eitaa logo
منابع جامع و کامل استخدامی
73.9هزار دنبال‌کننده
756 عکس
514 ویدیو
3.2هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/4263117762Ca99759cd9e کانال مصاحبه👆👆👆 https://eitaa.com/joinchat/821690724Cfdf9a158f0 کانال اخبار ومنابع👆👆👆 کانال تبلیغات کشکول https://eitaa.com/joinchat/3878158695Ce0ee3123c6 ادمین تبادلات رزو هتل در مشهد @alina6868
مشاهده در ایتا
دانلود
روش وفنون تدریس: 🍁آموزش انفرادی هدایت شدهIGE 👇 🕊برنامه درسی در این روش باید بر اساس 🍁مدارس بدون پایه 🍁طراحی شود. 🕊آموزش در این نوع مدارس به صورت گروهی انجام می شود. 🕊فعالیت های آموزشی به صورت کارگاهی است 🍁کلاس بندی این مدارس مثل مدارس معمولی نیست، بلکه به گونه ای است که یادگیرندگان سطوح مختلف می توانند در یک بخش از برنامه شرکت کنند، هر بخش به صورت آموزش گروهی یا توسط گروهی متشکل از دو تا سه معلم که با هم کار میکنند اداره میشود. در هر واحد درسی معلمان و وظایف و مسئولیت ها و توانایی های متفاوتی دارند مطابق روش تشخیص ^ تجویز که در روش IPIنیز به کار می‌رفت عمل می‌کنند 🍁ویژگی های مهم و بارز آموزش انفرادی هدایت شده👇 ۱-کلاسهای بدون پایه ۲-آموزش گروهی. ۳-معلمان با نقش های متفاوت. ۴-گروه های سنی متفاوت. ۵-تفاوت های فردی. 🕊کلاسهای بدون پایه به یاد کنندگان فرصت می‌دهد که در سطح خود ب فعالیتشون در مدارس ادامه بدهند 🕊معلمان با نقشهای متفاوت 🕊پرداخت حقوق بر حسب وظیفه افراد متفاوت است یکی از مزایای این روش اینه که بهترین معلمان می توانند عضو واحد شوند و درآمد بیش از سایر معلمان داشته باشند گروهای سنی متفاوت 🕊 در این روش یاد گیرندگان یک کلاس از گروه های سنی متفاوت تشکیل می شوند این روش ترکیبی از گروه سنی متفاوت و آموزش خصوصی است در این روش با انجام آزمایش تشخیصی موقعیت هر یک از یادگیرندگان تعیین وهدفهای رفتاری راه های یادگیری بین دانش اموزان تقسیم می شود امتحان نهایی و ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی انجام میگیرد هر یاد گیرنده با توان و سرعت خود ب اهداف های آموزشی می رسد و ادامه می‌دهد تفاوت های فردی 🕊هنگام تعیین واحدهای درسی روش یادگیری بایدبراساس ویژگی های یادگیرنده باشد در این روش ممکن است یادگیرندگان بر اساس استعداد، سرعت یادگیری ،یا بر اساس روش یادگیری، خلاقیت، اشتیاق و سایر خصوصیات گروه بندی شوند. 🕊این روش یک روش آرمانی و مطلوب است قدرت اجرایی آن محدود است. https://eitaa.com/joinchat/3930456308C877cf552f1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| روز امام رضا علیه‌السلام امام رضا علیه‌السلام: 🔺ماه رمضان ماهی است که کارهای نیک در آن چند برابر می‌شود. «نثار روح تمام شهدا بالاخص شهید امین الله نظیف صلوات 🌺» https://eitaa.com/joinchat/3930456308C877cf552f1
1_1768067287.pdf
898.1K
پاسخ تستهای سالهای گذشته استخدامی ۹۵تا۹۹ پرورشی👆 گذشته استخدامی https://eitaa.com/joinchat/3930456308C877cf552f1
🔴 دریافت منابع رایگان آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری ۱۴۰۲👇 https://eitaa.com/joinchat/821690724Cfdf9a158f0 خودت رو برای استخدامی آماده کن👆
امام على عليه السلام: براى آنچه از دست رفته است اندوه به دلت راه مده، كه تو را از آنچه مى آيد باز مى دارد غرر الحكم حدیث 10434 ⏳امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ ۸ رمضان ۱۴۴۴ ۳۰ ‌‌مارس ۲۰۲۳ https://eitaa.com/joinchat/3930456308C877cf552f1
1_4035438389.pdf
232.7K
حدیث ناب 📌فرصت رفع کدورت 🔰در این ماه، باید اختلافها و کدورتها را کنار بگذاریم و در مقابل رفت و آمدها و دید و بازدیدها را زیاد کنیم. https://eitaa.com/joinchat/3930456308C877cf552f1
1_4035434531.pdf
248K
احکام 💠بیان احکام ماه مبارک رمضان 💠 🔰افراد تازه به تکلیف‌ رسیده مسئله: اگر بچه پیش از اذان صبح ماه رمضان، بالغ شود، باید روزه بگیرد، ولی اگر بعد از اذان بالغ شود، روزه آن روز بر او واجب نیست. https://eitaa.com/joinchat/3930456308C877cf552f1
روش وفنون تدریس: 🍁نقش معلم در فرایند اجرای روش ایفای نقش شروع و هدایت فعالیت به عهده معلم است. معلم باید دانش آموزان را به ابراز عقیده تشویق و از عقاید درست حمایت کند.معلمان باید بین خود و دانش آموزان برابری و اعتماد به وجود آورند. معلم جهت دهی وهدایت را برعهده میگیرد .در فرایند اجرای این روش معلمان باید به صورت منطقی و حمایتی عمل کنند. ۱.معلمان به پاسخ ها و پیشنهاد دانش آموزان مخصوصاً عقاید و احساسات آنها با روشی که مبتنی بر ارزشیابی نباشد توجه کنند. ۲.با انعکاس تفسیرپاسخها، آگاهی دانش آموزان را نسبت به دیدگاه ها و احساسات خود افزایش دهند. ۳.به گونه ای به سوال های دانش آموزان پاسخ دادند که منجر به مقابله تفکر و دیدگاههای دانش آموزان در موقعیت مسئله دار شود. ۴. دانش اموزان را ب این باور برسانند ک برای ایفای یک نقش راههای مختلفی وجود دارد باید بررسی شوند ۵.روش مختلف تصمیمگیری را به دانش آموز بیاموزند. ۶.به دانش آموز کمک کنند تا احساسات خود را بشناسد و چگونگی تاثیر احساساتش را بر رفتارشان ببیند و بفهمد. 🍁روش ایفای نقش مبتنی بر یادگیری از طریق تجربه است فواید ایفای نقش به کیفیت اجرا و درک دانش آموزان از نقش بستگی دارد با این روش می تواند توانایی های خود را در زمینه شناخت احساسات خود و دیگران افزایش دهدو توانایی خود را در زمینه حل مشکل بهبود بخشد. در این روش میتوان انواع متعددی مسائل اجتماعی مثل تعارضات فردی و میان فردی را بررسی کرد 🍁محاسن روش ایفای نفش ۱.تحلیل رفتارهای فردی ۲ .ایجاد راهبردهایی برای حل مسائل میان فردی ۳ .رشد و همدلی نسبت به دیگران ۴ .کسب اطلاعات درباره ارزش ها و مسائل اجتماعی و احساس امنیت در ابراز عقاید.. ۵.ایجاد رابطه عاطفی در فرایند یاددهی- یادگیری و در نتیجه یادگیری موثرتر. ۶.رفع کمرویی دانش آموزان با مشارکت در اجرای نمایش. 🍁معایب روش ایفای نقش ۱.برای تحقق هدف های پیچیده آموزشی مناسب نیستند . ۲.به دلیل اینکه جنبه نمایشی و هنری دارد یک روش آموزشی جدی تلقی نمی شود. ۳. .به اجرای درست، معلم کارآمد، صرف وقت کافی و تهیه و تدارکات نیاز دارد و وقت گیر است. https://eitaa.com/joinchat/3930456308C877cf552f1