eitaa logo
مذهبی ترین غیر مذهبی
1.2هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
3.4هزار ویدیو
7 فایل
مژده ی آمدنت قیمت جان می ارزد❤ تار مویی زتو آقا به جهان می ارزد❤ 💚برای ❤️ظهور و سلامتی و شادی❤️ آقا امام زمان (عج) صلوات💚 ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ⚘
7.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعاے ...🥀👆👆 كفعمى در بلد الامين فرموده: اين دعاء حضرت صاحب الامر عَلَيْهِ السَّلام است كه تعليم فرمود آن را به شخصى كه محبوس بود، پس خلاص شد: اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِى الاَْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِيانى فَاِنَّكُما كافِيانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرينَ. 🌹🤲 🌹🤲 (عج)🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستم خاليه اما دلم خوشه يه جا روضه بوده عزاداري كردم "آيت الله خوانساری(ره)"
محدث قمی (ره) می نویسد: سید نعمت الله جزایری، چون در اوایل تحصیل، قادر به تهیه چراغ برای مطالعه نبود، از نور مهتاب استفاده می کرد و در اثر کثرت و مطالعه و نوشتن چشمش ضعیف و کم نور شد . از این رو، تربت سید الشهداء و سایر ائمه (ع) را به چشم خود می کشید و از برکت آن تربت ها روشنی دیده اش افزون می گشت، محقق قمی اضافه می کند: این موضوع ابدا جای شگفتی نیست، زیرا دمیری و دیگران نقل کرده اند که: افعی وقتی کور می شود، چشمانش را به گیاهی می مالد و در اثر آن، دوباره بینا می شود . پس در صورتی که خداوند متعال در آن گیاه این خاصیت را قرار داده است، چه عجب که در تربت فرزند پیغمبر (ص) چنین اثری وجود نداشته باشد؟ ! ایشان می افزاید: و این احقر نیز، هر گاه به سبب زیاد نوشتن چشمم ضعف پیدا می کند تبرک می جویم به تراب مراقد ائمه (ع) و گاهگاهی به مس کتابت احادیث و بحمد الله چشمم در نهایت روشنی است . 📚 فواید الرضویه، ص 695
امام حسین علیه‌السلام: مردم، بنده دنیایند و به ظاهر، دم از دین می‌زنند و تا زمانی که زندگی‌شان تامین شود، از آن دفاع می‌کنند! اما چون در بوته آزمایش قرار گیرند، دین داران اندک‌اند! تحف العقول ، صفحه ۲۴۵
✍‍ نوافل (نمازهای مستحبی روزانه) نوری دارد که انسان را به انجام واجبات بلکه به ترک محرمات می‌کشاند ، لذا از آثار مثبت آن نباید غافل بود و نباید خود را از آن محروم ساخت. ببینید یک روز که به نماز شب موفق می‌شوید با شبی که موفق نمی شوید چه قدر فرق دارد. 🔆 ملاحظه نمایید شبی که به نماز شب موفق می‌شوید چه قدر در انجام کارهای خیر موفق هستید و کار ها در آن روز برای شما روبه راه است ، به خلاف شبی که موفق به نماز شب نشده اید ، که به هر کاری دست می‌زنید و به هر چیز که رو می‌آورید می‌بینید که به بن بست می‌خورد. 📝در محضر علامه ، ص ۳۸۱
⚡️شما وقتی در دنیا هستید، در برزخ هم هستید؛ وقتی در برزخ هستید، در آخرت هم هستید ... اینها، درکنار هم، در باطنِ همدیگر هستند... ⚡️بهشت و جهنم، باطن عملِ خودِ ماست! ⚡️فلذا علامه حسن زاده میفرماید: تو بهشت و جهنم خویشی ... برگرد به خودت ببین چه کار کردی ... استادحلوایی قدّس‌سرّه
هدایت شده از ⚘
🌺🌼🍃 🌸🍃 🍃 دو سرو ناز یا دو نازنین ریحانه پیدا شد دو شمع آفرینش، یک جهان پروانه پیدا شد دو سِّر داور هستی، دو جان در پیکر هستی یکی پیغمبر هستی یکی روشنگر هستی (ص)🌺 (ع)💫 بر همگان مبارکباد🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مــیـــلاد بــاســعــــادت پــیــــامــبــــراڪرم﴿ﷺ﴾ برتمام‌مسلمین‌جهان‌مبارڪ💐 ⏺
🔴 تخت سلیمان، میراث حضرت مهدی 🌕 امام باقر علیه السلام فرمودند: حضرت مهدی عجل الله فرجه به سوی کوفه حرکت می‌کند و بر تخت سلیمان پیامبر می‌نشیند و پرنده‌ای بالای سرش پرواز می‌کند و با مهر بزرگ خود مهر می‌زند؛ عصای موسی را در دست می‌گیرد و روح الامین و حضرت عیسی بن مریم همراه او هستند. برد پیامبر صلی الله علیه و آله را به تن دارد و ذوالفقار را حمایل کرده و صورتش چون قرص قمر در شب بدر می‌درخشد، و از میان دندانهای ثنایایش نوری چون برق ساطع می‌شود و بر سر مبارکش تاجی از نور قرار دارد. 📗الزام الناصب، ج ۲، ص ۱۸۸ 📗يوم الخلاص، ج ۱، ص ۲۶۱ 📗بيان الأئمة، ج ۱، ص ۸۲