eitaa logo
کانون
1.2هزار دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
791 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه): برای تعجیل فرج بسیار دعا کنید، زیرا مایه ی فرج و گشایش برای شماست. 📗الغيبة طوسی ج۱ ص۲۹۰
jaaar.com_Kayhan_1401-10-27.pdf
7.6M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱‌۴۰۱ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🔸نورالله آخچنار مسلمان ترکی در خانواده‌ای از اهل تسنن بدنیا آمده و از همان نوجوانی همواره سؤالات زیادی درمورد پیامبر اسلام در ذهنش موج می‌زد به‌خصوص در مورد شهادت مظلومانه حضرت زهرا یگانه فرزند پیامبر که دغدغه فکری اوشده بود. به همین‌ دلیل برای پاسخ به ابهامات ذهنی شروع به تحقیق ومطالعه زیادی کرد تا این‌که سرانجام به حقانیت پی می ‌برد و شیعه می‌شود. 🔸او درباره وضعیت ترکیه میگوید: غربی‌ها به‌خصوص آمریکا برترکیه تسلط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی دارند و چون اکثریت مردم مسلمان هستند خیلی تلاش کرده‌اند تا تمایل مردم به و انقلاب کم و یا منفی باشد در این مسیر هم رسانه‌ها فعالانه کار می‌کردند و یک موج سنگین ایران هراسی راه‌انداخته بودند در اخبار و فیلم‌های مختلف و نشریات نقاط منفی را بزرگ می‌کردند و با فوت و فن رسانه‌ای‌شان چهره بدی از ایران نشان می‌دادند و ذهنیت خیلی‌ها را ضد ایران پروراندند چون می‌ترسیدند موج انقلاب اسلامی در ترکیه نفوذ کند ولی خوشبختانه زمان همه چیزرا نشان داد و پیشرفت‌های اسلامی و موقعیتی ایران حقیقت را آشکار کرد. امیدوارم روزی برسد که اسلام حقیقی در ترکیه پیاده بشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وزیر نفت: ۲۳ میلیون مشترک گاز داریم و در روزهای اخیر گاز ۱۷۰۰۰ مشترک قطع شده بود(کمتر از ۱ درصد). از همه مردم برای این مشکل عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم در سال آینده این اتفاق تکرار نشود. ‌🔹در خبری دیگر مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: تاکنون گاز ۱۲ هزار مشترک از مجموع ۱۷ هزار مشترک در شهرستان تربت‌جام که جریان گاز آنها بدلیل افت فشار قطع شده بود، به شبکه وصل شده است.
audio.mp3
1.96M
💌 پیام صبحگاهی استاد پیرامون اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم
❗️ خلیفه دوم اهل سنت: ✅ محققاً شایسته‌ترین کسی که مردم را وادار بر عمل به قرآن و سنت پیامبر کند، علی بن ابی طالب است. والله اگر او عهده‌دار امر خلافت شود، مردم را به رفتن در جاده روشن و راه راست گرایش دهد! ✨ 📚 منابع روایی تماما از کتب اهل سنت
🔴پس تکلیف این جاسوسی ها و مسببان این نوع از جاسوسی چه زمانی مشخص می شود⁉️ 🔹در دنیای امروز، داده و اطلاعات، طلای نامرئی است و نقش تعیین کننده ای در جنگ ها دارد؛ 🔹از طرفی، جنگ افزارهای مجازی دشمن مانند اینستاگرام و تلگرام سال ها در کشورمان مشغول جمع آوری داده های کلان و اطلاع پیدا کردن از افکار، سلایق، نگرش ها، ظرفیت ها، نقاط ضعف و نقاط قوت مردم و ملت ایران در عرصه های مختلف بودند؛ 🔹دشمن، دشمن است و اگر این کارها را انجام می دهد و یا با تجزیه و تحلیل داده های حاصل از این بسته های اطلاعاتی، برنامه های خود را به صورت دفعی و یا تدریجی پیاده سازی می کند، کار خودش را انجام می دهد؛ 👈 اما سخن بر سر این است که آیا کسانی که در گذشته، در زمینه فضای مجازی کشور مسئولیت داشتند و با کج فهمی و سیاسی بازی، 👌زمینه ورود این جاسوس افزارها را به کشور فراهم کرده و موجب خروج کلان داده از کشور شده و ضررهای مادی و معنوی به کشور وارد کردند - به گونه ای که برخی از این آسیب ها قابل جبران نیست – آیا نباید محاکمه شوند⁉️
🔴 کریمی‌قدوسی: پرونده افرادی چون و که از جاسوسان حمایت می‌کنند باید مورد بررسی قرار گیرد ‌ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: 🔹️ باید پرونده افرادی چون خانم ابتکار و خانم مولاوردی که از جاسوسانی چون نزار زاکا، کاوه مدنی و سیدامامی حمایت‌می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد. 🔹چه اتفاقی در یازدهم و دوازدهم افتاده که میزان فعالیت‌های سرویس‌های نسبت به دوره‌های قبل چندین برابر شده است. 🔹نزار زاکا یکی از افسران اطلاعاتی و امنیتی آمریکاست که در خاورمیانه فعالیت‌های فوق‌العاده زیادی داشته است. 🔹جیسون رضائیان چه خبرنگاری است که حاضر می‌شود برای آزادی‌اش ۱.۷ میلیارد دلار از مطالبات ما را بصورت یکجا پرداخت کند؟ 🔹تیم کاووس سیدامامی که در قالب فعالان محیط‌زیست به جاسوسی می‌پرداختند مورد حمایت خانم ابتکار و آقای کلانتری بودند و همچنین در مورد‌ کاوه مدنی که در حوزه _زیست مشغول جاسوسی بود و او را فراری دادند. 🔹پرونده جاسوسی و در دولت یازدهم و دوازدهم به پرونده قطور و سنگینی تبدیل شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیرنفت: گازی که صادر می‌شود ال‌پی‌جی پروپان و بوتان است که گازی نیست که بتوان به خطوط گازی کشور تزریق کرد.
◽️حتی آن جوانی که در فضای مجازی یا حقیقی از روی غفلت به او ناسزا گفته سهمی از دعای هر روزش دارد و دختری که حجاب کمی دارد و ظاهری متفاوت به تصریح چند باره اش او هم فرزند انقلاب است و دختر خودش... خدا را شکر که پدری حکیم و دلسوز و مهربان امامت این امت را بر عهده دارد. 💬 حسام الدین براتی
🌷امام صادق علیه السلام: هیچ بخورى به آسمان صعود نمى‌كند مگر كندر و در هیچ خانه ای کندر دود نمی‌شود مگر اینکه دود آن، جنیان موذی و شرور را طرد می‌کند. 📚 مکارم الاخلاق، ص۱۹۴ طب الأئمة (ع) ، ص ۶۶
jaaar.com_Kayhan_1401-10-28.pdf
10.85M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۲۸ دی ۱‌۴۰۱ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سخنگوی رزمایش ذوالفقار ارتش: دشمن کاری نکند توان پنهان خود را وارد میدان کنیم 🔸امیر شیخ: وزن ارتش به ندیده‌های آن است؛ آن بخش که برای گفتن وجود دارد نمایشی است که حساب کار دست دشمن بیاید و مردم امیدوار شوند. 🔸پهپادهایی که در رزمایش ذوالفقار ۱‌۴۰۱ ارتش نمایش دادیم بخشی از توانمندی ما در این حوزه است. امیدواریم آن بخش که قادر به نمایش نبودیم هیچ‌گاه برای دفاع وارد صحنه عمل نشود. 🔸قدرت رصد پدافند هوایی به حدی بود که هواپیما به محض خروج از آشیانه و استارت در چتر دید ما قرار داشت و آن را به طور دقیق رهگیری می‌کردیم. 🔸ما با سامانه‌های پدافندی خود پهپادی را هدف قرار دادیم که سطح مقطع آن بسیار بسیار کوچک است. 🔸همه موشک‌های شلیک‌شده ما از سامانه‌های پدافندی به هدف اصابت و اهداف را منهدم کردند. 🔸قدرت انهدام و هدف گیری بسیار بالای این سامانه‌ها در بردهای ۳۰، ۶۰، ۷۰ و ۱۰۰ کیلومتر، توانستیم اهداف را هدف قرار دهیم. 🔸اگر تا به امروز مشاهده می‌کنید گزینه های روی میز دشمنان به زیر میز رفته به خاطر نمایش اقتدارها و توانمندی‌ها است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در رزمایش دیروز در خلیج فارس
‏اثر واکسن های آمریکایی و انگلیسی در سکته های ناگهانی چنان زیاد شده که سران غرب برای مسافرت هوایی از خلبانان واکسن نزده استفاده میکنند!
ول نمی کنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸یک کاربر با ارسال این ویدیو یک توصیه مهم را مطرح کرد: لطفا اطلاع رسانی کنید که حتما افرادی که قبل زمستان شیر آب کولر را نبستند الان شیلنگ ها را روی پشت بام چک کنند که آب هدر نرود.
💢محمدحسین پویانفر: با توجه به اهميت موضوع و نوع واكنش انگليسي‌ها و فراخواندن سفيرشان بايد تمام مواضع را منتشر كنيم تا براي مردم روشن شود تفكرات و رفتار و وظايف يك چطور است!؟ چه تفكري را تاييد ميكرده و چه مواضعي را تخريب!؟ هم اكنون جاسوس ها در حال كارند!
📲 درخواست از مولوی 🔹نويسنده و منتقد مخلص در عربستان‌سعودى به جرم انتقاد به محكوم شده. شايسته است براى ممانعت از اعدام عالم دينى اهل سنت، سخنى بگوييد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ وقتی ارضای جنسی محور اصلی روابط اجتماعی شود ☑️ این ۳ دقیقه بسیار مهم و شنیدنی از شهید بهشتی رو از دست ندین
39.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹️ تحقیق بر روی آب و تغییر آن هنگامی که از کلمات مثبت و منفی استفاده می کنیم... همچنین تغییر زمان فاسد شدن سیب هنگامی که از کلمات مثبت و منفی استفاده می کنیم... ☑️ پس به یاد داشته باشید هر کاری که خداوند به انسان محول کرده که انجام بده بر این اساس برای سلامتی فرد مفید و مؤثر است مثل و و و و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ آیا می دانید ایشان نقش اصلی را در از افزایش ظرفیت و برای مافیا بازی می کند. فعالیت منفی همین شخص سبب شده است که تعرفه ها پزشکی بصورت تصویب شود. ____ 👈کدام عاقلی تعداد فارغ التحصیلان و و را در اعضای همان رشته قرار می دهد تا نتیجه آن وضعیت سلامت امروز جامعه باشد!!! ____ ☑️ ایا می دانید ایران تنها کشور جهان است که به این معضل مبتلا است؟؟؟ 🔷 سایر کشورها تعداد فارغ التحصیلان را وزارت علوم تعیین می نماید نه خود مافیای پزشکی.