eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
مرد بریتانیایی به شکنجه، تجاوز و سوء استفاده جنسی از ۴۲ سگ اعتراف کرد؛ اقدامش منجر به مرگ ده‌ها سگ شده است! بر اساس گزارش «دیلی میل» بریتانیا، آدام بریتون متخصص شناخت کروکودیل اهل بریتانیا که در استرالیا زندگی می‌کند، به شکنجه، تجاوز و سوء استفاده جنسی از ۴۲ سگ اعتراف کرد. آدام بریتون متخصص شناخت کروکودیل اهل بریتانیا می‌گوید که اقدامش منجر به مرگ ده ها سگ شده است آدام بریتون در سال ۲۰۱۴ شروع به تجاوز جنسی به سگ‌ها کرد و تا زمان دستگیری وی در آوریل ۲۰۲۲ بیش از ۴۲ سگ را مورد سوء استفاده جنسی قرار داد که در نتیجه ۳۹ سگ از آن‌ها جان باختند. این مرد بریتانیایی ۵۱ ساله خود را در حال تجاوز به سگ‌ها در «اتاق شکنجه» فیلمبرداری می‌کرد و ویدئو‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و در کانال تلگرامی خود با نام مستعار «هیولا» به اشتراک می‌گذاشت اعترافات متهم در مقابل دادگاه عالی استرالیا، نشان دهنده علاقه جنسی سادیسمی او به حیوانات، به ویژه سگ‌ها بود. «مارتی اوست»، دادستان دادگاه عالی استرالیا اقدام این متخصص شناخت کروکودیل را «وحشیانه، زشت و منحرف» توصیف کرد قرار است روز ۱۳ دسامبر حکم آدام بریتون صادر شود. آقای محسن تنابنده نظری نداری؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیویورک امروز بعد از بارندگی مگه نمیگفتن وقتی بارون بیاد آسفالتاشون آب رو تو خودش ذخیره میکنه 😄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇦🇿این سرباز آذربایجانی در پخش زنده می گوید که چگونه گوش و سر یک ارمنی را بریده است
پاییز نجف‌آباد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
⚙🇮🇷 زباله‌سوز سیار ایرانی ساخته شد دستگاه زباله‌سوز سیار با بهره‌گیری از فناوری پلاسما می‌تونه سطح شهرها و حتی نوار ساحلی حرکت کنه و زباله‌های موجود در مسیر رو درحال حرکت امحا کنه.👏 فناوری طراحی و ساخت این دستگاه در اختیار کشورهای محدودی از جمله روسیه و کانادا است. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۷/۵ 🇮🇷 خـــــ♥️ــوش‌خبـر
🔴 💠 مردها بدانید! قبل از روزهای برای آن کنید و نظر را هم جویا شوید. 💠 برنامه‌ریزی نکردن و نداشتن با همسر برای نحوه اجرای کارها، باعث ایجاد و تداخل برخی کارها می‌گردد. 💠 برنامه‌ریزی و مشورت، در رسیدگی به کارها و اولویت‌بندی آنها قبل از تعطیلات خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام صادق(ع) فرمود: کسی که از روی نفرت به پدر و مادرش که باو ستم کرده اند نگاه کند، نمازش در درگاه الهی پذیرفته نمی شود. اصول کافی، ج 4، ص 50.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک سال قبل درچنین روزهایی توحشگران پس از تحریک حمید اسماعیل زهی(عبدالحمید) بمب های دست ساز رااز وضوخانه مصلی برداشته، مراکز خدماتی زاهدان ازجمله یک مرکز درمانیِ ۳۰۰ میلیارد تومانی که سالی ۱۳۰۰۰ جراحی انجام میداد را به آتش کشیدند تکفیری ها هرکار کردند اما یادشان رفته بود زاهدان درعا نخواهدشد.
اینجاست که می گن خواب مومن عبادت است. «روز آتش نشان مبارک» ♥️
کریمی دوباره گوسفند بودن خودش رو به مخاطبان نشون داد ☝️عکس کودک پاکستانی رو به عنوان کودک زاهدانی به مخاطباش قالب میکنه
📸 سپاه سیدیمانی"آماده قیام امام'عصر(عج) 📆۲۰۲۳/۰۹/۲۷
هانیه رستمیان و امیر جوهری خو مدال برنز تپانچه ۱۰ متر میکس تیراندازی را کسب کردند. و با بالابردن تصویر شهید محافظ مقام معظم رهبری، حاج حسن اکبری ارادت خود را نسبت به شهدای کشور نشان دادند. آن شهید بزرگوار استاد تیر اندازی این قهرمانان عزیز کشورمان بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی که نشان می‌دهد نظامیان باکو در حال تخریب اموال و خانه‌های ساکنان ارمنی مناطق مختلف قره‌باغ هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید آبشناسان فرمانده‌ای که در عملیاتی در ۷۰ کیلومتری خاک عراق بدون تلفات و با ۱۵ اسیر برگشت! به مناسبت سالگرد شهادت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره مبارکه جمعه،۹ 💠 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَىٰ ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ۚ ذَٰلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ 💠 ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هنگامی که برای نماز روز جمعه اذان گفته شود، به سوی ذکر خدا بشتابید و خرید و فروش را رها کنید که این برای شما بهتر است اگر می‌دانستید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اورامان یا هەورامان نام منطقه‌ای کوهستانی در غرب ایران و شرق عراق است 😍
بدانید که❗️ «فرزندان شما هیچ‌وقت شجاع نمیشوند، اگر صدمه نبینند، هیچ‌وقت یاد نمیگیرند، اگر اشتباه نکنند و هیچ‌گاه موفق نمیشوند اگر شکست نخورند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعترافات جالب اپوزیسیون: مردم ما را باور نمی‌کنند؛ همین مردم نوارهای کاست (امام)خمینی را باور کردند اما ما با این همه رسانه و برنامه را باور نمی‌کنند!
🔻 کدام تفکر مانع رشد علم و سواد آموزی در جامعه میشود⁉️ 🤔
📸 موارد توقیف وسایل نقلیه طبق قانون
🔴 پدرسوختگی به سبک اینترنشنال صهیونیستی 🔹‌ ایران اینترنشنال: وای ۱۵ میلیون مهاجر افغانی به ایران هجوم آوردند ! افغانستان اینترنشنال: وای ایرانی ها به افغانی غذا نمیدن،کار نمیدن، افغانی ها زیر پل کنار آشغالا میخوابن !!
‏وسط محرومین قصری ساخته و نعره میزنند:اهل سنت مسجد ندارند اگر اهل سنت مسجد ندارند پس قصر او چیست؟ اهل سنت اگر بخواهند فعالیت خود را وسیع کنند او با عملکردش چنان گندی زده که عده ای در سیستم با تردید به نیتشان نگاه کنند بزرگترین دشمن اهل سنت و ضایع کننده حق آنها عوامل معبد مکی هستند