فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢💢چرا کشتن یک نفر مساوی با قتل عام بشریت است؟
استاد #رحیم_پور_ازغدی
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
هدایت شده از نشریه فرهنگ پویا
هدایت شده از آیت الله اراکی
♦️ #بیانیه
بیانیه آیت الله محسن اراکی در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)
باسمه تعالی
توطئه ی غربی ـ صهیونیستی توهین به مقام مقدس پیامبر رحمت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) که مظهر عدل و رحمت و مهربانی و کاملترین مخلوق آفریدگار در جهان هستی است، توطئهای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. قدسیّتشکنی از مقدّسترین نمادهای قدسی جامعه بشری، قدسیّتشکنی از همهی معیارهای اخلاقی و ارزشهای متعالی و زمینهساز گسترش خشونت و ظلم و بیعدالتی و حقکشی و خباثت است. همه دوستداران عدل و فضیلت باید در برابر این جریان ایستادگی کنند، و رئیس جمهور گستاخ فرانسه را محکوم و با دولت فرانسه برخورد مناسب انجام دهند. ضمن اعلام محکومیت این گستاخی از سوی رئیس جمهور بیحیای فرانسه، از مسئولین محترم بهویژه مجلس شورای اسلامی انتظار میرود نسبت به عکسالعمل مناسب اقدام نمایند که کمترین آن، تحریم کالاهای فرانسوی است.
محسن اراکی
❌ #تحریم_کالاهای_فرانسوی
🔻کانال رسمی آیت الله اراکی
🆔 https://eitaa.com/joinchat/4134666240C9da417fa9d
.
هدایت شده از کانون غرب شناسی و اندیشۀاسلامی
✅ بورس و مسئولیت اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی سازمان حکمرانی
🔴 امروز در برابر مجلس یک تجمع آرام و مسالمتآمیز و در اعتراض به مالباختگی در بورس انجام شد. اقتصاد آشفته و بیسروسامان کشور، زندگی بخش بزرگی از مردم را با رنج، توام کرده است و در این بین، جمعیت بزرگی علاوه بر این درد و رنج مشترک، رنج مضاعفی پیدا کرده اند. کسانی که با اعتماد به وعده دولت در تضمین اصل داراییها و نیز سودآوری قابلقبول، وارد این بازار شدند و اینک با یک سقوط بهمنوارِ حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار واحدی در بورس، احساس میکنند همه سرمایهای که اندوخته بودند یا با رنج سالیان بدست آورده بودند یا با فروش خانه و ماشین در این بازار سرمایهگذاری کرده بودند یا از اطرافیان قرض کرده بودند و حتی وامهای ازدواج خود را وارد بورس کرده بودند، در کمتر از دوماه پیش چشمانشان در حال دود شدن است و وعدههای مکرر دولتیها و رئیس مجلس در بهبود وضعیت بازار بورس تحقق نیافته که هیچ، وضعیت اسفناکتر شده است.
🔴سازمان حکمرانی ج.ا.ا به دلایلی نمیتواند نسبت به این وضعیت بیتفاوت باشد:
دلیل اول؛ دعوتها، وعدهها و اعلام تعهدها و اطمینانبخشیِ بخش مهمی از سازمان حکمرانی کشور به مردم از شخص رئیسجمهور روحانی و بخشهای اقتصادی دولت و اظهارات خودسرانه افرادی در رسانه ملی که دوره حضور در بورس را دوره خوش باشی ملت میدانستند. بخش قابلتوجهی از مردم با اعتماد به این عناصر سطح بالای حکومت، تن به ریسک سرمایهگذاری در این بازار دادند. اگر غیر از این بود و افراد مستقل از وعده سازمان حکمرانی وارد بورس می شدند، اخلاقا وضعیت متفاوت میشد و حکومت می توانست از نظر اخلاقی عدم دخالت خود را موجه کند. اما اینک استدلال عمومی مردم که متکی به شواهد و قرائن بیَن است، اطمینان آنها به وعده و حمایت دولت برای حضور در بورس است.
🔴 دلیل دوم؛ در بین سرمایه گذاران و بسیاری از کارشناسان این ریزش بهمن وار طبیعی نیست و دولت و قوه مجربه با ورود "دستوری" و "دستکاری" عامدانه در بورس، سرمایه ملت را برای جبران مشکلات اقتصادی خود از جمله کسری بودجه، به این وضعیت کشانده اند. این ادعا را نمی توان مسکوت گذاشت و بدون اقناع افکارعمومی از کنارش گذشت.
🔴 دلیل سوم؛ بخش بزرگ و اصلی خسارت دیدگان در بورس از طبقات متوسط و زیر متوسط جامعهاند که در این وانفسای اقتصادی بنا بر اعتماد به حکومت برای بیارزش نشدن دارایی خود و نیز کسب سود متناسب با تورم و از دست ندادن قدرت خرید خود در مقایسه با سایر بازارها، وارد بورس شدهاند و اینک نه تنها از عهده این هدف برنیامدهاند بلکه هست و نیست خود را بر باد رفته میدانند.
🔴 دلیل چهارم؛ جمعیت بزرگ و قابلتوجه خسارتدیدگان از بورس است که نشان دهنده عمومیت مسئله است . این جمعیت بزرگ در این شرایط بد اقتصادی، به تنگنای مضاعفی دچار شدهاند و شرایط دشواری را به لحاظ روحی و روانی و خانوادگی، علاوه بر مشکل اقتصادی تجربه میکنند.
🔴 دلیل پنجم؛ همچنان امیدوار بودن این جمعیت زیانداده در بورس به تدبیر حکومت و رفع خسارت از آنهاست که تجمع اعتراضی آرام و مسالمتآمیز امروز مردم مؤید آن است و این فرصتی است که بدون تنش اجتماعی این چالش حل و فصل شود و از عواقب امنیتی کار در آینده پرهیز کرد.
🔴 دلیل ششم؛ ضرورت بازیابی اعتبار بازار بورس و مدعاهای اقتصادی و مهمتر بازیابی اعتبار وعده های حکومت به شکل عام نزد مردم و سرمایهگذاران به عنوان یکی از محورهای حل و فصل مسائل اقتصادی کشور در آینده است.
🔴 دلیل هفتم؛ بر اساس نظر برخی کارشناسان، به دلیل غیرطبیعی و دستوری بودن این ریزش، اتخاذ سیاستها و راهکارهایی که بتوان وضعیت بد کنونی بورس را تغییر داد و خسارتهای مردم را جبران کرد، ممکن و محتمل است.
🔴 بنابراین به دلایل گوناگون اخلاقی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که بیان شد، سازمان حکمرانی در کلیت خود نمیتواند نسبت به وضعیت فعلی بورس و این جمعیت بزرگ خسارت دیده و از رنجی که این هموطنان از ناحیه اطمینان به حکومت متحمل شدهاند، بیتوجه باشد. دست کم حکومت اخلاقا به خاطر وعده ای که داده است در برابر این افراد مسئول است.
✍ دکتر پرویز امینی
هدایت شده از کانون غرب شناسی و اندیشۀاسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف تلخ
💢 رئیسجمهور بعد از ۷ سال معطل کردن کشور به اروپا و آمریکا و برجام، بلاخره به حرف رهبرمعظم (نگاه به درون) رسید. و اعتراف و اذعان به دیر فهمی کرد.
_ ۳۶ ثانیه
#اصلاح_طلب
✅ t.me/Islamicphilosophy_ir
هدایت شده از کانون غرب شناسی و اندیشۀاسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اسرائیل یک کشور یهودی یا یک جامعه دموکراتیک؟
🔹غربیها راهکاری مختلف برای حل مسئله فلسطین ارائه کردهاند که در همه شرایط، به نفع صهیونیستهاست، حالا آنها خودشان هم در پی این هستند که ببینند کدام راهکار برایشان بهتر است.
⏯مستند #لابی_صهیونیست_ها_در آمریکا را در یوتیوب
https://youtu.be/IzTfwt3SdX4
⏯مستند #لابی_صهیونیست_ها_در آمریکا را در آپارات
https://aparat.com/v/iaDx5
🆔 @ofogh_tv
هدایت شده از کانون غرب شناسی و اندیشۀاسلامی
#احیا_حوزه_کاربردی_قم
💢 برگزاری دروس خارج مسائل مستحدثه با موضوع «فقه سلامت» برای دومین سال متوالی در حوزه علمیه خراسان
✔️ در راستای دغدغهمندی و احساس تکلیف نسبت به ضرورت طرح مسائل مستحدثه عرصه فقه سلامت در جامعه امروز، بخصوص مسائل مورد ابتلای جامعه همچون سقط جنین، تلقیح مصنوعی و مسائل مرتبط با حیطه پزشکی قانونی و فرآوردههای حلال؛ هیئت اندیشه ورز «دین، سلامت و سبک زندگی» حوزه علمیه خراسان اقدام به برگزاری دروس خارج در این حوزه نموده است.
🔹 آیتالله حاج شیخ مهدی مروارید، با موضوع «تحدید نسل و سقط جنین»
🔹 حجتالاسلام والمسلمین حاج سید عبدالهادی مرتضوی با موضوع « فقه مسائل پزشکی قانونی» (روزهای چهارشنبه)
🔹 حجتالاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد مروارید با موضوع «تلقیح مصنوعی»
🔹 حجتالاسلام والمسلمین حاج شیخ محسن ملکی با موضوع «فرآوردههای حلال (ذبح از منظر فریقین» (روزهای چهارشنبه)
ادامه مطلب + آدرس کانالهای مجازی دروس👈 https://b2n.ir/858697
#فقه_سلامت
#مسائل_مستحدثه
https://eitaa.com/joinchat/2627469312Ce79e470920
هدایت شده از کانون غرب شناسی و اندیشۀاسلامی
#نشست
#فضای_مجازی
🔴 مرکز مطالعات #فضای_مجازی پژوهشگاه برگزار می کند:
✅ دومین نشست علمی "کدهای اخلاقی #فضای_مجازی"
🎙 با حضور:
#ابوطالب_صفدری
#ابراهیم_خرمنژاد
#سیدجمال_قریشی
#سیدآرش_وکیلیان
#مهدی_خلیلی
📅 سه شنبه 6 آّبان ماه 99 / ساعت 15
📡 تحت نرم افزار ادوب کانکت و ارتباط از طریق :
👇👇👇👇👇👇
http://meeting.iict.ir/farhang
🆔 @iictchannel
🔰هفته اول آبان بحث های ملی گرایی و نگاه به ایران باستان با شعارهای سیاسی همراه شده و در فضای رسانه و مجازی بازتاب می یابد ۰ مناسب است در ارتباط با نسبت اسلام و ایران به یک نمونه تاریخی از رفتار ایرانیان در گذشته اشاره کنیم ۰
✅ بازتاب اندیشه سیاسی نهضت شعوبیه و ماجرای ملی گرایی ایرانی در عهد اسلامی :
✅شاخص تاریخی مهم اعتدال و عدالت خواهی و معنویت گرایی روح ملی ایرانیان در افق اسلامی و آسیب شناسی تفاخر قومی به موازات آن۰
http://mousanajafi.ir
https://eitaa.com/drmousanajafi
https://Sapp.ir/drmousanajafi
#آثار
#تازه_های_نشر
🔶 توسط سازمان انتشارات پژوهشگاه منتشر شد:
🔰 کتاب "گفتاری در فلسفه فقه" به کوشش حجت الاسلام #علی_محمدی_جورکویه
⚜️ مشروح خبر:
🌐 iict.ac.ir/falsafehfegh
🆔 @iictchannel
پنل ششم: فلسفه جامعه شناسی
______________________
🔴راهنمای حضور در پنل ششم کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی
.............................
1. ابتدا و ارد لینک زیر شوید:
https://conf.rihu.ac.ir/rhc
2. نام و نام خانوادگی خود را در باکس Name وارد نمایید
3. دکمه Enter Room را بزنید
4. گزینه Open in browser انتخاب کرده و وارد کنفرانس شوید.
در صورت نیاز به راهنمایی یا بروز مشکل با تلفن 02532111204 یا شماره موبایل 09904695880 تماس بگیرید.
نکته: از پژوهشگران و اساتید محترم درخواست می شود به منظور پرهیز از قطع و وصل شدن صدا و تصویر سخنرانان جلسه از بستر ایترنتی مناسب استفاده نمایند.
---------------------------------------
گروه اطلاع رسانی پژوهش:
🔴https://eitaa.com/joinchat/2409758765Ce74730d416
@ENOEnsani
🔰 اطلاعنگاشت | مدیریتِ قاطع، همکاریِ همگانی
🔻رهبرانقلاب اسلامی در جلسهای که با حضور رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل دادند، از مسئولان کشور خواستند برای مقابله با ویروس کرونا «تلاش مضاعف» و «ابتکارات جدید» داشته باشند. ایشان در این زمینه توصیههایی بیان کردند که در این اطلاعنگاشت مرور میشود.
💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از انجمن مدرسان بیانیه گام دوم
⁉️ آیا سیاست خارجی ج.ا.ایران واقعا اسلامی است یا بر اساس منافع کشور ایران؟
⁉️ آیا ایران از آمریکا جداشده و مستعمره روسیه است؟
⁉️ آیا حمایت از عراق و سوریه به دلیل اسلام بود؟ پس چرا از مسلمانان آذربایجان حمایت نمی کنیم؟
⁉️ آیا ایران می تواند در امور کشورهای دیگر دخالت کند؟
⁉️ اصلا مبنای سیاست خارجی ایران چیست؟
🌺 گروه دورهمی دوستانه 🌺
هر هفته یک موضوع چالشی
پنجشنبه شب ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۰۰
پیامرسان واتساپ
نوجوانان متوسطهدوم و دانشجویان 🔻
https://chat.whatsapp.com/HGtHDWxrNr2LKDS4NToAkO
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ آموزش تیراندازی و ذخیره موادغذایی از ترس وقوع جنگ داخلی در آمریکا....!
☑️ @Kavoshplus
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ گزارشی از اعزام نیروهای مسلح ایران به مرزهای شمالی کشور...!
📍هرگونه تغییر در ژئوپولتیک مرزها خط قرمز ما است/با هر تهدیدی علیه ایران مقابله و از امنیت مرزهای کشورمان دفاع میکنیم...!
#ترکی
🆔 @Kavoshmedia
#خبر
در آخرین پنل تخصصی کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی
پروفسور برایان ترنر مولف کتاب اسلام و وبر سخنرانی می کند.
لینک شرکت در کنفرانس:
https://www.skyroom.online/ch/rihu/meeting1
مشروح خبر در:
http://rihu.ac.ir/fa/news/37236
---------------
@rihu_ac_ir
شرح اصول کافی ۱ .mp3
23.53M
🎧 استاد میرباقری | #شرح_اصول_کافی، جلسه اول، ۵ آبان ۱۳۹۹
⚡️ منزلت کتاب اصول کافی در بین موسوعههای روایی شیعه
⚡️ نکاتی درباره روش تحلیل و شرح روایات کتابالحجة در جلسات
☑️ @mirbaqeri_ir
شرح اصول کافی ۲ .mp3
23.02M
🎧 استاد میرباقری | #شرح_اصول_کافی، جلسه دوم، ۶ آبان ۱۳۹۹
⚡️ توضیح عنوان «إضطرار إلی الحُجة»
⚡️ معنای اضطرار و معنای حجت و گسترۀ اضطرار به حجت
☑️ @mirbaqeri_ir
📢سری جدید برنامه طنز سیاسی «#حرفشم_نزن»
🔹«حرفشم نزن» دارای بخشهای مختلف همچون خبر، گزارش خبری، گفتوگوی حضوری و تلفنی، میزگرد، اخبار هواشناسی و ورزشی و هنری و خبرهای کوتاه و همچنین بخشی با عنوان خبر انگلیسی است.
⏰سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 21:00 از شبکه افق سیما
🆔 @ofogh_tv
🔰لوح | مفتخر به جنایت
🔻حضرت آیتالله خامنهای: «تحریمهای خباثتآمیز آمریکا جنایت است. رئیسجمهور آمریکا اظهار خوشحالی میکند که با تحریمهای حداکثری، اقتصاد ایران را دچار اختلال کردیم... فقط آدمهای رذلی مثل شماها هستند که به جنایت افتخار میکنند؛ علیه یک ملت دارید جنایت میکنید افتخار هم میکنید!» ۹۹/۰۸/۰۳
💻 @khamenei_ir
⚡️ در طول تاریخ، عُمدتاً به دنبال #غُلات بودیم اما بیشترِ ضربهها را از #مُقَصّرین خوردیم.
💠 استاد سید محمّدمهدی میرباقری:
«غُلات، طوایف محدودی هستند که نظرشان واضِحُالبُطلان است. به نظر بنده، «تقصیری» که در حق ائمه اطهار(ع) صورت گرفته، ضَرَرَش کمتر از ضَرَرِ غُلات نیست.
در طول تاریخ، بیشتر به دنبال غُلات بودیم و بیشترِ ضربهها را از مُقَصّرین خوردیم. البته ریشه آن، اتفاقات بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) است که کسانی میخواستند مردم را از معصومین(ع) جدا کنند و برای آنها بدل معرفی کنند.
این جریان، بهنسبتی در بین دوستان و مُحِبّین اهلبیت(ع) اثرگذار بوده و سببِ درست شدنِ طبقاتِ موازی شده است. لذا معصوم و کلام ایشان در نگاه بخشی از مؤمنین، در آن جایگاه حقیقی خودش قرار نگرفته است تا برای تربیت خودشان و برای برنامهریزی اجتماعیشان از آن بهره ببرند.» (۱۳۹۷)
☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اینجا وقتی بیمار شدید آن وقت معنای «بیمه» را میفهمید!
👈🏻در سیستم درمانی غرب، بیمه حرف اول را میزند ولی به گفته کارشناسان، فقط کافی است بیمار شوید تا ببینید بیمهها کجا هستند.
🆔@ofogh_tv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ گزارشی از جدیدترین آمار در رابطه با نژادپرستی ساختاری در پلیس کانادا...!
☑️ @Kavoshplus
💠 اسوۀ وحدت اسلامی
🔻 گزیدهای از پیام آیتالله سید کاظم حائری به دومین نشست علمی طلایهداران صلح و وحدت اسلامی که اردیبهشت ماه ١٣٩٧ برگزار شد:
یکی از ویژگیهای استاد شهید ما آیتالله سید محمدباقر صدر قدسسره در کنار همۀ فضایل و محاسن انبوه و پرشمارش عبارت است از وحدتگرایی و رویکرد تقریبی که در همه میدانهای فعالیت او وجود داشت؛ چه در عرصه افکار و مفاهیم و چه در عرصه فعالیتهای عملی و اجتماعی.
این ویژگی را میتوان از شاخصههای پیش رو بهدست آورد:
🔸 طرحهای تمدنی کلان او که در کتابهایی چون «فلسفتنا»، «الأسس المنطقية للإستقراء»، «اقتصادنا» و «البنك اللاربوي» بازتاب یافته است. او در این طرحها امت اسلام را با همه گسترۀ پردامنه و وجود وسیعش در نظر داشت و نیازهای فکری، اعتقادی، روشی و عملی همۀ امت را تشخیص میداد و سپس به رفع نیازها و درمان دردهای آن میپرداخت…. ازاینرو بهراستی نظریهپردازیاش متعلق به همه جریانها و گرایشهای مذهبی امت اسلام بود.
🔹 شهید صدر در پژوهشهایش تنها به بهرهگیری از ابزارها و پشتوانههای علمی خاص [مذهبی] خود بسنده نمیکرد، بلکه هرآنچه در عرصۀ اندیشۀ اسلامی وجود داشت را بهکار میگرفت تا به رأی بهدستآمده ویژگی فراگیری و شمول بخشد و آن را بهعنوان حکم اسلام در چارچوب گستردۀ آن ارائه کند. در این راستا در اثر بزرگش «اقتصادنا» مذاهب مختلف اسلامی را در دایره پژوهش قرار میدهد تا از همه آنها برای ساخت نظریه اقتصادیاش بهره بگیرد؛ نظریهای که آن را بهعنوان نظریه عمومی اسلام و دربرگیرنده انواع مذاهب اسلامی اکتشاف کرده است. برای نمونه در بحث مالیاتهای خمس و زکات، بیان کرده است که این دو مالیات برای بالا بردن سطح زندگی فقیر و رساندن آن به سطح زندگی اغنیا، تشریع شدهاند تا از این رهگذر مفهوم توازن اجتماعی در اسلام محقق شود. او در این راستا به منابع متعددی از میراث اسلامی استناد کرده که در این میان در کنار روایاتی از «وسائل» نقل ابنقدامه در «المغني» که در آن نظر شافعی را نیز آورده، وجود دارد. همچنین در قانون «زمين آبادشده بهدست بشر در هنگام فتح، مِلک عمومی همه مسلمانان است» به اجماع منقول در جواهر و نیز سخن ماوردی در اینباره و نقلقول وی از امام مالک، استدلال کرده است. او در حکمی به فتاوای فقهای بزرگ شیعه و روایات امامان اهلبیت(علیهمالسلام) و نیز به سخن سرخسی در «مبسوط» استدلال میکند. وی از این رهگذر به حکمی که استنباط میکند صبغه حکم شرعی در چارچوب کلان شریعت اسلامی میدهد.
🔹 به همین دلیل بود که بهطور ویژه از کتاب «اقتصادنا» در کشورهای اسلامی استقبال شد و این کتاب به مرجعی برای فهم مکتب اقتصادی اسلام و نظریات اسلامی در این زمینه تبدیل گشته و بهعنوان ماده درسی در شماری از دانشگاههای جهان اسلام بهکار گرفته شد، هرچند بهطور کلی همواره دیگر کتابهای شهید صدر نیز موردتوجه فرهیختگان، اندیشمندان، پژوهشگران و مجامع علمی در سراسر جهان اسلام بوده و هست.
🔸 روشی که شهید صدر به مسائل حساس مذهبی میپرداخت سومین شاخصه نشاندهنده این رویکرد است. او درحالیکه به باورهای مذهبی خود افتخار مینمود و تثبیت و دفاع از آنها را بر عهده میگرفت، از این نکته غافل نبود که مخاطب خود را همه مسلمانان با هر مذهبی قرار دهد، به همین منظور از ابزارهای عمومی اثبات بهره میگرفت و با زبانی فراگیر و تعابیری جذاب سخن میگفت و از عبارات مشمئزکننده، پرهیز داشت و به همه طیفها و طوایف امت اسلام با دیده احترام مینگریست. شهید صدر نمونههایی عالی از گفتوگوی مذهبی برادرانه و آرام را به نمایش گذاشته است؛ گفتوگویی که کینهورزی و ادبیاتِ تحقیرِ دیگر مذاهب یا جسارت به بزرگان دیگران جایی در آن ندارد.
🔹 او «مرجع» را رهبری برای عموم مسلمانان میدانست که در تلاشهای نظری و عملیاش دغدغه همه امت را دارد و اینطور نیست که تنها مرجع یک فرقه یا گروه معین باشد. بر همین اساس به مبارزه بر ضد حکومت ستمگر عراق برخاست؛ زیرا میدید نظام بعثی به زورِ سلاح بر گُرده ملت عراق سوار شده و این ملت را از ابتداییترین حقوق و آزادیهایش محروم ساخته است…. او در آخرین پیامی که برای امت عراق، اعم از شیعه و سنی فرستاد، میگوید:
من از آن زمان که [جایگاه] خودم و مسئولیتم را در این امت شناختم، وجودم را بهطور یکسان وقف شیعه و سنی و عرب و کُرد کردهام؛ زیرا من از رسالتی دفاع کردم که همه آنها را متحد میکند… پس ای برادر و فرزند سنیمذهبم! من به همان اندازه با تواَم که با برادر و فرزند شیعیام هستم. من به همان اندازه با هر دو شما هستم که شما با اسلام هستید.
متن کامل این بیانیه را اینجا بخوانید
🆔 @shahidsadr
💠 #رهبر_انقلاب: جوانان و روشنفکران و عموم ملت ما با اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (عج) این اعتقاد راسخ را در دل خود پرورش میدهند که نظم ظالمانه جهانی، قابل زوال است.٨١/٧/٣٠