#دعای_سلامتی_امام_زمان_عج🌼
بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
۞اَللّهُمَّ۞
۞کُنْ لِوَلِیِّکَ۞
۞الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ۞
۞صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلی آبائِهِ۞
۞فی هذِهِ السّاعَه وَفی کُلِّ ساعة۞
۞وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً۞
۞وَعَیْناً حَتّی تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ۞
۞طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها۞
۞طَویلا۞
🌤أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪَ ألْـفَـرَج🌤
#نشـرپـیامصـدقهجـاریهاست💯
🌺الّلهُمَّ صَلِّ عَلے مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم🌺
https://eitaa.com/kalamebartar1
بدون شرح ...
🔴شبکه اسرائیل فارسی: رای ندید
🔴شبکهصهیونیستیاینترنشنال:رای ندید
🔴شبکه بهایی منو تو: رای ندید
🔴شبکه رادیو فردای آمریکا: رای ندید
🔴شبکه سازمان مجاهدین: رای ندید
🔴شبکه سلطنت طلب خارج نشین: رای ندید
🔴شبکه تروریستی کوموله: رای ندید
🔴شبکه وهابی جدایی طلبان بلوچ: رای ندید
🔴شبکه جدایی طلب پان ترک: رای ندید
🔴شبکه پان کرد ها : رای ندید
🔴شبکه نفاق بی بی سی: رای ندید
🔴شبکه ووآ فارسی: رای ندید
👈 شهید همت: هر وقت در مناطق جنگی راه را گم کردید، به آتش دشمن نگاه کنید که کجا را می کوبد؛ همانجا #جبهه ی خودیست!
10.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
والا من که رأی نمیدم !
تو رأی میدی !
باور کن رأی نمیدم !
باور کن تو رأی میدی!
من اصلا پای صندوق نمیرم که رأی بدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر معظم انقلاب هنگام رأی دادن خطاب به مرددین فرمودند:
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.
#دعوت ✌️
https://eitaa.com/kalamebartar1
#پارازیت_در_عصر_نزول
وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَا تَسْمَعُوا لِهَٰذَا الْقُرْآنِ وَالْغَوْا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَغْلِبُونَ
ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻗﺮﺁﻥ ﮔﻮﺵ ﻧﺪﻫﻴﺪ ﻭ [ ﻫﻨﮕﺎم ﻗﺮﺍﺋﺘﺶ ] ﺳﺨﻨﺎﻥ ﻟﻬﻮ ﻭ ﺑﻴﻬﻮﺩﻩ [ ﻭ ﺳﺮ ﻭ ﺻﺪﺍﻫﺎﻱ ﺑﻲ ﻣﻌﻨﺎ ] ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﻓﻜﻨﻴﺪ [ ﺗﺎ ﻛﺴﻲ ﻧﺸﻨﻮﺩ ! ] ﺷﺎﻳﺪ ﻛﻪ ﭘﻴﺮﻭﺯ ﺷﻮﻳﺪ
📚(فصلت / ۲۶ )
آﻣﻮﺯﻩ ﻫﺎ ﻭ ﭘﻴﺎم ﻫﺎ:
١.ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﭘﻴﺮﻭﺯﻱ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻗﺮﺁﻥ ﺟﺪﺍ ﺳﺎﺯﻧﺪ(ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﻴﺪ).
٢.ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﺳﻠﺎم ﺣﺘﻲ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﻱ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﻲ ﺗﺮﺳﻨﺪ.
٣.ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﺳﻠﺎم ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﻣﻮﺝ ﻗﺮﺁﻥ #ﭘﺎﺭﺍﺯﻳﺖ ﻣﻲ ﺍﻧﺪﺍﺯﻧﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺩم ﺻﺪﺍﻱ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﺸﻨﻮﻧﺪ.
📚تفسیر مهر
👌#این_پارازیتها همچنان متناسب با هر عصری وجود دارد .
لذا لازم است جهت رساندن صدای قرآن و تبیین آن در سراسر جهان و خنثی سازی #پارازیتهای موجود از رسانه های به روز مجهز شویم .
و مراقب باشیم خود تحت تأثیر #پارازیتهای معاصر قرار نگیریم .
✍حسین باقری
🌷☘🌷☘🌷☘
☘کانال کلام برتر 👇👇
╭━═━⊰ 🍃🌸🍃 ⊱━═━╮
@kalamebartar1
╰━═━⊰ 🍃🌸🍃 ⊱━═━╯
🔹 در قصهی پر از غصهی حکمیت،
#عمروعاص به #ابوموسی_اشعری گفت:
✅ تو #رأی نده و من هم رأی نخواهم داد، تا با هم پیروز شویم!
ابوموسی با سادگی، در انتخاب خود رأی سفید داد، ولی عمروعاص با نقشه قبلی، به معاویه رأی داد و پیروز انتخابات شد.
⚠️ مواظب عمروعاص های #رسانه ای در این روزگار باشیم...
#ایران_قوی
#حضور_حداکثری
#طوفان_الاقصی
#انتخابات
╭━═━⊰ 🍃🌸🍃 ⊱━═━╮
@kalamebartar1
╰━═━⊰ 🍃🌸🍃 ⊱━═━╯
ا#نتخابات_و_اضطرار انسان ایرانی در #تشخیص_امر_ملی
بخش اول:نخست (روایت ایران و تنهایی اش): مورخ و ادیب معاصر، در تالیفی با عنوان «ایران و تنهایی اش» مردمان ایران را به بوته های صحرایی تشبیه کرده بود که زندگی در شداید را می آموزند و ریشه خود را محکم میکنند و با کم آبی و داغی و سردی خو میگیرند و چون بادهای تند بوزد و یا شن های انبوه روی آورد، سر خود را خم میکنند و از نو پس از رفع خطر، بر می افرازند. مقصود این محقق از این روایت چنین بود که روح انسان و جامعه ایرانی پیوسته از چنان انعطافی برخوردار بوده که طی قرنهای متمادی در هجمه ها و یورش های متعدد که به جانب او شده نخست خود را به سلیقه غلبه کنندگان در می آورده تا سپس بتواند آن را شبیه خود سازد. بی تردید این روایت چنانچه با شواهد تاریخی اطمینان آور همراه باشد مورد پذیرش است اما آنچه در ادامه این روایت را از پذیرش نسبی برخوردار میکند این اعتقاد است که: «با همه انعطافی که در روح ایرانی هست، در مواردی که لازم می آمده است که بایستند و از موجودیت خود دفاع کند، می ایستاده و مقاومتهای شگفت انگیز از خود نشان میداده است.» همو میپرسد: «این در چه مواقعی است؟» و پاسخ اینچنین قابل تامل است که: «در مواقعی که «ایرانیت» او در خطر می افتاده است.»دوم (روایت ماموریت به پرشیا): مارتین هنری داناهو، افسر اطلاعاتی بریتانیا در ۱۲۹۷ شمسی در میانه قحطی بزرگ -که انگلستان جهت تامین ارزاق قشون خود تحمیل نمود- به ایران آمد و از شهرها و روستاهای مختلف گذشت و مشاهداتش را در کتابی با عنوان «مأموریت به پرشیا» نگاشت. روایت غمبار او از وضعیت گذشتگان نه چندان دور ما چنین است: «در آن سوی جبهه درباره اوضاع اقتصادی وخیم ایران و کمبود ارزاق بسیار شنیده بودم، اما اکنون پس از روبرو شدن با این واقعیت هولناک، برای نخستینبار معنی کامل آن را در مییافتم... پشتههای اجساد چروکیده مردم فلکزده، از زن و مرد، در معابر عمومی افتاده است. میان انگشتان سفت و خشکیده آنها علفهایی که از کنار جاده کنده یا ریشههایی که از مزارع درآورده و میخواستهاند با آن از عذاب قحطی و مرگ از گرسنگی کم کنند، هنوز پیداست. گام آدمنماهایی از پوست و استخوان، با چشمان گودافتاده، چهاردستوپا روی جاده جلوی خودرویی که نزدیک میشد، میخزیدند و بیآنکه نای حرفزدن داشته باشند با اشاراتی برای لقمه نانی التماس میکردند ... اما حوادث بدتری در راه بود... مادران از اینکه برای گداییِ تکه نانی کودکشان را تنها بگذارند، میهراسند. زیرا ممکن است در غیبت آنان کودکانشان ربوده و خورده شوند.» سوم (روایت عامل کودتا): سیدضیاءالدین طباطبایی عامل انگلستان در کودتای رضاخانی به سال 1299 در پاسخ به این پرسش که «چرا شما طرفدار انگلیسها هستید؟» ابراز داشت: «دوستی انگلستان با یک آدم، تنها به آن آدم ممکن است ضرر بزند. اما دشمنی دولت انگلستان با یک دولت به فنا و نابودی آن دولت منجر خواهد شد.» این تلقی به وضوح ذهنیت نخبگان و رجال سیاسی ما را در اواخر قاجار و عصر پهلوی نشان میدهد. تصویری که افسر انگلیسی از ایرانِ قربانیِ قحطیِ مصنوعیِ استعمار ترسیم میکند با تلقی رجال سیاسی ما در آن موعد چه نسبتی دارد؟ اگر گزاره سیدضیاء صادق بود که ارمغان دوستی با استعمار این است که نابود نشویم پس چرا ایران 23 میلیونی باید نیمی از جمعیت خود را بواسطه جفای استعمار از دست دهد و در هر حالیکه خود را بی طرف در جنگ جهانی نخست معرفی کرده باید معادل کل قربانیان این جنگ تلفات بدهد؟ چهارم (روایت انقلاب اسلامی): دریافتیم که تضعیف قدرت ملی و رشد روزافزون نفوذ اجانب، زیست مردمان این دیار را تا مرز اضمحلال پیش برده است. این عوارض را میتوان محصول رجال سیاسی سفیه، خواص وابسته، طیفی از عوام ساده اندیش و عوامل متعدد دیگر در نظر گرفت؛ اما همه این عوامل به یک معنا بازگشت دارند و آن «وانهادن و سستی در امر ملی» بوده است. انقلاب اسلامی سال 57 آغاز عهدی است برای عبور از این سستی و وانهادگی. شرط بقای این عهد، خودآگاهی تاریخی مردم، رجال سیاسی و نخبگان نسبت به عواقب سستی در امر ملی است که پیش تر دوره ای طولانی از زندگی مصیبت بار را برای انسان ایرانی رقم زده است. فلذا انسان ایرانی ناگزیر است پیوسته امر ملی خود را دریابد، آن را به آغوش کشد و از آن محافظت نماید. اگر بپذیریم امر ملی هر آن مسئله کوچک و بزرگی است که انسانی ایرانی را از حداقلهای زندگی با کرامت برخوردار میکند باید پرسید در هیاهوهای زندگی امروز خود چگونه میتوان امر ملی را شناسایی نمود و از آن مراقبت کرد؟ کافی است نگریست که عاملان قحطی ها و مصیبتهای سابقِ ما چه موضوعی را در کانون تهاجم خود قرار میدهند و ما را به بی اعتنایی نسبت به چه چیزی فرامیخوانند.
https://eitaa.com/kalamebartar1
#بخش_دوم:این مبنا آنقدر کار را ساده میکند که دیگر به راحتی میتوان دریافت که گاهی سطحی ترین موضوعات نظیر عملیات روانی علیه تیم ملی فوتبال ایران و تلاش برای شوراندن مردم علیه آن نیز تلاشی برای تضعیف امر ملی است.
#پنجم (روایت انتخابات): از مهمترین #مظاهر_امر_ملی، در حیاتِ انسانِ ایرانی پس از انقلاب اسلامی، مشارکت در انتخابات است. این مشارکت، قدرت آفرین، منزلت بخش و عامل استحکام در برابر تعرضات و تجاوزات است. فلذا ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آن، کارویژه اصلی عاملانِ مصائب انسان ایرانی در دوران معاصر است. این عملیات تا حدی موفق بوده است و طیفی از مردم این پرسش را مطرح میسازند که «مشارکت در انتخابات موجب چه ارمغانی برای «من» است؟» منصفانه باید ضعفهای جامعه سیاسی خود را پذیرا باشیم و به این درک دست یابیم که برخی سستی های درونی به شهرت و ترویج این شائبه دامن زده است. با این حال ذهن و اندیشه انسان ایرانی را به این پرسش دعوت میکنم که: «عدم مشارکت و طرد نهاد انتخابات، مزیتها و دارایی های ما را در معرض چه مخاطراتی قرار میدهد؟» برای انسان ایرانی که درکی از تاریخ معاصر خود دارد پرسش اخیر به مراتب جدی تر و در عین حال دشوارتر است. چرا که انسان کمتر به دارایی¬ها و برخورداری های خود توجه دارد و بیشتر فقدانها و ضعفهایش را مد نظر قرار میدهد. نارساییها و ضعفهای امروز ما که ثمره اهمال برخی رجال است انکارناپذیرند اما مایوس شدن نسبت به نهاد انتخابات در وضعیت پیچیده جهانی، همگامی و همراهی ناخواسته با اراده های مزاحم و استعمارگری است که ایرانیت و امر ملی را پیش تر به مرز اضمحلال رسانده بودند؛ اراده های نانجیبی که ضعفهای امروزین ما را اسباب تشکیک در امر ملی قرار داده اند و ریاکارانه خود را دلسوز و همدرد با انسان ایرانی معرفی میکند. این دلسوزی و همدردی به میزان ابراز همدردی افسران انگلیسی با وضعیت فلاکتبار مردم قحطی زده ایران در میانه جنگ جهانی اول مضحک و تلخ است! با اهتمام به امر ملی، ایران را آنگونه که آنان اراده کردند نپسندیم.
https://eitaa.com/kalamebartar1
#رأی_دادن_شما_قبول
مستحضر هستید نسبت به بعضی از عبادات مانند نماز و روزه به همدیگر می گوئیم #قبول باشه .
🤲
ولی برای بعضی از عبادات رسم نیست بگیم قبول باشه
مثلا زمان #رأی_دادن
اگر رأی دادن یک عبادت و تکلیف است #سنت_قبول باشد را هم تبلیغ کنیم
تا هر نفر هنگام رأی دادن با نیت قربة الی الله رأی خود را که در صندوق انداخت . اضافه بر پاداش الهی هر گز
#پشیمان نخواهد شد ولو بلغ ما بلغ
✍حسین باقری
🌷☘🌷☘🌷☘
☘کانال کلام برتر 👇👇
╭━═━⊰ 🍃🌸🍃 ⊱━═━╮
@kalamebartar1
╰━═━⊰ 🍃🌸🍃 ⊱━═━╯