eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
سریع ترین دعا برای اجابت دعا برای برادر دینی است که هم دعا در غیاب او باشد و هم اول برای او دعا کند. در این صورت فرشته ای که بر او گمارده شده، به این دعا آمین گوید و به دعا کننده گوید برای تو باد دو برابرش». امام باقر علیه السلام الکافي , جلد۲ , صفحه۵۰۷ 🌺🌺🌺🌺🌺 دعای مؤمن در حق مؤمن بلا را از او دور می کند و روزیش را زیاد می گرداند امام جعفر صادق علیه السلام 🌺🌺🌺 بر شماست که در ماه رمضان زیاد دعا کنید و استغفار کنید, چه این که دعا بلا و گرفتارى را از شما دور مى سازد و به سبب استغفار, گناهان شما محو مى شود. وسائل الشیعه, ج4, ص223.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شوخی با روزه اولی‌ها 😂 تا آخرش ببینید، خیلی جالبه😍 •┈••✾🍃🌼🌺🌼🍃✾••┈• •┈••✾🍃🌼🌺🌼🍃✾••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
CQACAgQAAx0CSmRjDAACSONiSUUm1JZpqv9Dz0C75t6q8fgnsQACMwoAAvGYuVMEAW50r4uykCME.mp3
3M
🔴🔊 عصبی شدن در حال 🎤 سخنرانی بسیار شنیدنی حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرمانده نخبه‌ای که به اسارت اسرائیلی‌ها درآمد 🔹 به مناسبت سالروز تولد فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌‌الله(ص)،
‏یه نگاه به خودمون بندازیم کدوم اینارو داریم 💔
✅نگاه پر معنی و پر حسرت مقام معظم رهبری به
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا حالا خیلی شنیدیم آخر ماه مبارک موقع دیدن هلال ماه ، بعضی ها عربستان را تو سر ما میزنند که چرا عربستان فلان روز عید گرفت پس ما اشتباه کردیم اما ببینید👇👇👇👇 🎥 اعتراف مهم دو متخصص و در مورد رؤیت هلال ماه رمضان در این کشور! ، محقق و منجّم سرشناس سعودی: "بیش از 30 سال است که حکام آل سعود بدون آنکه هلال ماه رمضان و یا شوال را دیده باشند اعلام می کنند روز اول رمضان و یا عید فطر است!"
‏سال ۲۰۱۹، با دهن روزه مسابقه رو برد و یکی از مهم‌ترین عنوان‌های جهانی رو گرفت، منم یکیو میشناسم هفته‌ای ۳ پاکت سیگار میکشه و روزی ۱ قلیون، به هرکی هم میرسه میگه روزه نگیر برای بدنت ضرر داره
⭕️ و کدامند؟ 🔹طبق تحقیقات انجمن بهداشت بر روی ۱۴۷۹ فرد ۱۴ تا ۲۴ سال، پنج شبکه اجتماعی پرکاربرد بر اساس اثرات مثبت و منفی (۱۴ عامل از جمله ، ، ، ، و و فرصت و...) رتبه بندی شده‌اند. 🔹برای کاربران در این رنج سنی، شبکه اجتماعی مفیدترین و مضرترین شناخته شده است. 💢 حال دقت کنید در کشور ما کدام شبکه و کدام رها هستند! 🔸کاش مسئولین بجای طرح‌های حاشیه‌ساز بفکر ساماندهی این موضوعات باشند.
📸 تبریک ماه رمضان توسط باشگاه با همکاری و دیگر بازیکن مسلمان این تیم دمت گرم گل زن حرفه ای
🔹 قطار از حذف محتوای مربوط به به ایستگاه حذف محتوای مرتبط با رسید و این قطار تا حذف هرگونه محتوای دینی ادامه می یابد. او گام به گام ذائقه کاربران را براساس اهداف خود تغییر می‌دهد. وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم 🔹رهبری یک دهه است لزوم سلب سلطه دشمن از فضای مجازی را فریاد می‌زنند. امیرالمؤمنین علیه السلام: مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ/ کسی که از یاری ولی خود غفلت کند، با لگد دشمن متنبه می‌شود. پ ن پ: صفحه ما را هم در اینستا بسته و اجازه ورود به اکانت اصلی ما نمی‌دهد و نمی‌دانیم به چه کسی باید شکوه کنیم؟
برداشتی متفاوت از فیلم «» ⚡️این روایت از روایت و است.انقلابی گری در تقابل با عموم مدیران و مسوولین که به همه تهمت میزند و همه را منفی و سد راه میداند جز یک فئه قلیله. خیلی هم قلیله. فیلم در واقع روایت یک احمدی نژاد است در نیروی هوایی ارتش. ⚡️روایتی که مثلا میخواهد کلیشه های ذهن انقلابی ها را خراب کنند. تا خودش را ثابت کند. یعنی یک انقلابی درگیر و در حال مبارزه، حق دارد هر غلطی میخواهد بکند و همه نمادهای ذهن مذهبیتان را به سخره بگیرد از تیغ زدن ریش و قهر و رفتن به انگلستان بگیر تا تمسخر چهره های ریشوی حزب اللهی و اسکل نشان دادن همه آخوندها همه، و از همه مهمتر اینکه با قلدری تمام، مجلس را هو کردن و دولت را هو کردن و قوه قضاییه را هو کردن که چی، چون گردنم کلفت است و خامنه ای و هاشمی پشت سرم هستند و از امام دستور میگیرم نه هیچ کس دیگر، رابین هود وار انقلابی گری میکنم. ⚡️شباهت روایت منصور با قصه آژانس شیشه ای هم یک شباهت ظاهری است. همان وجود جماعت حداقلی مقابل همه که سربزنگاه قدرت اصلی و شخص رهبری نجاتشان میدهد. اما آژانس شیشه ای اگر با یک نگاه تنزیهی غلیظ دارند دل سوخته و بی ادعایی را روایت میکنند، اما مهم آن است که سخن مناسب دوران خود را میگوید و خوراک لازم زمانه خود را به مخاطب میدهد. آژانس از این جهت یک محصول راهبردی بود. پیامش پاره کردن خواب غفلت و بی خیالی دهه هفتاد و دوران پسا سازندگی و خواص دنیا گرا بود. آژانس شیشه ای کجا و منصور کجا. آن دوره ای که آفتش سرخوشی و غفلت عده ای بود کجا و این دورانی که آفتش ناامیدی از همه کس و همه چیز است کجا. پیام این دوران باید از بین بردن ناامیدی های وارداتی باشد.که نبود. ⚡️وقتی یک مدیر وسط یک نظام پر از ناامیدی و سیاهی قرار میگیرد و با زور و قلدری یک تنه حرفش را پیش میبرد و البته خود نیز داغان میشود، این چه تاثیری بر ذهن و فاهمه مخاطب باقی میگذارد جز تشدید شعار «نمیشود» و «نمیتوانیم». ⚡️ اساسا این سنخ انقلابی گری استبدادی، همان بهشت بردن اجباری است که به تصویر کشیده شده. روایت سوپرمنهای تخیلی است که برای هالیوود خوب است و هدفش ایجاد هیجانهای تخیلی و دور از واقعیت است تا آرامشی از جنس قعود و سرگرمی ایجاد کند و جگر مخاطب هم خنک شود. هالیوود هنر نشاندن مردم است و سرگرم کردنشان نه هنر ایجاد عزم و قیام و حرکت. ⚡️این روایت از منصور معلوم است که هیچ نسبتی با سردار شهید قدس ندارد که با همه افراد نظام همراه و رفیق بود و میدانست همه کسانی که مردم انتخاب میکنند محترمند و همه افراد نظام با همه قوت و ضعفهایشان ارزشمندند. و با همینها باید کار را پیش برد. حق دارد مخاطب در نهایت بگوید فلانی الگوی من نیست. این همان حضور سینمایی آرمانجویی فانتزی « ده ونک» است. و خدا رحمت کند شهید ستاری عزیز و مظلوم را که اینگونه ناقص و منحرف روایت شد. چقدر بد بود فیلم منصور.
رفتار شایسته کودک را برایش توصیف و در آخر با کلمه ای خلاصه کنید. " تو مداد رنگی ها و خودکاراتو از هم جدا کردی و هر کدوم رو توی جعبه خودش گذاشتی. آفرین به این میگن سازمان دادن." " می دونم که تو تمایل داشتی به اون اردوی مدرسه بری و وقتی برنامه اردو کنسل شد برنامه دیگه ای چیدی. این اون چیزیه که من بهش میگم انعطاف، ابتکار و سازگار بودن و این خیلی عالیه." " تو پشت سر رفیقت ایستادی. هر چند که بچه های دیگه اون رو مسخره کردند این یه شجاعته پسرم" " دخترم تو الان یک ساعته که داری تلاش می‌کنی این لغات رو حفظ کنی، من به این میگم استقامت" " تو متوجه شدی که گل آب میخواد و اونا رو آب دادی به این میگن ابتکار به خرج دادن " " پسرم تو گفته بودی که سر ساعت ۵ تمام تکالیفتو انجام میدی و الان درست ساعت ۵ هست و این چیزیه که من بهش میگم وقت‌شناسی"
لطفاً ورق بزنید پنج
ما درون‌گراها ....
یه مشنگی امروز تو لایو هورسا می‌گفت گل و بلبله چون دوبار رفته اونجا و بدی ندیده باید به این مشنگ بگیم بالا را نگاه کن مشنگ جان ترکیه‌ای که با دشمنی نداره حیاط خلوت اسرائیله علیه هیچ کشوری شعار نمیده زبان دنیا رو بلده داره و داره توش آزاده و خلاصه قبله‌ی آمال ایرانیه تورمش به ۶۱ درصد رسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرخنده سلیمانی: با هر خشونتی مخالفم 🔹داور بین‌المللی پینگ‌پنگ درباره داوری نکردن مسابقه بین رژیم صهیونیستی و بلغارستان: ۱۰۰ بار دیگر هم چنین اتفاقی بیوفتد داوری نمی‌کنم. 🔹با هر خشونتی مخالفم چه برای مردم فلسطین باشد چه اوکراین.