eitaa logo
کانون غرب‌ شناسی و اندیشۀاسلامی
1.5هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
9.1هزار ویدیو
582 فایل
✅ در این کانال مباحث مختلف و مهم پیرامون شناخت تمدن وعالَم #غرب، تفکر و فرهنگ، علوم‌انسانی، تمدن اسلامی، معارف مهدویت و تحلیل انقلاب اسلامی بر اساس فلسفۀ تاریخ و اندیشه ناب اسلامی ارائه می‌شود. @GhalbeSalimeSalman
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺وقتی استعمارگران دنیای قدیم، مرزهای دنیای امروز را کشیدند 👈🏻 بعد از جنگ جهانی، انگلستان برای مرزبندی‌های جدید به ویژه در سوریه و لبنان، نمی‌توانست از قدرت فرانسه چشمپوشی کند، به همین دلیل هر طور بود می‌خواست سهم این کشور اروپایی را هم لحاظ کند، مذاکراتی پشت پرده در حال شکل گرفتن بود که مرزهای دنیای جدید را شکل می‌داد 🎥 مستند «پسران سعود» به تاریخچه ایجاد عربستان سعودی در پی از هم پاشیدن امپراتوری عثمانی و تقسیم مناطق قدرت انگلستان و فرانسه و ایجاد کشورهای عربی نظیر عراق، سوریه، لبنان و فلسطین می پردازد ⏯ تماشای فایل کامل این مستند در آپارات https://aparat.com/v/6n0XT%D9%BE 🆔@ofogh_tv
🔰 امتحان سخت 🔹روسا هر جا هستند، در هر کشوری هستند، دولتمردان در هر کشوری که هستند و در هر جا که هستند باید بدانند که رسیدن به این مقام، امتحانی الهی بوده است و سخت امتحانی است 📅 امام خمینی(ره) | ۷ دی ۱۳۵۹ ✅ @EMAM_COM
💠 نقش ایجابی ائمه علیهم‌السلام در مبارزه با انحرافات 🏴 شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام تسلیت باد 🔸 شهید صدر در بررسی تاریخ اهل‌بیت علیهم‌السلام به نگاه جامع و کل‌نگر به زندگی و تاریخ ائمه علیهم‌السلام فرامی‌خواند تا از کج‌فهمی‌ها و سوءاستفاده از گزاره‌های جزئی‌ تاریخ ائمه جلوگیری کند. او در ایام تعطیلی حوزه به مناسبت شهادت یا ولادت ائمه به بررسی تاریخ زندگانی ایشان می‌پرداخت تا ماهیت نقش ایشان و رسالتی را که برعهده داشتند را در این نگاه جامع، روشن کند. 🔹 حاصل این سخنرانی‌ها در کتاب امامان اهل‌بیت علیهم‌السلام جمع‌آوری شده است. برای نمونه شهید صدر در تبیین نقش ایجابی ائمه علیهم‌السلام می‌گوید: همچنین نقش ایجابی امامان علیهم‌السلام در پُربارسازی عقیدتی امت نمود می‌یابد که از سویی با شخصیت رسالتی و فکری ایشان صورت می‌پذیرفت و از دیگر سو با ایستادگی ایشان در برابر جریان‌های فکریِ خطرساز برای رسالت و فروپاشاندن آنها در آغاز شکل‌گیری‌شان. درواقع امامان علیهم‌السلام از چنان دانش همه‌جانبه و فراگیری برخوردار بوده‌اند که ایشان را توانا می‌ساخته تا این آغازهای خطرناک را احساس کنند و کارآمدی و پیامدهای منفی آنها را برآورد کنند و برای از میان‌بردنشان برنامه بریزند. ما در پرتو این نقش، اقدام امام حسن عسکری علیه‌السلام را تفسیر می‌کنیم. ایشان در مدینه بود که از پروژه تألیف کتابی به‌قلم کندی درباره تناقضات قرآن در عراق آگاه شد. ایشان به‌وسیله برخی از منتسبان به مکتب کندی با او در ارتباط شد و این تلاش را بی‌فرجام نمود و مکتب کندی را قانع کرد که بر خطاست. امامان اهل‌بیت، ص١٢٨ 🆔@shahidsadr
8 ربیع الأوّل 1 ـ شهادت امام عسكری علیه السلام علیه السلام در سال 260 هـ در سن 28 سالگی به دست معتمد عبّاسی به شهادت رسید. (1) قول دیگر 13 محرّم است. (2) معتمد به عباسیّین سفارش می کرد که بر آن حضرت تنگ بگیرند. او و معتز و مهتدی چندین مرتبه امام عسکری علیه السلام را حبس کردند. (3) آن حضرت 22 ساله بودند که امام هادی علیه السلام به شهادت رسیدند، و مدّت امامت آن حضرت شش سال بود. در شبی که فردای آن روز به شهادت رسیدند نامه های زیادی به مردم مدینه نوشته بودند. هنگام نماز صبح، بعد از آن که امام عصر علیه السلام آن حضرت را وضو دادند و جوشانده ای به حضرتش دادند، به شهادت رسیدند. (4) وقتی مردم سامرّا با خبر شدند، همه بازار ها بسته شد و مردم کنار منزل آن حضرت جمع شدند. وزراء و اتباع خلیفه و بنی هاشم و علویّات داخل منزل بودند. در سامرّا صدای شیون و گریه از هر سو به گوش می رسید و قیامتی بر پا شده بود. (5) امام زمان علیه السلام آن حضرت را غسل داده بعد از کفن آن حضرت بدن مطهّر را جهت نماز آوردند. جعفر برادر حضرت جلو آمد که بر بدن مبارک نماز بخواند. همین که خواست تکبیر بگوید امام زمان علیه السلام در حالی که طفلی گندمگون، پیچیده موی، گشاده دندان مانند پاره ماه بود از حجره بیرون آمد و ردای جعفر را کِشید و او را از آن مکان دور کرد و بر پدر بزرگوارش نماز خواند و آن حضرت را نزد قبر پدر بزرگوارش حضرت هادی علیه السلام دفن نمودند. (6) جعفر این واقعه را برای معتمد نقل کرد. همه جا را در جستجوی حضرت گشتند، ولی اثری از آن حضرت ندیدند. در سال شهادت امام عسکری علیه السلام _ سال 260 هـ _ محدّث جلیل جناب فضل بن شاذان نیشابوری از دنیا رحلت فرمود. او صاحب 180 تأ‌لیف است و امام عسکری علیه السلام سه بار بر او رحمت فرستاده اند. (7) 📚 منابع : 1. کافی : ج 1، ص 503. و ... . 2. تهذیب المقال : ج 3، ص 532. و ... . 3. کافی : ج 1، ص 513. و ... . 4. کمال الدّین : ص 473. و ... . 5. کافی : ج 1، ص 505. و ... . 6. کمال الدّین : ص 475. و ... . 7. اختیار معرفة الرّجال : ج 2، ص 821 ـ 817. و ... . «محفل زمانه شناسی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ بخشی از مناظره بایدن و ترامپ: 📍افسردگی، اعتیاد و مصرف الکل به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده...! ☑️ @Kavoshplus
🕯يَا أَبا مُحَمَّدٍ، يَا حَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ أَيُّهَا الزَّكِىُّ الْعَسْكَرِىُّ ، يَا ابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ، يَا حُجَّةَ اللّٰهِ عَلىٰ خَلْقِهِ، يَا سَيِّدَنا وَمَوْلانا إِنَّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ إِلَى اللّٰهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَيْ حاجاتِنا، يَا وَجِيهاً عِنْدَ اللّٰهِ اشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّٰهِ.. 💔آجرک‌الله‌یا‌صاحب‌الزمان‌(عج) شهادت علیه ‌السلام تسلیت باد‌.💔
(ع): ◾️در مقام ادب همین بس که آنچه برای دیگران نمی پسندی، خود از آن دوری کنی 📚 مسند الامام العسکری، ص288) 🏴 شهادت یازدهمین سپهر فروزان آسمان امامت و ولایت حضرت (ع) تسلیت باد
نحوه بکارگیری انفال ریشه تمام بیعدالتیها و کلید حل معضلات دکتر حسین کچویان (قسمت ۱ از ۲) مکرراً شنیده ایم که نظام اقتصادی اسلامی، نظامی است که نه همچون نظام سرمایه داری و نه همچون نظام سوسیالیستی است. گفته شده است که نظام اسلامی نظیر نظام سرمایه داری نیست که افراد می توانند بدون هیچ محدودیتی، ثروت اندوزی کرده و از طریق کار بدون قید و بند در قلمروی اقتصاد تولید ثروت نموده و آنرا تملک کنند که تنها وظیفه آنان پرداخت مالیات مقرر تعیین شده توسط دولت باشد که آنهم قابل قیاس با ثروت تحصیل شده و دارایی موجود شخص از طریق فعالیتهای اقتصادی فرد سرمایه دار نیست! از آنطرف نیز نظام اسلامی چون نظام سوسیالیستی نیست که مالکیت خصوصی در آن به رسمیت شناخته نشده و افراد مالک محصولات تولیده شده توسط خودشان نباشند و نتوانند مالک خانه و زمین یا کارخانه و شرکت خود باشند! نظامی که در آن دولت، مالک بزرگی است که بر تمامی منابع ثروت و تولیدات افراد جامعه سلطه ملکی و مالی دارد، قطعا نظام اقتصادی اسلامی نیست کما اینکه نظامی که در آن حدی بر ثروت اندوزی و کار افراد وجود نداشته و هر آنچه می خواهند بدون قید و حدی تولید و تملک می کنند، نظام اقتصادی اسلام نیست! اما سوال مهمتر این است که نظام اقتصادی اسلام و آنچه آنرا از این دو نظام متمایز می کند، در کجاست؟ در این خصوص نظریاتی مطرح بوده که بدون مخالف نبوده است مثل آن نظریاتی که قائل به گذاشتن حد بر ثروت و دارایی هستند. اما به نظر می رسد مهمترین وجه تمایز ساختاری اقتصاد اسلامی که موجب تمایز آن با دو نظام دیگر می شود در مساله انفال قرار دارد. انفال، مطابق نظر فقهی حضرت امام (ره) تمام اموالی است که فاقد رب یا مالک است که شامل زمین های موات اعم از شهری و غیر شهری، معادن از جمله نفت، دریاها، رودخانه ها و... بغیر از اموال منقول در آنها مثل پرندگان و حیوانات دیگر است. انفال به یک معنا سرچشمه کلیه ثروتهاست. در سرمایه داری با انفال، مثل مال خصوصی و در سوسیالیسم با اموال خصوصی نظیر انفال یا مال حکومتی عمل می گردد. در اسلام تفکیک دقیقی بین مال حکومت یا امام و مال خصوصی وجود دارد. بررسی مجملی در نظامات اقتصادی نشان می دهد هم ویژگی و هم سرچشمه بدبختیها و خیرات نظامات مختلف به نوع تعامل آنها با انفال برمی گردد. در نظام اسلامی بعد از انقلاب اسلامی نیز نحوه تعامل با انفال سرچشمه کلیه فسادها، نابرابریها، تبعیضات طبقاتی و مشکلاتی است که اکنون کشور با آن مواجه است. نوع توزیع انفال یا به تعبیری منابع عمومی مثل زمینها، منابع و سایر اموال دولتی از اساس مبتنی بر روابط ناسالم و غیرعادلانه بوده است. آنچه در مورد امضاهای طلایی گفته می شود نیز بخش مهم و عمده آن نیز به اموال دولتی برمی گردد. چه بسیار زمینها، اموال و منابعی که به افراد مختلف داده شد، به بهانه تاسیس مدرسه، بیمارستان یا سایر خدمات خیر و عمومی اما عملاً بدل به ملک خصوصی گردید و صاحب آنرا صاحب ثروتهای افسانه ای و بادآورده کرد. آنچه که اخیراً در جریان دادگاه های مختلف افشا شده است، بخوبی نشان می دهد که آغاز و منشای اصلی فساد از مدیرانی است که بر انفال یا اموال دولتی سلطه و اقتدار یا مدیریت داشته اند. به جرات می توان گفت که در کشور شاید نتوان باندازه انگشتان دست، افراد در هیچ قشری از تاجر و کارخانه دار تا پزشکان و دارندگان مجموعه های فرهنگی سرمایه دار و ثروتمندی را پیدا کرد که ثروت وی ناشی از بهره تبعیض آمیز از اموال عمومی یا دولتی نباشد. به همین دلیل در کشور ما دعوای بر سر مالکیت دولتی و خصوصی دعوایی مسخره و تصنعی است. در کشور ما دعوای احاله اقتصاد به مردم در واقع دعوای بهره برداری طالمانه و تبعیض آمیز از اموال مردم است. بخش خصوصی مشکلش صرفا این است که چرا بهره بیشتر و بی حساب و ناعادلانه از این اموال بدست نمی آورد یا به وی داده نمی شود! به هیچ وجه مساله این بخش، این نیست که در فعالیت های اقتصادی آزاد گذاشته شود، بلکه دعوای آن این است که چرا این یا آن سرمایه دار از این منابع بیشتر بهره می برد و به آن دیگری کمتر داده می شود. به همین دلیل در این کشور هیچ کاری که در آن منابع دولتی به میزان زیاد و مسرفانه به کارگرفته نشود، به هیچ وجه مورد اقبال بخش خصوصی نخواهد بود. البته این به معنای متهم سازی بخش خصوصی نیست، بلکه بخش دولتی نیز بیش از بخش خصوصی مسئول است و در واقع با بیان درست، «خصوصی» و «دولتی» نقش هایی است که با هدف واحدی بین افراد دست به دست می شود! از اینرو می توان گفت که تمام نزاعی که در کشور میان گروههای سیاسی در جریان است نیز در اصل نزاع بر سر همین اموال است؛ یک دلیل قاطع و مشخص آن نیز وضع شرکتهای دولتی است که با مصرف نزدیک به ۷۰ درصد بودجه، مالیاتهایی زیر ده درصد پرداخت می کنند و اکثراً زیان ده هستند. https://ble.ir/tammolat https://instagram.com/dr.kachooyan
نحوه بکارگیری انفال ریشه تمام بیعدالتیها و کلید حل معضلات دکتر حسین کچویان (قسمت ۲ از ۲) اما با وجود اینکه این شرکتها محل انواع فساد اقتصادی و اجتماعی بوده و مشکل آنها از زمان هاشمی رفسنجانی موضوع بحث بوده و همه بر ضرورت اصلاح آن تاکید داشته اند، از آن زمان تاکنون هیچ دولتی ولو باصطلاح مدافعان پروپا قرص بخش خصوصی و لیبرالترین آنها از جمله دولتهای اول و دوم روحانی نیز در صدد اصلاح این مشکل برنیامده اند چرا که این شرکتها منبع اصلی حیف و میل و چپاول منابع بیت المال و انفال است و دولتهای مختلف از آنها برای تسهیم منافع قدرت بین خود و اعوان و انصار یا آقازاده ها استفاده می کنند! عمده ترین تلاشی که در این سالها از زمان هاشمی رفسنجانی برای تخفیف مشکل شرکتهای دولتی انجام گرفته است، خصوصی سازی آنها از طریق فروش این شرکتها به باصطلاح بخش خصوصی است که قصه پرغصه آنرا همه می دانیم که در حقیقت اختصاصی سازی این شرکتها بود و خود راهی شد برای چپاول این شرکتها و تصاحب زمینها و اموال آنها از طریق زد و بند و زدن چوب حراج به آنها و فروش شان به ثمن بخس و به تعطیلی کشاندن آنها که دیگر حتی همان منافع اندک حاصله از آن برای عموم نیز از بین رفت! گرچه این به معنای اتهام زنی به تمامی افراد درگیر در این فعالیتها یا مدیران شرکتهای دولتی و انتساب نیات سوء به تمامی آنها نیست، هرچند واقعیت عینی خود بیانگر بسیاری از حقایق است! به نظر می رسد که برگشت تعادل به کشور و رفع وضعیت شدیدا ناعادلانه کنونی در گروی برگشت انفال به وضعیت اولیه خود و توزیع آن بر مبانی اسلامی یا قسط و عدل است. از این پس تنها باید گروهی را در کشور صادق و صاحب صلاحیت تلقی کرد که طرح مشخصی برای اعاده انفال به تاراج رفته به هر بهانه ای داشته و سیاست روشنی نیز برای تعامل آتی با آن ارائه دهد و الا هر سخن دیگر صرف ادعای واهی و غیر موثر در چاره سازی اوضاع کنونی است! مخصوصا بدون داشتن سیاست و برنامه ای مشخص برای جلوگیری از تکرار اعمال و رویه های سوء گذشته در بهره برداری تبعیض آمیز و ظالمانه از انفال و هم چنین تضمین استفاده غیر تبعیض آمیز و همراه قسط و عدل از این منابع، نه امکان بازگشت تعادل و سلامت به کشور وجود دارد و نه اینکه می توان گردش درست امور و بالندگی اقتصاد و امور کشور را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی انتظار داشت! https://ble.ir/tammolat https://instagram.com/dr.kachooyan
4_5951905579319429322.mp3
9.23M
🍃ای که دلخوشیه ... السلام علیک یا اباالمهدي علیه السلام 🎤 👌فوق زیبا 🔴گلچین بهترین های روز ♨️ @Madhee_nab
⚠️ در نشست علمی "دلالت‌های در ساحت حکمرانی فضای مجازی" عنوان شد: 🔰 جایگاه فضای مجازی در بیانیه گام دوم کجاست؟ 🔻 دکتر : 🔶 جامعه ایرانی در عرصه فضای مجازی در مرحله پیشاانقلاب به سر می‌برد و باید مجازی انجام دهد 🔻 حجت الاسلام دکتر : 🔶 حکمرانی از طریق امکان مشارکت و نظارت گسترده‌تر مردم در امور را فراهم می کند ⚜️ مشروح خبر: 🌐 iict.ac.ir/gamedovoom 🆔 @iictchannel
Aviny.mp3
19.36M
💠 شهید آوینی: ✍ جزء نگری در طب، است و به خدا [قسم] جنون است!!! 👌 بنابراین تغییراتی که در بدن حادث میشوند، به عللی برمیگردند که ابتدا باید آن را شناسایی کرد.... 👨‍⚕ علم جدید همیشه و بلااستثناء در همه موارد [به جای درست کردن ابرو] را کور میکند!!!! 👈 من در بررسی امراض مختلف و معالجات این ها به این رسیده ام که روش معالجات این ها و دار است و سراپا است ... 🌱کانال سبک زندگی طیب https://eitaa.com/joinchat/2627469312Ce79e470920
🔰 همرزمان حسین علیه‌السلام | امام حسن عسکری و برادران امام... 🔻 آیت‌الله خامنه‌ای: «امام حسن عسکری(علیه‌السلام) حزب طرف‌دار خود را نزدیک خودش میداند و میفرماید که میان ما و شما خویشاوندی نزدیک است. یعنی قوم‌وخویش درجه‌ی یک هستیم، مثل پدر و فرزند، مثل برادر؛ و مؤمن برادر مؤمن است! یعنی ارتباط میان دو مؤمن، پیوند برادریِ پدر و مادری است، نه برادریِ ناتنی. مراد از مؤمن کیست؟ آن کس که دنبال راه امام عسکری(علیه‌السلام) است، این همان ارتباط مستحکم تشکیلاتی است میان امام و پیروانش.» 🔻بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسات هیات انصارالحسین علیه‌السلام تهران در سال ۱۳۵۱؛ کتاب همرزمان حسین علیه‌السلام 🔻پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام، پوستر «امام حسن عسکری و برادران امام...» را منتشر می‌کند. 💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5812417161943058687.mp3
6.12M
🎧 نواهنگ فوق العاده صاحب عزا ☑️ ویژه‌ شهادت‌🏴
🏴 عن الامام العسکری علیه السلام: «عَلَامَاتُ الْمُؤْمِنِ خَمْسٌ صَلَاةُ الْإِحْدَى وَ الْخَمْسِینَ وَ زِیَارَةُ الْأَرْبَعِینَ وَ التَّخَتُّمُ بِالْیَمِینِ وَ تَعْفِیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‌» امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند: مؤمن پنج نشانه دارد: اقامه 50 رکعت نماز (مجموع واجبات و مستحبات)، خواندن زیارت اربعین، انگشتر عقیق در دست راست کردن، در سجده پیشانی بر خاک نهادن و «بسم الله الرحمن الرحیم» را (در نماز) بلند گفتن. (وسائل الشیعه جلد10، صفحه 373) علیه‌السلام محفل زمانه شناسی
پیش بینی محققان آمریکایی از جهان پساکرونا: نرخ تولد کاهش یافته و مردم جهان برای مدت طولانی مجرد خواهند ماند. 🔹️تیم چند رشته‌ای ۹۰ تحقیق را بررسی کرده تا تاثیرات کرونا بر اجتماعات انسانی را در عصر پساکرونا پیش بینی کنند. 🔹️به گفته این گروه نابرابری جنسیتی و محافظه کاری اجتماعی به دلیل قرنطینه کرونایی افزایش خواهد یافت. 🔹️بر این اساس ازدواج و بچه دار شدن در برخی کشورها به بعد موکول شده که نتیجه مستقیم آن کاهش جمعیت می‌شود. 🔹️همه گیری به یک آزمایش اجتماعی بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده و نتایج آن هنوز به پایان نرسیده است./ خبرآنلاین @AkhbareFori
دوران جدید که امام ما آن را با قیام و ایستادگی و اتکال به خدا و تکریم و تعظیم نسبت به ارزشهای معنوی و با اعتمادش به آحاد مردم آغاز کرد، إن شاء الله ملتها را از شرّ سلطه‌های جهانی نجات خواهد داد و دوران زوال قدرت‌های بزرگ مادّی جهانی را نزدیک خواهد کرد. این، از برکات آن بزرگوار است. ملت ما، پشت سر رهبر با عظمت و استثنایی خود، اولین ملتی بود که قدم در این دوران جدید گذاشت و پایه‌های آن را مستحکم کرد و با مقاومت خود، برای ملتهای دنیا، شاهدی بر صدق این ادعاها شد. انقلاب بزرگ ما، خصوصیاتی مخصوص به خود داشت. این خصوصیات که بارها هم در تحلیل‌های ملت ما و آشنایان با انقلاب تکرار شده، اولین بار در یک انقلاب مشاهده میشد: تکیه‌ی به اسلام، هدفگیری ایجاد حکومت اسلامی، تجدید نظر در مفاهیم سیاسی عالم مثل آزادی و استقلال و عدالت اجتماعی و چیزهای دیگر و حرکت به سمت دنیا و جامعه‌ای که بر پایه‌ی ارزش‌های اسلامی بنا شده باشد. @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 آقای کمال حیدری مدتی با شاذگویی خود را در بین رسانه‌های معاند مطرح کرد. اما تازگی پا فراتر گذاشته و به دروغگویی و تهمت زدن آن هم از نوع تفرقه‌افکنانه روی آورده است. وی مدعی شده است که شیعیان أهل سنت را کافر باطنی می‌دانند. این درحالیست که با مشاهده فیلم فوق معلوم می‌شود که خود وی چندین سال قبل با استناد به منابع و کتب معتبر شیعه این ادعا را رد کرده بود!! 👈آیا تحقیقات قبلی خود را فراموش کرده یا برای اظهارات جدید خود از جایی سفارش گرفته یا شاذگویی های گذشته اش را برای مطرح شدن کافی ندیده است؟ اللهم اجعل عاقبة امرنا خیراً 🚩 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 http://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نصیحتی که امام هم به شاه و هم به مسئولان جمهوری اسلامی کرد امام خمینی(ره) در سخنرانی‌هایشان بارها مسئولان نظام اسلامی را نسبت به عمل به اسلام و رسیدگی به محرومان توصیه کردند و می‌فرمودند این چه غلطی است که بخواهیم احکام اسلام را با قوانین غربی بسنجیم؟ ایشان فرموده‌اند من شاه را هم برای عمل به اسلام نصیحت کردم، ولی نشنید. ⏯ ویدئوی کامل مستند را در آپارات و یوتیوب ببینید 🆔 @ofogh_tv