eitaa logo
کتابستان هور
1.5هزار دنبال‌کننده
14 عکس
1 ویدیو
0 فایل
جایی برای... دیدن افق روشن و زیبای زندگی🌤 جایی برای دوستی با کتاب 😍 درکنار شما هستیم تا کتاب خوان و کتاب دوست بشید🌱 ارتباط با ما👇 @admin_ketabestanhoor
مشاهده در ایتا
دانلود
. خوب دوستان یاران و همراهان😍 اصلا نگران نباشید درکنارتون هستیم تا هر طور شده با کتاب آشتیتون بدیم🫂 فقط با ما همراه باشید... .
. سلام دوباره🌱 .
. خوب قرار بود آشتی کنون داشته باشیم😅 حقیقتا از طرف کتاب که مسئله حله اون میخواد باهامون آشتی کنه😇 اما از طرف ما باید یه حرکتی زده بشه... .
. گام اول اول باید... .
. بزارید قبل از اینکه گام اول رو بگیم یه عکس با هم ببینیم👇 .
. حال و روز چند نفر از ما ها اینطوره؟ .
. پس اول باید بخواهیم گام اول خواستنه همین😎 .
. اگر بخواهیم قدم های بعدی هم قابل اجراست. .
. از اونجایی که مسئله کتاب خوانی و کتاب دوستی بستگی به سن و جنسیت و شغل و... نداره. پس اگر بخواهیم با هر شرایطی که داشته باشیم میتونیم کتاب بخونیم. .
. شما گام اول رو بردارید. یعنی بخواهید که کتاب خوان بشید بقیش حله در ادامه یه سری تکنیک های عالی هست که بهتون یاد میدیم که کتاب خوندن رو برای شما راحت و بلکه عادت کنه. .
. راستی ما معرفی و فروش کتاب هم داریم. بعضی وقتها براتون کتاب های خوب رو معرفی میکنیم. شما میتونید این کتاب ها رو تهیه کنید و با تکنیک هایی که میگیم بخونیدشون. قشنگ مثل خوردن هلو🍑 .
. کتاب "یادت باشد" کتابی با متن روان و جذاب که روایتگر داستان زندگی عاشقانه و البته پر فراز و فرود شهید مدافع حرم "حمید سیاهکالی مرادی" و "همسرش" هست. این کتاب هم شما رو باجزئیات زندگی این شهید بزرگوار و همسرش آشنا میکنه و هم داستان زیبا و جذابی از یه زندگی ساده و عاشقانه برای شما روایت میکنه. .
. برای خانم ها و آقایون متاهل این کتاب رو خیلی توصیه میکنیم. اما برای مجردای کانال فعلا نه😂 شما بجای این کتاب دنبال کتاب های مربوط به ازدواج باشید. بعدا نوبت این کتابها هم میرسه. .
. جهت سفارش کتاب و ارتباط با ما به این آیدی پیام بدید👇 @admin_ketabestanhor .
. سلام به همگی🌱 امشب یه آموزش خیلی خفن داریم. .
. اما قبلش اینو بگیم که اسم‌ تکنیک هایی که برای ساده و راحت کردن مطالعه هست رو گذاشتیم: یعنی روش هایی که کتاب خوندن رو برای شما به هُــلـُـو تبدیل کنه🍑 و خیلی راحت،سرعتی و با خوشمزگی کتاب بخونید😋 👈پس هشتگ های رو دنبال کنید. .
روش هلوسازی مطالعه🍑 روش ۲۰ ثانیه⏱ تو این روش شما برای اینکه بتونید کاری رو که براتون سخت بنظر میرسه انجام بدید کافیه راه رسیدن بهش رو ۲۰ ثانیه برای خودتون کمتر کنید. .
. 🔹خوب پس تو بحث ما باید چیکار کنیم؟ معلومه دیگه رسیدن به کتاب رو برای خودتون ۲۰ ثانیه زودتر کنید. یعنی کتابی که دوست داری بخونیش رو بجای اینکه بزاری توی کیف یا تو طاقچه یا کمد بزارش دم دستت تا هر لحظه اراده کردی نهایتا تو چند ثانیه بتونی دست بگیری و بخونیش. تمام✔️ همینو انجام بدید ببینید چقدر کتاب خوندن راحت تر میشه... ببینید کتابهایی که خیلی وقته دوست دارید بخونید اما سمتشون نمیرفتید چقدر راحت خونده میشن. .
. خوب امشب میخواستیم معرفی کتاب هم داشته باشیم اما فعلا همین الان که پیامو میخونید کتابی که دوست دارید رو بزارید پیش دستتون یا اگر کتابتون مجازی هست یه طوری دسترسی بهش رو برای خودتون آسون تر کنید. بعدش که انجام دادید عدد ۲۰ رو برامون بفرستید👇 @admin_ketabestanhoor ان شا الله بعدش معرفی کتاب رو هم براتون خواهیم داشت. .
. سلام‌ به همه صبح جمعتون بخیر 🌸 .
. امروز یه کتاب براتون آوردیم بشددددت خفن به طوری که قطعا زندگی شما رو به قبل و بعد از خوندن این کتاب تقسیم میکنه🤩 تضمینی و به شرط چاقوه🔪🤗 زندگی عده زیادی رو عوض کرده پس خوندنش بسیااار ارزشمنده... .
. بدون معطلی خانم ها و آقایون معرفی میکنیم کتاب بسیار عالی و درجه یک "ســــلام بـر ابـــراهــیــم" .
🔹سلام بر ابراهیم این کتاب در دو جلد چاپ شده و مورد استقبال بسیار زیاد در ایران و کشورهای مختلف قرار گرفته... 👈از اون کتابایی که واقعا به انسان حس زندگی و معنویت میده حس و حال آدم قبل و بعد از مطالعه این کتاب خیلیییی فرق میکنه... ✔️جالبه آخر جلد دوم این کتاب خاطراتی از افرادی آوردن که با این کتاب زندگیشون متحول شده🧐 💢کسی چه میدونه شاید شما هم این کتاب رو خوندید و داستان تحول زندگیتون تو چاپ های بعد به کتاب اضافه شد. 📚کتابستان هور https://eitaa.com/joinchat/2763194409C7f030e23e3 .