eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
Fadaeian_Moharam_9807_03.mp3
3.61M
🎙 روضه حضرت علی اکبر علیه‌السلام ⚫️
4_5857269449580611026.mp3
8.76M
حواست‌هست‌؟ نوکرت‌داره‌پیرمیشه‌... بخرم‌ببرم‌به‌حرم‌... داره‌دیرمیشه💔
💠 تقصیر من است یا ؟ 🔴 : 💠 به راحتی می‌شود آدم‌ها را با حرف‌هایشان شناخت. فرض کنید یک خودکار روی طاقچه است! 👈 به یکی می‌گویی برو بیار. می‌رود می‌گردد. خودکار هست [اما] پیدایش نمی‌کند. می‌گوید: «نمی‌بینم». 👈 به دومی می‌گویی برو. [خودکار] هست [اما] پیدایش نمی‌کند. می‌گوید: «نیست». 💠آن که می‌گوید نمی‌بینم یک دارد؛ آن که می‌گوید نیست، یک شخصیت. 💠آن که می‌گوید نمی‌بینم ... و نقص‌ها را متوجه می‌داند. فردا اگر اتفاق ناخوشی در زندگی‌اش افتاد، پای خدا [را] وسط نمی‌کشد، به حساب خودش می‌گذارد، چون اینجا به حساب خودش گذاشت. گفت ضعف من هست. «من» نمی‌بینم. 💠 اما آن که می‌گوید« نیست» ... فردا هر اتفاقی بیفتد، می‌کند. به دوش خدا، روزگار، ( و...) می‌اندازد. 🔅من و شما از کدام دسته‌ایم؟
📸 مسجد اُزیران | اصفهان 🔸 مسجد ازیران مربوط به دوره سلجوقیان است که در شهرستان اصفهان، روستای ازیران در سی کیلومتری شرق اصفهان جای گرفته است. این مسجد از جمله مسجد‌های چهار ایوانی است که دارای گنبد آجری، محراب گچبری شده و یک سنگ‌نوشته به خط کوفی و نقوش هنرمندانه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بسم‌الله ‏گمان میکنم اگر در تمام عمر، یک‌بار اینطوری و با این خلوص و دلدادگی برای سیدالشهداء(ع) عزاداری کنیم، بار آخرت را بستیم و عاقبت بخیر شدیم.. ‎
پسر به کوری چشمان فتنه کاری کرد پر از علی (ع) شود آغوش دشت سرتاسر ⁦✏️⁩ سید حمیدرضا برقعه ای
سال‌هاست با اختلاف زیادی از جامائیکا رتبه اول به زنان درجهان و بیش از ۵۴% دارد! 📈 نمودار تعداد تجاوز در هر ۱۰۰ هزار نفر ⚠️ این همان کشوری است که در دفاع از حقوق زنان ایران بیانیه صادر می‌کند❗️ 📌 جوامع غربی که در چنین لجن‌زارهایی دست و پا می‌زنند در تلاشند به کمک یه مشت لیبرال اصلاح‌طلب و غرب‌زده، آمار تجاوز را در ایران پررنگ کنند!
🖤 علیه السلام فرمودند: 🍃 چیزی را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد 📚 جلاءالعیون ج2 ص 205
ارمنی‌ها و زرتشتی‌ها هم حرمت محرم رو نگه میدارن و برای امام عزاداری می‌کنند ولی بعضی‌ها حیا را قی کرده‌اند! شهرداری پارچه مشکی ندارد و وظیفه‌اش نمیداند برای محرم شهر را سیاه پوش کند ولی به این بنرهای تبلیغاتی بارها اجازه میدهد در سطح شهر توهین کنند
‌‌پیکی بفرستید و بگویید‌ که امسال در نزدِ علی روضه‌ی عبّاس نخوانند ...! ‌ 🏴 🌱🖤
▪️دره کال جنی، طبس، خراسان جنوبی 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «عزاداری تک نفره پیرمرد روستایی» 🔺میتونید جلوی این عشق رو بگیرید؟ ▪️در یکی از روستاهای استان مرکزی، کرونا مانع عزاداری این عاشق امام حسین علیه السلام نشده است و با زنجیر زنی و نوحه خوانی آرام عزاداری میکند. پ ن۱: یعنی همین. پ ن۲: فیلم بردار نمیتونه جلوی گریه هاشو بگیره
دین عقل و عشق
خیلی نرم و موذیانه دارن تلاش میکنن شهدا رو از زندگی هامون حذف کنن حذف واژه "شهید" از نقشه اسنپ و تپسی.
❌ به طعنه گفت شیعیان حتی مکالمه حضرت عباس با اسبش را میدونن ولی فلان چیزو نمیدونن!! از کجا میدونن اینا رو؟ از اینجا 👆 (ع)
karimitasooa.mp3
3.03M
▪️مداحی شب تاسوعا 🌴حاج محمود کریمی
🔴 💠 زوج‌هایی که در انجام کارهای منزل به یکدیگر می‌کنند، در زندگی مشترک خوشبخت هستند. و نسبت به بقیه‌ی زوج‌ها زندگی می‌کنند!