eitaa logo
کانون
1.2هزار دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
792 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ۵ دروغ بزرگ درباره مهاجران افغانستانی
⚡️عملیات طوفان الاقصی 👤محمد ضیف، فرمانده گردان های قسام : 🔹ما تصمیم گرفتیم بگوییم بس است. ما قبلاً به دشمن هشدار داده بودیم. اشغالگران صدها قتل عام را علیه غیرنظامیان انجام دادند. صدها شهید و مجروح امسال بر اثر جنایات اشغالگر جان باختند. ما آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. 🔹از صبح امروز 5 هزار راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و امروز پایانی بر هماهنگی امنیتی با اشغالگران است. 🔹امروز ملت ما بار دیگر انقلاب خود را از سر گرفته و پروژه دولت فلسطین را دنبال می‌کند. 🔹عملیات بزرگ‌تر از آن چیزی است که صهیونیست‌ها تصور می‌کنند. 🔹امروز هرکس سلاحی دارد، باید از خانه خارج شود و هر کس توانایی جنگیدن ندارد، حمایت خود را از این عملیات اعلام کند.
❓از عملیات تاکنون چه می دانیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 غافلگیری صهیونیست ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه پایگاه ارتش کودک‌کش عسراییل همه چیزو جا گذاشتن و دررفتن😂 بابا ارتششش بابا امنیتتتت
مجاهدین فلسطینی: کوچه به کوچه خونه به خونه میایم محله هاتون...🤣🤣
♦️مقاومت فلسطین چندین منطقه تحت کنترل رژیم صهیونیستی را در اختیار گرفت ♦️در عملیات هایی توسط نیروهای مقاومت، چندین سرباز صهیونیست در مناطق اشغالی دستگیر و به مناطق تحت کنترل منتقل شدند ♦️نیروهای مقاومت اجساد سربازان کشته شده و غیرنظامیان اسرائیلی را به غزه منتقل کردند ♦️بیانیه سرایا القدس : زمان آن فرا رسیده است که همه فلسطینی ها مانند ققنوس از زیر آوار برخیزند. ♦️حملات راکتی مقاومت به اشکلون ♦️محمد ضیف : هشدار داده بودیم که تعرض به مسجدالاقصی پیامد سختی دارد. ♦️شبکه الاقصی به نقل از منابع: مقاومت تا این لحظه حدود ۸۰۰۰ موشک شلیک کرده است. ♦️خبرنگار الجزیره: ارتش اسرائیل کنترل یکی از پایگاه های خود و گذرگاه ایرز را از دست داد. ♦️یک تانک رژیم صهیونیستی منهدم شد ♦️راکت باران سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد ♦️تعداد تلفات صهیونیست به قدری بالاست که قابل شمارش نیست. ♦️مقاومت فلسطین توانست «نمرود ألونی» ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی را که مسئول امور نوار غزه در این ارتش است، اسیر کند. ♦️سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: حماس عملیات ترکیبی را انجام داد که شامل حملات راکتی و نفوذ نیروهای زمینی بود. ♦️طبق اعلام منابع محلی، نیروهای کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، گذرگاه مرزی کرم ابوسالم در جنوب شرق نوار غزه و مراکز نظامی اطراف آن را به کنترل خود درآورده‌اند.
مناطق نفوذ مبارزان فلسطینی مبارزین حماس بیش از 14 شهرک اشغالی و شهر کوچک اسقاطیلی را آزاد و فتح کرده و مستقر شده اند. بخش قرمز: غزه بخش خاکستری: مناطق فتح شده توسط مجاهدین فلسطینی بخش سبز: مناطق اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی
صفوی: از عملیات طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم مشاور فرمانده کل قوا: 🔸ما از عملیات طوفان الاقصی اعلام حمایت می‌کنیم و مطمئن هستیم که جبهه مقاومت نیز از این موضوع حمایت می‌کند. 🔸قطعا مدافعان حرم و شهیدان بزرگی چون قاسم سلیمانی نیز همراه این مجاهدان هستند و ما تا آزادی فلسطین و قدس در کنار مجاهدان فلسطینی خواهیم ماند. 🔸کشتار کودکان و نوجوانان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در سایه سکوت سازمان‌های بین‌المللی انجام می‌شود و ما هیچ واکنشی را از سوی سازمان‌های بین‌المللی در برابر این کشتارها شاهد نیستیم. 🔸مناسب است که یک نقشه جامع رسانه‌ای چندمرحله‌ای نیز برای آگاه‌سازی افکار عمومی جهان در مورد جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین از جمله کودکان فلسطینی تهیه و تدوین شود تا صهیونیست‌ها نتوانند جای ظالم و مظلوم را در افکار عمومی جهان تغییر دهند.
انتقام تک تک این خون ها و اشک ها رو از صهیونیست‌ها خواهیم گرفت این تازه شروعشه
❓چرا عملیات مهمترین و موفق ترین عملیات فلسطینی هاست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع مردم مشهد در حمایت از مظلومان فلسطین و مجاهدین فلسطینی در میدان فلسطین مشهد
🌷امام صادق عليه‌السلام: هرگاه به بسترت رفتى بينديش كه در آن روز چه غذايى روانه شكم خود كرده‌اى و چه [اجر و ثواب و توشه آخرتی] به دست آورده‌اى و به ياد آر كه خواهى مرد و معادى در پيش دارى. 📗بحار الأنوار، ج٧۶، ص١٩٠، ح٢١
jaaar.com_Kayhan_1402-7-16.pdf
7.62M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز یکشنبه ۱۶ مهر ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
رهبر انقلاب: امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، از همیشۀ این هشتاد سال بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌ترند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمله هوایی جبهه مقاومت به تل‌آویو در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به غزه
🛰 تصاویر ماهواره خیام ایرانی از درگیری های دیروز در اشغالی
بعدا سراغ تو میام!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جشن و‌پایکوبی ایرانیان برای پیروزی های ملت فلسطین ◽️تهران-میدان فلسطین
اسماعیل هنیه: ما در آستانه یک پیروزی بزرگ و یک فتح آشکار در جبهه غزه هستیم رئیس دفتر سیاسی حماس: 🔸چه کسی تصور می کرد که شاهد قهرمانی و شجاعت مردان مقاومت باشد که به پیروزی رسیدند؟ 🔸این نبردی است که آزادسازی بیت المقدس، سرزمین و مردم ما و آزادی اسیران ما از زندان های اشغالگر صهیونیستی را آغاز می کند. 🔸ما به آنها و به تمام دنیا هشدار دادیم که درباره آنچه در بیت المقدس و مسجد الاقصی می گذرد سکوت نخواهیم کرد، حتی اگر همه سکوت کنند. 🔸آنچه امروز رخ داد، شکنندگی دشمن را آشکار کرد. 🔸شکست سنگینی به صهیونیست‌ها تحمیل خواهیم کرد تا از این سرزمین خارج شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مردم عادی غزه با لباسهای شخصی به همراه رزمندگان محور مقاومت از غزه با ماشین و پیاده هجوم می آورند به شهرک‌های پس گرفته شده برای پیشروی و خارج کردن مناطق بیشتر از اشغال رژیم صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه» 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت و دیگر ملّتهای مسلمان است. من قاطعانه میگویم: حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت. تحرّکوا باسم الله إلى الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»