تلاش فرخ نژاد برای متوقف شدن سریال «سقوط»/آقای بازیگر! خودت را به در و دیوار نزن!
🔹بهترین تصمیم در مورد سریال سقوط با بازی حمید فرخ نژاد گرفته شد؛ پخش سریال بسیاری از واقعیت ها را در مورد این جماعت مشخص می کند.
🔹در این سریال حمید فرخ نژاد در نقش مامور امنیتی جمهوری اسلامی نقش ایفا می کند. نقشی که به خوبی نشان میدهد اگر وی با جمهوری اسلامی مشکلی به این وسعت داشت، چرا حاضر شده نقش یک مامور امنیتی در دل این نظام را بازی کند؟! بله فقط بخاطر پول!
🔹این بازیگر الان تلاش میکند با مطالب تند و تیز، مسئولین تصمیم گیرنده را تحریک به توقف پخش فیلم کند ولی بهترین راهی که می شود چهره او را نشان داد، همین پخش فیلم است.
«مهدی پیش بین»
فرخ نژاد کسی بود که گفت ۸۰میلیون ایران فدای پسرم،اما مادرانی در این سرزمین بودند که گفتند تمام فرزندانم فدای ایران وایرانی.
@kashtyenuh
📸مادری بود بنام ننهعلی
آلونکی ساخته بود در بهشتزهرا بر قبر فرزند شهیدش
شب و روز اونجا زندگی میکرد، قرآن میخوند
سنگ قبر پسرش بالشش بود و همونجا هم چشم از دنیا میبندد و کنار فرزندش خاک میشود
🔹️ این داستان یک مادر شهید است
خدا کند که در روز قیامت شرمنده این مادر نشویم...
@kashtyenuh
بله خانمِ بیات، بقیه دنیا ایران نیست که ورزشکارو بازیگر تحلیلگر سیاسی باشن! قانون داره
#لبیک_یا_خامنه_ای
@kashtyenuh
826.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهروند انگلیسی-ایرانی (علیرضا اکبری) امروز اعدام شد. اطلاعات ذیقیمتی به دشمنان ملت ایران داده پس مستحق این حکم بوده. از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نهادهای امنیتی تشکر میکنیم و قدردان زحماتشان هستیم. ولی...
ولی سؤال افکار عمومی (مسألهای که در این ۴۰ ثانیه گزارش سیما به آن اشاره شده) این است:
چطور کسی که در سال ۸۷ به جرم جاسوسی بازداشت شده با قید وثیقه آزاد میشود؟! چطور با این جرم به سفر خارجی میرود؟! چطور وقتی با چنین پروندهای وقتی از سفر انگلیس برگشته، مجددا به عالیترین نهاد امنیتی راه مییابد؟! چگونه مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی میشود؟!
نکند دوربین مخفی است! وقتی برای بکارگیری یک آبدارچی در ادارهای معمولی، صدها پیچ و خم امنیتی طی میشود، چطور در چنین جایگاهی شتر با بارش رد میشود؟! اکبری جاسوس اعدام شده، بدون تکیهگاه، حامی و پشتیبان نبوده! حامی او چه کسی بوده؟!
شاید با تار کردن صورت علی شمخانی در چند جای این فیلم، کمی از قبح کار کم شود اما اصلش که قابل انکار نیست. شمخانی در تمام این سالها حامی این جاسوس انگلیسی بوده. علی شمخانی یا قاصر بوده یا مقصر، هر کدام بوده، بدون در نظر گرفتن حاشیههای سیاسی و اقتصادی شمخانی و اطرافیانش، اکنون با این حاشیه امنیتی، قطعا او صلاحیت ابقا در جایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی را ندارد.
اینکه رییس جمهور محترم از چه رو تعلل میکند، سؤال افکار عمومی است
@kashtyenuh
3.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعقوب نبی نماد یک منتظر در #قرآن است.
🔴از منتظری که در قرآن آمده است چه درسی باید گرفت⁉️
@kashtyenuh
5.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فوری و مهم/ دستور رئیس جمهور به مدیران مسکن و شهرسازی کشور
🏠خانه های حیاط دار یک طبقه بسازید نه آپارتمان! 🌆
👌 این با فرهنگ اسلامی ما سازگار است!
#نشرحداکثری
#امام_زمان
اللهم عجل لولیک الفرج🌸
@kashtyenuh
سه سوت درباره زندگی در شعارهای «خانه، ماشینی برای زندگی» و «زن زندگی آزادی».
زمان لازم برای مطالعه: سه دقیقه
- سوت اول و شعار خانه، ماشینی برای زندگی:
لوکوربوزیه (معمار مشهور فرانسوی و پدر معماری مدرن)، حدود ۹۰ سال قبل، با طرح شعار «خانه، ماشینی برای زندگی»، سبک زندگی جدیدی را تئوریزه کرد که در آن، فضاهای شهر به چند بخش اصلی تقسیم شدند: سکونت، کار و تفریح. در نتیجه، خانه که تا قبل از آن، هم فضای کار و تولید بود و هم فضای تفریح و هم فضای سکونت و استراحت، به سرپناهی صرفاً برای خواب و استراحت تقلیل یافت. لذا همان طور که ماشین شبها در گوشه پارکینگ، پارک میشود تا فردا مجدد روشن شود و مورد استفاده قرار گیرد، کارکرد خانه نیز به پارکینگ شبانه انسانهایی بدل شد که بعد از فعالیت روزانه، صرفاً شب را در این سرپناه، پارک میکنند تا برای فعالیت فردایشان دوباره آماده شوند.
تا به حال ماشینی دیده اید که مثلا برای مهمانداری و تعاملات اجتماعی فضا داشته باشد؟! لذا چون خانه ماشین زندگی شد، به تدریج همه چیزش ازش گرفته شد؛ تربیت و تفریح کودکان به مهد کودکها واگذار شد، مهمانداری به تالارها و کافه ها، تفریح به پارکها و شهربازیها و طبخ غذا نیز به بیرون برها و رستورانها سپرده شد و به این ترتیب، از خانه، فقط سلولی ماند برای خواب شبانه. دقیقاً شبیه به همین سلولها و قفسهای پنجاه شصت متری که در کلانشهرها میسازیم و اسمش را خانه گذاشته ایم.
به این ترتیب، مفهوم خانه های نُقلی و سلولی پدیدار شد، زیرا طبیعی بود که خانه ای که دیگر نه فضای کار و تولید است و نه فضای مهمانی و نه فضای تفریح، نیازی به وسعت چندانی ندارد و به این ترتیب، سلولهایی پدیدار گشت که بایستی همچون ماشین، اقتصادی باشند؛ و طبیعی بود که در این نگاه اقتصادی، کیفیتهای خانه سنتی (نظیر حوض و درخت و ایوان و غیره) فدای مفاهیم کمّی نظیر متراژ و زیربنا و غیره شود.
- سوت دوم و شعار زن، زندگی، آزادی:
وقتی همه چیز خانه را از آن گرفتیم، آنگاه چه بلایی بر سر زن خانه آوردیم؟ خانه تبدیل شد به سلولی برای حبس او؛ سلولی که دیگر نه فضایی داشت برای تربیت و تفریح کودکانش و نه فضایی برای تولید خانگی و نه فضایی مناسب و وسیع برای مهمانداری. پس برای آزادی از چنین قفسی، لازم شد که زن، خانه را رها کند و آزادی را در محیط بیرون خانه و فضای شهری جستجو کند و چنین شد که فضای شهری تبدیل شد به فضایی برای تبرّجات زنانه و تامین نیازهای روحی، روانی و عاطفی او. لذا مفهوم خانه داری که تا قبل از آن و در فرهنگ سنتی، مفهومی مثبت تلقّی می شد به مفهومی منفی بدل شد و به زن چنین القا شد که حتی اگر شده، با حقوقی نصف حقوق مردان در محیط بیرون خانه کار کند ولی انگ خانه داری را تحمل نکند! پس خانه که تا قبل از مدرنیسم، برای زن هم فضای زندگی بود و هم فضای آزادی، به سلولی تبدیل شد برای حبس او و فرزندانش.
به این ترتیب زن را از خانه به کارخانه کشاندیم و فضای خانه های باصفای سنتی را به سلولهایی قفس گونه برای زندان کردن زنان تبدیل کردیم و او را مجبور کردیم که آزادی را نه در کانون خانه و خانواده بلکه در فضاهای شهری و بیرون خانه جستجو کند. در نتیجه، به او القا کردیم که خانه داری، چیزی نیست به جز مفهوم کرختِ خانه نشینی و لذا برای رهایی و آزادی از این کرختی، دل او را از خانه میکنیم تا چرخ کارخانه ها ارزانتر بچرخد.
در چنین سبک زندگی، کودکان بایستی طعم محبت را در مهد کودکها جستجو نمایند و پیران بایستی طعم حمایت را در خانه های سالمندان گدایی نمایند و همسران نیز بایستی طعم عشق و محبت همسرانه را در فضای مجازی و فضای شهری و هر فضای دیگری به جز کانون خانه بجویند. چه نتیجه شومی! تخریب بنیان خانه و خانواده به قیمت چرخاندن هر چه ارزانتر چرخهای نظام سرمایه داری!
- سوت سوم برای آقایان و خانمهای مسئول:
آیا چنین خانه ای می تواند بستر تحکیم خانواده و تعالی معنوی و حقیقی انسان باشد؟ چنین خانه ای، "اُدْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِين: با سلامت و ايمنى داخل آنجا شويد" است (حجر/۴۶) و یا سلولی است جهنم گونه؟ "قِیلَ ادخُلوُا أبوابَ جَهنّم: به آنها گفته شود از درهای جهنم وارد شوید" (زمر/۷۲).
مدیرانی که دائم شعارهای انقلابی میدهند بدانند که شرط لازم برای تعالی جامعه، طراحی درست ظرف آن جامعه است و هر مظروفی، ظرف متناسب با خود را می طلبد. شهرسازی متراکم و عمودی با سلولهای پنجاه شصت متری، ظرف نظام سرمایه داری است که مظروف شعارهای اسلامی و انقلابی در آن نمی گنجد. پس لطفا یا شعارهایتان را عوض کنید و دیگر دم از اسلام و انقلاب نزنید و یا اگر بر این شعارهای اسلامی اصرار دارید، دست از تقلید از شهرسازیِ متناسب با نظام سرمایه داری بردارید و مسکن و ظرف متناسب برای زیست و زندگانی حقیقی انسانها را تدبیر نمایید.
@kashtyenuh
6.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ اینجا مارسِی فرانسه
به مهد عشق و زیبایی اروپا خوش آمدید!
#امام_زمان
اللهم عجل لولیک الفرج🌸
@kashtyenuh
21.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رمز گشایی از برنامه #دجال با توجه به انیمیشن i pet goat 2
این انیمیشن سال ۲۰۱۲ توسط شبکه ایلومناتی و فراماسونری یا #صهیونیزم_جهانی ساخته شده و اتفاقاتی که قرار است این شبکه شیطانی در آینده بر سر بشریت بیاورد در آن نشان داده شده
از یازده سپتامبر ،داعش ، شهادت #حاج_قاسم سلیمانی تا کرونا در آن کد گذاری شده
چرا اسرائیل اصرار به تخریب مسجد الاقصی دارد؟
چرا بشار اسد باید از سوریه کناره گیری میکرد؟
چرا آمریکا به عراق وارد شد ؟
چرا عربستان با یمن وارد جنگ شد ؟
و....
* ویروس corona با عدد ابجد 666 و با اسم دیگر کویید ۱۹ که عدد ابجد ۷۲ میشود و اشاره به عدد قدرت شیطان است و از نوع ویروس تاجدار است.
در واقع کرونا مراسم تاجگذاری دجال در اورشلیم و معبد سلیمان است *
در درخت حیات کابالا نام سفیروت بالایی تاج یا کرونا است 😳
در قسمتهایی از این مستند به عملیات #ققنوس اشاره خواهد شد و برپایی #نظم_از_دل_بی_نظمی
#انیمیشن_آی_پِت_گُوت_2
بخش هشتم
قسمت دوم در آپارات
@kashtyenuh
🔴 پولهایی که بهطور رسمی
در Truth Social فروخته میشوند!
اللهم عجل لولیک الفرج🌸
@kashtyenuh