7.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | رهبر انقلاب: من فکر نمیکنم در بهشت زندگی میکنیم. شما خیال میکنید همه پیش من میآیند و بهبه و چهچه میکنند؟
💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | گفتگوی صمیمانه محمد صالحعلا با رهبر انقلاب
🔹گزیده مستند «غیررسمی»
💻 @Khamenei_ir
16.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 پاسخ رهبر انقلاب به سؤالات صریح یک کارگردان
🔻رهبر انقلاب: من تک تک مردم ایران را دوست میدارم و برای همه دعا میکنم.
💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | لحظاتی صمیمانه از دیدارهای پنجشنبهای رهبر انقلاب
💻 @Khamenei_ir
8.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | پرسش یک جوان از رهبر انقلاب درباره جوانگرایی در مسئولیتها
🔻رهبر انقلاب: وقتی یک جوانی در سنین متناسب رئیس جمهور بشود و واقعاً آدم متعهدی باشد طبعاً افرادی را که انتخاب میکند از بین جوانها خواهد بود.
🔻 اول انقلاب آدمهایی که بتوانند کارها را برعهده بگیرند و تجربه داشته باشند، نبودند. الان هستند. پیرمرد هم نیست، اما جوان سی و چندساله و چهل ساله هم نیست، این را وقتی داریم، نمیشود، یعنی مصلحت نیست، درست نیست که ما این آدم را در رأس کار نگذاریم و از امکان کار و تجربه و تواناییاش استفاده نکنیم.
💻 @Khamenei_ir
دستاوردهای حوزوی وحدت حوزه و دانشگاه در تعلیم و تربیت .mp3
10.95M
#بشنوید
🎙سخنرانی استاد خسروپناه با موضوع: دستاوردهای حوزوی وحدت حوزه و دانشگاه
دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور ۲۶آذر۱۳۹۹
🆔 @khosropanah_ir
مکتب و علم و برنامه .mp3
12.11M
💥 رابطه «مکتب» با «علم» و «برنامه» (با تطبیق بر حوزۀ تربیت)
🔹 #مکتب مشتمل است بر #آموزههای_فقهی که به یک معنا تکلیفها را معین میکنند و #آموزههای_حِکمی که توصیف هستند و #آموزههای_ارزشی که در حوزه اخلاق بحث میشوند.
🔹 #مکتب_تربیتی اسلام برای تبدیل شدنش به یک #نظام_تربیتی عینی و جاری شدنش در عینیت باید از بستر #علوم_تربیتی هم عبور بکند.
🔹 مکتب باید در حوزه دانش فرآوری بشود و به گمان ما اصلاً #علم_دینی یعنی همین. 👈 علم دینی یعنی علمی که در آن مکتبِ مستند به اسلام فرآوری شده و به دانش کاربردی تبدیل شده است. [علم مکتبی]
🔹 علم دینی علمی است که در روش تحقیقِ آن، #مکتب و دستاوردهای استنباطی از دین جانمایی شده، یعنی شما میتوانید نسبتِ بین آن چه که در حوزه مکتب به روش اجتهادی از دین استنباط میکنید با مطالعات تجربی و نظری را معین بکنید و بگویید اینها چگونه درون یک دستگاه مطالعاتی قرار میگیرند و همافزا میشوند.
#مکتب_و_حکمت
#مکتب_تربیتی
#مکتب_کاربردی
#روش_تحقیق
📚 پروندۀ کاملِ #فلسفه را ببینید (در حال بهروزرسانی):
🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/3398
☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به بهانه انتشار مستند #غیر_رسمی
چه کسی موتور تفکر در حوزه اقتصاد اسلامی با رویکرد مدیریت نظام را روشن کرده است؟
💠 @Profderakhshan
🔴🔴روایت استاد #رحیم_پور_ازغدی از باورهای عجیب خاتمی
♦️رئیس جمهور معمم دیگری را می شناسم که در دوران حاکمیت خود در سالهای پایانی دهه هفتاد در همین شورا، عدالتخواهی را سوسیالیسم خواند و به صراحت گفت این آیات و روایات "عدالتخواهی" که در حوزه و دانشگاه می خوانی تنها به درد "انقلاب کردن" می خورد و به درد "حکومت کردن" نمی خورد!
♦️و در چشمان من نگریست و گفت باید بپذیریم که شاید سکولاریسم، تقدیر عصر ما و مشیت الهی باشد و پایان تاریخ شاید همین نظام لیبرال دموکراسی و سرمایه داری است و مقاومت، بی فایده است...
♦️منتها ما بکوشیم کمی از فسادش بکاهیم و دوز "معنویت" آن را در حریم شخصی کمی بالاتر بریم، از امام تجلیل کرد و سپس تبصره زد که ریشه استبداد دینی در دیدگاه خود امام است و وقتی مراد امام از ولایت مطلقه را برای او توضیح دادم با لبخند گفت با این تقریر روشنفکرانه که تو کردی، قبول!!
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑سه شرط مهم برای #ازدواج
دکتر محمدعلی انصاری، مفسّر قرآن و نهجالبلاغه
《محفل زمانه شناسی》
50.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | فیلم کامل قسمت دوم مستند «غیررسمی»
💻 @Khamenei_ir