eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 توئیت کنایه آمیز فعال انگلیسی در مورد کناره گیری بایدن 🔹خبر فوری: از سال دیگه یک آدم جدید خاورمیانه را بمباران می‌کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | آنچه از واقعیت «کی‌پاپ» نمی‌دانید (۱) ❓آیا کی‌پاپ تنها اهداف اقتصادی دارد؟ ❓علل موفقیت کی‌پاپ چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ این خانم عجب حرف‌های فوق‌العاده‌ای در نقد آمریکا می‌زنه👏 🔺میگه ما توی آمریکا زندگی می‌کنیم و به فروخته شدیم؛ اما همه ما داریم کم‌کم بیدار می‌شیم و می‌فهمیم که این فقط یه کابوس لعنتیه!👌
‏اینا حتی بازیکناشون که قراره تو المپیک شرکت کنن هم کودک‌کشن، برای همینم هست که میگیم این رژیم منحوس مردم عادی نداره و باید از المپیک حذف بشه!
✳️ هفته خونین در آمریکا🤔 ➖بیش‌ از ۹۰۰ کشته و زخمی بر اثر تنها در یک هفته!😧 🔹هفته گذشته در سراسر ایالات متحده، ۲۹۰ نفر بر اثر تیراندازی‌ کشته و ۶۴۳ نفر هم زخمی شدن؛ بیشترین تلفات و جراحات در روز ۱۳ جولای با ۵۱ کشته و ۱۱۳ زخمی بوده‌!🤯 (لینک) 🔺با گذشت ۲۰۰ روز از سال ۲۰۲۴ در آمریکا، بیش از ۹۲۵۰ نفر بر اثر تیراندازی کشته و بیش از ۱۷۵۰۰ نفر هم مجروح شدن!😱 (لینک)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل ثبت نام مدارسه؟ الان شاید همه خوب و دقیق این کلیپ رو درک کنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 پاسخ کوبنده دکتر مرندی به سوال درباره اقدام تلافی‌جویانه اسرائیل علیه ایران! 🔹 «دکتر سید محمد مرندی» تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه راشاتودی: دفعه پیش پاسخ ایران محدود بود اما این‌بار پاسخ پنج یا شش برابر بیشتر خواهد شد و لزوما یک حمله نخواهد بود و ممکن است امواجی از حملات باشد؛ اسرائیلی‌ها نمی‌توانند در مقابل ایران بایستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موساد در پروفایل ایرانی‌ها/ سیاست یکسان سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در غزه و ایران 🔹 موساد با ایجاد حساب کاربری با نام ایرانی‌ها در فضای مجازی، تخریب اسلام و انقلاب را آغاز کرده؛ اتفاقی که به نوشته روزنامه گاردین، نه تنها درباره ایران بلکه درباره غزه هم افتاده است.
✨امام صادق عليه‏السلام: محبوب‏ترينِ برادرانم در نزد من، كسى است كه عيب‏هايم را به من هديه كند. (أحَبُّ إخواني إلَيَّ مَن أهدى إلَيَّ عُيوبي) 📚تحف العقول، صفحه۳۶۶
📖 | زیارتی شوق انگیز 🍂الإمامُ الباقر عليه السلام: ▪️ لَو يَعلَمُ النّاسُ ما في زِيارَةِ قَبرِ الحُسَينِ مِنَ الفَضلِ لَماتُوا شَوقا. ▫️اگر مردم می دانستند در زيارت مزار امام حسين عليه السلام چه فضيلتى است، از شوق آن می مُردند. 📚وسائل الشيعة، جلد۶، ص۴۵۳.
. مطمئن باشيم در هر شغلی كه هستيم اگر ذره‌ای عدم خلوص در ما باشد امروز سقوط نکنیم، فردا سقوط می‌كنيم. فردا نباشد پس‌فردا سقوط می‌كنيم چون انقلاب هر زمان يک موج می‌زند يک مشت زباله را بيرون می‌ريزد. شهید عبدالحمید دیالمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 "اوی دیچتر"، وزیر کشاورزی و رئیس سابق شاباک رژیم صهیونیستی: اسرائیل بازدارندگی خود را از دست داده که از سوی ایران، یمن و حزب‌الله مورد حمله قرار می‌گیرد؛ آن‌ها می‌خواهند ما را نابود کنند! 🔺9 ماه است که از سوی حوثی‌های یمن در حجم بی‌سابقه‌ای مورد تهدید و حمله قرار گرفتیم؛ هر روز با موشک‌های بالدار ما را هدف می‌گیرند و با حمله به بنادر و کشتی‌های ما دروازه جنوبی اسرائیل را بسته‌اند! 🔺ما بازدارندگی نداریم که از سوی ایران با گردان‌های موشکی و پهپادی مورد حمله قرار گرفتیم!
⭕️پرسش: بر اساس قرآن کریم، با کدام یک از کشورهای بیگانه نمی‌توان رابطه و پیوند دوستی بر قرار کرد؟
وقتی صدای آدمهای معلوم الحال از موفقیت ایتا در میاد معلومه راه رو درست رفتیم. سکوهای خارجی اجازه فعالیت گسترده به بچه های انقلابی نداده و نخواهند داد. حمایت همه جانبه از سکوهای ایرانی در دستور کار بچه های انقلابی، برای رساندن صدای خود به جامعه است.
عملکرد دولت شهید رئیسی در تورم را ببینید تا حقایق روشن شود.
✳️ طنز جالب کاربران آمریکایی: «وقتی بالاخره توی آمریکا از دبیرستان فارغ‌التحصیل میشی!»😅 🔹آمار تو مدارس آمریکا اونقدر زیاده که حتی یکی از شهرهای آمریکا به‌دلیل نگرانی در خصوص حمل سلاح‌های گرم، استفاده از کوله‌پشتی رو ممنوع کرد!😳 (لینک) 🔹توی یکی از مدارس هم به منظور افزایش امنیت، جلیقه‌های ضد گلوله به بچه‌ها داده شد!🤯 (لینک)
⚫️ | وَ نَبْلُوکُمْ‌بِالشَّرِّ وَ الْخَیْرِ فِتْنَةً وَ اِلَیْنا تُرْجَعُونَ ▪️بلا برای کافر عذاب است و برای مؤمن، نعمت. روایت می‌گوید: بلا سوغاتی خداست برای مؤمن؛ درست مثل مسافری که می‌خواهد با هدیه به خانواده‌ا‌ش لطف کند. انبیاء آیه ۳۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 حضرت زینب (سلام الله علیها) رو اینجوری به بچه‌هامون معرفی کنیم
⭕️پرسش: اگر قرآن کتاب جامع برای تمام زمان هاست چرا متناسب با فرهنگ عرب و با زبان عربی نازل شده؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹ببینید که پایگاه‌های نظامی چگونه محیط زیست رو نابود کرده😧 🔺مقامات کره هم اونقدر در برابرشون خوار و ذلیل هستن که اصلا اجازه دسترسی و تحقیق و پاکسازی ندارن!🤦‍♂️