🟠 گروه شیعه شناسی با همکاری انجمن علمی شیعه شناسی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند:
🔰 مدرسه پاییزه شیعه شناسی در حوزه امامت پژوهی
🔸با ارائه گواهی الکترونیکی🔸
🔹 نقش متکلمان معاصر در تبیین اندیشه امامت؛ دکتر محمد صفر جبرییلی؛ هیات علمی دانشگاه تهران
🔹 بایسته های رویکرد تاریخی به مساله امامت با تاکید بر عصر حضور؛ دکتر صفری فروشانی؛ هیات علمی جامعه المصطفی
🔹 جایگاه امام و امامت در هویت شیعی؛ دکتر غلامرضا پرهیزگار؛ عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
🔻 دبیر علمی: دکتر مسلم محمدی هیات علمی دانشگاه تهران
📆 زمان: سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲
🕗 از ساعت ۸ تا ۱۲
🌐 لینک جهت استفاده عموم🔻
https://vroom.ut.ac.ir/farabi1
برای ثبت نام مجازی به آیدی زیرمراجعه بفرمائید
@Asaadizadeh1
مکان: جاده قدیم تهران؛ دانشکدگان فارابی؛ دانشکده الهیات؛ طبقه سوم؛ سالن امام هادی ع
🌐 کانال انجمن شیعه شناسی جهت بارگذاری نشست ها🔻
@shiastudies_farabi_ut_ac_ir
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
#نشست_تخصصی #فلسفه_دین
🔰گروه علمی فلسفه دین، جلسه ۱۵۳
👈 معناشناسی الهیات در فلسفه و ادیان
🎤 استاد آقای دکتر امیر خواص
🗓 سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۸:۳۰
🖇 به صورت حضوری و مجازی
🏢 قم، خیابان ۱۹دی، کوچه۱۰، کوچه۲، اتاق جلسات مجمع عالی حکمت اسلامی
💻 لینک ورود به جلسه
https://b2n.ir/f.din
#مجمع_عالی_حکمت_اسلامی
🆔@hekmateislam
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻✅🔻فردا هم سه نشست علمی داریم به حول و قوه الهی👇👇👇
✅ نشست علمی شماره ۹۵
«روش بیان و انتقال مفاهیم دینی»
🔻با ارائه حجتالاسلام #محمد_سلگی
(استاد مرکز تخصصی کلام اسلامی قم)
🕔 چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۵
◽️مدرس شماره ۳ مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر کرمانشاه
🖥پخش زنده از کانال مرکز تخصصی
https://eitaa.com/kalamkermanshah
🖥 لینک نشست در فضای اسکای روم
https://www.skyroom.online/ch/aq2aq2/jalaseh
🔴 جهت ارائه گواهی نشست، چکیده مباحث استاد را در ایتا از طریق شماره یا آی دی ارسال کنید
۰۹۳۳۶۵۳۳۹۷۵
@amirhossein_keihani
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
✅ نشست علمی شماره ۹۶
«نقش مدیریت رسانه در ارتباط مطلوب انسان با هستی»
🔻با ارائه حجتالاسلام ابوذر #آذری_بروجنی
(کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما؛ دانشجوی دکترای فرهنگ و ارتباطات )
🕔 چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۸
◽️سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه
🖥پخش زنده از کانال مرکز تخصصی
https://eitaa.com/kalamkermanshah
🖥 لینک نشست در فضای اسکای روم
https://www.skyroom.online/ch/aq2aq2/jalaseh
🔴 جهت ارائه گواهی نشست، چکیده مباحث استاد را در ایتا از طریق شماره یا آی دی ارسال کنید
۰۹۳۳۶۵۳۳۹۷۵
@amirhossein_keihani
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
بازخوانی نظریه کوانتوم وچالش های کلامی.m4a
44.65M
🎙صوت نشست علمی شماره ۹۳
«بازخوانی #نظریه_کوانتم و چالشهای کلامی آن»
🔻با ارائه حجتالاسلام مسعود #بصیرت
(استاد مرکز تخصصی کلام اسلامی قم)
🕔 سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
به مناسبت هفته پژوهش مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای (مدظلهالعالی) با همکاری «مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر » و« مدرسه علمیه امام خمینی (ره) واحد خواهران »برگزار میکند.
🔹نشست علمی ش ۹۴🔹
«بایسته های #پژوهشی در پاسخگویی به #پرسشهای_اعتقادی دانش آموزان»
🔻با ارائه حجتالاسلام والمسلمین مسعود #بصیرت استاد مرکز تخصصی کلام قم🔻
📆زمان: چهارشنبه ۲۲ آذر
🕰ساعت ۱۰ صبح
پخش زنده 👇👇👇
🖥پخش زنده از کانال مرکز تخصصی
https://eitaa.com/kalamkermanshah
🖥 لینک نشست در فضای اسکای روم
https://www.skyroom.online/ch/aq2aq2/jalaseh
🖥 لینک نشست در سامانه سیما
https://ac.whc.ir/r3zwpl25mfyn/
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🌐 کانال مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر_ واحد کرمانشاه
---------------------------------
💠 @kalamkermanshah
---------------------------------
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشست علمی ش ۹۴
بایسته های پژوهشی در پاسخگویی به پرسشهای اعتقادی دانش آموزان