابر نعمت مخلوق است، زیرا نعمت هاى الهى اصل و اساس تمام نعمت هاست; تمام نعمت ها به او باز مى گردد و از سوى او سرچشمه گرفته مى شود (حتى نعمتى که انسان آن را به دیگرى مى بخشد آن هم از سوى خداست و با توفیق الهى بذل و بخشش مى شود
📘#حکمت_232 نهج البلاغه
بسم الله
خطا در پاسخ دادن به پرسش از شیعه یا سنی بودن فرماندهان شهید حماس
1️⃣در اردوگاه صفین، در سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام چند گسل وجود داشت. گسل نخست، این بود که یاران امیرالمؤمنین علیه السلام دو گروه بودند: یک گروهشان عثمان را شهیدی مظلوم و بیگناه میدانستند و از دشمنان و قاتلانش بیزار بودند و گروه دیگر عثمان را کافری میدانستند که به سبب خطاهای خودش کشته شد! گسل دوم نیز این بود که اکثر سپاهیان امیرالمؤمنین علیه السلام، نومسلمانان پس از فتوحات یا جوانان تازه به دوران رسیدهای بودند که از حدیث غدیر بیخبر بوده و شیخین (یا خلفای ثلاث) را جانشینان واقعی رسول الله میدانستند (!) و تعداد اندکی از یارانش هم به «نصب منصوص علی ع برای جانشینی پیامبر» اعتقاد داشتند. (اینجا را بخوانید)
شاید دشوارترین کار امیرالمؤمنین علیه السلام در جنگ صفین ایجاد انسجام و الفت و اتحاد در چنین سپاه تفرقهخیزی بود که متکلمان معتزلی آن را اعجاز سیاسی علی علیه السلام دانستهاند (اینجا را بخوانید).
2️⃣«نصب منصوص امیرالمؤمنین علیه السلام به جانشینی بلافصل رسولالله صلی الله علیه و آله» به عنوان کلیدیترین باور برای تمایز شیعه از سنّی مسألهی بسیار مهم و پرتأثیری است که ناموس اعتقادی شیعه نیز محسوب میشود. با این حال، در اردوگاه صفین،"باز کردن باب گفتگو درباره این مسأله" موجب انشقاق سپاه و تفرقه در جبههی حق میشد. بویژه اینکه اگر علی علیه السلام باور واقعیاش درباره شیخین را اظهار میکرد، اکثر فرماندهان و سپاهیانش از اطرافش پراکنده میشدند.اتفاقا معاویه خیلی تلاش میکرد این گسل را در سپاه علی ع فعال کند (نامه 28 نهج البلاغه) (اینجا را بخوانید)
3️⃣در چنین شرایطی یک روز یکی از اقارب امیرالمؤمنین که ظاهرا خودش از باورمندان به نصب منصوص امیرالمؤمنین بود، باب این گفتگو را باز کرد! امیرالمؤمنین علیه السلام هرچند به اجمال پاسخ کوتاه و غیرصریحی به او دادند اما او را به جهت موقعیتنشناسی در طرح یک مسألهی درست، توبیخ کردند (يَا أَخَا بَنِي أَسَدٍ إِنَّكَ لَقَلِقُ اَلْوَضِينِ تُرْسِلُ فِي غَيْرِ سَدَد) واز او خواستند که در این شرایط به چیزی جز آل ابوسفیان نیندیشد (هَلُمَّ اَلْخَطْبَ فِي اِبْنِ أَبِي سُفْيَان)؛ (خطبه 162 نهج البلاغه) (اینجا را بخوانید)
4️⃣پرسشهایی مانند «شیعه بودن یا سنی بودن رهبران حماس»، «نیل یا عدم نیل آنان به شفاعت اهل بیت» و «شهید بودن یا نبودن آنان» به اندازه همان پرسشی که آن برادر بنیاسدی در صفین مطرح کرد، نابجا و نشانهی «قَلِقُ اَلْوَضِين» بودنِ پرسشگر است . ما نیز با تأسی به امیرالمؤمنین علیه السلام، به جای اینکه در دام چنین پرسشگرانی افتاده و پاسخ صریح بدهیم که فلان فرمانده حماس شیعه شد یا نشد، باید آنها را متقاعد کنیم که امروز زمان مناسبی برای این پرشسها نیست.
┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄
#با_معارف_نهج البلاغه 298
@kafran_yavar
#امید
#ایران
🔸وقتی حوادث تلخ و ناامید کننده باعث میشود که انسان نگران شود که آیا آخر مغلوب کفار و دشمنان خدا میشویم؛ قرآن میفرماید فراموش نکنید، شما خیلی ضعیفتر از اینها بودید. ما شما را چنین عزتی بخشیدیم؛ «وَاذْكُرُواْ إِذْ أَنتُمْ قَلِيلٌ مُّسْتَضْعَفُونَ فِي الأَرْض»
▫️ بیانات آیتالله مصباح یزدی(قدس سره)، ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
@kafran_yavar
🔴📸نمایی از حملات شب گذشته اسرائیل در نزدیک فرودگاه بیروت
@kafran_yavar
6.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بزن سر دیو و
بزن تلاویو و
@kafran_yavar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بیاعتنایی آیتالله طباطبایینژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ونمایندگان مجلس اصفهان به #ظریف در مراسم معارفه استاندار جدید اصفهان
♦️ضمنا آیت الله طباطبایی نژاد، در سخنرانی مهمان ویژه مراسم را آقای سردار مومنی بیان کردند و به ایشان خیر مقدم گفتند و هیچ اشاره ای به ظریف نکردند.
#ظریف
@kafran_yavar