eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
سهم هر ایرانی از پول نفت چقدر است؟! احتمالا شما هم شنیدین که بعضیا می‌گن اگه پول نفت رو بهمون می‌دادن، الان هممون میلیاردر بودیم. اما واقعیت چیه؟
یه لحظه فرض کنید یه اتفاق اینجوری تو ایران میفتاد، رسانه های دنیا چکار میکردن دیشب توافق نتانیابو‌با حزب شاص انجام شد بر اساس جمع بندی، در نیمه اول دوره دولت، آریه درعی رئیس شاص به عنوان وزیر داخله و بهداشت فعالیت خواهد کرد و نیمی از دوره کابینه، درعی به عنوان وزیر دارایی فعالیت خواهد کرد. علاوه بر این، شاص وزارت خدمات دینی و وزارت رفاه و تامین اجتماعی را دریافت خواهد کرد. دو نماینده دیگر از حزب به عنوان نماینده در وزارت آموزش و پرورش و به عنوان نماینده در وزارت داخله فعالیت خواهند کرد. درعی در تمام مدت تصدی دولت به عنوان معاون نخست وزیر فعالیت خواهد کرد. یارو رییس حزبه، بخاطر افتضاحات و تخلفات مالی محکوم شده، اسقاطیلیا باز بهش رای دادن حالا اومده ادعا هم داره و قراره وزیر بشه، اما نصف نصف، یعنی نصف دوره وزیر یه جا نصف دیگه همون وزارت به حزب دیگه داده میشه
🔺چشم اژه‌ای روشن! 🔻 حسین روغنی آزاد شده هم تهدید کرده
🔺سلبریتی ها عامل اصلی وضع تحریم های حقوق بشری علیه مردم ایران 🔻هانیه توسلی از بازیگران فاسد سینمای ایران که سال پیش مدعی شده بود که در سینمای ایران توسط همکاران خودش به او تجاوز جنسی شده است، جمهوری اسلامی را متهم به ضد بشریت و کشتار مردم کرده و ایران را دشمن خود نامید! 🔻پ.ن:بعد فردا بگید علت تحریم های حقوق بشری غرب علیه ایران چیست؟ خوب به همین حرفهای هنرمندان ضد ایرانی استناد می کنند!
مدل گفتگوی دوستان معترض و برانداز🤦‍♂ واقعا دارن میگن با این اعدام یعنی خود نظام راه گفتگو رو بسته
🛑 : ۱۷ و ۱۸ آذر 🔹۱۷ آذر ۱۳۵۷: در تظاهرات امروز مردم تبریز، ۲۰ نفر به شهادت رسیدند. 🔹 «جرالد فورد» رئیس‌جمهور اسبق امریکا گفت: «این به صلاح امریکا است که شاه بر ایران حکومت کند.» 🔹۱۳۳۲: «آیت‌الله کاشانی» در اعتراض به تجدید رابطه سیاسی با انگلیس و ورود «ریچارد نیکسون» معاون رئیس جمهور آمریکا به تهران، از مردم خواست جامه سیاه به تن کنند. 🔹۱۳۲۱: بابت کمبود نان، مردم در برابر مجلس تظاهرات کردند. بر اثر شلیک مأموران تعدادی کشته شدند. 🔸۱۸ آذر ۱۳۵۷: ساواک پیشنهاد کرد برای منع تظاهرات مردم، تلویزیون فیلم‌های سرگرم‌کننده پخش کند! 🔸۱۳۵۲: یک مجله آمریکایی که در نیویورک منتشر می‌شود در شماره امروز خود فاش ساخت ۱۴ تن تریاک قاچاق که اخیراً در مرز افغانستان کشف و توقیف شده به کاخ سعدآباد برده شد و به «اشرف پهلوی» تحویل شد تا وی اقدام به فروش آن‌ها نماید. 🔸۱۳۳۲: «ریچارد نیکسون» معاون رئیس‌جمهور امریکا وارد تهران شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عظم الله اجورنا و اجورکم باستشهاد مولاتنا المظلومه بضعة الرسول
ما برای انقلابمان کُشته دادیم، شما برای انقلابتان می‌کُشید! فرق ما این است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬛️ استاد قرائتی و ذکر مصیبت جانسوز دو دقیقه ای استاد قرائتی
🔴 💠 فردی که بخاطر بیماری باید چند روز در بیمارستان بستری شود نیاز به دارد و همراه مریض در مدّت بستری بودن بیمار تمام کارها و درخواست‌های بیمار را با و تحمّل سختی‌های آن انجام می‌دهد. حتّی ممکن است بیمار، تندی و بدرفتاری کند امّا همراه مریض با او می‌کند چرا که می‌داند او بیمار است و نیاز به همراهی و کمک دارد تا خود را به دست آورد. 💠 زن و مرد در زندگی مشترک باید یکدیگر باشند. هیچکدام از آنها معصوم نیستند و لذا ممکن است در زندگی، صفات و رفتارهای نامناسبی را در شرایط‌ مختلف از خود نشان دهند. 💠 هر صفت زشت و یا بد همسرتان را یک بیماری حساب کنید که برای اصلاح یا مدیریّت آن نیاز به همراهی با اوست. نگاهتان به او فرد بیماری باشد که نیاز به و همراهی شما دارد نه بیماری که به حال خود رهایش کنیم. 💠 مهربانی، صبوری، تحریک نکردن صفات زشت همسر، نیازهای بجای او در حین بیماری، نیّت خالص و نگاه اخروی از ملزومات و ویژگیهای یک همراه مریض است و البته مراجعه به متبحّر مذهبی، کمک فراوانی به شما و همسرتان می‌کند. 💠 از امروز نقش را برای همسرتان ایفا کنید تا نتایج زیبای آن را ببینید.
وقتی برای درمان مشکلات روحی به کارشناسان مراجعه میکنیم اغلب بهمون میگن: "افکارت رو کنترل کن" در حالیکه کنترل فکر بدون "کنترل چشم" عملا غیر ممکنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام جالب یک کارگر برای سلبریتی ها و علی دایی و علی کریمی و دلقک باز مهران مدیری.که خارج از کشور اصلا حسابشون نمی کنند ما تو این برف میاییم کار می کنیم ولی شماها چی….
اینها چرا ناراحتند؟! کار خودمان بوده و دوست داریم عوامل خطا را محاکمه کنیم! به اونا چه ربطی دارد؟!😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 زیارت در اوج شادی! 🔺اشرف حکیمی که گل پیروزی بخش برابر اسپانیا را به ثمر رسانده بود ابتدا برای قدردانی سراغ مادرش رفت : 🔹دوستان جوان و نوجوان عزیزم این فیلم نشان میدهد حتی در زمانی که دوربین و نگاه همه دنیا روی تو زوم شده، حتی در زمان بُرد و تبدیل به قهرمان شدن نباید احترام و قدرشناسی نسبت به فراموش شود. 🔹هر مدرک و مقام و درجه و پول داری فراموش نکنی، نزدیک ترین ضریح که حاجات بی نهایت میدهد بوسیدن دست مادر باشد. تفاوتی ندارد مادر پیر باشد یا بیسواد یا بیمار گویند همه چیز در گوگل یافت شود الا برکات بوسیدن دست پدر و مادر. پس حجب و حیا، غرور و وسوسه های نفسانی را بذار کنار و همین الان اراده و قیام کن برای بوسیدن دست مادر. "یاعلی"؛ یا فاتحه ای تقدیم کن بر مادری که دیگر نیست 😔 تا وقتی زنده هستند قدردان پدر و مادر باشیم.
‏حمیده عباسعلی عضو تیم‌ملی کاراته استوری گذاشته که مهدی کرمی قاتل شهید عجمیان رو آزاد کنید چون کاراته‌کاره!! همین آدم بزنه خانواده خودتون رو بکشه بازم همینو میگید؟؟؟ مغز هم دارید شما؟؟
‏مقام معظم رهبری... برخي گله مي‌كنند كه چرا حضرتعالي با اين كسالت جسمي، اين قدر براي مراسم وقت مي‌گذاريد و از اول تا آخر مجلس فاطميه و روضه را مي‌نشينيد. معظم‌له نيز در جواب فرموده‌اند: «آنها نمي دانند؛ من رزق سال كشور را در شب‌هاي فاطميه مي‌گيرم.» ‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ فوری پیام مهمی از سوی جواد خیابانی به اپوزیسیون و براندازان
🚨 بیش از ۱۰۴.۰۰۰ دانش‌آموز در نیویورک بی‌خانمان هستند ⭕️ نیویورک تایمز نوشت: تقریباً از هر ۱۰ دانش‌آموز در نیویورک یک نفر یا در پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند یا بدون سرپناه، در ماشین‌ها، ساختمان‌های متروکه و بیرون زندگی می‌کنند. کودکان مهاجر اخیر، در این آمار لحاظ نشده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📺 آیه ۱۱۲ سوره نحل 💠 وَضَرَبَ اللهُ مَثَلًا قَرْيَةً كَانَتْ آمِنَةً مُطْمَئِنَّةً يَأْتِيهَا رِزْقُهَا رَغَدًا مِنْ كُلِّ مَكَانٍ فَكَفَرَتْ بِأَنْعُمِ اللَّهِ فَأَذَاقَهَا اللهُ لِبَاسَ الْجُوعِ وَالْخَوْفِ بِمَا كَانُوا يَصْنَعُونَ 💠 خداوند (برای آنان که کفران نعمت می‌کنند) مثلی زده است: منطقه آبادی که امن و آرام و مطمئن بود؛ و همواره روزیش از هر جا می‌رسید؛ امّا به نعمتهای خدا ناسپاسی کردند و خداوند به خاطر اعمالی که انجام می‌دادند لباس گرسنگی و ترس را بر اندامشان پوشانید!
❌ لاف رفراندوم! ⏪بلافاصله بعد رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران اقدامات متعددی در هتک و نقض خواست مردم به وقوع پیوست غائله نقده فروردین ۵۸ غائله خلق ترکمن فروردین تا بهمن ۵۸ جنایات قاسملو در کردستان فروردین تا اسفند ۵۸ ترورهای گروه فرقان اردیبهشت ۵۸ چهارشنبه سیاه خرمشهر خلق عرب خرداد ۵۸ کودتای نوژه مرداد ۵۸ ۱۷ هزار ترور مجاهدین خلق ۵۸ تا ۶۷ غائله حزب دموکرات پاوه مرداد ۵۸ انفجار حزب جمهوری، حمله طبس، کمک های مالی سلطنت طلبان به صدام و .. ⏪بخشی از جنایات و کشتار مخالفین جمهوری اسلامی بعد از رای قاطع مردم بوده است.مخالفین جمهوری اسلامی بارها ثابت کرده اند که پایبند به هیچ ارزش و اخلاقی نبوده و جز جنایت در کارنامه خود اثر دیگری بر جای نگذاشته اند. ▪️ملت ایران نیز بارها و بارها با مشارکت حداکثری خود نشان داده اند که خواسته ای جز جمهوری اسلامی ندارند و ضعفی هم اگر باشد با کمک هم ترمیم می کنند.
🔹 اگر مدافعان حرم در مدینه بودند، هیچکس نمی توانست کوچه را بر مادر ما ببندد... ▪️ تاریخ، قلمت بشکند اگر ننویسی که در اوج زخم زبان شنیدن و مظلومیت، غریبانه جان دادند تا حرم زینبی در امان بماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطرات پیشرفت این قسمت: موتور ۷۱۰۰ کیلوواتی نیروگاه اتمی خیلی عالی بود ... 👌👌 حتما ببینید 🇮🇷 📆 ۱۴۰۱ خبرهای‌خوش