فلش کارت های درس را بین گروه ها پخش کنید و از دانش آموزان بخواهید با توجه به تصویر کلمات را بخوانند ، با آن کلمه جمله بسازند و به صدا و جای نشانه ی قرمز توجه کنند.
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
نشانه ی ز را در جدول ترکیب یا دوستی گذاشته و زا را با مصوتها ترکیب می کنیم
وشعر ان را میخوانیم
ز با ا چی میشه زا زا زا زا میشه
زبا َ پی میشه زَ زَ زَ میشه
زبا او چی میشه زو زو زو میشه
با اشاره ی دست و آهنگین نشانه ی ز را با مصوت ها ترکیب کنید و برای آن ها مثال بزنید.
با کمک نشانه های خوانده شده، از دانش آموزان بخواهید هر گروه چند کلمه را درست کنند.
آزاد زَبان زَمین زَنبور زَن سوزَن زَری زَد مازَندَران زود تَرازو زیر زیبا بازی سَبزی سَرباز تیراَنداز سَبز میز تَمیز دیروز نَماز روز می دوزَد می اَندازَد می سازَد می ریزَد
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
نوشتن کلمات سعی شود بیشتر از کتاب نگار ش باشد کلمات خارج از کتاب زیاد استفاده نکنیم
من درکلاسم کلمات خارج از کتاب استفاده نمی کنم وبیشتر در منزل در منزل کار می شوداول می خواندن ومی نوشتن
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d