7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☸ استاد محمود #شحات
✅فنی مناسب تقلید
📖 آیه ۴-۱، فیل
🌷 مقام: بیات
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404
8.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 به بهشت قانع نشو!
🎙 عینصاد
♦️سیر و سلوک
#دانشگاه_قرآن
🌐https://eitaa.com/ketab1404
°•°•°
استادم گفت :
وابستهی خدا بشید ...
گفتم : چه جوری ؟
گفت : چه جوری وابستهی یه نفر میشی؟
گفتم : وقتی زیاد باهاش حرف میزنم ،
میرم ، میام ...
تو یه جمله گفت :
رفت و آمدت رو با خدا زیاد کن ...🌼
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404
ادب حضور ماه رجب- نسخه موبایل(1).pdf
609.3K
📖 کتاب| #ادب_حضور (دفتر اول)
اسرار #ماه_رجب و مراقبات و مناسک آن، همراه با آداب اعتکاف
📱نسخه موبایل
مرحوم علامه حسن زاده آملی
┄┅═✧❁••❁✧═┅┄
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404
11.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️مخرج حرف ضاد به روایت کلیپی واضح ☝️
https://eitaa.com/ketab1404
10.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک تلاوت کوتاه و زیبا بشنوید
عالی
https://eitaa.com/ketab1404
Mohammad_Reza_Aghasi-14_Masoum-(WWW.IRMP3.IR).mp3
1.3M
دکلمه طوفانی مرحوم آقاسی در توصیف چهارده معصوم علیهم السلام
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404
🌸﷽🌸
بندهای که بحقیقت توبه کند
و به سر گناه باز نگردد،
خداوند تعالى همۀ معصیتهای او را
طاعت گرداند.
«فاولئک یبدل الله سیئاتهم حسنات»
کدام بازرگان از این سودمندتر باشد
که معصیت بنده، طاعت گردد
و جفا، وفا شود
و دوری، نزدیکی شود
و بیگانگی، آشنائی گردد،
بر در بود، به پیشگاه رود.
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404
#فتوت
جامعهای که بدون فُتُوّت و خالی از جوانمردی باشد، جامعهای مرده است، فرقی نمیکند که این جامعه کجاست و تحت سیطرهی کدام فرهنگ و تمدن است، حتی اگر از سیر تا پیاز، مملو از انواع قوانین و مقررات باشد، باز جامعهای مرده و بیروح است.
در این عصر ظلمانی، یک انسانِ فرهیخته کسی است که روح فُتُوّت را به جامعه باز دمد و جریان حیات و بالندگی را به آن بازگرداند.
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404
🔸أوْفُوا بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِکُمْ
به پیمانی که با من بستهاید وفا کنید تا من نیز به پیمان شما وفا کنم.
(بقره/۴۰)
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404
⭕️ بازتاب عمل، قانون ثابت و ازلی خداوند است
:
حق تعالی آنچه حُکم کرده است در ازل، که بدی را بدی باشد و نیکی را نیکی، آن حُکم هرگز نگردد، زیرا که حق تعالی حَکیم است.
کِی گوید تو بدی کن تا نیکی یابی؟!
هرگز کسی گندم کارَد جو بردارد؟! یا جو کارَد گندم بردارد؟!
این ممکن نباشد. و همه ی اولیا و انبیا چنین گفتهاند که:
جَزای نیکی، نیکی است و جزای بدی، بدی.
فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْراً یَرَهُ وَ مَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً یَرَهُ
(زلزال/۸ و ۷: پس هر که به اندازهی ذرهای نیکی کند آن را ببیند، و هر که به اندازهی ذرهای بدی کند آن را ببیند).
اگر از حُکمِ اَزلی این میخواهی که گفتیم و شرح کردیم؟! هرگز این نگردد!
مَعاذَ الله.
#دانشگاه_قرآن
https://eitaa.com/ketab1404