eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
801 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.5هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 شهر باید به من هیئتی عادت بکند 🔹 شیر بچه های حیدر کرار، در اوضاعی که رسانه های متعدد دشمن، فضای مترو و خیابان های شهر ما را ، فضای از دست رفته وانمود می کنند، با حضور در مترو در این چند روز، نشان دادند، مترو، شهر، مردم، فاطمی هستند و چند جیره خوار اجنبی یا نادان فریب خورده کمتر از آن هستند که به چشم بیایند. 🔹 طلبه ها در قالب، ۴ گروه سه نفره از ساعت هشت صبح تا هشت شب از روز جمعه ۲ دی در حال فعالیت هستند و واگن به واگن عشق حضرت زهرا سلام الله علیها را فریاد می زنند و با استقبال غالب همشهریان عزیز رو به رو می شوند.
📸 | ۸ نکته برای حفظ سلامتی کودکان در آلودگی هوا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افغانستان زیر ستم گروهک طالبان را از یاد نبرید ، به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی. عبدالحمید اسماعیل زهی طرفدار اصلی طالبان در ایران است
🛥⛴ ساخت ۵۸۷ فروند شناور در هرمزگان طی ۹ ماه معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۵۸۷ فروند شناور در شرکت‌های شناورسازی‌ استان ساخته شده است. تعداد کارگاه‌ها و کارخانه‌های مُجاز برای شناروسازی استان با نظارت اداره‌ی مرکزی بازرسی و ثبت شناورها از ۵۲ باب کارگاه در سال ۱۳۹۵ به ۶۵ باب در سال ۱۴۰۱ رسیده است. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۱/۱۰/۴ خبرهای‌خوش
این خشکشویی ثابت کرد تبلیغ برای حجاب و حمایت از محجبه ها، بودجه خاصی نیاز ندارد هر کس, هرجا بخواهد؛ میتواند کافیست بخواهیم ... .
⛔️ آیا امیرالمؤمنین تنها ۳ سه روز بعد از شهادت حضرت زهرا ، ازدواج کرده است؟ ‼️ چگونه ممکنه، یک مرد عاشق همسرش ۳ روز بعد از شهادت همسرش، زن بگیرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کاربران آمریکایی با انتشار این تصویر ترکیبی نوشتن در حالیکه مردممون در خیابانها از سرما میلرزند مجلس میلیاردها دلار به زلنسکی هدیه میدهد.
✏️نقد، قند است؛ اگر پذیرا باشیم! انتقاد، انتقام نیست؛ اگر منصف باشیم! ✍️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مگه با یه تار مو دنیا خراب میشه که گیر میدین؟ بزارین مردم آزاد باشن! 🔰
🔴 پای حرف هر کسی ننشین! 💠 : ⭕️ آدم‌های شکست خورده و غمگین غالباً ناله می‌زنند، شکوه دارند و درد دل می‌کنند! پای حرف‌هایشان ننشین که نگاه تو را هم به عالم سیاه می‌کنند، هر چند با صدایی خوش و نغمه‌ی زیبا ترانه‌سرایی کنند. تنها صدای شاد آدم‌های خوش‌بین را بشنو که به‌جای درد دل، درک خود را از خوشبختی بیان می‌کنند و قدرت می‌دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه بقره ۲۵۵ 💠 اللّهُ لا إِلهَ إِلاّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لا نَوْمٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ ما بَیْنَ أَیْدیهِمْ وَ ما خَلْفَهُمْ وَ لا یُحیطُونَ بِشَیْء مِنْ عِلْمِهِ إِلاّ بِما شاءَ وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ وَ لا یَؤُدُهُ حِفْظُهُما وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظیمُ 💠 هیچ معبودى نیست جز خداوند یگانه زنده، که قائم به ذات خویش است، و موجودات دیگر، قائم به او هستند. هیچ گاه خواب سبک و سنگینى او را فرا نمى گیرد; (و لحظه اى از تدبیر جهان هستى، غافل نمى ماند;) آنچه در آسمان ها و آنچه در زمین است، از آن اوست، کیست که در نزد او، جز به فرمان او شفاعت کند؟! آنچه را در پیش روى آنها (بندگان) و پشت سرشان است مى داند; و کسى از علم او آگاه نمى گردد; جز به مقدارى که او بخواهد. تخت (حکومت) او، آسمان ها و زمین را در بر گرفته; و نگاهدارى آن دو (آسمان و زمین) او را خسته نمى کند. بلندى مقام و عظمت، مخصوص اوست.
فرصت های ناب برای شناخت جریانها ♦️دیروز پیکر پاک ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس، بر شانه های ملت قدرشناس در شهر ها و روستا های مختلف کشور تشییع شد. دیروز بار دیگر، هویت واقعی ملت ایران به نمایش درآمد. 🔹اما رسانه های غربگرا، از ادای احترام به این شهیدان والا مقام و ملت بزرگی که حماسه آفریدند، دریغ ورزیدند و طبق عادت بیمار گونه خود، این رویداد دشمن شکن را سانسور کردند. ♦️آنها فقط با جمهوری اسلامی مسئله ندارند، بلکه نسبت به ایران عزیز و همه رادمردانی که برای عزت و اقتدار آن جانفشانی کردند، بُغض می ورزند. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فقط پنج دقیقه زمان داشتند😭 ⭕️ این کلیپ برای یکی از مدارس روستاهای نیشابور است که شهید نداشتند. فقط شهیدگمنام قرار بود از جاده کنار مدرسه گذر کنه.
🔸️ مغز تنها چیزی است که بعد از شستشو کثیف می شود....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 تهیه سالامی از گوشت بدن سلبریتی‌ها ♨️ آدم‌خواری مُدرن! طرفداری افراطی از سلبریتی‌ها باعث شده خیلی از افراد سودجو و منفعت طلب فکر کنن که هر فرهنگ و رفتاری رو بتونن از طریق اون‌ها توی زندگی‌ها جا بندازن، هرچقدر هم قبیح و زشت یا به ضرر خود فرد و جامعه باشه.
بی بی سی پای دو کشور را وسط میکشه تا بحران امریکا دیده نشود!! کل کشته ها تو امریکاست!!!
یادی کنیم از شهید مفقود الاثر، شهید ابراهیم هادی که خانواده‌ش راضی نشدن به گرفتن آزمایش DNA از خودشون که تطبیق بدن با بدن‌های تفحص شده، چون شهید وصیت کرده بود گمنام بمونه
📸 هدیه کریسمس ۳۰میلیارد تومانی زنِ رونالدو به وی! 🔸جورجینا رودریگز یک رولزرویس نقره‌ای به نامزدش قبل از آغازسال نومیلادی هدیه داد ▪️این خبر به خودی خود چنان فاجعه است که باید جهان را تکان دهد! ▪️ولی آب از آب تکان نمی‌خورد که هیچ، روز به روز به فالوورهای صدمیلیون و اندی‌شان اضافه می‌شود‼️ ▪️اینکه به صرف توپ بازی کردن و نمایش بدن و باسن و به این ثروت‌های بادآورده می‌رسند و همزمان ده‌ها میلیون انسان در سرتاسرجهان درقحطی به سر می‌برند، آینه تمام‌نمای سیستم سرمایه‌داری لیبرالیستی‌ست ▪️تازمانی که این چند میلیارد عوام روی زمین به خود نیایند و به سرمایه‌داران سواری دهند، وضع همین است دوران بت‌پرستی تمام نشده بت‌های جدیدی سر برآورده نظام سرمایه‌داری عده‌ای را با شهوت عده‌ای را با فوتبال عده‌ای را با هنر عده‌ای را با سیاست عده‌ای را با فرقه‌های نوظهور عده‌ای را با ارزدیجیتال عده‌ای را با بورس عده‌ای را با... بَرده می‌کند و می‌تازد و جالب‌تر اینکه بخش قابل توجهی از این برده‌ها توهم آزادی هم دارند! بت جدید است!
💠 خيارِكُم أليَنُكُم مَناكِبَهُ و أكرَمُهُم لِنِسائِهِم؛ 💠 بهترين شما كسانى‌اند كه با مردم نرم‌ترند و زنان خويش را بيشتر گرامى مى‌دارند. 📚 حضرت فاطمه -سلام‌الله‌علیها- | دلائل الإمامه، ص۷۶
🔰 | آیت‌الله ناصری ره : من و شما اگر به گناهانی که شیوع پیدا کرده است راضی باشیم، همان آثار گناه را برای ما هم می‌نویسند، ولو آن گناهان را انجام نداده باشيم.
🔺 «جنبش تروریستی فواحش» به روایت تصویر!
🔻ترکیه توریسم جنسی دارد، امارات هدفِ قاچاق انسان است و در مصر فحشا رایج شده بعد طرف می‌گوید بقیه کشورهای اسلامی آزادی دارند و اتفاقی نیافتاده، شوخی نمی‌کند! به این‌ها می‌گوید اسلامی و معتقد است اتفاقی نیافتاده! در کشوری که یک شایعه درباره مسافرانِ عراقی غوغا به پا کرد این حرف را می‌زند!