eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
ایران برای نخستین‌بار در مسابقات جام جهانی هنرهای رزمیِ سواره طلا گرفت 🔹گرشا قورچیان، ملی‌پوش هنرهای رزمی سواره در مسابقات جام جهانی که در عربستان درحال برگزاری است به مقام قهرمانی رسید.
🥀وقتی شهید شد دیدمش آروم افتاده بود روی خاک انگار سالها بود که خوابیده ، بی دغدغه. به گردان ابلاغ شده بود هر کسی که شهید شجیعی رو دیده ، بیاد سنگر فرماندهی . با بچّه ها رفتیم سنگر شهید فرومندی. هر چه خواستم حرف بزنم ، نشد . بغضم ترکید . شروع کردم به گریه کردن . شهید فرومندی بغلم گرفت و گفت: دردت رو میفهمم . شجیعی قبل از عملیّات خواب حضرت زهرا (س) رو دیده بود .از ایشان خواسته بود که پیروزی در عملیّات رو ببینه بعد شهید بشه . 🥀بی بی هم فرموده بودند : " تو پیروزی رو میبینی بعد به شهادت میرسی . " "شهید سیدابراهیم شجیعی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ذوق‌زدگی عجیب مزدوران اینترنشنال همزمان با ورود ناو هواپیمابر "آیزنهاور" به خلیج فارس و سکوت "خفت‌بار" این رسانه بعد از خروج آن! حال باید دید بعد از خروج این ناو آمریکایی چه خزعبلاتی را برای توجیه پروپاگاندای رسانه‌ای که به راه انداخته بودند به خورد مخاطبان خود بدهند.
🔺 *| ساخت اتوکلاوهای صنعتی پیشرفته تولید قطعات کامپوزیتی با فیبر کربن در کشور* 🔹یک شرکت دانش بنیان موفق به بومی‌سازی و انتقال کامل فناوری طراحی و ساخت دستگاه های مدرن اتوکلاو صنعتی مخصوص فشرده سازی الیاف فیبر کربنی برای تولید هواپیما و پهپادهای دارای بدنه کامپوزیتی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فلسطینی چرا جانش را کف دست گرفته و زیر بمبارانهای وحشیانه رژیم سفاک گرگ صفت صهیونیست مقاومت میکند؟ با عقل و منطق جور در نمیاید انسانهایی در غزه زیر بمب های چند تنی؛همچنان علیه اشغالگر فریاد بزنند. دلیلش چیست؟ این چند دقیقه واقعیت های زندگی در اسارت صهیونیست را بشنوید تا دلیل مقاومت خارج از توان هر انسانی را متوجه گردید☝️
📸 | قُلْ مَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَجْرٍ إِلَّا مَنْ شَاءَ أَنْ يَتَّخِذَ إِلَىٰ رَبِّهِ سَبِيلًا 🔸 طبق این آیه، مزد رسالت نبی‌اسلام فقط یک چیز است: پوییدن راه خدا. اما در جای دیگر قرآن آمده: تنها مزد رسالت، مودت به اهل بیت نبوت است!(شوری:۲۳)؛ تناقض است؟ خیر. شما اگر یکبار بگویید: جز نوشیدنی نمی‌نوشم و بار دیگر بگویید: جز آب نمی‌نوشم، تناقض نگفته‌اید چون منظورتان از نوشیدنی، آب است. اینجا هم قرآن می‌خواهد بفرماید: راه خدا، مودت خانودۀ نبوت است فرقان، آیۀ ۵۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار و کارگر کسی که در تامین معاش خانواده خودش و دیگران کار می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر متفاوت القسام از صحنۀ جنگ در غزه 🔹در این ویدیو نظامیان صهیونیست پشت یک تانک جمع شد‌اند و از جایی که تصورش را نمی‌کنند هدف قرار می‌گیرند. 🔹همچنین القسام برای اولین‌بار به تصاویری منتشرکرده که نشان می‌دهد صهیونیست‌ها چطور تانک‌های منهدم‌شده را از صحنۀ جنگ خارج می‌کنند. 🔸ویدیوی خارج‌کردن تانک‌های منهدم‌شده در نوع خود معمایی دیگر است که القسام توضیح نداده که چطور به این تصاویر که قطعا نظامیان صهیونیست ضبط کرده‌اند دست پیدا کرده است.
📛 بعد از ۴۰ سال این همه شهید_گمنام از کجا میارند؟ ❌ چگونه با پیشرفت DNA هنوز شناسایی نشدند؟ ⁉️ چگونه شده، موقع اغتشاشات، این شهدا پیدا شده‌اند؟ (پاسخ: مرتضی‌ کهرمی )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😱فکر کنم مهمون زیاد رفت و آمد داشته خونه‌شون😂😂 ┈┉┅━❀🔸❀━┅┉┈‌┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ امروز می‌خوایم از صحبت کنیم🤔 🔹این خانم یه اینفلوئنسر رومانیاییه و مطالب جالبی در مورد آزادی میگه👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ احتمالا بعدا از بیل و فرغون هم استفاده می‌کنن😐😅
🔴 💠 شخصی گرسنه بود برایش کلم آوردند اولین بار بود که کلم می‌دید. با خود گفت: حتما میوه‌ای درون این برگها است ‌اولین برگش‌ را کند تا به میوه برسد اما زیرش به برگ دیگری رسید. و زیر آن برگ یک برگ دیگر و... با خودش گفت: حتما میوه‌ی ارزشمندی است که اینگونه در لفافه‌اش نهادند. گرسنگی‌اش بیشتر شد و با ولع بیشتر برگها را می‌کند و دور می‌ریخت. وقتی برگها تمام شدند متوجه شد میوه‌ای در کار نبود! آن زمان بود که دانست کلم مجموعه‌ی همین برگهاست. 💠 ما روزهای زندگی را تند تند ورق می‌زنیم و فکر می‌کنیم چیزی اونور روزها پنهان شده که باید هرچه زودتر به آن برسیم درحالی که همین روزها آن چیزی است که باید دریابیم و درکش کنیم! زندگی، همین روزهایی است که منتظر گذشتنش هستیم بنابراین قدر فرصت‌ها را ثانیه به ثانیه و ذره به ذره بدانیم.
حدیث خوبان
✅مالیات اجباری و سنگین هنرمندان در زمان محمد رضا پهلوی 🔸سلبریتی های زمان شاه ،طبق قانون و اجبار ، مالیات بر ۶۵ درصد وجوه دریافتی آنها تعلق می گرفت. 📚روزنامه اطلاعات، ۵ اردیبهشت ۱۳۵۱ ❎اینو بفرست برای هنرمندان عاشق پهلوی
تنبیه، کتک زدن و دعواکردن نیست تنبیه آگاه ساختن و برحذر داشتن کودک از کار اشتباهش است همراه با تلخکامی مثلا اخم کودک باید انقدر ازپدرومادر خوبی ومحبت دیده باشد که اخم کردن آنها برایش سخت باشد و همین اخم اوراتنبیه کند والدینی که دائم کودک رادعوا میکنند اخمشان هم تاثیری ندارد
💌 راه شکوفایی تمام‌ استعداد‌ها 👈 متن عکسنوشته
. آیت الله حائری شیرازی(ره): این خیال محالی است که انسان بتواند با حفظ آبرو قدمی برای اسلام بردارد! در جنگ گرم انسان باید جمجمه‌اش را به خدا عاریه دهد و در جنگ نرم باید آبرویش را بدهد.
. ♻️ استعفای چهار مقام ژاپنی پس از رسوایی فساد مالی 🔰حمید رسایی: در روزهای اخیر چهار عضو ارشد کابینه فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن پس از افشای رسوایی مالی استعفا کرده‌اند و نخست وزیر ژاپن اعلام کرده: مصمم هستم که اعتماد مردم را به حزب بازگردانم. این خبر از آن جهت اهمیت پیدا می‌کند که متأسفانه در کشور ما فساد کشف می‌شود اما معمولا دایره کسانی که مجازات می‌شوند خیلی کوچک است! و همین اعتماد عمومی را ذبح می‌کند. چهار وزیر ژاپنی (اقتصاد، صنعت، امور داخلی و کشاورزی) از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند. وزیر کابینه نیز تأیید کرده که استعفا کرده است. همچنین شماری از معاونین وزرا برکنار شده‌اند. حالا فکر می‌کنید چرا؟ گزارش‌ها حاکی است که پنج جناح از حزب حاکم در گزارش‌های صندوق‌های سیاسی، درآمدهای خود را کمتر اعلام کرده‌اند. از همین رو، کیشیدا روز چهارشنبه به همه جناح‌های حزب حاکم دستور داد فعلا از برگزاری رویدادهای جمع آوری کمک مالی خودداری کنند. بر اساس قوانین ژاپن اگر بودجه اهدایی حامیان به احزاب سیاسی از ۲۰۰ هزار ین (۱۳۰۰ دلار) عبور کند، نام اهداکننده باید ثبت شود؛ اما فراکسیون کوچیاکی در حزب لیبرال دموکرات به مدت پنج سال صدها میلیون ین را بدون ذکر نام اهداکننده مخفی نگه داشته است. 👈 انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است. انتخاباتی که در برخی حوزه‌های انتخابیه آن، کاندیداها میلیاردها تومان خرج می‌کنند تا به مجلس راه پیدا کنند. آیا نباید از این افراد حساب کشید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تورج‌م رو ندیدی؟ . با همان لهجه ای درد و دل می‌کند که آن آواز را می‌خواند! از همان شهر، گیلکی! چهل سال چشم انتظاری! رسانه تعیین می‌کند شما چه تصویری را ببینید! چگونه دیگران بشناشید چگونه درباره شان فکر کنید و چه تصویری از آنان در ذهن داشته باشید همه را به گریه انداخت حتی فیلمبردارها را... منتشر کنید
دوست داشتم نویسنده قهاری بودم تا این لحظه و حس را توصیف کنم. با قلم، غصه را انتقال دهم. روشنفکری منتقد شبیه زیبا کلام بودم و زیبایی این تصویر را به مخاطب می رساندم! یا با بیان و وصف این لحظه، تمامی نظریات صلح طلبانه و خوشبینانه تئوری پردازان را رد کنم. یا جامعه و سلبریتی هایش را متوجه غربت این‌پدر سازم.‌ یا با سینما اصغر فرهادی یا سعید روستایی این آهِ پنهان را روی پرده سینما ببرم! یا به مانند آقامیری چند میلیون دنبال کننده داشتم و لابه لای عسل فروشی این ها را هم میفروختم! اما گویی عکاس همه را با هم در این عکس آورده است. شبیه آن سخن روی منبرهاست، حسین(ع) به ناگاه بر سر نعش جوانش علی اکبر(ع) پیر شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠تطهیر لباس نجس 🔹آب کشیدن لباس چطوریه؟ 🔹آیا با ماشین لباسشویی لباس نجس پاک میشه؟ 📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این کلیپ خییییلی خوب بود😁 👈 چه تناقض‌هایی در آوردن ازشون😂