eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیپیکال پیرمرد ایرانی وقتی حرف‌های مفیدش تموم میشه 😂
🔴 سطح علمی پزشکان وارداتی زمون شاه به روایت دکتر حسینعلی رونقی استاد دانشگاه پهلوی شیراز😏 📌ضعف و فقر علمی پزشکان خارجی به روش های مختلفی اثبات شده است. سطح علمی پزشکان خارجی به حدی پایین هست که در آزمونی که از گروهی از آنها گرفته شد سطح علمی آنها از دانشجویان پزشکی بسیار کمتر بود 📌اکثر این پزشکان واخورده های پزشکی هستند (به قول خودمون پسماند و مردودی های پزشکی هستند) 📌اکثر این پزشکان (مخصوصا فیلیپینی‌ها)، ایران رو سکوی پرتاپ خود به آمریکا می‌دانند (به عبارتی ایرانیان موش آزمایشگاهی آنان هستند و برای خود رزومه کسب می کنند) 📌حقوق و مزایایی که به این پزشکان داده می‌شود سالانه از میلیون‌ها تومان فراتر می‌رود (میلیون‌ها تومن سال ۵۶ که عدد بسیار زیادی است) 🗞 روزنامۀ اطلاعات ،۱۲ مهر ۱۳۵۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فضای بی صاحب و ول مجازی/ ماشین کشتار نامرئی‌ شناختی کودکان ایرانی ▪️آموزش ناخن کاری فانتری برای دانش آموزان ✍می دونستید این کارا و آموزشها در مورد دانش آموزان در همه جای دنیا ممنوعه ، فقط در ایران آزاده!!! کشته شدن کودکان غزه توسط بمب های صهیونسیتی‌ها را میبینیم! اما کشته شدن شناختی کودکان ایرانی در اینستاگرام صهیونسیتی را نمی‌بینیم!
. ♻️ راهکار افزایش مشارکت سیاسی 🔰 حمید رسایی: فقط همین دو خبر در روزهای اخیر کافی است تا افرادی که از تبعیض ناراضی و ناراحتند، در اولین مشارکت سیاسی و انتخاباتی که پیش رو داریم، دق و دلی خود را روی سر صندوق رأی خراب کنند. ۱. فرزند استاندار کهکیلویه و بویراحمد، با عذر کفالت و نگهداری از پدرش، معافیت گرفته و به سربازی نرفته است! ۲. جناب عشقی در همین روزهایی که سرمایه‌های مردم در بورس در حال آب شدن بوده، خودش برای خودش و همکارانش از منابع داخلی سازمان بورس، وام میلیاردی (فقط برای خودش وام ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیونی) با بازپرداخت ۱۰ ساله صادر کرده است! عزیزان تصمیم‌گیر! 👈 والله که راهکار افزایش مشارکت سیاسی، تشکیل کارگروه از یک ماه مانده به انتخابات نیست. 👈 والله که راهکار افزایش مشارکت سیاسی، باج دادن به گروه‌های سیاسی‌ای که در فتنه‌ها برای براندازی نظام تلاش کرده‌اند، نیست. 👈 والله که راهکار افزایش مشارکت سیاسی، تأیید صلاحیت گزینه‌هایی که از روی کاغذ هم نمی‌توانند بخوانند، نیست. 👈 والله که راهکار افزایش مشارکت سیاسی، مصاحبه صدا وسیما با تیپ‌های مختلف اجتماعی و نشان دادن بی حجاب در روز انتخابات نیست. 👈 والله که راهکار افزایش مشارکت سیاسی، خفه کردن بچه‌های انقلابی مطالبه‌گر نیست. 👈 والله که راهکار افزایش مشارکت سیاسی.... راهکار یک چیز است، نقره داغ کردن کسانی که از جایگاه خود سوءاستفاده کرده‌اند و با استفاده از رانت، یک تومان جیبشان را دو تومان کرده‌اند و نمک به زخم مردم ریخته‌اند و... 👈 افزایش مشارکت سخت نیست فقط مماشات را کنار بگذارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡 چرا با نگهداری سگ تو خونه مخالفید؟!! 🟢 ببینید و سپس التماس تفکر! 🔹 سگ‌بازهای محترم! اگه شما دوست دارید کثیف باشید، مردم چه گناهی کردند؟! دین ندارید لااقل انسان باشید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتماً به این مدل صوت‌ها و فیلم‌ها مخصوصاً در فضای مجازی و اینستا برخورد کرده‌اید. قالب و مدل زیبا و مقدس است اما مملو از انحراف و کجی است لحظه اذان، زمانی مقدس و زمان استجابت برای دعاست، زمانی که نماز بر انسان واجب می‌شه و انسان رسماً به سمت معبود دعوت میشه اما اینکه فرکانس و ارتعاشی داشته باشه، حرفی غلط و بر مبنای جریانات انحرافیست. در جریان مثبت‌اندیشی گفتیم که همه چیز را، فرکانس و ارتعاش می‌دانند یعنی تصور ذهنی تبدیل به یک انرژی می‌شود و به سمت کائنات ارسال می‌گردد و کائنات همانند با آن انرژی و فرکانس را برای شما پس می‌فرستد. پس حواسمون باشد گاهی ظواهر قشنگ است اما بر مبنای یک جریان انحرافی است اینکه این ذکرها را به این تعداد بگویید هم غلط است و غلط‌تر اینکه اگر این کار را انجام دهید حتماً حتماً برآورده می‌شود
29.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‏شستشوی حرم وضریح و صحن امام حسین ع. پس از ماه ها حزن واندوه..بسیار زیباست. هرکس از در این خانه دور شد، در وادی ضلالت گم شد.
🚨 سرمایه گذاری صفر یعنی ناامیدی از تسلط دوباره صهیونیست‌ها بر سرزمین‌های اشغالی ⭕️ ناامیدی از توان نظامی صهیونیست‌ها یعنی هیچ کسی (سرمایه‌گذاری صفر درصد) در اسرائیل حاضر نیست در شمال سرزمین‌های اشغالی یا نزدیک نوار غزه برای مِلک پول بدهد! ۶۷ درصد هم گفته‌اند حتی اگر دولت تسهیلات بلاعوض هم به آنها بدهند باز هم حاضر نیستند در شمال یا نزدیک نوار غزه سرمایه‌گذاری کنند! 🔰 پ.ن: سردار قاآنی قبلاً به عموم اشغالگران به ویژه سرمایه‌گذاران املاک، هشدارهای لازم را داده بود و به صراحت گفت تا دیر نشده بفروشید و به کشورهای خودتان برگردید!😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جرعه‌ای از زلال قرآن 📖سوره ی مبارکه آل عمران،۱۹۱ 💠 الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَامًا وَ قُعُودًا وَ عَلَىٰ جُنُوبِهِمْ وَ يَتَفَكَّرُونَ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَٰذَا بَاطِلًا سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ 💠 همانها که خدا را در حال ایستاده و نشسته، و آنگاه که بر پهلو خوابیده‌اند، یاد می‌کنند؛ و در اسرار آفرینش آسمانها و زمین می‌اندیشند؛ (و می‌گویند:) بار الها! اینها را بیهوده نیافریده‌ای! منزهی تو! ما را از عذاب آتش، نگاه دار!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت شدید کارشناس شبکه اسرائیلی i24 عبری: ⭕️ اسرائیل در باتلاق گیر کرده است؛ مسأله گروگان‌ها به قیمت امنیت و فروپاشی اسرائیل تمام خواهد شد! ما در یک جنگ وجودی قرار داریم که اندکی بعد آن را جنگ دوم برای استقلالمان خواهیم نامید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نوزاد مجازی بجای فرزند واقعی! 📍بازی ضدبشری با تکنولوژی 🌐علوم و جنگ شناختی "فرزندآوری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف به روستایی در کهگیلویه و بویراحمد رفتند و به بچه ها آموزش میدن که میشه با انرژی خورشیدی برق رو تامین کرد بذر علم و دانش این شکلی تو دل بچه ها کاشته میشه با این بچه ها آینده روشنه 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ یادتون باشه، هر وقت خواستین جرمی مرتکب بشین، حتما اون موقع چشماتون نگران و غمگین باشه، یه جایی به کار میاد... 😉😅😂😂🤣🤣
〽️از روزی که رسانه‌ها این تصویر را نماد آزادی و بهروزی ملت سودان دانستند تا به امروز، ۱۰ میلیون نفر در این کشور آواره شدند، ۷۵۰ هزار نفر در خطر گرسنگی شدید هستند، ۲۰ هزار نفر جان خود را از دست دادند و میلیاردها دلار از سرمایه مردم سودان توسط کشورهایی مانند امارات غارت شده است.
چنتا نکته ی کلیدی برای پدرهایی که دختر دارن _ باهاش خاله بازی کنید ودر آخرظرفهای اسباب بازیشو در کنار ظرف های اصلی بذارید توی سینک. این کار شادی زیادی رو براش همراه میاره _باهاش وقت بگذرونید. مثلا دوتایی برید بیرون _به تموم سوالاش جواب بدین _مسئولیت پذیری رو یادش بدین _بغلش کنید _به خانومتون گاهی پیشنهاد بدین، من بچه هارو نگه میدارم تو برو تفریح کن _بهش یاد بدین خشمش رو کنترل کنه وبه خودش مسلط باشه _بهش بگید هر اتفاقی برات افتاد بیا به من بگو من کنارتم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با این همه گناه به چه کسی پناه ببریم؟ «مهربان تر از پدر و مادر»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸تقدیر یا تقصیر؟!🔸 ♨️ اگر در کاری کوتاهی کردید، حق ندارید اسم را بیاورید! ♨️ حق نداریم خدا را بدنام کنیم! ♨️ اینکه تقصیر خودمان را به تقدیر نسبت می‌دهیم باعث می‌شود که هیچ‌وقت از اشتباهاتمان درس نگیریم.
⁉️شما می‌دونید موانع و آفات گفتگوهای خونوادگی چیه؟🤔 1⃣ بی‌برنامگی! ❎ توی بعضی از خونواده‌ها برنامه وجود نداره! یعنی معلوم نیست که اینا کِی غذا می‌خورن، کِی تلویزیون می‌بینن، کِی به دیدن اقوام می‌رن و... . به همین دلیل هم نمی‌تونن برا گفتگو برنامه داشته باشن.❗️ 🔸 البته ناگفته پیداست که تو خیلی از خونواده‌ها امکان برنامه‌ریزی دقیق برا همه‌ی کارها وجود نداره. ولی پذیرش این مطلب به این معنا نیست که به طور کلی از برنامه ریزی غافل بشیم. برا خیلی از کارا می‌شه برنامه ریزی کرد، مثل تماشای تلویزیون.✔️ ‼️موارد دیگه رو هفته های بعد خدمتتون عرض می‌کنم😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صالحی: مدالم را به شهید جمهور تقدیم می‌کنم دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: می‌خواهم مدالم‌ را به شهید جمهور آیت الله رئیسی تقدیم کنم.