eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 ایران؛ هشتم جهان در تولید سیمان طبق آمار خارجی ایران در سال ۲۰۲۲ با تولید ۶۲ میلیون تن سیمان، رتبه هشتم تولید این محصول را (به طور مشترک با روسیه) به خود اختصاص داد. ایران با این میزان تولید، پیشروتر از ژاپن، کره‌جنوبی و برخی کشورهای اروپایی است. منبع 👇 https://financialtribune.com/articles/domestic-economy/117585/iran-8th-biggest-cement-producer-in-2022-usgs 📆 ۱۴۰۲ خوش‌خبر
🧕🛳 اولین کاپیتان زن دریانوردی ایران راحله طهماسبی سروستانی؛ که پیش از این به عنوان اولین دریانورد زن ایران مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، این‌بار به‌عنوان اولین کاپیتان زن ایرانی، مطرح شد. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۲/۳ ‌ خوش‌خبر
🚨 این آقا که به جرم انداختن آب دهان به پلیس تگزاس مجرم شناخته شده بود، به ۷۰ سال زندان محکوم شد! ⭕️ دهن کجی به پلیس، تو آمریکا اینجوری تاوان داره
💠 اگر از فردی که دارد در میدان مبارزه با دشمنان خدا و در رکاب امام زمانش نبرد و می‌کند سوال شود در دنیا چه آرزویی داری و او در جواب بگوید: "آرزو دارم تحصیلی دکترا بگیرم یا بگوید آرزو دارم حافظ قرآن شوم و یا فلان شغل را داشتم و یا بگوید کاش درآمد خوب و زیادی داشتم!" حتماً به او خواهیم گفت چه ارزشی بالاتر از جهاد در راه خدا چه گوهری ناب‌تر از همین کاری که داری انجام می‌دهی؟ و اگر بخواهد از موقعیّت خود گلایه کند که چرا به جایی نرسیده‌ام مورد عقلا قرار می‌گیرد. 💠 گاه در زندگی مشترک جنس گلایه‌ی زن یا مرد این است که چرا مشغله‌ی من در زندگی بابت همسرداری، فرزند‌داری و خانه‌داری مانع رشد و پیشرفت من شده و نتوانستم از لحاظ تحصیلی، معنوی، شغل و درآمدزایی به جایی برسم. 💠 ریشه‌ی اینگونه توقّعات، ملاک ما در معنای پیشرفت است و فکر می‌کنیم یعنی شغل، درآمد، ثروت، مدرک تحصیلی و جایگاه اجتماعی ویژه در حالیکه ملاک پیشرفت و ارزش در دین (که در روز قیامت نیز همان ملاک مورد بازخواست قرار می‌گیرد) چیزی جز انجام متناسب با شرایط فرد نیست. 💠 وقتی روایت داریم که "جهاد زن، خوب کردن است" یعنی بالاترین ارزش و پیشرفتی که در نزد خدا برای یک زن خانه‌دار وجود دارد خوب همسرداری کردن است و ارزش و وظیفه‌ای بالاتر از آن برای او وجود ندارد و مانند یک است که دارد در وسط معرکه، مبارزه و نبرد می‌کند و در حال حاضر چیزی باارزش‌تر و بااولویت‌تر‌ از این وجود ندارد تا در حسرت آن باشد.
‏ایران با ۲۳٪ مستأجر، کمتر از آلمان، کره، ژاپن، انگلیس و آمریکا اجاره‌نشین داره! در مقابل، سوئیس با ۵۶٪ رتبه اول جهانه! خود تحقیرا، کجای مجلس نشستن؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ موش‌ها مسافران همیشگی متروی نیویورک هستن 😐🤮 تعداد این موش‌ها اونقدر زیاد شده که یه عده شب‌ها تو خیابونا می‌گردن و موش شکار می‌کنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این مرحله برای خود داعشم قفله ولی تو غرب به جهت احترام به حقوق زنان قفلش باز شده!!
انجمن تجارت آلمان پیش‌بینی کرده در سال جاری حدود ۹ هزار مغازه تعطیل خواهند شد دلیل اصلی این بحران کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت‌هاست. علاوه بر این کسب و کارهای آنلاین و روی آوردن هرچه بیشتر مردم به خرید آنلاین نیز کسب و کارهای شهری را بی‌رونق کرده است. بر اساس داده‌های انجمن تجارت آلمان، صرف نظر از مشاغل کوچک تنها ۳۱۱ هزار مغازه در آلمان باقی مانده‌اند. این رقم در سال ۲۰۱۵، حدود ۳۷۳ هزار مغازه بود. روند تعطیلی مغازه‌ها در آلمان مدت‌هاست که آغاز شده اما با پاندمی کرونا این روند سرعت گرفت. در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ هرساله حدود ۱۱ هزار مغازه تعطیل شدند. پیش از پاندمی کرونا در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ سالیانه پنج هزار مغازه تعطیل شده بودند.
❤️ عیسی به دین خود، موسی به دین خود؟! 🔸 احتمالا شما هم شنیدین که بعضیا کار اشتباه خودشون رو با جمله «عیسی به دین خود، موسی به دین خود» توجیه می‌کنن. 🔸 قبل از اینکه باهاشون موافقت کنین این حدیث از رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله رو بخونین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| سندروم پرستش سلبریتی 🔸 تصاویری حیرت‌انگیز از سجده و دست‌بوسی یک سلبریتی منتشر شده که یادمون انداخت چیزی به نام سندروم پرستش سلبریتی توی دنیا وجود داره!
◻️ حکم شنیدن صدای زن از تلویزیون ◻️ مولوی عبدالحمید : جایز نیست
این زندانی با کمک قاضی،کارآفرین شد 🔹روح‌الله شیری 41 سال سن دارد و اهل نورآباد است. او پس از ده سال خلاف و گرفتار شدن در دام اعتیاد به زندان می‌افتد، پس از انتقال از زندان تهران به زندان پارسیلون خرم‌آباد با قاضی ناظر بر زندان‌ها آشنا و همین باعث تغییر در مسیر زندگی او می‌شود. 🔹شیری پس از تشویق‌های قاضی ناظر بر زندان‌ها خراطی را در زندان آموزش می‌بیند ، هنگامی که با وثیقه از زندان آزاد می‌شود در پارکینگ منزل خود یک دستگاه خراطی را تهیه و شروع به کار می‌کند. 🔹او حالا پس از یکسال مغازه کوچکی را اجاره کرده و دو نفر از زندانیان را هم مشغول کرده است، آرزوی شیری این است که کارگاه بزرگی را راه‌اندازی کند و برای زندانیان زیادی شغل ایجاد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خورده شدن گوش یک کودک توسط سگ! قابل توجه والدینی که در خانه کنار بچه‌ها حیوانات نگه میدارند
▪️‏فکرش را می‌کردید در مهد دموکراسی کوبیدن قاشق به قابلمه و ماهیتابه برای نشان دادن اعتراض به دولت ممنوع شود؟ بله شده است! اینها میخواهند به ما درس آزادی و حقوق بشر بدهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم‌پور ازغدی: مسأله محبت به کودک خیلی مساله مهمیه که ما ازش غافلیم. محال بود پیامبر کودکی رو ببینند و بغل نکنند و نبوسند و نوازش نکنند کودک رو 😍🤗 اگه دوست دارید ببشتر از قبل عاااااشق بچه‌های خودتون و بقیه بچه‌ها بشید این فیلم رو ببینید 🎞 برای بقیه هم ارسال کنید حتما، تک خوری ممنوع 😁😉
🇮🇹🌀 استفاده از ۵۰۰تُن برای تسخیر اتیوپی ✍ نویسنده ایتالیایی در می‌نویسد: 🔻 خیابان "آمبا آرادام" را می توان در مرکز شهر رم پیدا کرد. این نام "پیروزی ها بر نیروهای را به یاد می آورد". اما به هیچ وجه معلوم نیست که پشت این نام، کشتار، بمب های گاز خردل گوگردی و جنایات جنگی نهفته باشد که دهه ها نادیده گرفته شده و به فراموشی سپرده شده است. 🔻 نام یک درگیری استعماری بود که در اکتبر ۱۹۳۵، زمانی که دولت به امپراتوری اتیوپی حمله کرد، آغاز شد و در ماه مه ۱۹۳۶، زمانی که اتیوپی فتح و به تصرف استعمار ایتالیا معروف به آفریقای شرقی ایتالیایی ضمیمه شد، به پایان رسید. با این حال، به ویژه از دسامبر ۱۹۳۵، زمانی که "ژنرال پیترو بادوگلیو" فرماندهی کمپین را بر عهده گرفت، استفاده از بمب‌های خردل گوگردی سیستماتیک شد. سلاح های نه تنها در میدان نبرد مورد استفاده قرار گرفت، بلکه در شهرها و بر علیه غیرنظامیان نیز در تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم استفاده شد. علاوه بر این، ایتالیایی ها به کمپ ها و آمبولانس های صلیب سرخ با گاز حمله کردند. ‼️در مجموع، ایتالیایی ها در طول جنگ بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ تن گاز خردل مستقر کردند. 💠War Crimes and Historical Awareness: The Italian Case - Le Zadig 🌐http://www.lezadig.com/war-crimes-historical-awareness-italian-case/ 🔴 چهره واقعی غرب مدعی حقوق بشر
🚨کابوس زنده انگلیسی‌ها روزنامه بریتانیایی دیلی میرور در گزارشی نوشت که حتی بدتر از این می‌شود. در این گزارش آمده است که "رشد قیمت برخی از مواد غذایی اکنون هفت برابر سریع‌تر از افزایش دستمزدها بوده است". روزنامه دیلی میرور با تیتر "یک کابوس زنده"، افزایش شدید قیمت‌ها در انگلیس را به عنوان "ضربه چکش تورم" توصیف می‌کند.
▪️ تصویری از حضور رهبر معظم انقلاب در خانه شهید آشوری "جانی بت اوشانا" در دوران ریاست جمهوری در سال ۱۳۶۵ 🔸 پیکر مطهر این شهید والا مقام پس از ۳۹ سال کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و قرار است روز جمعه این هفته بعد از نماز جمعه تهران تشییع شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت یک هم‌وطن ساکن آلمان از وضعیت کار کردن خانم‌ها 🔹داستان برابری زن ومرد در غرب اینگونه است که زنی وجود ندارد ،آن زن هم مرد است و مردانه کار می‌کند ومردانه زندگی می‌کند ،مردانه روسری سر نمی‌کند، مردانه حق طلاق دارد و مردانه بیل می‌زند. پس تکرار کنید فرزندان زن زندگی ... برابری زن ومرد در غرب یعنی زنی وجود ندارد و همه مرد شده اند . •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• کپی کن
‏نقش بی‌بدیل مادر در تربیت فرزندصالح درقاب برنامه فخیم محفل بار دیگر یادآوری کرد مادری مهم‌ترین وظیفه یک زن ایرانی ومسلمان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارمغان فرهنگ کپیتالیسم برای آمریکایی‌ها این یوتیوبر برای بازدید گرفتن در یوتیوب غذایی که برای یک بی‌خانمان تهیه کرده را جلوی او با کمال خونسردی می‌خورد و از خوشمزگی آن برایش تعریف می‌کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه سباء، ۳۸ 💠 وَالَّذِينَ يَسْعَوْنَ فِي آيَاتِنَا مُعَاجِزِينَ أُولَٰئِكَ فِي الْعَذَابِ مُحْضَرُونَ 💠 و کسانی که برای انکار و ابطال آیات ما تلاش می‌کنند و می‌پندارند از چنگ قدرت ما فرار خواهند کرد، در عذاب (الهی) احضار می‌شوند!
| شن‌ها مامور خدا بودند 🔸 فردا ۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس است. 🔸امام خمینی (ره) پس از این واقعه فرمودند: «چه کسی هلیکوپترهای آقای کارتر را که می‏‌خواستند به ایران بیایند، ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مامور خدا بودند، باد مامور خداست».