هدایت شده از مطالبه گران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چالش امریکا با ایران "حل ناشدنی" است، چه با ترامپ و چه بدون ترامپ.
چه عراقچی مذاکره کند و چه باقری.
چه پزشکیان رئیس جمهور باشد چه جلیلی و چه قالیباف.
کسانی که طرفدار مذاکره با امریکا هستند باید پاسخ دهند با کدام مدل و طبق کدام تجربه موفق خوشبین هستند؟
برشی از سخنرانی در جمع دانشجویان کرمان
🇮🇷شما هم با ما مطالبه گر باشید
https://eitaa.com/motalebegaran313
هدایت شده از مطالبه گران
🛑عراقچی: ما به تجاوز رژیم صهیونیستی قطعا پاسخ میدهیم در زمانی که ما تعیین میکنیم
🔺به آژانس و کشورهای منطقه گفتیم اگر رژیم صهیونیستی به تاسیسات هستهای ما حمله کند، اقدام متناسب را عینا انجام خواهیم داد
🔺صهیونیستها میدانند که اگر به تاسیسات هستهای ما حمله کنند چه اتفاقی خواهد افتاد.
🇮🇷شما هم با ما مطالبه گر باشید
https://eitaa.com/motalebegaran313
هدایت شده از مطالبه گران
🔴عراقچی: به کشورهای غربی میگویم مسیر هستهای ما در یک سال آینده مسیر حساس و پیچیدهای خواهد بود و ما برای هر شرایطی آمادهایم
ما هم برای تقابل آمادگی داریم هم برای همکاری.
🇮🇷شما هم با ما مطالبه گر باشید
https://eitaa.com/motalebegaran313
هدایت شده از مطالبه گران
6.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت های مهم آقای عراقچی درباره تحولات یک سال و نیم آینده منطقه و برنامه هسته ای ایران
🇮🇷شما هم با ما مطالبه گر باشید
https://eitaa.com/motalebegaran313
هدایت شده از لِثارات
6.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️دقت کردید دیگه از این خبرا نیست...؟!!
▪️قدر ندانستیم😔
🌍#انتشار_حداکثری_با_شما🇮🇷
☫به کانال لِثارات بپیوندید👇
@LESARAT_313
هدایت شده از لِثارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسلمانان ۱۸ برابر لابی صهیونیسم بودجه دارند
چرا کاری که او انجام می دهد را انجام نمی دهند؟!
🌍#انتشار_حداکثری_با_شما🇮🇷
☫به کانال لِثارات بپیوندید👇
@LESARAT_313
هدایت شده از لِثارات
🔻یکی از مخرّبترین موانع تفکر در انسان، افراط در غذا خوردن و عدم تحمل و تن دادن به گرسنگی است.
افکار انسان پُرخور هرگز نورانی نیست!
#استاد_شجاعی
🌍#انتشار_حداکثری_با_شما🇮🇷
☫به کانال لِثارات بپیوندید👇
@LESARAT_313
هدایت شده از مهدی منصوری
.
♻️ بازی با فیلترینگ و رفع فیلترینگ!
🔰 حمید رسایی: تقریبا همه میدانند که خبرسازیهای رییسجمهور و اطرافیان ایشان در خصوص برداشتن فیلترینگ، چیزی جز یک نمایش تبلیغاتی از یک طرف و سرگرم کردن مردم برای حواسپرتی آنها از ناکارآمدی دولت در اداره کشور از طرف دیگر نیست.
این را از آن جهت میگویم که آقای پزشکیان هم هنوز نتوانسته به این سؤال پاسخ بدهد که اگر فیلتر شبکههای اجتماعی خارجی که در ایران دفتر ندارند و به کسی پاسخگو نیستند، برداشته شود، آیا آسیبهای اخلاقی و مشکلات مثل جعل و کاهبرداری که در این شبکههای وجود دارد، نیز رفع خواهد شد؟
وقتی میدانیم که این شبکهها با آسیبهایی مانند معضلات اخلاقی، نقض حریم خصوصی، تهدید امنیت دادهها و انتشار اطلاعات نادرست روبرو هستند، چطور میتوانیم آنها را آزادانه در اختیار همه بگذاریم تا عملیات روانی کنند؟!
هر کس اندکی عقل حکمرانی داشته باشد، از مدعیان نبود هرگونه فیلترینگ میپرسد که آیا برنامهای به عنوان جایگزین وضعیت فعلی دارد یا صرفاً میخواهد فیلترها را بردارد؟ این نکته بسیار مهم است، زیرا اگر فقط فیلترها حذف شوند و هیچ برنامهای برای مدیریت و نظارت بر فعالیتهای این شبکههای ول و رها وجود نداشته باشد، قطعا آسیبها و مشکلات چندین برابر وضع موجود خواهد بود.
به عبارت دیگر، آقای پزشکیان با این اقدام، در واقع در حال حل صورت مسئله است، نه خود مسئله. کشورهای اروپایی و حتی برخی کشورهای آسیایی و آمریکای جنوبی، برنامههای جامعی در این خصوص دارند و تلاش میکنند که این خدمات به صورت قانونمند و با رعایت اصول امنیتی و اجتماعی در کشورشان فعال باشد. انتظار میرود که رئیس جمهور نیز چنین رویکردی را در ایران دنبال کند و صرفاً به فکر باز با شعار رفع فیلتر و پاک کردن صورت مسئله نباشد.
https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
هدایت شده از مهدی منصوری
6.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
♻️ محدودیت استرالیا برای فعالیت مجازی کودکان
وزیر ارتباطات استرالیا: سکوها هیچ راهی برای دور زدن تصمیم این کشور درباره محدودیت فعالیت مجازی زیر ۱۶ سالهها ندارند.
#رسانه
https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
هدایت شده از مهدی منصوری
📱«آیا تلفن همراه دانشآموزان را کندذهن کرده است؟»
🔥 چرا دانشآموزان در سراسر جهان دارند خنگ میشوند؟
🔴 معروفترین معیار سنجش توانمندی دانشآموزان در سطح جهان، آزمونی موسوم به پیآیاسای است که هر سه سال یکبار عملکرد دانشآموزان هشتاد کشور جهان را در ریاضی، علوم و درک مطلب میسنجد. در سالهای اخیر هربار که نتایج این آزمون منتشر میشود، سیاستگذاران و برنامهریزان آموزشی در جهان را به تعجب وا میدارد. طی چندین آزمون گذشته، نمرات دانشآموزان تقریباً در همۀ درسها و تقریباً در همهجای دنیا به طور مداوم در حال کاهش است. حتی کشورهایی مثل فنلاند و کرۀ جنوبی که نظامهای آموزشی بسیار باکیفیتی دارند هم مستثنی نیستند.
🔴 چه چیزی باعث افت نمرات در دانشآموزان سراسر جهان شده است؟ برخی از تحلیلگران همهگیری کرونا را عامل اصلی دانستهاند. اما روند افول نمرات از چندین سال قبل و مشخصاً از سال ۲۰۱۲ به بعد آغاز شده است و کرونا فقط شیب آن را افزایش داده است. گزارش پیآیاسای به سه دلیل «گوشیهای همراه» را عامل اصلی معرفی میکند: اولاً دانشآموزانی که روزانه کمتر از یک ساعت از اوقات فراغت خود را با دستگاههای دیجیتال سپری میکنند، عملکرد ریاضیشان حدود پنجاه درصد بالاتر از دانشآموزانی است که روزانه بیش از پنجساعت به اسکرین چشم میدوزند.
🔴 ثانیاً به نظر میرسد که صفحهنمایشها باعث نوعی حواسپرتی فراگیر در میان همهٔ دانشآموزان شدهاند، حتی دانشآموزانی که مدام چشم به آنها ندوختهاند نیز در اثر حواسپرتی اطرافیانشان درگیر میشوند.
🔴 دلیل سوم این است که تقریباً نیمی از دانشآموزانی که در این آزمون شرکت کردند، گفتند وقتی از دستگاههای دیجیتال خود دور هستند، احساس «کلافگی» یا «اضطراب» میکنند. به همین روال، نیمی از دانشآموزان گفتند که بدون دستگاههای دیجیتالشان از زندگی رضایت کمتری دارند. این اضطراب رابطهای معکوس با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارد. در مجموع، دانشآموزانی که بیشتر با تلفن همراه خود کار میکنند در مدرسه نمرات بدتری میگیرند، حواس دانشآموزان دیگر را پرت میکنند و احساس بدتری نسبت به زندگی خود دارند.
🔴 البته آزمون پیآیاسای تنها پژوهشی نیست که پیوستگی استفادۀ زیاد از دستگاههای دیجیتال و عملکرد بد تحصیلی را نشان میدهد. جاناتان هایت، در پژوهشی جدید به این نتیجه رسیده است که صرفِ وجود یک گوشی هوشمند در دیدرس، باعث افت قابلتوجه تمرکز حاضرین میشود.
نظر شما چیست؟
🔴 هایت پیشنهاد میکند که بهتر است گوشیهای هوشمند کاملاً در مدارس ممنوع شوند. به نظر میرسد تحلیل پیآیاسای نیز استدلالی قوی در حمایت از این سیاست باشد. صدها پژوهش جدی دیگر در دهسال اخیر نیز به نتایج مشابهی رسیدهاند. اگرچه بعضی میگویند اگر دانشآموزان مهارت استفاده از گوشی را بیاموزند، شاید کمتر در معرض خطر باشند، اما ممنوعکردن تلفن در مدرسه اقدام آزمایشی جسورانه و بدیعی خواهد بود. شاید مؤثر نباشد، اما غلط است اگر فکر کنیم هیچ کاری نکردن و حفظ وضع موجود، بیضرر خواهد بود. وقت وقتِ یک مداخله جدید است.
📌 آنچه خواندید مروری کوتاه است بر مطلب «آیا تلفن همراه دانشآموزان را کندذهن کرده است؟» که در سیامین شمارۀ مجلۀ ترجمان علوم انسانی منتشر شده است. این مطلب در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۲ در وبسایت ترجمان نیز بارگذاری شده است. این مطلب نوشتۀ درک تامپسن است و نیره احمدی آن را ترجمه کرده است. برای خواندن نسخه کامل این مطلب و دیگر مطالب ترجمان، به وبسایت ترجمان سر بزنید.
📌 ادامۀ مطلب را در لینک زیر بخوانید:
B2n.ir/w51475
https://eitaa.com/joinchat/994967711C457677cd67
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
🥀 روزهای دلشکستگی علی(ع)...
🏴 روضه خوانی رهبرانقلاب در فاطمیه اول
#شهادتحضرتزهرا
جهاد تبیین
🏴🇵🇸🇮🇷#لبیک_یا_امام_خامنهای
https://eitaa.com/joinchat/2459762699C0ecf0b73cf
هدایت شده از بصیرت محور
یارو تو ایام انتخابات خودشو کشت
تا پزشکیان رای بیاره
بعد الان بهش میگی: نتیجه رای تو دیدی؟
میگه : رئیس جمهور که کاره ای نیست!
نمیذارن کار کنه😭😭
پ ن : رسماً دیوونه خونه س.