eitaa logo
کانون
1.2هزار دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
792 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر جدیدی از حملۀ نیروهای مقاومت به پایگاه صهیونیستی اریز
🌷امام باقر علیه‌السلام:  لبخند انسان به چهره برادرش حسنه و كار نيک است و دوركردن خار و خاشاک و رنج و گرفتارى از برادر دينى حسنه است و خداوند به چيزى بهتر از شادكردن مؤمن عبادت نشده است. 📗مصادقة‌الأخوان، ص۵۲
jaaar.com_Kayhan_1402-7-17.pdf
10.14M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۱۷ مهر ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
❓مجاهدین فلسطینی کدام شهرها را تحت کنترل دارند ◽️طبق اعلام برخی رسانه‌های غربی فاصله‌ مناطقی که امکان حضور مبارزان فلسطینی وجود دارد تا کرانه باختری تنها ۱۰ کیلومتر است. ◽️در صورت گسترش درگیری‌ها به کرانه باختری، رژیم صهیونیستی دچار بحران امنیتی بی‌سابقه‌ای خواهد شد.
💢خودزنی اسرائیلی‌ها 🔺مربی بسکتبال صهیونیست به اشتباه و با شلیک مستقیم نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در ایست‌وبازرسی به‌هلاکت رسید. 🔺نیروهای پلیس رژیم به گمان اینکه وی از مبارزان فلسطینی است و بدون هشدار قبلی به‌سمت او شلیک کرده‌اند. 🔺فکر کنید اگر چنین اتفاقی در ایران افتاده بود آن‌وقت چه‌ها که نمی‌کردند!
واکنش کشورهای حاشیه خلیج فارس تا این لحظه: قطر: محکومیت اسراییل کویت: محکومیت اسراییل عربستان: محکومیت اسراییل عمان: دعوت به خویشتنداری امارات: دعوت به کاهش تنش‌ها
پیام سرلشکر باقری درباره عملیات غرور‌آفرین حماس 👤 رئیس ستادکل نیروهای مسلح: 🔸وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ و [نعمت] دیگری که آن را دوست دارید به شما می‌بخشد، و آن یاری خداوند و پیروزی نزدیک است؛ و مؤمنان را بشارت ده [به این پیروزی بزرگ]. 🔸طوفان الاقصی کابوس فروپاشی رژیم صهیونیستی را برای سران این رژیم به یقین تبدیل و ثابت کرد برخی تلاش‌های مذبوحانه مانند نمایش مضحک روند عادی‌سازی، قادر نخواهد بود روند رو به افول و فروپاشی خانه عنکبوت را کُند کند. 🔸رزمندگان مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که از هوا، دریا و زمین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیده بودند، صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور نشاندند. 🔸حرکت توفنده طوفان الاقصی، محصول خشم مقدسی است که دشمن صهیونیستی نسبت به خود در ملت تحت ستم فلسطین کاشته و اکنون باید درو کند. 🔸این وعده الهی است که ظلم پایدار نخواهد ماند و اراده مردم مظلوم بر ظالمان پیروز خواهد شد. 🔸بشارت قرآنی «الیس الصبح بقریب» افق روشنی به‌روی مجاهدان گشوده است.
❓رژیم صهیونیستی کدام شرایط و قوانین سازمان ملل را نقض کرده‌است
نتیجه بیش از ۷ دهه آوارگی فلسطینیان است کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر: 🔸طوفان الاقصی نتیجه بیش از ۷ دهه اشغالگری، تجاوز، آوارگی و شهادت بیش از صدهزار فلسطینی بیگناه شامل زنان و کودکان است. 🔸اقدامات مقاومت فلسطینی، دفاع مشروع در برابر جنایات و آپارتاید رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. حملات این رژیم به زیرساخت‌ها، بیمارستان‌ها، زنان و کودکان محکوم بوده و باید متوقف شود.
یک حقوقدان صهیونیستی به الجزیره گفت: اوضاع امروز  نتیجه تشدید تصاحب غیرقانونی زمین‌های فلسطینی‌ها است که قبلا به سران اسرائیل هشدار داده بودیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قتل دختر معصوم فلسطینی به دست وحوش صهیونیستی 👈 این فیلم را برای آن کسانی بفرستید که چشمان خود را بر روی ظلم و کشتار چندین ساله یهودی ها بسته اند و الان در حال مظلوم نمایی هستند .
کاریکاتور | اسرائیل رفتنی است...
اوضاع از کنترل خارج شده است و اسرائیل سربازان خود را از دست می دهد، پیامک‌هایی که برای اسرائیلی ها ارسال شده است تا به خدمت سربازی بپیوندند.
⭕️در اسقاطیل شهروند عادی نداریم! تمامی صهیونیست‌های ساکن در فلسطین اشغالی، غاصب و مسلح هستند! حتی کودکانشون از همون سنین پایین، در اردوگاه‌های آموزشی، ترور مردم فلسطین رو آموزش می‌بینند! بنابراین در اسرائیل، چیزی به نامِ «مردم غیرنظامی» نداریم! ‌ ‏ لازم به یادآوری است که : در اسقاطیل شهروند عادی نداریم!
⭕️ شبهه: فرق مردم اسرائیل با بقیه مردم دنیا چیست؟ 🔴 مردم اسرائیل ۲ طیف اند: ۱. صهیونیستهای مهاجر شهرها ۲. صهیونیستهای مهاجر شهرک نشین 1⃣گروه اول، یهودیانی هستند که از کشورهای دیگر آمده و ۷۷ درصد خاک فلسطین را غصب و خانه های آنها را اشغال کرده و نشسته اند و ۳۲ کشور جهان این محدوده و کل اسرائیل را به رسمیت نمیشناسند و صهیونیست ها را اشغالگر میدانند. که گذشت زمان، نمیتواند اشغالگری آنها را توجیه کند. 2⃣گروه دوم از افراطی ترین صهیونیستها هستند که در کرانه باختری که توسط سازمان ملل، متعلق به حکومت فلسطین است شهرک میسازند و به تدریج دولت اسرائیل آنها را ضمیمه خاک خود میکند. این شهرکها حتی توسط سازمان ملل و برخی دولتهای غربی، غیرقانونی قلمداد میشوند. ↙️هر دو طیف، اشغالگر هستند. مردم اسرائیل برخلاف مردم همه دنیا در خانه خود زندگی نمیکنند. بلکه خانه مردم دیگری را با زور و اسلحه اشغال و بر خون آنها زندگی دارند. کلید برخی خانه ها در دست صاحبان فلسطینی آنهاست و کلید از نمادهای ملت فلسطین است. ↙️همچنین هیچ اسرائیلی غیرنظامی وجود ندارد. خدمت اجباری سربازی زنان ۲ سال و مردان ۳ سال است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 عقده گشایی صهیونیست‌ها 🔹شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی، به غزه به ۵۱۰ نفر رسید. تعداد زیادی از شهدا، زنان و کودکان هستند. شمار زخمی ها نیزبه ۲ هزار و ۷۵۰ نفر افزایش یافته است. 🔹مناطق مسکونی، بیشترین آماج حملات رژیم صهیونیستی است. فقط در یک عملیات، ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده فلسطینی در غرب شهر غزه به شهادت رسیدند. 🔹سازمان ملل می گوید، حملات هوایی به غزه ۱۲۳ هزار نفر را آواره کرده است. 🔹آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی نیز اعلام کرده یکی از مدارس غزه هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته است. ✍دعا برای مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت را فراموش نکنیم خصوصا بعد از هر نماز
🌷امام رضا علیه‌السلام: تمیزی و پاکیزگی از اخلاق پیامبران است. 📗تحف العقول، ص۴۴۲
jaaar.com_Kayhan_1402-7-18.pdf
10.22M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۱۸ مهر ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سخنان نژادپرستانه گالانت وزیر جنگ رژیم اسرائيل و اقدام‌ضد بشری علیه تمام ساکنان غزه: ما داریم با حیوانات می‌جنگیم و مطابق همین عمل می‌کنیم! ما غزه را کامل محاصره می‌کنیم، نه برق، نه غذا، نه آب و نه گاز، همه چیز تعطیل می‌شود.. 👈 دلیل حیوان خواندن مخالفانشان این است که یهودیان صهیونیست طبق تورات شفاهی و تفاسیر تلمودی، غیر یهود را در رده‌ حیوانات میدانند.
گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عراق 🔸امیرعبداللهیان: عملیات خودجوش گروه‌های مقاومت فلسطینی پاسخ طبیعی به تجاوزات مستمر و اقدامات افراطی رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی و تداوم جنایات و کشتار علیه ملت فلسطین بویژه زنان و کودکان و اسرای فلسطینی است. 🔸طرفین بر ضرورت هماهنگی و انسجام کشورهای اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و درخواست از سازمان همکاری اسلامی برای برگزاری نشست اضطراری تاکید کردند.
✅ گزیده ای از اخبار فلسطین و جبهه مقاومت ◽️حمله موشکی حماس به سمت فرودگاه بن‌گوریون گردانهای القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی فرودگاه بن گوریون در تل آویو را موشک باران کرده است. گردانهای القسام اعلام کرده که در پاسخ به هدف قرار دادن منازل مسکونی و غیرنظامی، حمله موشکی گسترده‌ای به شهر اشغالی عسقلان با شلیک ۱۰۰ موشک انجام شده است. ◽️حدود ۳۰۰ پرواز مرتبط با فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو به‌دلیل وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی لغو شد ◽️جبهه مقاومت در حال فتح قله های پیروزی رئیسی در تماس تلفنی با زیاد النخاله: رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله‌های پیروزی است. پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می‌دانیم و ملت ایران همواره در کنار مردم آزادی‌خواه فلسطین ایستاده است. ◽️کشته‌شدن دو گردشگر صهیونیست در مصر رسانه‌های مصری به نقل از منابع امنیتی اعلام کردند یکی از نیروهای پلیس مصر با استفاده از سلاح شخصی خود دو گردشگر صهیونیست را در استان الاسکندریه از پای درآورد. برخی منابع شمار کشته‌ها را بیش از دو نفر اعلام کردند. ◽️فرمانده صهیونیست به هلاکت رسید رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند سرهنگ «سهار مخلوف» فرمانده گردان ۴۸۱ ارتباطات ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده است. ◽️گردان‌های قسام: موفق شدیم نیروهای جدیدی را در مناطق اشغالی جایگزین کنیم نیروهای قبلی به سلامت به غزه برگشتند. نیروهای جدید هم در حال انجام عملیات و مبارزه با صهیونیست‌ها هستند. ◽️اینترنت در تل‌آویو قطع شد رژیم اسرائیل برای مقابله با هراسی که در جان صهیونیست‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی افتاده، اینترنت در تل‌آویو و برخی شهرها را قطع کرد. ◽️گردان‌های قسام: رزمندگان ما در ۲۵ نقطه در حال نبرد هستند و به بیش از ۵۰ مقر ارتش رژیم صهیونیستی حمله کردیم. ◽️وزارت خارجه قطر: اسرائیل را به دلیل نقض مداوم و تجاوزات مکرر به الاقصی مسئول تشدید تنش ها می دانیم. ◽️طالبان: اگر کشورهای مسلمان همسایه اسرائیل به ما حق عبور بدهند، اورشلیم را فتح خواهیم کرد. ◽️وزیر بهداشت فلسطین: رژیم صهیونیستی، عمداً بیمارستان ها و آمبولانس ها را بمباران و کارکنان آنها را بر خلاف قوانین بین المللی کشته و مجروح می کند. ◽️کشته‌شدن ۴ اسیر صهیونیست در حمله به نوار غزه سخنگوی گردان‌های قسام: حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه منجر به کشته شدن ۴ اسیر صهیونیست و شهادت شماری از مجاهدین قسام شد. ◽️هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر عراق: اگر آمریکا در نبرد بین رژیم صهیونیستی و فلسطين مداخله کند، همه اهداف آمریکایی‌ها را مورد هدف قرار خواهیم داد!