فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعری که در دیدار رهبر انقلاب با شاعران ، باعث گریه ایشان شد
پشت پرده تبلیغ یک واکسن وارداتی چیست؟
🔹چند روزی است که موضوع واکسن HPV به سوژه اصلی فضای مجازی تبدیل شده است.
🔹یک تبلیغ هوشمندانه که منجر به یک موج رسانهای شدید شد، اما واقعیت و پشت پرده این هیاهوی پیش آمده چیست؟
🔸مشروح گزارش فارس را در لینک زیر بخوانید:
👉fna.ir/bmmiuv
.
🍀 🍀 🍀
✅ اعراض از وطن
#اعراض_از_وطن یعنی ترک وطن و تصمیم به عدم اقامت در آن؛
یعنی دیگر قصد زندگی کردن در آنجا را نداشته باشید.
در اینصورت نماز در چنین مکانی شکسته است و روزه نیز صحیح نمی باشد، مگر اینکه قصد ده روز کنید.
مراد از اعراض، #عدم_علاقه به بازگشت نیست
بلکه منظور #خروج از وطن با تصمیم به #عدم_بازگشت به آن براى سکونت است
حال اگر مثلاً برای دیدن اقوام و پدر و مادر یا انجام دادن کاری به وطن اصلی مراجعه کنید، نمازتان شکسته است و روزه تان صحیح نمی باشد، مگر اینکه قصد ده روز نمایید.
البته طبق فتوای آیت الله مکارم اگر کسی اعراض نکرده باشد ولی مدت طولانی (مثلا ۵سال) به آنجا نرود درحکم اعراض است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در بازی دوستانه پرتغال و تونس؛ دروازبان تونس در اقدامی جالب خود را به مصدومیت می زنه تا هم تیمی هایش در کنار زمین افطار کنن
فوتبالیستای ما یاد بگیرند!
ای کاش حضور دین در ورزش ما هر روز بیشتر شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انیمیشن شماره ۱
🌀بدن من مال خودمه
⭕️ نکات بیشتر در زمینه تربیت جنسی برای کودکان
#همه_بخونن
در حسرت گذشته ماندن،
چیزی جز از دست دادن امروز نیست
تو فقط یکبار هجده ساله خواهی بود ،
یکبار سی ساله ...
و یکبار هفتاد ساله
در هر سنی که هستی
روزهایی بی نظیر را تجربه می کنی
چرا که مثل روزهای دیگر
فقط یکبار تکرار خواهد شد
هر روز از عمر تو زیباست
و لذتهای خودش را دارد
به شرط آنکه زندگی کردن را بلد باشی...
🔴نفرین امیر المومنین علیه السلام به امّت خیانتکار
═════ ೋღ🕊ღೋ════
#نهج_البلاغه
✨اللَّهُمَّ إِنِّي قَدْ مَلِلْتُهُمْ وَ مَلُّونِي وَ سَئِمْتُهُمْ وَ سَئِمُونِي، فَأَبْدِلْنِي بِهِمْ خَيْراً مِنْهُمْ وَ أَبْدِلْهُمْ بِي شَرّاً مِنِّي اللَّهُمَّ مِثْ قُلُوبَهُمْ کَمَا يُمَاثُ الْمِلْحُ فِي الْمَاءِ.✨
💠خدایا ، من این مردم(کوفیان ) را با پند و تذکّر های مداوم خسته کردم و آنها نیز مرا خسته نمودند ، آنها از من به ستوه آمده،
و من از آنان به ستوه آمده ، دل شکسته ام ، به جای آنان افرادی بهتر به من مرحمت فرما ، و به جای من بدتر از من بر آنها مسلّط کن.
خداوندا! دل هاى آنها را ذوب کن آن گونه که نمک در آب ذوب مى شود.
📘 #خطبه ۲۵
═════ ೋღ🕊ღೋ════
💠 حدیث روز 💠
❇️ سه برکت نماز شب
🔹عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ ع قَالَ قِيَامُ اللَّيْلِ مَصَحَّةٌ لِلْبَدَنِ وَ رِضَاءُ الرَّبِّ وَ تَمَسُّكٌ بِأَخْلَاقِ النَّبِيِّينَ وَ تَعَرُّضٌ لِرَحْمَةِ اللَّهِ تَعَالَی
🔻از اميرمؤمنان على عليهالسّلام روايت شده است كه فرمودند:
🔹نماز شب، بدن را سلامت مى بخشد،
🔹موجب خشنودى پروردگار و مقيّد بودن به اخلاق پسنديده پيامبران الهى مىگردد
🔹و خود را در معرض رحمت خداوند قرار دادن است.
📗ثوابالأعمال و عقاب الأعمال، ص: 42
?🔻پیامبراکرم (ص):
🔸موسى گفت: خدايا! نزديكى به تو را مى خواهم. فرمود: «نزديكى به من ، براى كسى است كه شب قدر را بيدار مى ماند».
🔸 گفت: خدايا! رحمت تو را مى خواهم. فرمود: «رحمت من ، براى كسى است كه در شب قدر بر بينوايان ترحّم كند».
🔸 گفت: خدايا! عبور از صراط را مى خواهم. فرمود: «آن ، براى كسى است كه در شب قدر ، صدقه اى بدهد».
🔸گفت: خدايا! درختان و ميوه هاى بهشتى مى خواهم. فرمود: «آن ، براى كسى است كه در شب قدر ، تسبيح گويد».
🔸گفت: خدايا! رهايى از آتش را مى خواهم. فرمود: «آن ، براى كسى است كه در شب قدر ، آمرزش بخواهد و استغفار كند».
🔸 گفت: خدايا! خرسندى تو را مى خواهم. فرمود: «خرسندى من ، براى كسى است كه در شب قدر ، دو ركعت نماز بگزارد».
📚 الإقبال : ج 1 ص 345 ، بحار الأنوار : ج 98 ص 145 ح 3 .
همه کشاورزان می دانند:
اگر از داشته هایت رضایت نداری،
بهتر است به کاشته هایت نگاهی دوباره بیاندازی...
امشب شب کاشتنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری
💠داستان عجیب تاریخی که تا حالا نشنیدهاید!
🔴پردهبرداری از راز ناگفتۀ غربت امیر المومنین
🎤 #استاد_پناهیان
#حکایت
بزرگی از کوچه ای می گذشت و از پشت بام خانه ای، مقداری خاکروبه بر سرش ریختند، سر بلند کرد و گفت: خداوندا تو را سپاس می گویم که سر پر گناهم، سزاوار سنگ است و تو به جایش، بر آن خاک نرم ریختی...
📚اخلاق اسلامی، آیت الله دستغیب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬📹
🎥 شبکه های #ماهواره ای چطور #تجاوز و #خیانت و #زنا رو برای مردم #ایران #عادی میکنند؟!
حتی با برنامه #آشپزی 👆
از زبان دکتر #شهرام_اسلامی:
آمار خیانت در زنان بالاتر رفته😱
#کلیپ
••┈┈••✾❀🕊💓🕊 ❀✾••┈┈••
🔴 #دلایل_حجاب
2⃣ قمست سوم
🔵 دلایل ضرورت #حجاب در #روایات/2
🌀 3- رسول خدا (صلي الله عليه و آله) فرمودند: دو گروه اهل جهنم هستند؛ از جمله زن بدحجابي که براي فتنه و فريب مردان خود را آرايش و زينت مي کنند و مانند کوهان شتر سبکسر، موهاي خود را بيرون مي گذارند. اين زنان نه داخل بهشت خواهند شد و نه بوي بهشت به مشامشان خواهد رسيد.
(✍️ کنزالعمال، ج 16، ص 383)
🌀 4- رسول خدا (صلي الله عليه و آله) فرمودند:: يا علي، شبي که مرا به آسمان بردند، زناني چند از امت خود را در عذاب شديد ديدم، پس از حالت آنها تعجب کردم و از شدت عذاب آنها گريستم.
👈 زني را ديدم که به موهايش آويخته شده بود و مغز سرش مي جوشيد و آن زني بود که، موي خود را از مردان نامحرم نمي پوشانده است!
👈 و زني را ديدم گوشت بدن خود را مي خورد و آتش از زيرش شعله مي کشيد و آن زني بود که براي مرد نامحرم زينت مي کرده است.
👈 و زني را ديدم که گوشت بدن او از جلو و عقب با قيچي هاي آتشين پاره پاره مي شد و آن زني بود که خود را به مردان (نامحرم) عرضه مي داده که به او رغبت کنند!
👈 و زني را ديدم که صورت و دستهايش مي سوخت و روده هاي خود را مي خورد و آن زني بوده که مرد و زن نامحرم را به يکديگر مي رسانده است.
👈 و زني را ديدم که به صورت سگ، آتش در پشتش داخل مي شد و از دهانش بيرون مي آمد و ملائکه سر و بدنش را با گرزهاي آتشين مي کوبيدند. و آن زني بوده که خواننده و آوازه خوان و حسود بوده است.
(✍️ عيون اخبار الرضا عليه السلام ج 2،. بحارالانوار، ج 8 ،. حيات القلوب ج 2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اذان سوزناک صبح ۱۹ رمضان ۱۴۳۶ در محل ضربت خوردن امام علی(ع) در مسجد کوفه
💢حرمت حرفهای خصوصی!
✅حقِ مجلس
مردی نزد امام سجاد(ع)آمد و گفت:
الان از #مجلس "فلان" شخص می آیم . او درباره شما می گفت که "علی بن الحسین" شخصی گمراه و بدعت گذار است!
امام سجاد(ع)در پاسخ فرمودند:
حرف هایی که در #مجلس_خصوصی زده می شوند ، امانت هستند و تو رعایت "حقّ مجلس" آن مرد را نکردی.
و حقّ مرا نیز مراعات نکردی زیرا از "برادرم" مطلبی را به من رساندی که از آن خبر نداشتم!
📚الاحتجاج طبرسی، ج 2 ، ص 138