eitaa logo
کشکول طنازی...😂😂( صلواتی )
224 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
13.2هزار ویدیو
36 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ زیبایی خالق یکتا را ببینیم فوق‌العاده 🌺🌺🌺🌺🌺🌺 پیشاپیش روز مادر و روز ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیها ... و یلدا را به همه کاربران عزیز تبریک میگم دعاگوی همه هستم ان شاءالله همیشه سالم و در پناه آرامش و امنیت خداوند متعال باشید 🌺 سید حسین کانال این روزها 🇮🇷 کانال 🇮🇷 (صلواتی) 🇮🇷 ▪️https://eitaa.com/kashkoole_tanazy 🇮🇷کانال 🔺@kashkoolesalavat 🔻@kashkoolesalavat 🔹🔹🔹🔷🔹🔹🔹
بسم الله الرحمن الرحیم خدایا یادم بده آنقدر مشغول عیب‌های خودم باشم که عیب های دیگران رانبینم، یادم بده اگرکسی رابددیدم قضاوتش نکنم،درکش کنم ... یادم بده بدی دیدم "ببخشم" ولی بدی نکنم چرا که نمیدانم بخشیده میشوم یا نه ،یادم بده اگر دلم را شکستن نفرین نکنم، دعایشان کنم. یادم بده اگرسخت بگیرم"سخت می بینم"... یادم بده به قضاوت کسی ننشینم ، چرا که در تاریکی همه شبیه هم هستند. یادم بده چشمانم راروی بدی‌ها و تلخی‌ها ببندم،چرا که چشمان زیبا ، بی‌شک زیبا مى بيندهمه دنيا را ....... وقتی راه رفتن آموختی ،دویدن بیاموز، وقتی دویدن آموختی ،پرواز را،،، راه رفتن بیاموز،زیرا راههایی که می روی ،جزئی از تو می شود و سرزمینهایی که می پیمایی بر مساحت تو اضافه می کند ...... سلام.صبح روز سه‌شنبه شمابخیر.🌷 امروز متعلق است به سیدالساجدین ، حضرت امام سجاد (ع) و باقر علم النبیین ، شکافنده علوم ، حضرت امام محمد باقر(ع) و موسس مذهب تشییع حضرت امام جعفر صادق(ع) . توکل وامیدم فقط بتوست ای خدای مهربان . ذکرامروزیکصد مرتبه(یاارحم الراحمین) اللهم عجل لولیک الفرج.
9.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺همه‌ی شوهرای ایرانی این مدلین😂 🔹چرا همه از این حرف‌ها خنده‌شون می‌گیره؟! چون اکثرا می‌دونیم که زندگی‌های معمولی‌مون اینجوریه. پس وقتی با یه فیلم یا ویدئو توی فضای مجازی زندگی‌مون رو مقایسه می‌کنیم، در واقع داریم با یه فانتزی غیرواقعی مقایسه انجام می‌دیم؛ نتیجه‌اش؟ ❌سرخوردگی و مایوس شدن...❌ @Sajjadi141
22.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتقاد فعال حوزه تسهیلگری ازدواج از معیارهای مادی و ظاهری برخی جوانان برای ازدواج، در دیدار امروز با رهبر انقلاب مریم ابراهیمی فعال حوزه تسهیلگری ازدواج در دیدار امروز زنان و دختران با رهبر انقلاب در سخنانی تأکید کرد: 🔹نسل جدید در ازدواج به معیارهای مادی و ظاهری بیش از اصالت توجه دارد؛ این در حالی است که برخی پسران تنها در بحث مهریه دم از ارزش‌های انقلابی می‌زنند اما در خرید جهیزیه ایرانی یا انتخاب همسر با وسواس‌های غیرمنطقی مانند قد، وزن و رنگ پوست، دچار تناقض می‌شوند. این نگاه سطحی نیاز به اصلاح دارد. @khabaronline114
🔴ایران وتنهاییش ایران سرزمینی تنهاست، یعنی به هیچ سرزمینِ دیگری در جهان شبیه نیست. نیچه می‌گفت: «مردِ تنها بزرگ است» و سنائیِ خودِ ما گفته است: «مُلکِ عالَم به زیرِ تنهایی‌ست/ مـردِ تنها، نشانِ زیبایی‌ست»؛ بنابراین از یاد نبریم که او را با این کیفیّت باید سنجيد. این توقّع هرگز نبوده است که کشور خود را _برای آنکه کشور ماست_ بیش از آنچه هست ارزیابی کنیم و به آن بها بدهیم. وطن‌خواهیِ خام، نشانه‌ی سبک‌مایگیِ ناهنجاری است. حرف بر سر آن است که او را آن‌گونه که هست بشناسیم، با عیب‌ها و حُسن‌هایش در کنار هم، و از نظر دور نداریم که این مرز و بوم اگر در دوران‌هایی کانونِ مصائب بوده است، بزرگ هم بوده است. بهای نازنینیِ خود را پرداخته. من این خوش‌باوری را داشته‌ام که در هیچ موقعیّتی از این کشور امید برنگیرم. یک نیروی مرموز، یک هسته‌ی زایا _که نگفتنی است_ در قعرِ فرهنگِ این سرزمین و مردمِ آن می‌بینم که دلم را قرص نگاه می‌دارد: تو عمر خواه و صبوری که چرخِ شعبده‌باز هــزار بازی از ایـن طُرفه‌تر برانگیـزد. «حافظ»                 روزها_جلد‌سوم دکتر محمّد‌علی اسلامی نُدوشن دیپلماسی شرقی
🍃بسم الله الرحمن الرحیم رشد درد دارد و تو دلت نسوزد برای کسی که از دردهای خودخواسته‌ی هدفمندگریخته ودرچنگ دردهای ناخواسته‌ی بی‌هدف اسیر شده ،،، حالا توقع دارد تویی که تن دادی به دردها،غنیمت تلاش‌های خودت را با او سهیم شوی.... تصورکن دریا طوفانی‌ست، تو به هزار زحمت و آسیب، تکه چوبی یافته‌ای و روی آن سوارشده‌ای ... تقصیرتو نیست اگر درحوالی تو کسی منفعلانه غرقه‌ی دریاست و حتی به خودش زحمتی نمی‌دهد و دست و پایی نمی‌زند،،، توقع دارد تو دست‌های او را بگیری ! که اگربگیری ،خودت هم غرق می‌شوی .... اتفاقا گاهی بایدآدم‌هارا ناامید کرد ،تنها گذاشت ونجات نداد.به خاطرخودشان! تا دراوج تاریکی، ناگزیر شوندبگردند و نور جهان خودشان را پیدا کنند.... سلام.، صبح روز چهارشنبه شما بخیر. عذاب مال کسی که صادق نیست و آرامش از آن کسانی که صادقند. لذت دنیا مال کسی نیست که با افرادصادق زندگی میکند، از آن کسانی است که با وجدان صادق زندگی میکنند. امروز متعلق است به باب الحوائج ، اسوه صبر واستقامت حضرت امام موسی کاظم(ع) وامام مهربانی ها ،شمس الشموس وانیس النفوس ،ولی نعمتمان حضرت امام رضا(ع) و حضرت امام محمد تقی الجواد(ع) و حضرت امام علی النقی الهادی (ع) . پروردگارا روزم رابا توکل وامید به تو آغاز می کنم. ذکرامروزیکصد مرتبه(یاحی یاقیوم) اللهم عجل لولیک الفرج. التماس دعا
عبدالعزیز ساچدینا (دکترا در مطالعات اسلام و استاد دانشگاه ویرجینیا) امام خمینی و مفهوم دین[1] مسأله دگرگونی مفهوم دین و مذهب تحت رهبری امام، مسأله مهمی است که برای توضیح آن باید تحولات دنیای جدید را بشناسیم و بویژه با مفاهیم تجددگرایی و مدرنیسم آشنا شویم. مدرنیسم تا سال 1970 مفهوم محدودی داشت و بیشتر به معنای ضدیت با سنت بود. مدرنیسم تنها ضد تقدس نیست، بلکه ضد وحی است. به عبارت دیگر در دوره جدید اصل وحی نادیده گرفته شده و ارزشهای معنوی نادیده انگاشته می شود. اینکه می گوییم تجددگرایی ضد سنت گرایی است، چه معنایی دارد؟ معنای این سخن این است که سنت تغییرناپذیر است و با دین پیوند وثیق دارد. سنت، دین را نه فقط می پذیرد بلکه ارتباط دنیا و آخرت تنها از راه سنت دینی ممکن است. به قول یکی از مورخین ادیان شناسی، سنت زنجیری است که تمدن را به وحی مرتبط می کند و وقتی این دو به هم مرتبط می شوند، جامعه ای به وجود می آید که دارای تمدن نسبی است. جامعه سنتی لزماً نمی خواهد گذشته نگر باشد. یک جامعه سنتی می خواهد پیشرفت کند و در حقیقت نمی خواهد معنویت و روحانیت خود را از دست بدهد. با بررسی نوشته ها و سخنرانی های حضرت امام درمی یابیم نه تنها ایشان دین و سیاست را جدا از یکدیگر نمی دانند، بلکه دین را بنیاد و شالودۀ جامعه تلقی می کنند. از دیدگاه حضرت امام دین یک پدیدۀ اجتماعی است، اما از منظر سکولاریزم و مدرنیسم، دین یک پدیدۀ شخصی است. از دیدگاه امام دین باید در حوزه سیاست و حوزه اجتماع حضور فعال داشته باشد، زیرا دین سه کارکرد اجتماعی مهم دارد: 1ـ دین یک سلسله عقاید و ارزشهایی را به انسان می دهد تا به واسطه آن، ارزشهای معنوی خود را پیدا کند. 2ـ دین به انسان راه عبادت را می آموزد. عبادت تنها به معنای نماز نیست، بلکه به معنی همه آن چیزهایی است که انجام آن برای بهبودی جامعه ضروری است. 3ـ سومین هدیۀ دین به انسان از دیدگاه حضرت امام، عنصر اخلاق است. بدون اخلاق حَسَنۀ متکی به دین، سعادت دنیوی و اخروی انسان بی معنی است. بنابراین روشن است که دین از دیدگاه امام با دین از دیدگاه مدرنیسم تفاوت اساسی دارد. فرق اساسی آن هم این است که مدرنیسم از دین قداست زدایی می کند و آن را به یک نهاد اجتماعی در عرض سایر نهادها تقلیل می دهد. در حقیقت مدرنیسم انسان را به خود واگذار می کند. از سوی دیگر از دیدگاه حضرت امام دین نه تنها به زندگی و تقوی فردی مربوط است بلکه باید در سطح جامعه حضور فعال داشته باشد. به همین جهت امام می گوید فقط 101 دین عبادات (به معنای مصطلح) است و 109 بقیه آن اجتماعیات و معاملات است و نمی توان آن را از جامعه جدا کرد. در یک سخنرانی شنیدم که تفکر حضرت امام، تفکر فرامدرن است. اما به عقیده من امام فکر فرامدرن را دنبال نمی کرد. زیرا فرامدرن اساساً قداست را نمی پذیرد و نسبیت را جایگزین امر مطلق می کند. به عقیده حضرت امام ارزش باید مطلق باشد. زیرا اگر ارزشها را نسبی بدانیم، جامعه به بن بست اخلاقی می رسد. امام حتی تفکر مدرن هم ندارد. او سنتی می اندیشد، اما سنت واقعی؛ یعنی سنتی که مبنای آن وحی الهی است، ارزشهایی که امام به آن قائل است از وحی گرفته می شود. نه وحی به معنی محدود آن بلکه به معنای جامع آن که سعادت انسان در دنیا و آخرت را دربردارد. بنابراین تفکر سیاسی و اجتماعی حضرت امام با تجددگرایانی چون رشیدرضا و محمد عبده تفاوت بنیادی دارد. در تفکر امام هیچ چیز نمی تواند جانشین دین باشد، و به همین دلیل وقتی که از دین سخن می گوید آن را با واژه دیگری مقایسه نمی کند و دین را در همان معنای وحدانی خودش به کار می گیرد. مراد حضرت امام از مفهوم دین همان چیزی است که خداوند می فرماید؛ یعنی امام دین را به معنای دین خاصی که در زمان و مکان معینی وجود داشته و بر مردم عرضه شده به کار نمی برد، بلکه از دیدگاه ایشان اسلام، به معنای تسلیم شدن در برابر حق است. «والسلام»  منبع: کنگره تبیین انقلاب اسلامی ـ ایدئولوژی رهبری و فرآیند انقلاب اسلامی، ج 2، ص 49. [1] )) این مقاله در واقع متن سخنرانی ایشان در کنگره بین المللی تبیین انقلاب اسلامی است که توسط دبیرخانه کنگره تنظیم شده است. .